Videa
@Honza Mička bezesporu, stačí se podívat na všechny strany, jak na top tak dole to stojí za starou belu.
Zrovna v poslední době se rozsypal pytel s informacemi (třeba insideev) jak to má s funkčností a spokojeností.
To že do nejdražšího modelu (který posunuli o dva roky tuším, tj ani číňanovi to bylo blbý pustit ven) nacpou v marketingu lidar je pěkný, ale to auto s ním nepracuje a hlásí to že je potřeba update. A to je auto za 2M plus.
A headline: 'An Extraordinary Number Of Issues:' Consumer Reports' Volvo EX90 Is A Mess není jen clickbait
Zrovna v poslední době se rozsypal pytel s informacemi (třeba insideev) jak to má s funkčností a spokojeností.
To že do nejdražšího modelu (který posunuli o dva roky tuším, tj ani číňanovi to bylo blbý pustit ven) nacpou v marketingu lidar je pěkný, ale to auto s ním nepracuje a hlásí to že je potřeba update. A to je auto za 2M plus.
A headline: 'An Extraordinary Number Of Issues:' Consumer Reports' Volvo EX90 Is A Mess není jen clickbait
Čínské značky obvykle nemají identitu. No a když MG koupili Číňani, tak to bude po jejich vzoru. Stejně se jich prodá nejvíce tam.
Volva se to bude týkat také.
Ale až zruší kontinuální výrobu ve Švédsku resp. zruší výrobu zcela, zavřou veškeré švédské továrny Volva a teprve po několika letech této smrti si mrtvou značku a její logo koupí čínská firma, která bude vyrábět auta jen v Číně.
Potom to bude porovnatelná situace ke komentování "identity" mezi MG a Volvem.