Videa
Na auto buď zlaťáky mam nebo nemám a musím si je půjčit od někoho dalšího.
Je to po staleti pořád to samé a osoba půjčující peníze chce vydělat.
Nebo si půjčím celé auto a na pár let budu vlastnit pouze klice od auta.
Pronájem věci je relativně novy byznys a někomu to může dávat smysl.
Je to po staleti pořád to samé a osoba půjčující peníze chce vydělat.
Nebo si půjčím celé auto a na pár let budu vlastnit pouze klice od auta.
Pronájem věci je relativně novy byznys a někomu to může dávat smysl.
no jako PR dobrý 😌. ale třeba vrácení auta bývá někdy oříšek….a ta dofakturace …
Tak som si dal nacenit operak na E classe za 67 tisic eur. Za tri roky im auto odovzdam, resp. odovzdal by som so splatkami v sume 75 tisic... co dodat?
Hmm, bohuzel je zatim i fakt, ze auta jsou vyrabena cim dal tim... levneji.
Takze dneska uz je opravdu o strach auto vlastnit, protoze mizerna zivotnost.
Presneji hyperbolicky narust nakladu na servis a opravy v case.
Ja potrebuju automat. Kvuli spatne noze.
Mam potiz si vybrat.
Jeste chvili, a nastvu se a opatrim Scalu s DSG.
Ale jedine na "operak".
Tohle auto fakt nechci vlastnit a platit servis toho DSG.
Je to prednost operaku?
Ne, je to chyba toho auta.
Takze dneska uz je opravdu o strach auto vlastnit, protoze mizerna zivotnost.
Presneji hyperbolicky narust nakladu na servis a opravy v case.
Ja potrebuju automat. Kvuli spatne noze.
Mam potiz si vybrat.
Jeste chvili, a nastvu se a opatrim Scalu s DSG.
Ale jedine na "operak".
Tohle auto fakt nechci vlastnit a platit servis toho DSG.
Je to prednost operaku?
Ne, je to chyba toho auta.
Operák je ideální varianta, pro lidi (firmy), pro které je auto jen dopravní prostředek a nechtějí se o nic starat a není potřeba mít min půl mega v hotovosti. Prostě normální půjčovna.
Z finančního hlediska pro běžné priváty je ale nejlepší hotově koupit nové auto, sám se o něj starat, mít ho 10-15 let (při nájezdu 10-20t km ročně) a pak ho prodat.
Úplně nejhorší varianta je koupit si v českém bazaru vylítáné auto z operáku, kde se střídali řidiči, většina jízd se studeným motorem po městě, občas tomu někdo naložil, občas si ho půjčil na stěhování, výměna oleje po 30 tis... a očekávat, že bude spolehlivě fungovat dalších 10 let.
Z finančního hlediska pro běžné priváty je ale nejlepší hotově koupit nové auto, sám se o něj starat, mít ho 10-15 let (při nájezdu 10-20t km ročně) a pak ho prodat.
Úplně nejhorší varianta je koupit si v českém bazaru vylítáné auto z operáku, kde se střídali řidiči, většina jízd se studeným motorem po městě, občas tomu někdo naložil, občas si ho půjčil na stěhování, výměna oleje po 30 tis... a očekávat, že bude spolehlivě fungovat dalších 10 let.
Otázka sice hezká, ale odpověď jaksi vymlčena jako v poslanecké sněmovně...😀😀...takže dobrá práce, pane Šprincle.