Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel poslal techniku závodní mokky do výroby. Rozdíl oproti „klasice“ je obrovský

30 komentářů

ericn
To je opět směšná záležitost 😉 Alespoň že se to nejmenuje GSi, ale GSE. To by byl už výsměch všemu. Zvlášť ta 54kWh baterie, to je vážně pecka ...

Stejný pohon má dostat P-e208 GTi, za mě nepochopitelné a pro GTi naprosto nevhodné...

Podle Spritmonitoru má Mokka-e průměr 17.83kWh/100km (54 záznamů) a to je předpokládám při normální jízdě. Jak to bude asi vypadat při té sportovní jízdě? Hmmm
Lempl Klaun
@ericn Další dutá zelená hlava.

Spritmonitor jako důkaz? Jo, a příště přijď s horoskopem. Tam to bude taky napsané. 😋
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Lempl Klaun Souhlas 👍 Leninovy spisy a směrnice EU dávají ty nejlepší důkazy o tom, že Opel jde správným směrem 👍
Lempl Klaun
@Horký Hrom Bingo! Lenin a EU v jedné větě, teď už jen chybí horoskop a výklad z lógru a máme kompletní analytický základ pro hodnocení automobilky. 🤡
ryccardo
@Lempl Klaun ano troubo. Sprit monitor zobrazuje realna data skutecnych uzivatelu.
Lempl Klaun
@ryccardo Nezapomněl jsi ve spěchu na nic, velmi horký ericn? 🤡
ČÍŽEK MULTIKOBLÍŽEK
Příspěvek podléhá schvalování.
Ja Prvni a Posledni
@Lempl Klaun
proč na tyhle čoráky pořád reagujete??? Nechápete o co jim jde?
ericn
@ryccardo to on nikdy nepochopí, nemá smysl na něj ani reagovat 😋 Jen provokuje…
Sevca1
@ryccardo Na něj nereaguj ten tu prudi pod více účty, s ním nemá cenu diskutovat 😁
Tonito Debelito
@ericn tady je pekne nablito v komentarich ryccardio a podobní dementi
panenka skákavá
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Lucky85
Lucky85
@ericn nerozumiem argumentu k spotrebe. M3 ma aku priemernu spotrebu 11? Ked tomu zacnes tlacit bude nad 20. Je predsa normalne, ze sportova jazda pri akomkolvek pohone bude vyssia
ericn
@Lucky85 No ale u toho EV (navíc s malou baterkou) to je o dost jinde. Tj když to to vezme 25-30kWh/100km jsi za chvilku na suchu. Zlášť když ji budeš používat 80-10% = z 54kWh jen 38kWh, dáš pár zatáček sportovně a budeš mí stažený půlky, abys dojel zpět nebo někde strávíš min. 45 abys dobil, když bude kde 😉
Avatar - Lucky85
Lucky85
@ericn problem neni baterka, ale rychl9st nabijania, ktore je u PSA tragicke. Keby tam mali nejakych 150 tak to mas za cca 20 min. Sportovu jazdu ides nejakych 100 az 200km max nie cez celu europu.
ericn
@Lucky85 no ne, dáš 50-70km tam a zpět a potřebuješ pak ještě někam a jsi v pytli. Navíc jedeš s malým autem, co bude mít 1.6t a bez zvuku a manuálu. Ten kdo kdy jezdil 205/208GTi rozumí 😋
Arese
Á, další zoufalý pokus evropské automobilky o "sportovní", resp. "závodní" elektromobil. Opel ještě stále nepochopil, že je to jen nesmyslné vyhazování peněz z okna a že mu to nikdo kupovat nebude...😞
Tatra613
@Arese už jsi slyšel tu dobrou správu zpoza demokratického moře?

www.topspeed.sk/…y-problem-/26989?…
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Tatra613 Jsou hodně absurdní pokuty a regulace. Co ale nejvíce fascinuje mě a co je největší destruktor ekologie, jsou mírnější pokuty za těžší auta. To odporuje úplně logice. Pokud by to bylo nastavené naopak, přispělo by to podstatně více. Menší uata by se prodávala více a větší méně.
Ota4
Jo opel využil zkušenosti jo? No já že jsem už slyšel že tyto zkušenosti využila Alfa pak Abarth následně Lancia dále Peugeot a nyní tedy Opel. Tak jak to tedy je? 🤣🤣🤣 komedie Stelantis.
Avatar - Dr Mamlas
Dr Mamlas
Příspěvek podléhá schvalování.
ericn
@Ota4 lego Stellantis, jen každý dostal trochu jiný návod a bohužel vždycky špatný 🤣👌
Jano- Korňa
aj ked Opel mam rad , tak toto auto s prednym nahonom (a blbsim rozlozenim hmotnosti na napravy ako u spalovaku) tazko zaradit medzi sportove. kebyze to ma aspon zadny nahom, tak by to mohlo v niecom byt nadpriemerne zabavne oproti beznemu autu, ale toto bude len rychlejsie.
traveldrive
@Jano- Korňa Teraz si ma sklamal. Kde je nejaký poriadny "ypsilon"? 😉
Jano- Korňa
@traveldrive
😄 😄 😄 nuz abi som ty zlebsyl naladu ..... AHOJ 😄 😄 😄
a teraz daj nieco o aute z clanku .
- ak by to bolo na mne za dane peniaze, tak by som isiel radsej k VW , predsa len dany vykon zadnohrab lepsie prenesie o zem a aj hodit troska auto bokom chlapa viac potesi ako blikajuca kontrolka na hrane nedotacaveho smyku.
Hendly
Rano vstaneš, udelas si kafe, prectes si clanek o elektromobilech ktere nesnasis a zacnes pod ne psat prispevky jak jsou spatne…


Prijde to nekomu jako rozumná činnost?

A nebo kde spis o trolly?
Arese
@Hendly Pokud ti ty elektrosráče nějaký pojebaný bruselský úředník dnes a denně násilím cpe jako šišky do husího krku, je to naprosto logická reakce!
Hendly
@Arese
Ne.
Zadny urednik ti ho necpe.

Ale vychodni propaganda a trolls ti kazdy den nejen v diskuzi pod EV cpe to, ze mas byt naštvaný na EU a volit proruske strany.
Sevca1
@Hendly No ty jako uvědomělý zelený maniak vstanes tradičně na oběd, neboť vůl těžko hledá práci, čili se válíš na gauči. A začneš trousit moudra. Čím jsou lidé jako ty společnosti prospěšný 😁😁
Othello
Citace - ....Pro optimální rozdělování točivého momentu je na přední nápravě umístěn vícelamelový samosvorný diferenciál Torsen...


Torsen byl vždy šnekový. Oni fakt úplně změnili konstrukcí ?