Novinky
Já byl taky kdysi proti hybridům, ale to měla Toyota motor 1,8, 130Nm, teď je tam dvoulitr. Teď to jede dobře a za málo benzínu. Někdo se ale bloknul v minulosti a vzpomíná na černobílou TV.
@KANKUNEN Tak hlavne nove hybridy 25 od tojoty su vykonovo osekane. Dobre jede 2l, 1.8 je nic moc. Teda jela. Osekane som este nesiel
Zájem o spalovací auta roste, koňské provozy už nekupuje moc lidí...... .
Lze si koupit ještě někde bezHybridni auto? Či čistě naftové auto? Už moc ne. Lidi jsou nuceni kupovat hybridy.
Lze si koupit ještě někde bezHybridni auto? Či čistě naftové auto? Už moc ne. Lidi jsou nuceni kupovat hybridy.
@Pepa_007 Naštěstí se tu ještě nějaké najdou, i bez mild-hybridu.
@Pepa_007 Fakt? A co Fabia, Scala, Octavia, Karoq? 😀 Tedy zdaleka nejžádanější modely na našem trhu! Jejich kupující právě vysoce oceňují, že jejich motory nejsou zprzněny žádnou hybridizací a že je stále mohou mít i s manuálem! 🙂👍👍👍
@Arese v com konretne je hybridizacia zprznenie? ze setri palivo, pridava vykon a plynulost v zrychleni?
@stopel
V tom, že u většiny běžných modelů nedává žádný smysl.
Minimální úspora PHM vs. vyšší servisní náročnost a drahé opravy znamená, že ekonomicky ani ekologicky to je technologie o ničem.
Samozřejmě, u větších těžších aut, kde úspora PHM je vyšší, to smysl mit může. Ale běžné asi neni mit 5m SUV...
V tom, že u většiny běžných modelů nedává žádný smysl.
Minimální úspora PHM vs. vyšší servisní náročnost a drahé opravy znamená, že ekonomicky ani ekologicky to je technologie o ničem.
Samozřejmě, u větších těžších aut, kde úspora PHM je vyšší, to smysl mit může. Ale běžné asi neni mit 5m SUV...
@rohYpnol minimalna uspora? to plati mozno tak pre mild hybrid, u dalsich je ta uspora vyrazna.
@rohYpnol Jako vždy, přesně naopak než je pravda. Nebo ukaž, kde se Toyotě sype hybrid a kde žere jako nehybrid.
@KANKUNEN ako hovorim, mozno to plati pre nejaky mid hybrid (ak vobec), ale pre ostatne ani nahodou 😊 ale ved ked nechce setrit na spotrebe tak nemusi...
Kdyz bych kupoval dalsi fosil tak jedine HEV.... ta uspora je neoddiskutovatelna a kdo ma furt spapat na brzdu ne? 😉
@Mr.Murphy Tak jezdí tramvají, tam nemusíš řídit vůbec a pocitově to vyjde skoro na stejno! 😄
Takový vývoj lze očekávat. Zajímalo by mne, jaký podíl na trhu mají čiste spalovací motory, tedy ty, které musí spalovat B/N k tomu, aby se auto dalo do pohybu (sem patří i mild).
Umí v redakci vytvořit graf?
Umí v redakci vytvořit graf?
Čo už, keď je ten diesel taký zlý... Minule som šiel za otvoreným kabrioletom, ktorý dymil ako lokomotíva.
Je to jako bavit se o tom, jak roste podil aut s jízdními asistenty.
No samozřejmě že roste, když jsou povinné 🤣🤣🤣
Stejně tak hybrid. Automobilky jsou nuceny jej cpát všude, aby zelenorudý klimakomoušský úředník v EK byl spokojený.
Takže podil hybridů roste. A poroste. Ale ne kvůli zájmu zákazníků.
No samozřejmě že roste, když jsou povinné 🤣🤣🤣
Stejně tak hybrid. Automobilky jsou nuceny jej cpát všude, aby zelenorudý klimakomoušský úředník v EK byl spokojený.
Takže podil hybridů roste. A poroste. Ale ne kvůli zájmu zákazníků.
Dnes de facto nelze skoro sehnat auto bez mHEV, proto taková čísla.