Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Mototest Triumph Bonneville T120 Black – Doba se mění, dobré zůstává

6 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale jo, dobry.

Ale pro me je idealni motorkou Moto Guzzi.
Proc?
Protoze ma jako jedina ty dva valce do V spravne orientovane = kazdy na jednu stranu.

Jinak je ten zadni vzdycky trochu hur chlazeny, nez ten predni.
😄
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Ja Prvni 123 tak v tom je boxer o dost lepší, protože nemáš spálený kolena... jinak nejlepší koncepce je véčko, ale topí fest. jinak ten předpotopní projev Guzzi asi taky není pro každého😊

ale souhlas v tom, že řadový dvouválec je ten nejnudnější, co se prodává😞
Avatar - Man Ký
Man Ký
Točivý moment, to je oč tu běží. Podobně jako u dvoulitrových cruiserů a chopperů s 90 hp. Výkon nic moc, ale dostupný už od nízkých otáček - ten způsobí, že na výjezdu z obce bude mít i superbajk problémy se ho udržet.
Avatar - speedfred
speedfred
@Man Ký
Krátke šprinty (1/8 míle) sú ako stvorené pre H-D. Tie fakt idú neskutočne.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@speedfred jj vím o tom. to je prostě ten točivý moment, který o ničem nerozhoduje, jak by řekl Othello. Tycoon by začal s tím, že je strašně důležité vědět nejen hodnotu, ale i otáčky, ve kterých je dostupný. A pak někdo, kdo má zkušenost s motorkama a ví, jak se hledá výkon u superbajku ve 12000 otáčkách přesedne na toho Haryka a ten mu utrhne ruce v kloubech, i když má sto koní... takový elektromobil😊
Avatar - speedfred
speedfred
@Man Ký
Zrovna v sobotu nás jeden H-D nečakane vyškolil a to takým spôsobom že ani mojich 170PS už nestačilo 😄
To som čumel.