Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Oblíbená MPV se můžou vrátit, zní z Renaultu. Takový důvod jsme nečekali

16 komentářů

vecernicek2
Minivany amerického střihu miluju. Taková Honda Odyssey je úplně skvělé auto. Pěkně to jede, dobrá je dynamika, komfort i jízdní vlastnosti (mnohem lepší než evropské MPV vzniklé úpravou dodávek). Je to samozřejmě velmi praktické, tři děti a dva psy tam dáte jako nic. Nebo si to upravíte na spaní. Střední řadu sedaček vyndáte a zadní se složí do roviny podlahy a vestavba nebo matrace se tam vejde jak nic. U Chrysleru Pacifica se do roviny složí i ta prostřední řada. Geniální - leč Chrysler jinak není nejspolehlivější. V takovém autě může být vestavěný i vysavač.

Nechápu, proč je v US tato kategorie vozidel brána jako 'uncool' a proč se neuplatnily na trhu v Evropě. Snad to souvisí s nízkou porodnosti? Kam se na tyto vozy hrabou ta bůhvíproč módní bachratá, nepraktická SUV.
ericn
@vecernicek2 taky nechápu tu módu SUV, asi je to větší dobrodružství s tím jezdit po městě 🤣😋
vencelín
@vecernicek2
Mne na Voyageru vadí uspořádání 2,2,3. Já raději 1,3,2. A jako majitel 807 a Grand Scenicu musím říct, že lepších aut na cestování není.
ericn
@vencelín souhlas 2,3,2 je lepší uspořádání, pokud jsou ty 2 vzadu složit nebo vyndat 😋
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín
Souhlas. Za mne též lepší 2,3,2 a zadní dát pryč, nebo sklopit. Ale taky aby se na ty 3 vešly 3 dětské sedačky a ne jako ve spoustě suv i evropskych mpv, kam se ty sedačky nevejdou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je demagogie ucebnicoveho typu...
😄

MPV jsou stejne tezka a maji stejne motory jako SUV... s polovicni uzitecnosti.

Kdo vozi 3 deti nebo 7 psu, at si koupi MPV.

Nejvetsi problem jsou SUV, ve kterych jezdi jeden, max dva lidi... po dalnici, na 19" kolech s pneumatikami, ktera jedna spotrebuje tolik kaucuku, jako sada 4 normalnich pneumatik.
vencelín
@Ja Prvni 123
Mpv není jak pro převážení dětského domova😊. I když samozřejmě je to jeho asi hlavní použití.
Já Mpv miluju pro jeho vnitřní prostornost, převezu kolo a spoustu naraburdi zároveň a když na to přijde tak uvnitř mohu k tomu i spát. To mi žádné kombi nenabídne, natož SUV.
vencelín
@Ja Prvni 123
Svindgazik by se ještě jaks taks dal pochopit s pohonem 4x4. S prihlednutim k tomu že většina těch Svindgazik má stejně pohonem jen 4x2 pak racionalne smysl nedavaji
ericn
@vencelín nedávají žádný smysl, a i když mají 4x4, tak to do terénu není. Tj než dát 1,5mio + za SUV je lepší koupit Multivana T7 a 4x4 tam může být taky. I když teda jen jako PHEV…
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn to už je lepší to suv. Sice v t7 bude více prostoru, ale komfort i v něm je jak při přepravě balíků dpd. Nebo, komfortní dodavka v mainstreamu bohužel žádná neni. To uz radši budu mit o trochu mene místa, ale komfort každý bude o level jinde.
vencelín
@ericn
No tak zrovna bzucivy multak je dle mne nesmyslny
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vo výpočte konkurentov chýba ešte Dongfeng Forthink U-Turn či ako sa ten číňan volá. A na moje prekvapenie ich denne stretávam stále viac. Ale vzhľadom k absencii konkurencie sa ani nečudujem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@wakantanka Bez do haje s Cinou...
vencelín
Pan z Renaultu opomnel říci, že SUV a Mpv sice asi mají velmi podobnou hmotnost i motory, ale variabilita a vnitřní prostornost SUV vůči Mpv je prachbidna.

Každopádně doufám že Rendlik představí opět Espace/Grand Espace či Grand Scenic ve stylu Espace 4 gen či Scenicu 2 nebo 3 gen.
ericn
@vencelín jenže i když to udělá, tak to bude nejspíš jen elektrika = zas to nebude na cestování 👎 Renault je aktuálně dost praštěný, nemají nic mimo dodávek, co by dávalo smysl…
vencelín
@ericn
Samozřejmě jsem to myslel s adekvátními motory (alespoň 2,0), tedy ne bzucak ani nějake poblaznene 1,2 či 1,6