Novinky
Marek Bednář
5
@eLzyx nemá FM rádio? To je dost nepraktické z hlediska případných informací v nouzové situaci. Co to je za auto, prosím?
Přejít do diskuze
používám, protože mám internet v autě navždy zdarma. Auto už ani nemá FM/DAB rádio, tak je datové připojení vlastně nutnou součástí pro Spotify nebo TuneIn. A to nemluvě o vzdáleném ovládání auta, které je velmi návykové. Auto bez této funkčnosti bych již nechtěl, hezky dopředu předehřát a nebo vychladit ...
Naprosto logické. Auto si kupuju na to, aby jezdilo a to co nejlépe. Na aplikace, navigaci atd. mám mobil.
@Pepa_007 Které by to byly? Nějak mám pocit, že dneska všichni zešíleli a zapomínají na základní věc, že Chat GPT je za babičkou, do práce, nebo do Zadaru nezaveze. K tomu v autě slouží motor a podvozek.
@Mokrous poslední dobou se i z článků dozvíš jak “skvělá” je konektivita, ale ne jak to auto jezdí. S tím, co je poslední dobou pod kapotou u novinek, je to vlastně asi i jedno… u elektra je pohon nepodstatný (jen Vaculík je z toho vždycky hotový), jede to všechno tak nějak stejně nudně a tříhrnek (jakkoliv elektricky dopovaný) pod kapotou vlastně ani nechceš… tj o čem by vlastně ti “pisálci” měli psát? 🤔
@ericn Asi tak. To je přesný. Mě stačí CarPlay bohatě a stejně využiju jen to telefonování, muziku a navigaci, když netuším kam jedu. Tím to všechno končí.
Místo soustředění se na podstatu a kvalitu se všichni předhání ve vymejšlení kardinálních 𝛑čovin na nic a kvalita i servis jde do kopru. Všude jen nekompatibility, bugy a chaos. Nikdo neví nic. Ani zastoupení značek neví, co vlastně prodává...
Místo soustředění se na podstatu a kvalitu se všichni předhání ve vymejšlení kardinálních 𝛑čovin na nic a kvalita i servis jde do kopru. Všude jen nekompatibility, bugy a chaos. Nikdo neví nic. Ani zastoupení značek neví, co vlastně prodává...
@traveldrive nevím, má pravdu, turbo zvyšuje efektivitu motoru a snižuje spotřebu, atmosférický motor je už dneska akorát pro driftery😊
@Miorolo já jen, že to tvoje přirovnání je dost zcestné 😉Já bych 3hrnek do velkého auta nekoupil...
@Miorolo že by to bylo tím, že to byly atmosféry? Vezmi dnešní tříhrnkům turbo a uvidíš jak jsou skvělé 🤣🤣🤣
Btw jeden takový jsem měl, 1.2VTi v C3 a na malé auto ve 2 lidech stačil a víc už ne.
Btw jeden takový jsem měl, 1.2VTi v C3 a na malé auto ve 2 lidech stačil a víc už ne.
@ericn A co bylo dobré na tom, když jsi měl v nabídce 6 motorizací odstupňovaných pomalu po 5-10 kW a stejně všechny slabší než dnešní 3hrnky.
Mám Kia Sportage NQ5 a dovolím si říct, že mapy a dopravní info jsou tam tak kvalitní, že vestavěnou navigaci zapínám tak v 90% případů. Projel jsem s ní docela dost krajin, např. Chorvatsko, Itálii, Švýcarsko, Slovinsko, Rakousko,... Aktualizace map je pouze 1krát ročně, i když slibovali min. 2krát, ale zas jde to i přes OTA. Co by se hodilo je aplikace na hudbu jako Spotify nebo YT Music. Vzdáleně to umí jen odemykat/zamykat, ale i to jsem párkrát už využil. A tím moje online potřeby v autě končí. Případně si připojím Android Auto.
@Buffalo007 Na všetko, čo môžeš potrebovať, stačí neveľký objem dát v telefóne. Či ide o dopravnú situáciu pred tebou, alebo počasie. Takže tak, ako tu píše väčšina. Auto má byť autom, duplikát chytrého telefónu s internetom v ňom asi nikto nepotrebuje.
Mám Audi a kdyby to fungovalo normálně, tak si to možná i zaplatím, ale za aktualizaci map chtějí 200EUR za rok (přitom Škoda a VW za ty samé mapy se neplatí). Aktuální info o dopravě v mém modelu bylo nějaký zaseklý a stále ukazovalo to samé.
Aktualizace systému nikdy žádná. Prostě jak vyjede auto s fabriky, takové budete mít služby. Nikdy nedostanete nic nového. Ani prediktivní adaptivní tempomat u nás nefunguje.
No a počasí a zprávy mě v autě opravdu nezajímají.
Internetový rádio, spotify, nebo něco bych třeba i rád používal, ale prostě není.
Jediný co, tak možná tu 1000Kč ročně za dálkový přístup, aby se dalo zapnout nezávislé topení, protože ovladač nemá tak velký dosah, ale zatím jsem si s ovladačem vystačil.
Aktualizace systému nikdy žádná. Prostě jak vyjede auto s fabriky, takové budete mít služby. Nikdy nedostanete nic nového. Ani prediktivní adaptivní tempomat u nás nefunguje.
No a počasí a zprávy mě v autě opravdu nezajímají.
Internetový rádio, spotify, nebo něco bych třeba i rád používal, ale prostě není.
Jediný co, tak možná tu 1000Kč ročně za dálkový přístup, aby se dalo zapnout nezávislé topení, protože ovladač nemá tak velký dosah, ale zatím jsem si s ovladačem vystačil.
@Mokrous No jo a sem tam použiješ zrcadlení mobilu kvůli navigaci a nejvíc asi BT pro telefonování a hudbu. Co víc je třeba? 🤔