Novinky
psel
12
BYD bude na nabíječkách za blokování dvou stojanů velmi oblíbený auto 😁
Přejít do diskuze
Paráda, jen tak dál rozvíjet se a inovovat. To je budoucnost.
Cit.:Celosvětový prodej elektromobilů v prvním pololetí vzrostl o 28 procent na 9,1 milionu.
Cit.:Celosvětový prodej elektromobilů v prvním pololetí vzrostl o 28 procent na 9,1 milionu.
Dva nabíjeci kabely a tři příspěvky panaDola a třikrát magořina jsem pro bojkot.
Asi ten matloň potřebuje fakt jen sbírat počty aby byl největší diskutér 2025.
Asi ten matloň potřebuje fakt jen sbírat počty aby byl největší diskutér 2025.
@Germanec nejde o přístup, potřebuji marketing 😄, viz níže. Jinak 85kwh znamená pouze 10…80% cca 60kWh, protože pak ta nabíjecí křivka stojí zaprd a nevyplatí se čekat.
Při 300kW je to 10 minut.
Při 200kW (400V@500A) je to 15minut, při 400kW(800V@500A) je to 7.5 minuty.
Takže fantasticky marketing, žádná technologická magie.
Při 300kW je to 10 minut.
Při 200kW (400V@500A) je to 15minut, při 400kW(800V@500A) je to 7.5 minuty.
Takže fantasticky marketing, žádná technologická magie.
Tohle je ta krásná zelená budoucnost ...🤣🤣🤣
Nizozemská vláda vyzývá své občany pomocí reklamy v médiích i na sociálních sítích, aby omezili spotřebu elektřiny, a to především v denních špičkách, a odkládali například nabíjení elektroaut na pozdější hodiny.
www.echo24.cz/…icka-sit-nestiha
Nizozemská vláda vyzývá své občany pomocí reklamy v médiích i na sociálních sítích, aby omezili spotřebu elektřiny, a to především v denních špičkách, a odkládali například nabíjení elektroaut na pozdější hodiny.
www.echo24.cz/…icka-sit-nestiha
Není problém. Zasouvání kabelu a dobíjení je elixírem rozkoše každého majitele BEV přece. Ten nezapomenutelný zážitek když to jednou za rok nastane...
Zasunout o kabel víc je o jeden nezapomenutelný zážitek navíc...
Podle místních hujerů by to určitě chtělo kabelů nejmíň 7. .. 🤣🤣🤣
Zasunout o kabel víc je o jeden nezapomenutelný zážitek navíc...
Podle místních hujerů by to určitě chtělo kabelů nejmíň 7. .. 🤣🤣🤣
@kruskar no oni tam mají baterky aby do auta ten peak nacpali, takže to ve finále dá 1MW bez toho že by to zatížilo infrastrukturu příliš.
Ale ty baterky něco stojí takže ta nabíječka bude dražší než těch 400kW.
Je to jen čínský marketing nic jiného, stejně jako výkon auta. Opakují to samé schéma.
Vydrží pohon 7 sekund 1MW? Hurá napišme to tam. Protože jsem za 7 sekund na 200 a víc nikdo nejezdi. A přetížitelnost elektrického pohonu je nezměrná. Takže ID7 má stálý výkon pohonu vyšší než BYD které akceleruje rychleji. Jen pak halt při zrychlovaní na dálnici už není taková sranda.
Stejně u nabíjení, jim nejde o to jí nacpat celou rychle ale vytvořit peak, kterým se budu chlubit. Pokud bych nabíjel 1MW baterku o velikosti 80kWh mam to za 5minu 0…100%. V reálu daji půlku tj. 47% za necelých 5 minut, protože 1MW to dá jen chvíli aby to spadlo na 750, 650 a u 60% je to furt přes 400. Kdybych nabíjel 400kW furt dám 50% té stejné baterie tj 40kWh za 6 minut. Hurá vyměňme konektory, nabíječky, nacpeme do nich baterky kvůli ušetření jedné minuty? WTF jde pouze o čínský marketing.
Ale ty baterky něco stojí takže ta nabíječka bude dražší než těch 400kW.
Je to jen čínský marketing nic jiného, stejně jako výkon auta. Opakují to samé schéma.
Vydrží pohon 7 sekund 1MW? Hurá napišme to tam. Protože jsem za 7 sekund na 200 a víc nikdo nejezdi. A přetížitelnost elektrického pohonu je nezměrná. Takže ID7 má stálý výkon pohonu vyšší než BYD které akceleruje rychleji. Jen pak halt při zrychlovaní na dálnici už není taková sranda.
Stejně u nabíjení, jim nejde o to jí nacpat celou rychle ale vytvořit peak, kterým se budu chlubit. Pokud bych nabíjel 1MW baterku o velikosti 80kWh mam to za 5minu 0…100%. V reálu daji půlku tj. 47% za necelých 5 minut, protože 1MW to dá jen chvíli aby to spadlo na 750, 650 a u 60% je to furt přes 400. Kdybych nabíjel 400kW furt dám 50% té stejné baterie tj 40kWh za 6 minut. Hurá vyměňme konektory, nabíječky, nacpeme do nich baterky kvůli ušetření jedné minuty? WTF jde pouze o čínský marketing.
@psel
Proč? Nikdo z majitelů BEV přeci dobíjet na stojanech nepotřebuje, ne? Všichni přeci dobíjí jen doma z vlastní FVE 🤣🤣🤣
Proč? Nikdo z majitelů BEV přeci dobíjet na stojanech nepotřebuje, ne? Všichni přeci dobíjí jen doma z vlastní FVE 🤣🤣🤣
Pro zajímavost. Soudobý příkon osmipodlažního paneláku s 24 bytovými jednotkami je spočítán na 70kW. Já myslím, že cestou megawatových nabíječek vývoj nepůjde. Jednoduše na to nejsou ani zdroje, ani infrastruktura.
A když budou vedle nabíjet další a shazovat výkon, tak se připojí hned 4 kabely, aby to dávalo pořád ten hezký MW.
Číňani a jejich extrémní přístupy. V reálu toto není potřeba. Stačí “jen” dobít 85 kWh za 15 min. Což je bratru 300kW nabíječka. Pak má člověk dojezd 400 dálničních km, které ujede za nějaké 3 hodiny a dá si další 15 min pauzu. A tak dál atd.
@psel smaž to howno. uleví se ti. zablokuj ho. honí se u toho, nekrm ho, tím mu zatneš tipec😊 každý příspěvek, který na jeho adresu napíšeš je voda na jeho mlýn. nereaguj, chípne hladem.
@psel
A další příspěvek hujera psel, který opět řeší jen rohYpnola zatímco sám k věci už nic nemá 🤣
A další příspěvek hujera psel, který opět řeší jen rohYpnola zatímco sám k věci už nic nemá 🤣