Novinky
Ford v Česku připomíná pravidla slušného chování u nabíječek. Jedno zásadní kvůli tomu porušíte
41 komentářů
Jde o fake news. U nabíječek panuje soudružská harmonie, jelikož elektromobilem jezdí jen ti nejlepší z nás. Ti, kteří jsou morálními majáky pokrokové společnosti. Ti, kteří prokázali budovatelské úsilí. Ti, ke kterým fosilní lůza vzhlíží 👍👍👍Já, Mikuláš Peksa, kesumb, Kankunden, Mikešus, Elektrogranddad a další 👍👍👍
@Horký Hrom
Nabíječek je všude nadbytek. Navíc každý uvědomnělý majitel BEV nabíjí zásadně doma na své domácí FVE jako kesumbíček.
Ti co stojí na dobíjecích stanicích, jsou elektrohovada, co nabíjí ze sítě a ničí tuhle planetu svojí bezohledostí.
Nabíječek je všude nadbytek. Navíc každý uvědomnělý majitel BEV nabíjí zásadně doma na své domácí FVE jako kesumbíček.
Ti co stojí na dobíjecích stanicích, jsou elektrohovada, co nabíjí ze sítě a ničí tuhle planetu svojí bezohledostí.
Místa s nabíječkami jsou jako malé ostrůvky modernity ve městě plném spalovacích dinosaurů. Často bývají neprávem obsazena těmi, pro které nebyla určena. Ale co je snad ještě podivnější – čím dál častěji na nich vídám samotné elektromobily: tiché, elegantní, ale zcela bez nabíjení. Stojí tam, jako by dobíjely samy sebe pouhou přítomností. A přesto nic neteče – ani elektřina, ani smysl.
@Horký Rom
Ano, elektormobily nedávají smysl. Takže je to tak správně.
Ve městech se ruší parkovací místa a místo toho vznikají dobíjecí místa. Opět se nám zhoršuje život díky BEV.
Ano, elektormobily nedávají smysl. Takže je to tak správně.
Ve městech se ruší parkovací místa a místo toho vznikají dobíjecí místa. Opět se nám zhoršuje život díky BEV.
@rohYpnol
Ano, máte pravdu, svět se mění. A jak víme z historie, každá změna vždycky někoho vyděsí. Zavedení elektřiny rozčílilo výrobce svíček, příchod automobilů pobouřil majitele koňských povozů, a dnes elektromobily zneklidňují ty, kdo považují výfukové plyny za přirozenou součást městského klimatu.
Dobíjecí místa nejsou problém. Jsou odpovědí na problém. Pokud někomu vadí, že vznikají tam, kde dříve bylo „jen parkoviště“, pak možná není potíž v elektromobilech, ale spíše v neschopnosti přijmout, že doba pokročila a města se přizpůsobují nové realitě.
Ano, máte pravdu, svět se mění. A jak víme z historie, každá změna vždycky někoho vyděsí. Zavedení elektřiny rozčílilo výrobce svíček, příchod automobilů pobouřil majitele koňských povozů, a dnes elektromobily zneklidňují ty, kdo považují výfukové plyny za přirozenou součást městského klimatu.
Dobíjecí místa nejsou problém. Jsou odpovědí na problém. Pokud někomu vadí, že vznikají tam, kde dříve bylo „jen parkoviště“, pak možná není potíž v elektromobilech, ale spíše v neschopnosti přijmout, že doba pokročila a města se přizpůsobují nové realitě.
@Ja Prvni a Posledni
Pokud to přizpůsobení přínáší negativa, tak inteligentní myslící člověk vidí negativa. Ideologický kádrový hujer mává vlajekčkou a jásá u opakování prázdných hesel o záchraně planety.
Pokud to přizpůsobení přínáší negativa, tak inteligentní myslící člověk vidí negativa. Ideologický kádrový hujer mává vlajekčkou a jásá u opakování prázdných hesel o záchraně planety.
@rohYpnol
To je v pořádku, každý máme své vnímání reality. Jen mě vždycky pobaví, když se snaha o řešení problému označí za ideologii, zatímco pasivní přežívání v problému se vydává za projev rozumu.
Dobíjecí místa nejsou pro každého, stejně jako internet, očkování nebo třeba písmo. Ale svět se nezastaví, protože pár lidí má pocit, že vývoj není dostatečně komfortní. Města se mění, technologie se mění, a i když to není vždy elegantní, je to aspoň pokus o posun.
Vy tomu říkáte „mávat vlaječkou“, já tomu říkám snaha myslet dál než po kapotu vlastní felicie.
Ale buďme v klidu, parkovacích míst ubývalo už dávno před elektromobily. Jen jsme tenkrát neměli koho obvinit, tak jsme nadávali potichu do volantů.
To je v pořádku, každý máme své vnímání reality. Jen mě vždycky pobaví, když se snaha o řešení problému označí za ideologii, zatímco pasivní přežívání v problému se vydává za projev rozumu.
Dobíjecí místa nejsou pro každého, stejně jako internet, očkování nebo třeba písmo. Ale svět se nezastaví, protože pár lidí má pocit, že vývoj není dostatečně komfortní. Města se mění, technologie se mění, a i když to není vždy elegantní, je to aspoň pokus o posun.
Vy tomu říkáte „mávat vlaječkou“, já tomu říkám snaha myslet dál než po kapotu vlastní felicie.
Ale buďme v klidu, parkovacích míst ubývalo už dávno před elektromobily. Jen jsme tenkrát neměli koho obvinit, tak jsme nadávali potichu do volantů.
@Ja Prvni a Posledni
Ano, vývoj Říma se taky nezastavil a Řím skončil. A hujeři jako ty tomu konci Říma taky nadšeně mávali a říkali pokrok.
Ano, vývoj Říma se taky nezastavil a Řím skončil. A hujeři jako ty tomu konci Říma taky nadšeně mávali a říkali pokrok.
@rohYpnol A pak přišel primitivní a násilný středověk...😧👎
@rohYpnol
Ano, máte pravdu, Řím skutečně skončil. A přesto se po něm nestýská kvůli nedostatku parkování kolem Kolosea, ale spíš kvůli tomu, že se nakonec víc řešilo, kdo je hujer, než co se kolem tiše rozpadá.
Ale upřímně, pokud se naše civilizace zhroutí kvůli nabíjecím stanicím, tichým autům a snaze vypouštět o trochu méně bordelu do ovzduší, pak si ten kolaps možná opravdu zasloužíme. A pak je jedno, kdo u toho „mává“.
Ale chápu, každý potřebuje svůj pád Říma. Někdo v tom vidí rozpad hodnot, jiný jen fakt, že už se nedá všude zaparkovat.
Ano, máte pravdu, Řím skutečně skončil. A přesto se po něm nestýská kvůli nedostatku parkování kolem Kolosea, ale spíš kvůli tomu, že se nakonec víc řešilo, kdo je hujer, než co se kolem tiše rozpadá.
Ale upřímně, pokud se naše civilizace zhroutí kvůli nabíjecím stanicím, tichým autům a snaze vypouštět o trochu méně bordelu do ovzduší, pak si ten kolaps možná opravdu zasloužíme. A pak je jedno, kdo u toho „mává“.
Ale chápu, každý potřebuje svůj pád Říma. Někdo v tom vidí rozpad hodnot, jiný jen fakt, že už se nedá všude zaparkovat.
@Ja Prvni a Posledni
Asi nejsi nejbystřejší tužka v penále co?
Ty parkovaci místa ubývají úplně stejně pro majitele BEV jako pro majitele ICE 🤣🤣🤣
Asi nejsi nejbystřejší tužka v penále co?
Ty parkovaci místa ubývají úplně stejně pro majitele BEV jako pro majitele ICE 🤣🤣🤣
@rohYpnol
To máte pravdu, parkovací místa ubývají pro všechny, přesně jak píšu výš. Jen někteří to berou jako výzvu k přemýšlení, jiní jako příležitost k psaní komentářů ve stylu „nejbystřejší tužky v penále“.
Ale díky za připomenutí, člověk si občas musí ověřit, že diskuse je skutečně na úrovni, kde argument „🤣🤣🤣“ nahrazuje věcný obsah. Je to osvobozující.
Každopádně, přeji pěkný večer, ať už ho strávíte hledáním parkování, nebo něčeho ostřejšího do svého penálu.
To máte pravdu, parkovací místa ubývají pro všechny, přesně jak píšu výš. Jen někteří to berou jako výzvu k přemýšlení, jiní jako příležitost k psaní komentářů ve stylu „nejbystřejší tužky v penále“.
Ale díky za připomenutí, člověk si občas musí ověřit, že diskuse je skutečně na úrovni, kde argument „🤣🤣🤣“ nahrazuje věcný obsah. Je to osvobozující.
Každopádně, přeji pěkný večer, ať už ho strávíte hledáním parkování, nebo něčeho ostřejšího do svého penálu.
@Ja Prvni a Posledni
Tak ti bystřejší nepotřebují přemýšlet aby pochopili, co znamená úbytek parkovacích míst, že 🤣🤣🤣
Tak ti bystřejší nepotřebují přemýšlet aby pochopili, co znamená úbytek parkovacích míst, že 🤣🤣🤣
@rohYpnol
To je fascinující postřeh. Jen mi dovolte malou poznámku: když se někdo chlubí, že už „nemusí přemýšlet“, obvykle to není kompliment pro jeho bystrost, ale diagnóza situace.
Ale děkuji, tahle diskuze je čím dál podnětnější. Skoro jako parkoviště: čím méně místa, tím víc se ukazuje, kdo se umí otočit a kdo jen troubí.
To je fascinující postřeh. Jen mi dovolte malou poznámku: když se někdo chlubí, že už „nemusí přemýšlet“, obvykle to není kompliment pro jeho bystrost, ale diagnóza situace.
Ale děkuji, tahle diskuze je čím dál podnětnější. Skoro jako parkoviště: čím méně místa, tím víc se ukazuje, kdo se umí otočit a kdo jen troubí.
@rohYpnol
Pád starověkého Říma je velice komplexní téma, překvapuje mě, že do něho zabrušuješ pod článkem o chování na nabíjecích stanicích.
Obecně se za příčiny považují na jedné straně vnější tlaky vyvolané náporem barbarských národů z východu a na druhé straně vnitřní oslabení římské společnosti vyplývající z epidemií, neúrod způsobených klimatickými vlivy, nedostatku zdrojů, oslabení měny, politické nestability dané střídáním slabých vládců, postupného vyčerpání ekonomického modelu založeného na otrocké práci a vlivu nastupujícího křesťanství.
Čemu z toho ti starověcí hujeři nadšeně mávali a říkali pokrok? 😄
Pád starověkého Říma je velice komplexní téma, překvapuje mě, že do něho zabrušuješ pod článkem o chování na nabíjecích stanicích.
Obecně se za příčiny považují na jedné straně vnější tlaky vyvolané náporem barbarských národů z východu a na druhé straně vnitřní oslabení římské společnosti vyplývající z epidemií, neúrod způsobených klimatickými vlivy, nedostatku zdrojů, oslabení měny, politické nestability dané střídáním slabých vládců, postupného vyčerpání ekonomického modelu založeného na otrocké práci a vlivu nastupujícího křesťanství.
Čemu z toho ti starověcí hujeři nadšeně mávali a říkali pokrok? 😄
@Michal Chmelař
Třeba to, že křesťané vnímali rozpad pohanských struktur jako očistu společnosti a příchod duchovní éry. Mnozí uvítali růst vlivu církve.
Jak podobné dnešní zelenorudé ideologii (víře) 🤣🤣🤣
Třeba to, že křesťané vnímali rozpad pohanských struktur jako očistu společnosti a příchod duchovní éry. Mnozí uvítali růst vlivu církve.
Jak podobné dnešní zelenorudé ideologii (víře) 🤣🤣🤣
@rohYpnol
No, věřící nejsem, ale kdybych si měl vybrat mezi římským náboženstvím a křesťanstvím, tak si taky vyberu křesťanství. Jistě, církev tehdejší, pak církev středověká a nakonec církev dnešní se hodně liší.
Ale s tím, čemu ty říkáš zelenorudá ideologie, ten vývoj na konci starověku nemá vůbec nic společného. Přiznej si, že to přirovnání bylo dost mimo, ať nemusíš takhle nedůstojně vařit z vody 😄
No, věřící nejsem, ale kdybych si měl vybrat mezi římským náboženstvím a křesťanstvím, tak si taky vyberu křesťanství. Jistě, církev tehdejší, pak církev středověká a nakonec církev dnešní se hodně liší.
Ale s tím, čemu ty říkáš zelenorudá ideologie, ten vývoj na konci starověku nemá vůbec nic společného. Přiznej si, že to přirovnání bylo dost mimo, ať nemusíš takhle nedůstojně vařit z vody 😄
A co takhle kampaň proti zneužívání míst pro invalidy a matky s kočárky? To by bylo užitečnější...
@budman
Smím se zeptat: kráčíte životem spíš o berli, nebo tlačíte kočárek před sebou jako matka?
Smím se zeptat: kráčíte životem spíš o berli, nebo tlačíte kočárek před sebou jako matka?
@Ja Prvni a Posledni Netlačí kočárek ale pokazený Ford.
Podepisuju, za parkování na invalidech bych bral řidičák, za parkování na místech pro rodiny s dětmi tuším do 10 let (to není pro matky, já taky jezdím s miminem a malým děckem) alespoň mastnou pokutu. Invalida i malé děti-kočárek, ptořebují více prostoru kolem auta. Ta místa nejsou pro líné zm**y, co mají problém dojít o dva metry dál do obchodu. @budman
@Ozzman Jak na zaparkovaném autě poznat zda přepravuje děti s kočárkem? Musí s kočárkem přijet i odjet? Nebo stačí kočárek jen při příjezdu nebo odjezdu? Mohou využít ostatní pokud je zbytek parkoviště obsazen? Když jsou ostatní líní zm**i, co tak vyznačit místa pro děti a kočárky na nejvzdálenějším konci? Argumentů se najde spousta - co třeba učení dětí pohybu po parkovišti, nebo více pohybu? 😉😯
Co chybí je přemýšlení, slušnost a respekt, ale to represí a pokutami nezískáš.
Co chybí je přemýšlení, slušnost a respekt, ale to represí a pokutami nezískáš.
I když to není stoprocentní, podívat se, jestli je v autě autosedačka, nebo uplně stačí projít parkoviště a ty lidi vidět, že vystupují/nastupují bez děcka... dnes je to jen značka, bez jakéhokoliv postihu, takže je to jen na slušnosti a je to vidět, lidi ignorují invalidy, natožpak toto. Že místa nemusí být u vchodu ? To je pravda, vůbec bych s tím neměl problém, a mnohdy to tak i bývá. Využít parkovací místa, pokud je zbytek obsazen, no invalidu taky nesmíš využít, ale v drtivé většině případů jsem nezažil nikdy problém, že by parkoviště bylo plné.... Bohužel, lidi jsou dobytci a výchovu jednotně nakázat nelze. Nerespekt a arogance jedince ve společnosti otráví život té slušné většině, nafackovat jin nesmíš, převychovat je nelze, takže represe je jediný způsob. Osobně by mne zajímalo, co k tomuto někoho vede ? Když si to typicky 40-50 letý chlap a ani ne v drahém autě, narve až do vchodu obchodu(vídám dost často) na prázdném parkovišti ? Tady to je na pár ran přes holeně tyčí a mastnou pokutu... @Haryw
Naštěstí normální motoristé si v klidu, pohodě a během okamžiku natankují na benzinové pumpě! 🙂👍
A u řady úsporných vozů to mohou dělat třeba až po ujetí 1000 km. 😀
A u řady úsporných vozů to mohou dělat třeba až po ujetí 1000 km. 😀
@Arese Nastesti si spousta normalnich motoristu muze nabit auto doma a je jim uplne jedno, jak dlouho to trva, protoze pritom spi, nebo se venuji jinym cinnostem nez koukani na auto, jestli do nej tece nafta 😉
A u rady uspornych vozu nemusi na benzinku nikdy 😉
A u rady uspornych vozu nemusi na benzinku nikdy 😉
na sídlišti neudělali nové místo pro nabíjení, ale ukradli stávající parkovací místo bez náhrady
Celkem slušná diskuze. Nějaký protest proti čističkám odpadních vod by nebyl. Vždyť je to drahé a v Indii to neřeší.
Je to stejné jako nechat auto na benzince u stojanu a odejít si na oběd. Taky se mi stalo, že všechny stojany byly obsazené a půlka jich netankovala, ale vybírala si kafíčko a svačinku apod. Místo aby zaplatili a hned uvolnili stojan.
Jako názorný příklad off topic příspěvku dobré 👍