Ojetiny
"116i, poslední ročník N13, po chiptuningu na 170 kW"
Tomu sa až nechce veriť 😜
Tomu sa až nechce veriť 😜
@vor tvl z 85 na 170 chipem? To nexistuje ani v marvelovkách
Pro kari.laz: Výsledky tebou zmiňovaného průzkumu bych bral s velkou rezervou. Vždyť si ho dělalo či objednalo přímo BMW. A zřejmě v něm došlo přesně k tomu výsledku, který si přálo prezentovat k ospravedlnění přechodu na nákladově příznivější předokolkovou platformu... 😟
Takze kdyz to shrnu: "rozumny" baworak, s mizernymi motory?
Nebyvaly motory hlavni prednosti BMW?
Hledal jsem benzin s automatem.
BMW1 s klasickym hydromenicem byl mezi "kandidaty".
Nebyl uplne novej - auto od dealera.
Ten despekt v servisu me ale zcela odradil.
Vypadalo to, ze servis povazuje za skutecne zakazniky jen majitele novych BMW5 a vyse.
Tak at si trhnou nohou, ikdyz auto jezdilo hezky.
Nebyvaly motory hlavni prednosti BMW?
Hledal jsem benzin s automatem.
BMW1 s klasickym hydromenicem byl mezi "kandidaty".
Nebyl uplne novej - auto od dealera.
Ten despekt v servisu me ale zcela odradil.
Vypadalo to, ze servis povazuje za skutecne zakazniky jen majitele novych BMW5 a vyse.
Tak at si trhnou nohou, ikdyz auto jezdilo hezky.
@Ja Prvni 123 před pár lety jsme uvažovali koupit Active Tourer pro prarodiče, byla v té době době celkem velká nabídka 3-4 letých aut z leasingu, které prodávali v komisi přímo autorizovaní dealeři. Přístup prodejců se dost lišil, nejvíce si pamatuji Hradec Králové, kde nás na předem domluvené prohlídce přivedli k autu, na kterém byla vrstva prachu a po nastartování chcíplo asi po minutě, protože do něj zapomněli natankovat benzin.
Je to sice trochu jiná technika, ale poslední 2 roky máme jako druhé auto v rodině Gran Tourer 218iA. R3 1.5 103 kW a 7stupňové DCT od Magny (verze po FL). Při nájezdu 80 tkm se zatím nevyskytla žádná závada a jízdně je to velmi příjemný pohon. Tak uvidíme co přinese budoucnost 😄
Dávali řetězy na předek 😊?