Elektromobilita
Radek Holodňák
14
@PavelK_ umíš lepší petře?
Přejít do diskuze
příliš velké a těžké auto na nějaké sportování. A pokud bych chtěl elektrické GT, tak vezmu něco jiného.
Již vzhůru budovatelé této země,
již vzhůru všichni, jež Turek zhnět!
Teď diesel duní v kastli temně
a výbuch zahřmí naposled.
Od minulosti spějme zpátky,
elektrosoudruzi k cílům svým!
Již chví se ropy základ vratký,
my ničím nejsme, buďme vším!
Úředníci, též političtí bratři,
jsme velkou stranou evropskou,
všem lidem elektromobil patří
a fosilové ať již jdou!
Dost napásla se naši muky,
vran supů hejna kroužící,
rozptýlí nabíječka jejich shluky,
věčně vzplá elektromobil zářící.
již vzhůru všichni, jež Turek zhnět!
Teď diesel duní v kastli temně
a výbuch zahřmí naposled.
Od minulosti spějme zpátky,
elektrosoudruzi k cílům svým!
Již chví se ropy základ vratký,
my ničím nejsme, buďme vším!
Úředníci, též političtí bratři,
jsme velkou stranou evropskou,
všem lidem elektromobil patří
a fosilové ať již jdou!
Dost napásla se naši muky,
vran supů hejna kroužící,
rozptýlí nabíječka jejich shluky,
věčně vzplá elektromobil zářící.
Zbytečná snaha. Nikdo kdo jezdí spalovacím N si tohle nekoupí a prodeje 5N hovoří za vše. I30N tady vyrábíme a oni to nemůžou nabídnout. Nechápu...
@kari.laz A co teprve v připojováku na dálnici... Zatímco my všichni tam stojíme dodnes v řadě, tak Vaculda v elektrozkratu je už o světelnej rok dál. 🤓
Hyundai, Vrať konečně do své evropské nabídky i20N a i30 N a tuhle předraženou těžkotonážní elektroobludu si strč... za klobouk! 🤮🤮🤮
@PavelK_ Športiak má byť ľahký, nie G o l e m. ( Je to možné, že ten debilný systém vyhviezdičkuje aj také slovo?) Čokoľvek také ťažké nemôže byť dobrým športiakom už z princípu. Bez ohľadu na množstvo koní a image značky.
@ericn To budeš koukat, jak bude Vaculík hýkat blahem. Možná povodí i nějakého tranzita na okresce (když ho dožene)
@DeMooro "Športiak" s váhou takmer 2,2 tony a stádom 650 koní, to nie je auto, to je projektil...
@Petr Kozohorský Vaculik tvrdil, ze 5n kraluje na nurburgringu a nikto tam uz nic ine nechce, tak aspon si budu teraz moct petrolhedi vybrat medzi 5n a 6n a nebude to na okruhoch take jednotvarne. Inac tu v uk som uz videl lahko jazdene/ do 10 000km za cca 40k libier, lahko obuchane za 35. Takze verim, ze ked to bude stat par supov, niekto si to zo zvedavosti kupi. Chlapci, co teraz sedlaju polorozpadnutu premiu, si casom radi kupia 500 koni plus ev na rychle starty na semaforoch a na presuny z baru do baru to postaci
@kari.laz No jo a bude si u toho učůrávat do plenky 😄 Nicméně ti co si kupovali i20N/i30N tohle obejdou obloukem...
@DeMooro jj přesně tak, může to mít 1000 elektrických kloní a pořád to bude jen bzučící elektro... Ať jsou z toho páni redaktoři unešení jak chtějí... Důležité je, co na to zákazník. Pokud měl i30N od 750tis kč, tedy velmi dostupné sportovní auto, tak 1.8mio za elektrický Hyundai prostě nedá...
A k čemu mu to jako je? Sporťák si člověk nekupuje kvůli největšímu zrychlení. Ale kvůli emocím, lehkosti a jízdním vlastnostem. Co z toho mi dá EV? Nic! A nikdy to nebude lepší.
@jersey.se nizko umistene teziste, idealni rozlozeni hmotnosti mezi napravami—> predpoklady pro skvele jizdni vlastnosti 😉
@ptr078 v motorsportu pravděpodobně zůstane spalovací motor ještě dlouho. mimo běžné komunikace bude asi těžko někdo zakazovat spalovací motor.
@Man Ký Baterie mozu byt lahsie, tak preco kupovat teraz tazke? Ano motorsport sa meria stopkami. A preto napriklad vw vykladna skrina ev motorsportu id r by v le mans prisla do ciela neskor ako fabia