Ojetiny
        "116i, poslední ročník N13, po chiptuningu na 170 kW"
Tomu sa až nechce veriť 😜
Tomu sa až nechce veriť 😜
        @vor tvl z 85 na 170 chipem? To nexistuje ani v marvelovkách
        Pro kari.laz: Výsledky tebou zmiňovaného průzkumu bych bral s velkou rezervou.  Vždyť si ho dělalo či objednalo přímo BMW. A zřejmě v něm došlo přesně k tomu výsledku, který si přálo prezentovat k ospravedlnění přechodu na nákladově příznivější předokolkovou platformu... 😟
        Takze kdyz to shrnu: "rozumny" baworak, s mizernymi motory?
Nebyvaly motory hlavni prednosti BMW?
Hledal jsem benzin s automatem.
BMW1 s klasickym hydromenicem byl mezi "kandidaty".
Nebyl uplne novej - auto od dealera.
Ten despekt v servisu me ale zcela odradil.
Vypadalo to, ze servis povazuje za skutecne zakazniky jen majitele novych BMW5 a vyse.
Tak at si trhnou nohou, ikdyz auto jezdilo hezky.
Nebyvaly motory hlavni prednosti BMW?
Hledal jsem benzin s automatem.
BMW1 s klasickym hydromenicem byl mezi "kandidaty".
Nebyl uplne novej - auto od dealera.
Ten despekt v servisu me ale zcela odradil.
Vypadalo to, ze servis povazuje za skutecne zakazniky jen majitele novych BMW5 a vyse.
Tak at si trhnou nohou, ikdyz auto jezdilo hezky.
        @Ja Prvni 123 před pár lety jsme uvažovali koupit Active Tourer pro prarodiče, byla v té době době celkem velká nabídka 3-4 letých aut z leasingu, které prodávali v komisi přímo autorizovaní dealeři. Přístup prodejců se dost lišil, nejvíce si pamatuji Hradec Králové, kde nás na předem domluvené prohlídce přivedli k autu, na kterém byla vrstva prachu a po nastartování chcíplo asi po minutě, protože do něj zapomněli natankovat benzin.
        Je to sice trochu jiná technika, ale poslední 2 roky máme jako druhé auto v rodině Gran Tourer 218iA. R3 1.5 103 kW a 7stupňové DCT od Magny (verze po FL). Při nájezdu 80 tkm se zatím nevyskytla žádná závada a jízdně je to velmi příjemný pohon. Tak uvidíme co přinese budoucnost 😄
        Tak snad raději Golfa 😋
        @ericn Určitě ne, jak E87, tak F20 jsou o světelné roky dál, už jen díky koncepci. Ty auta je radost řídit už i se základními motorizacemi, Golf je proti tomu nuda i v GTI. U F20 jsou zásadním problémem motory, ne všechny, ale většina. Jenže to trápilo všechny BMW po roce 2010, zdaleka ne jen F20, takže zase o takový průser nejde. Ty auta fungují a F20 je koncepčně i komfortní výbavou stále velmi moderní auto. V zásadě mu proti současné produkci nic nechybí a výhodou v segmentu je právě RWD. Golf 7, který se vyráběl ve stejných letech, ve srovnání s tímhle působí jako téměř o generaci starší auto.



Dávali řetězy na předek 😊?