Novinky
To je demagogie ucebnicoveho typu...
😄
MPV jsou stejne tezka a maji stejne motory jako SUV... s polovicni uzitecnosti.
Kdo vozi 3 deti nebo 7 psu, at si koupi MPV.
Nejvetsi problem jsou SUV, ve kterych jezdi jeden, max dva lidi... po dalnici, na 19" kolech s pneumatikami, ktera jedna spotrebuje tolik kaucuku, jako sada 4 normalnich pneumatik.
😄
MPV jsou stejne tezka a maji stejne motory jako SUV... s polovicni uzitecnosti.
Kdo vozi 3 deti nebo 7 psu, at si koupi MPV.
Nejvetsi problem jsou SUV, ve kterych jezdi jeden, max dva lidi... po dalnici, na 19" kolech s pneumatikami, ktera jedna spotrebuje tolik kaucuku, jako sada 4 normalnich pneumatik.
@Ja Prvni 123
Mpv není jak pro převážení dětského domova😊. I když samozřejmě je to jeho asi hlavní použití.
Já Mpv miluju pro jeho vnitřní prostornost, převezu kolo a spoustu naraburdi zároveň a když na to přijde tak uvnitř mohu k tomu i spát. To mi žádné kombi nenabídne, natož SUV.
Mpv není jak pro převážení dětského domova😊. I když samozřejmě je to jeho asi hlavní použití.
Já Mpv miluju pro jeho vnitřní prostornost, převezu kolo a spoustu naraburdi zároveň a když na to přijde tak uvnitř mohu k tomu i spát. To mi žádné kombi nenabídne, natož SUV.
@Ja Prvni 123
Svindgazik by se ještě jaks taks dal pochopit s pohonem 4x4. S prihlednutim k tomu že většina těch Svindgazik má stejně pohonem jen 4x2 pak racionalne smysl nedavaji
Svindgazik by se ještě jaks taks dal pochopit s pohonem 4x4. S prihlednutim k tomu že většina těch Svindgazik má stejně pohonem jen 4x2 pak racionalne smysl nedavaji
@vencelín nedávají žádný smysl, a i když mají 4x4, tak to do terénu není. Tj než dát 1,5mio + za SUV je lepší koupit Multivana T7 a 4x4 tam může být taky. I když teda jen jako PHEV…
@ericn to už je lepší to suv. Sice v t7 bude více prostoru, ale komfort i v něm je jak při přepravě balíků dpd. Nebo, komfortní dodavka v mainstreamu bohužel žádná neni. To uz radši budu mit o trochu mene místa, ale komfort každý bude o level jinde.
@vencelín Jsou krajiny se špatnými nebo úzkými cestami, kde malé SUV (i bez pohonu všech kol) se zvýšeným podvozkem dávají velký smysl.
@Ja Prvni 123 Kdo má 3+ děti tak si koupí Transportera či Traffica. Je to praktičtější než kdejaké MPV. MPV byla jenom dočasná móda, pak je lidi přestali kupovat.
@johny555
Srovnávat jízdní vlastnosti dodávky a, Mpv zkrátka nelze.
Myslím že právě Mpv pro uživatele s 3 dečky udělá vytecnou službu a nabídne jistější jízdní vlastnosti než dodavka
Srovnávat jízdní vlastnosti dodávky a, Mpv zkrátka nelze.
Myslím že právě Mpv pro uživatele s 3 dečky udělá vytecnou službu a nabídne jistější jízdní vlastnosti než dodavka
Vo výpočte konkurentov chýba ešte Dongfeng Forthink U-Turn či ako sa ten číňan volá. A na moje prekvapenie ich denne stretávam stále viac. Ale vzhľadom k absencii konkurencie sa ani nečudujem.
Pan z Renaultu opomnel říci, že SUV a Mpv sice asi mají velmi podobnou hmotnost i motory, ale variabilita a vnitřní prostornost SUV vůči Mpv je prachbidna.
Každopádně doufám že Rendlik představí opět Espace/Grand Espace či Grand Scenic ve stylu Espace 4 gen či Scenicu 2 nebo 3 gen.
Každopádně doufám že Rendlik představí opět Espace/Grand Espace či Grand Scenic ve stylu Espace 4 gen či Scenicu 2 nebo 3 gen.
@vencelín jenže i když to udělá, tak to bude nejspíš jen elektrika = zas to nebude na cestování 👎 Renault je aktuálně dost praštěný, nemají nic mimo dodávek, co by dávalo smysl…
@ericn
Samozřejmě jsem to myslel s adekvátními motory (alespoň 2,0), tedy ne bzucak ani nějake poblaznene 1,2 či 1,6
Samozřejmě jsem to myslel s adekvátními motory (alespoň 2,0), tedy ne bzucak ani nějake poblaznene 1,2 či 1,6
@ericn Takový Traffic je naprosto ideální pro početnou rodinu. Prostorný a velmi pohodlný a navíc za docela přijatelné peníze.
@johny555 jenže je to dodávka s nic moc komfortem, odhlučněním a ani vzhledem. No a pak trošku prestiž - ne každý chce jezdit v "dodávce"... Proto MPV 😄
Např u středních MPV je lepší koupit Touran než Caddy... I když je Touran o generaci starší, pořád dostaneš jízdně lepší auto a hlavně se silnějším motorem...
Např u středních MPV je lepší koupit Touran než Caddy... I když je Touran o generaci starší, pořád dostaneš jízdně lepší auto a hlavně se silnějším motorem...
@ericn Touran je skvělý automobil, jen pro běžnou rodinu celkem nákladný (při dnešních cenách). 🙂
@ericn Ale za milión si asi rozmyslíš jedno aj druhé..
@traveldrive No u Caddy bych s tím problém měl, u Tourana ne. Jednak jsem ho kupoval za cca 800tis Kč a jsme o 7let dál, tj. Inflace to posunula o těch 250tis výše. Auto je super i po letech a lepší není, pokud chceš střední MPV 😄
@ericn Však on bil drahý aj predtým... Lenže značka VW už nemá takú hodnotu, aby si za ňu priplácal, tá doba je už preč. Milión za nafúknutého obstarožného Golfa je predsa ken silná káva. Teda nie že by to neplatilo aj pre iných...
chvíli jsem krabicí jezdil, nikdy jsem nešoupal zadníma sedačkama, abych zvětšil - zmenšil kufr, nikdy jsem nevyhodil prostřední sedačku, abych 2 krajní šoupnul ke středu....
Nechápu, proč je v US tato kategorie vozidel brána jako 'uncool' a proč se neuplatnily na trhu v Evropě. Snad to souvisí s nízkou porodnosti? Kam se na tyto vozy hrabou ta bůhvíproč módní bachratá, nepraktická SUV.
Mne na Voyageru vadí uspořádání 2,2,3. Já raději 1,3,2. A jako majitel 807 a Grand Scenicu musím říct, že lepších aut na cestování není.
To snad šlo u všech Mpv. Pokud ne, tak by to nebylo Mpv ale autobus 😊
Pak to tedy je neprakticky kepl 😊.
A jako bonus proace i lépe vypadá, alespoň já to tak vnimam
Souhlas. Za mne též lepší 2,3,2 a zadní dát pryč, nebo sklopit. Ale taky aby se na ty 3 vešly 3 dětské sedačky a ne jako ve spoustě suv i evropskych mpv, kam se ty sedačky nevejdou.
Dnes je v eu priemer mensi ako 2 deti v rodine.... pritom este pred 40 rokmi to boli az 3 deti.... takze urcite aj to je jednym z dovodov preco mpv uz maju coraz mensi zaber aj v eu... 3 ci 4 clenna rodina proste mpv nepotrebuje... tej postaci aj octavka kombi... logicke a jasne
To je sice pravda, ale turan je docela malý.
Jasně v Multivanu by se jelo lépe 😄 Ale je za double...
Muze byt, když se člověk trochu smrskne tak asi i stačí.
Když jedu na vejlet tak v autě i spím případně tam vozím kolo a proto je pro mne Touran malý (rozměrově je to podobné jak krátký Scenic). Já mám Grand a ten je prostorové moc fajn 😊.
Pro mě účely raději obětuji 40 mm sirky získáním 10 cm délky.
Já jsem nad touranem ani neuvažoval, jednak se mi zdál menší a jednak Vw 😊, tedy jsem se bál že by festovne rezl.
A tak jsem zvolil Grand Scenic s atmo 2,0i a jsem nadmíru spokojen. Škoda že taková auta se dnes už nedělají.
2g měl 2,0 s cvt převodovkou. S manuálem byl ve 3 g poslední solidní motor 1,6 či 2,0 dci.
4 g byla koncepcne cajk, jen na můj vkus už neměla motory 😊