Novinky
traveldrive
4
A nie iba značky elektromobilov...
Na to není potřeba žádný extra analytik, tak to prostě funguje. Spíš by byla zajímavá úspěšnost těchto analytiků, když odhadovali jak má postupovat Evropa.
To jsou takové kecy. BYD zůstane BYD i když má 50 podznaček.
Z článku: „Čína je jedním z nejkonkurenčnějších trhů s vozy s alternativním pohonem označovanými jako NEV (New Energy Vehicles) na světě. Odehrává se tam intenzivní cenová válka, rychlé inovace a noví účastníci neustále zvyšují laťku,“... takže nejostřejší konkurence je v komunistické Číně a v "kapitalistickém" zbytku světa se hádají o dotace, daňové pobídky, úlevy a podobně? Není něco na tom Západě špatně?
@šofér v skutocnosti je tam cenova vojna sposobena regulaciami a dotaciami ktore su podstatne striktnejsie ako v EU 😉
v tejto obrovskej krajine sutazia roznymi praktikami jednotlive provincie.sutazia tak isto ako v EU. cinania su ini len v tom, ze do toho nenechaju kecat obcanov cez volby, ale rozhoduje o tom par "osvietenych"...ak mate pocit, ze to je v EU horsie odporucam viac-mesacny pobyt mimo par vychytrnych destinacii...iluzie o cine sa razom rozplynu.
v tejto obrovskej krajine sutazia roznymi praktikami jednotlive provincie.sutazia tak isto ako v EU. cinania su ini len v tom, ze do toho nenechaju kecat obcanov cez volby, ale rozhoduje o tom par "osvietenych"...ak mate pocit, ze to je v EU horsie odporucam viac-mesacny pobyt mimo par vychytrnych destinacii...iluzie o cine sa razom rozplynu.
@argejev jo přesně, jen nám sem od nich přichází pouze marketingová propaganda, na kterou většina naletí protože tady platí co je psáno to je dáno a v Číně jsou to spíš vysněná čísla, kam by se výrobce rád dostal.
Navíc to vše jo podpořeno výsledky které jsou každý rok větší fake než ten předchozí protože plány se plnit musí.
Navíc to vše jo podpořeno výsledky které jsou každý rok větší fake než ten předchozí protože plány se plnit musí.
@psel je to nekriticke konzumovanie obsahu, ktory nam niekto podsuva. ak si niekto da namahu preratat pocet predanych novych aut v cine na pocet obyvatelov, tak dojde na to ze to cislo je porovnatelne s EU...ale pozor, v EU je priemerny vek vozidiel (matematicky ich celkovy pocet) podstatne vyssi ako v cine. to znamena, ze ak cinania ako silne podmotorizovana krajina uz teraz nedokaze predavat auta v tempe na ktore maju kapacitu-tak im nevychadza 5rocnica...konsolidacia bude na zaklade rozhodnutia strany. amici cinske EV nechce, ak sa zachovame rovnako a neuverime, ze sme slabucka EU, tal cinska automotive bublina splasne...
@psel
Čínská propaganda je špatně, zatímco propaganda EU je v naprostém pořádku... ach jo, co kdyby jsi začal přemýšlet...
Čínská propaganda je špatně, zatímco propaganda EU je v naprostém pořádku... ach jo, co kdyby jsi začal přemýšlet...
@šofér Jak vidno, ten komunismus není tak špatný, špatné je rusácko, které umí jen ničit. Jak se Čína vymanila z rusáckého vlivu, okamžitě ho ekonomicky převálcovala. A ještě něco, asiati jsou pracovití, rusáci uchlastaní. My už máme blahobyt, tak se nám nechce.
@KANKUNEN WTF, to jako vážně? Myslíš si že v Číně je komunismus nebo co a na základě toho píšeš že komunismus je dobrý?
Promiň ale si se zbláznil a nevíš o čem se bavíš.
Promiň ale si se zbláznil a nevíš o čem se bavíš.
@rohYpnol ty se dneska fakt předháníš, asi je dnes větší teplo než obvykle a blouzníš?
Čínský "komunismus" nemá s komunismem nic společného. Pokud ti to ušlo, tak si tam zajeď, zůstaň tam rok a pochopíš.
Čínský "komunismus" nemá s komunismem nic společného. Pokud ti to ušlo, tak si tam zajeď, zůstaň tam rok a pochopíš.
@psel
Aha, a který komunismus je "ten správný"?!? Ten sovětský? Ten severokorejský???
Jak jsem psal, začni přemýšlet než něco opět vypotíš...
Aha, a který komunismus je "ten správný"?!? Ten sovětský? Ten severokorejský???
Jak jsem psal, začni přemýšlet než něco opět vypotíš...
@rohYpnol žádný komunismus není správný, je to jen nerealizovatelná představa. Ty režimy to používají jako zástěrku těch zvěrstev co provádí s vlastními občany. A s komunismem to má společné jen jméno.
@psel
Takže tím chceš říct že komunismus je super a jen ho zneužívají špatné režimy?!?
A když je komunismus nerealizovatelný, proč se zelenorudý komunismus snaží realizovat EU a ty tomu ještě tleskáš vestoje?
Takže tím chceš říct že komunismus je super a jen ho zneužívají špatné režimy?!?
A když je komunismus nerealizovatelný, proč se zelenorudý komunismus snaží realizovat EU a ty tomu ještě tleskáš vestoje?
To je důvod, proč se obskurní čínské značky v Evropě moc neprodávají - kup si auto za milion, když nevíš, jestli automobilka bude za rok existovat. Pokud by to bylo městské poskakovadlo za pár korun, budiž, ale takhle jsou zákazníci (naštěstí) stále opatrní.
1. Elektromobil v Číne prežije. 2. Čína si nezakladá na tradícii, ale na inováciách - 100 zanikne a 100 nových vznikne a nikoho to v Číne trápiť nebude! 3. vidina globalizmu skončila pre Európske a Americké babrácke automobilky, tie v Číne nemajú šancu! 4. Skončí značná časť Európskych automobiliek, sú drahé, poruchové, nákladné na opravy a neschopne poskytnúť zákazníkom okrem plastu a digitálnych budíkov žiadnú novú pridanú hodnotu pri kúpe nového vozu. Medzi novým autom a 6 ročným žiaľ nie je rozdiel a to je tragédia. Zatiaľ desiatky nových prvkov v aute uspokojilo iba nové emisné predpisy EU, zvihlo výrazne ceny, ale konfort, schopnosť návratnosti pri prevádzke a služby zakazníkom sa nikam nepohli.
4.EU produkciu ovládnu Japonci + Korea. Talianom a Francúzom patrí zaslúžený pád, lebo to čo produkujú si zaslúži krach! Z kvality a predcíznosti sa stalo synonymum šrotu a poruchovosti! Nemec to prežije, ale tiež tam skončí pár omylov ako napr. opel.
PS: Aj Škodu čaká zmena, z automobilky produkujúcej kvalitné a lacné malé autá sa stala obluda ktora vsádza na SuperB, Enyak, Oktavku a Kodiak, lebo prestala riešiť rodinné autá a zameriava sa na podnikateľov a autá na odpis. Rodinnými autami sa v strednej európe stala jazdenka a služobné auto!
4.EU produkciu ovládnu Japonci + Korea. Talianom a Francúzom patrí zaslúžený pád, lebo to čo produkujú si zaslúži krach! Z kvality a predcíznosti sa stalo synonymum šrotu a poruchovosti! Nemec to prežije, ale tiež tam skončí pár omylov ako napr. opel.
PS: Aj Škodu čaká zmena, z automobilky produkujúcej kvalitné a lacné malé autá sa stala obluda ktora vsádza na SuperB, Enyak, Oktavku a Kodiak, lebo prestala riešiť rodinné autá a zameriava sa na podnikateľov a autá na odpis. Rodinnými autami sa v strednej európe stala jazdenka a služobné auto!
Kupte si čínský šunt, nebudou... Tedy ani servisní síť, ale nekup to, když je to o pár % levnější. A to se vyplatí!