Novinky
KANKUNEN
16
Já byl taky kdysi proti hybridům, ale to měla Toyota motor 1,8, 130Nm, teď je tam dvoulitr. Teď to jede dobře a za málo benzínu. Někdo se ale bloknul v minulosti a vzpomíná na černobílou TV.
Přejít do diskuze
Tak když se auta s mild hybridním pohonem počítají do hybridních, tak není divů.
Dnes de facto nelze skoro sehnat auto bez mHEV, proto taková čísla.
Dnes de facto nelze skoro sehnat auto bez mHEV, proto taková čísla.
@Arese v com konretne je hybridizacia zprznenie? ze setri palivo, pridava vykon a plynulost v zrychleni?
Je to jako bavit se o tom, jak roste podil aut s jízdními asistenty.
No samozřejmě že roste, když jsou povinné 🤣🤣🤣
Stejně tak hybrid. Automobilky jsou nuceny jej cpát všude, aby zelenorudý klimakomoušský úředník v EK byl spokojený.
Takže podil hybridů roste. A poroste. Ale ne kvůli zájmu zákazníků.
No samozřejmě že roste, když jsou povinné 🤣🤣🤣
Stejně tak hybrid. Automobilky jsou nuceny jej cpát všude, aby zelenorudý klimakomoušský úředník v EK byl spokojený.
Takže podil hybridů roste. A poroste. Ale ne kvůli zájmu zákazníků.
Zájem o spalovací auta roste, koňské provozy už nekupuje moc lidí...... .
Lze si koupit ještě někde bezHybridni auto? Či čistě naftové auto? Už moc ne. Lidi jsou nuceni kupovat hybridy.
Lze si koupit ještě někde bezHybridni auto? Či čistě naftové auto? Už moc ne. Lidi jsou nuceni kupovat hybridy.
@KANKUNEN Tak hlavne nove hybridy 25 od tojoty su vykonovo osekane. Dobre jede 2l, 1.8 je nic moc. Teda jela. Osekane som este nesiel
@rohYpnol Jako vždy, přesně naopak než je pravda. Nebo ukaž, kde se Toyotě sype hybrid a kde žere jako nehybrid.
@traveldrive
Ano právě. Nějakou kapku ušetří. Ale za cenu výrazně vyšších servisních a výrobních nákladů. Prostě další GD nesmysl, který často vůbec nedává smysl.
Ano právě. Nějakou kapku ušetří. Ale za cenu výrazně vyšších servisních a výrobních nákladů. Prostě další GD nesmysl, který často vůbec nedává smysl.
@Mr.Murphy Tak jezdí tramvají, tam nemusíš řídit vůbec a pocitově to vyjde skoro na stejno! 😄
@Pepa_007 Fakt? A co Fabia, Scala, Octavia, Karoq? 😀 Tedy zdaleka nejžádanější modely na našem trhu! Jejich kupující právě vysoce oceňují, že jejich motory nejsou zprzněny žádnou hybridizací a že je stále mohou mít i s manuálem! 🙂👍👍👍
@KANKUNEN
Jako vždy překrucuješ a podsouváš mi opět něco co jsem vůbec nenapsal.
Já někde píšu o tom že se Toyotě něco sype?!?
Já někde píšu o tom že hybridxzere stejně jako nehybrid?!?
Tak laskavě nelži.
Jako vždy překrucuješ a podsouváš mi opět něco co jsem vůbec nenapsal.
Já někde píšu o tom že se Toyotě něco sype?!?
Já někde píšu o tom že hybridxzere stejně jako nehybrid?!?
Tak laskavě nelži.
@KANKUNEN ako hovorim, mozno to plati pre nejaky mid hybrid (ak vobec), ale pre ostatne ani nahodou 😊 ale ved ked nechce setrit na spotrebe tak nemusi...
@rohYpnol benzínu.... čeho asi.... PHEV Superb i s vybitou baterkou všude mimo dálnice šetří benzín právě díky tomu, že to funguje jako dobře udělaný HEV....
Jeden graf vydá za deset řádků textu. Proto se dělají jednoduché vizualizace.
To by mohli umět chlapci z redakce.
To by mohli umět chlapci z redakce.
@rohYpnol minimalna uspora? to plati mozno tak pre mild hybrid, u dalsich je ta uspora vyrazna.
@Jenik3 Jaký graf? Bez spalování B/N se pohnou pouze PHEV a EV a jejich počty resp. podíl máš v článku nebo v detailu na webu SDA.
Čo už, keď je ten diesel taký zlý... Minule som šiel za otvoreným kabrioletom, ktorý dymil ako lokomotíva.
Takový vývoj lze očekávat. Zajímalo by mne, jaký podíl na trhu mají čiste spalovací motory, tedy ty, které musí spalovat B/N k tomu, aby se auto dalo do pohybu (sem patří i mild).
Umí v redakci vytvořit graf?
Umí v redakci vytvořit graf?
Kdyz bych kupoval dalsi fosil tak jedine HEV.... ta uspora je neoddiskutovatelna a kdo ma furt spapat na brzdu ne? 😉
@KANKUNEN Toyota má stále 1,8. V čem je moderní benzínový motor černobílá televize? V ničem. 😉
@Arese
Nabízím Vám svezení novou Toyotou Camry, abyste poznal, jak se mýlíte.
Tiché, pohodlné auto s okamžitou reakcí na sešlápnutí plynového pedálu, plynulá jízda, předjížděcí manévry naprosto suverénní. Přitom úsporné, běžná spotřeba na mé obvyklé dojížděcí trase v délce zhruba 40 km se pohybuje kolem 4 až 4,3 litru na 100 km, obvyklou jízdou bez soustředění na spotřebu.
Nabízím Vám svezení novou Toyotou Camry, abyste poznal, jak se mýlíte.
Tiché, pohodlné auto s okamžitou reakcí na sešlápnutí plynového pedálu, plynulá jízda, předjížděcí manévry naprosto suverénní. Přitom úsporné, běžná spotřeba na mé obvyklé dojížděcí trase v délce zhruba 40 km se pohybuje kolem 4 až 4,3 litru na 100 km, obvyklou jízdou bez soustředění na spotřebu.
@stopel
V tom, že u většiny běžných modelů nedává žádný smysl.
Minimální úspora PHM vs. vyšší servisní náročnost a drahé opravy znamená, že ekonomicky ani ekologicky to je technologie o ničem.
Samozřejmě, u větších těžších aut, kde úspora PHM je vyšší, to smysl mit může. Ale běžné asi neni mit 5m SUV...
V tom, že u většiny běžných modelů nedává žádný smysl.
Minimální úspora PHM vs. vyšší servisní náročnost a drahé opravy znamená, že ekonomicky ani ekologicky to je technologie o ničem.
Samozřejmě, u větších těžších aut, kde úspora PHM je vyšší, to smysl mit může. Ale běžné asi neni mit 5m SUV...