Novinky
Je to pomalé zacházení na úbytě. Plíživá elektrifikace a stejně plíživé vykuchávání a výkonové ořezávaní modelů, které před časem ještě za něco stály...
Nejvíc mě mrzí, že Suzuki opustila techniku, kterou kdysi měla Grand Vitara nebo Kizashi, ta auta byla úžasná, dnešní modely jsou proti tomu yebky.
Nejvíc mě mrzí, že Suzuki opustila techniku, kterou kdysi měla Grand Vitara nebo Kizashi, ta auta byla úžasná, dnešní modely jsou proti tomu yebky.
@kruskar
Neuspech Kizashi je tak trosku smolny... ja viem... bolo to prve suzuki v D segmente .. nikto ho nepoznal... nikto nechcel ist do niecoho co v tejto triede nemalo ziadne povedomie a zazemie... a nebol ani kombik ani dizel a to sa v eu neodpusta ( bolo ale za to aj v 4kolke ) ... ale stejne zeby aj v tom kizashiho najlepsom roku predali v celej eu nejakych 1007 aut za cely rok je proste brutalne malo... to si kizashi nezasluzilo... dodnes pritom vyzera masivne a moderne.. pripomina mi kusok akoby nejaky starsi lexus... no co.. no.. ako vidime ani suzuki nerobilo vzdy len uspesne auta ...
Neuspech Kizashi je tak trosku smolny... ja viem... bolo to prve suzuki v D segmente .. nikto ho nepoznal... nikto nechcel ist do niecoho co v tejto triede nemalo ziadne povedomie a zazemie... a nebol ani kombik ani dizel a to sa v eu neodpusta ( bolo ale za to aj v 4kolke ) ... ale stejne zeby aj v tom kizashiho najlepsom roku predali v celej eu nejakych 1007 aut za cely rok je proste brutalne malo... to si kizashi nezasluzilo... dodnes pritom vyzera masivne a moderne.. pripomina mi kusok akoby nejaky starsi lexus... no co.. no.. ako vidime ani suzuki nerobilo vzdy len uspesne auta ...
@3_diamanty Tak kromě jiných chyb bylo to Kizashi pro evropské auta dosti nestravitelné - absurdně krátké zadní dveře proti těm předním, podivně "boulovatý" zadek a předek..." Ne toto auto zacílilo opravdu totálně mimo evropský terč a vkus.
@3_diamanty Neúspech Kizashi bol logický, dôvody si sám popísal. Ale okrem toho to bolo na pomery strednej triedy relatívne malé auto (hlavne v zadnej časti kabíny) a na pomery európskeho trhu bol jediný motor 2,4 litra pre mnohých príliš veľký a málo úsporný. A tiež drahý, bol prakticky na úrovni podobne výkonného Passata. S dvojlitrom alebo jedna-osmičkou a, ako si písal, s dieslom, by sa ich predalo oveľa viac.
S cross by si zasluzil uz nastupcu ale bohvie ci vobec nejaky bude... clovek dnes uz ani nevie pri ktorom modeli ( a nejde teraz len o suzuki ) co ma do buducna cakat a ci vobec nieco cakat... pritom este pred par rokmi bolo vsetko pekne "citatelne" a clovek aj vedel na co sa v blizkej dobe tesit/netesit alebo na co si pockat/nepockat... ale dnes? dost divna a nepredvidatelna doba autopriemyslu akoby nastala.... dokoca uz ani nie je v mode kazdych 5 rokov robit nove modely aut ako este pred 15 rokmi ... miesto toho mame coraz viac aut uz s x faceliftami za sebou ktorych skutocny generacny vek je uz aj viac ako 8 ci 10 rokov ... vid spominany s cross ci vitara... cudna taktika... nechcem byt pesimista ale nielen so suzuki to za poslednych 5 rokov ide v eu uz pekne dole vodou... a nie nie .. MG problem nebude ani korejci
Suzuki pre mna uz dnes ozaj nie je lakava a zaujimava znacka a to som mal suzuki inak vzdy rad a.. a nie som ani narocny zakaznik... pevne verim ale ze v eu este nejaky ten cas vydrzi
Spíš bych se pozastavil nad tim podstatným poklesem výkonu.
P.S. Zkus takové mikrohybridizované Suzuki na pár měsíců odstavit a uvidiš. Účet se pohybuje v řádu desetitisíců.