PR
Stejsn
1
Všechny svoje auta si dlouhodobě vedu ve Spritmonitor.de a vím NA KORUNU PŘESNĚ kolik stojí jejich provoz.
argejev
1
@Stejsn len tak zo zaujimavosti ako to vychadza? u mna ford focus mk3 z 2014 doteraz pri najazde 160 000km stal 40 000 €. evidujem si ale uplne vsetky naklady...teda aj servis, poistky, pneu...
Stejsn
1
@argejev ano, i já píšu úplně všechno, snad jen kromě myčky a parkování: www.spritmonitor.de/…tail/518339.html
Luděk Novák
Příspěvek podléhá schvalování.
Jen pro zajímavost: Drahý servis nemusí být jen u prémiových značek. mám tři roky starou Škodu Kodiaq 2.0 TDI 147 kW s nájezdem 88.OOO km. A náhle odešla převodovka (prý nějaké plastové čerpadlo), takže kompletní výměna. Cena v autorizovaném servisu: ...počkejte si na to... 250.000 Kč za materiál a zhruba 50.000 Kč práce. Naštěstí je to auto na operativní leasing a tedy i problém leasingovky 😁
Nikde som sa nedocital o jednej polozke, ktora tiez tvori nezanedbatelnu cast nakladov na prevadzku a vlastnictvo auta.
A to je cena za samotne auto.
Myslene ako rozdiel medzi nadobudacou cenou a cenou, za ktoru som auto potom predal. Jednoducho povedane, kolko som casom vlastnictvom auta stratil.
Nepatri medzi mesacne ani rocne naklady, ale po predaji auta ju medzi ne treba vydelit dlzkou vlastnictva. Alebo vydelit poctom prejdenych kilometrov a cenu priratat ku kazdemu km.
A to je cena za samotne auto.
Myslene ako rozdiel medzi nadobudacou cenou a cenou, za ktoru som auto potom predal. Jednoducho povedane, kolko som casom vlastnictvom auta stratil.
Nepatri medzi mesacne ani rocne naklady, ale po predaji auta ju medzi ne treba vydelit dlzkou vlastnictva. Alebo vydelit poctom prejdenych kilometrov a cenu priratat ku kazdemu km.