Ekonomika
Registrace nových aut v ČR v červnu: Škodovky na prvních šesti místech a Toyota stříbrná
29 komentářů
Když statistika, tak trend (2022, 2023, 2024) a procenta.
Sloupcové nebo kolacove grafy jsou čtivější než text.
Sloupcové nebo kolacove grafy jsou čtivější než text.
Plugin hybridy by se měly připočítávat k ICE, protože stále mají spalovací motory.
@pradeda777
Souhlas. Je to dobrý mezikrok, kdyz jeste baterky byly z minuleho století, ale jako takové už by nejake výhody neměli mit. Možná jeste na to parkování by se dalo uvažovat, ale to by zase muselo byt nějak tehxnicky zajištěno, aby skutečně po tom meate jezdili na EV.
Souhlas. Je to dobrý mezikrok, kdyz jeste baterky byly z minuleho století, ale jako takové už by nejake výhody neměli mit. Možná jeste na to parkování by se dalo uvažovat, ale to by zase muselo byt nějak tehxnicky zajištěno, aby skutečně po tom meate jezdili na EV.
Nový model Škoda Kami???😉
Tady je pěkně nablito v komentářích. rohypnoI, hoblslip, prádědek a podobní dementi.
🤣😂🤡😂🤣
🤣😂🤡😂🤣
Octavia holt stále táhne, ale pokud bude pětka čistě elektrická, jak se šuška, tak se Škodovka sama odpálí na domácím trhu. V česku dlouhodobě není, a nebude, zájem o elektromobily. My máme prostě spalováky v krvi.
20% diesel bez dotací
6% BEV s dotacemi a různými formami zvýhodnění...
Ano, BEV stále nikdo nechce... 😆😉
Cením si podpory a uznání z tvojí strany 🤣🤣🤣
Prosím ještě zbývající nicky Max Headroom a Marquies de Sade 😅
🤣😂🤡😂🤣
Napiš mi z jiného účtu. Děkuji předem.
Dokázat opak může zřejmě jen redakce, ale silné podezření že máš minimálně 3 účty, je zjevné.
Na naftu je zvyhodneni 3kc na každém litru, nic větší subvence nema než diesel, bev žádné dotace nedostává, jediná výhoda je dalnicni známka a některá racionálně uvažující města dávají zvýhodněné parkovani. Jinak nic. Zajímalo by mne, proc kdyz bere za vzor cr, proc ignoruje ostatni trhy. Třeba takové Norsko. Tam je stejne zvyhodneni bev jako u nás dieselu a presto u nás je jen 20% dieselu, kdežto v Norsku je ten poměr úplně jiný
Krasny pripad dezolatniho demagogickyho lzivyho melouna
Nemusím naštěstí denně inhalovat dieselové jedy, ktere prokazatelně nici zdravi již po par hodinách. Takove štěstí dieseloví propagátoři nemaji. On se asi snazi jen odvést pozornost od skutečného problému. Dezolatu s diesely, kteri nici zdravi všech. Ale je možné, ze právě o nich psal.
Je to tak, dezolati obhajují diesely, i když se již ukázalo, ze emise nejsou schopny v provozu splnit.
Velmi zajímavé, že místo jednoduché odpovědi na jednoduchou otázku kterou jsem položil se zde vyrojila jen hromádka místních diskusních hujerů a trollů, kteří řeší opět všechno jen ne věcnou diskusi a odpověď 🤣🤣🤣
Pokud si ty kecy, kterými jsi si sám odpověděl vynechám, tak je to určitě kupní síla a sentiment ve společnosti. Ten je dán agitkou o nepoužitelnosti BEV jako primárního auta pro rodinu, a všem těm výmyslům od výfuku v elektrárně až po hoření aut přes emise výroby.
To že to auto je tiché, v praxi tě omezuje méně než spalovák a je na provoz levnější je prozření ke kterému dojde ve společnosti až časem. A to že ten sentiment anti BEV se s oranžovým králem posiluje je fakt jen přechodný jev.
Sentiment... 🤣
Co to je za nesmysl? Jezdili snad Češi ze sentimentu koněspřežkou a nepřesedali do aut???
Kupovali Češi Nokie ze sentimentu místo dotykových telefonů..?!?
Kupní síla...🤣
Vždyť hujeři neustále píšou, že nastala parita. Takže kupní síla nehraje roli snad 😅
Levnější provoz...
Cca 15 Kč/kWh znamená 3Kč/km, což je ekvivalentem spotřeby cca 8,5l nafty/100 km. Takže opět NE, BEV dávno levnější provoz neznamená!!!
Až přestaneš ty lhat jak rohypnol a vytahovat z kontextu, tak se zapojuj do diskuze. Zatím placas jen kraviny jak tem rohypnol, ktere s diskuzi nemají nic společného.