Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stellantis se propadl do obrovské ztráty. Prý ale vidí známky zlepšení

27 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
hezky to tam Tavares vedl 👍🏻 obzvláště když uvážíme jak štědře za to dostal zaplaceno. ( 39,9 milionů dolarů ) ale co, z cizího krev neteče .-)
Miorolo
@del42sa Tak to bylo spíš motivační odstupné za to, že odejte v tichosti. Na těchto postech nic neobvyklého.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Co je z hlediska evropské větve koncernu nebezpečím, to je pro americkou větev příležitostí. A tak budou muset chytří pánové stále ještě solit a solit... Zanedbaný Chrysler (a taky americký Jeep), těm by se dobrá kondice a připravené nové modely v době ochranářských cel hodily, a jak! Naproti tomu Alfa a Maserati se budou muset z USA stáhnout úplně, protože po dalším zvýšení ceny je už opravdu nikdo nekoupí. Je pravda, že také Tavares se musel pohybovat na ploše možného, ale to zanedbání Chrysleru a Jeepu bylo chybou. Velkou chybou, jak prorocky pravila Pretty Woman svého času...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět se potvrzují slova rohYpnola...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Ty jsi neskutečný štramák, přivlastnil sis to, co říkal úplně každý.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Stellantis má neskutečný potenciál. Tříválec už nemá řemen v oleji, hurá. Stačí obnovit 1,6ku a 2,0 HDI a zavézt HEV. Prodají toho tolik, že budou moct dotovat i baterkáče. Protože dnes vlezeš do Showroomu Stellantisu a odjedeš v Omodě 1,5 turbo nebo PHEV za 900 ve fullu. Zvláště po tom, co zkusíš Mazdu 2,5 s výkonem 140 koní.
ericn
@KANKUNEN v podstatě souhlasím, přestat sázet všechno jen na 1,2l tříhrnek a vrátit 1,6PT (klidně jako mHEV) a 2,0HDI + zavést HEV a jsou v černých číslech hned 😄
Tycoon
@KANKUNEN

To by podle mě pořád nestačilo. Kupříkladu Fiat potřebuje obnovit LPG motory, které jsou důležité na domácím italském trhu. Opel potřebuje obnovit nabídku silnějších motorizací pro dálniční provoz, které jsou důležité na domácím německém trhu. Krom toho nevíme, zda inovovaný tříválec Puretech nevyměnil rozpadající se řemen v olejové lázni za jiný konstrukční problém, například natahující se řetěz. Navíco Stellantis stále prosazuje na všechna auta své francouzské platformy, které jsou horší než ty, které měly Fiaty a Opely.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Tycoon Ne opravdu ne, černobílé TV už nebudou. Fiat a Opel patří Peugeotu
Avatar - kari.laz
kari.laz
@KANKUNEN napíšeš i něco rozumného a pak vypotíš takovou volovinu, jako tohle.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kari.laz

Ten první příspěvek byl jen omyl 🤣🤣🤣
ptr078
@KANKUNEN Mozno ciernobiela tv, ale realita nepusti. Najpredavanejsie auta v europe clio a sandero. Si pozri ake motory robia objemy. Napoviem, ze clio predava 50% cisty benzin.
Tycoon
@KANKUNEN

Fiat s Opelem na přelomu 80. a 90. let bojovaly o to, kdo bude na 1. místě evropského trhu. Dnes je Fiat na 19. místě evropského prodejního žebříčku. A nemůže za to nic jiného než důsledek ignorace poptávky zákazníků.

Chápu, že černobílou TV si neměl rád, protože tam nešla vidět rudá barva sovětské vlajky, ani rudé Grebeníčkovy třesně. Ale svět je dnes jinde. Dnes se na TV spousta lidí nedívá vůbec. Ale auto jako prostředek individuální mobility stále roste na celosvětové popularitě.
Nebo Nebo
@KANKUNEN Hlavně nabízet konkurenceschopné baterkáče, když už tedy už je chtějí, resp. musejí kvůli Evropské unii, nabízet.
A ne se špatnou technikou za mnoho peněz.

Jinak s 2.0 HDi, 1.6PT souhlasím, mHev by také u těchto motorů nevadil.
Dále spolehlivý hybrid, nejlépe pokud by udělali atmosféru, jako to má třeba Toyota.
Horčica
@KANKUNEN Keby dávali do áut tie motorčeky dva, fungovali by lepšie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

Když je někdo v riti, tak má vždycky úžasný potenciál, že...

Je to jako napsat fetce že má skvělý potenciál na zlepšení svého života 🤣🤣🤣
Othello
....– Já myslím, že si musíme přiznat, že ten prospěch nemáme takový, jak jsme si slibovali, ale já bych to neviděl tak černě. Ten celkový obraz, jak jsi ho tady nastínil, není samozřejmě nijak růžový, ovšem my nesmíme přehlížet, a tady bych s tebou nesouhlasil, že jsou tu už zárodky toho pozitivního. Mám na mysli tu pěknou čtyřku z dusíku, nebo ta rovnováha na páce, že. To jsou dvě první vlašťovky....

(Marečku podejte mi pero čas 43-30)
Frfla
@Othello to je univerzální bonmot do celé EU. Nádherně to padne do současných "úspěchů" GD.
Helle
Počátek tohoto výsledku bylo nesmyslné spojení různorodých automobilek.
Jsem zvědavý, kdy budeme číst o tom, že Stellantis končí.
Horčica
@Helle Počátek tohoto výsledku bylo nesmyslné spojení prakticky stejných automobilek. Fiat/Alfa/Lancia, Opel, Peugeot, Citroen - není to trochu moc, Ivane Pavloviči?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horčica
Kdysi jsem tento scénář předpovídal. Jen jsem si nemyslel že se skutečně odehraje.
Každopádně to samotné spojení by fungovat mohlo. Jenže ne pod vedením těchto hujerů.
Vždyť jejich nynější majstrštyk, postavit základ platformy nejžádanějších modelů EU na indickém vehiklu mluví za vše...
Arese
1) vrátit do nabídky větší, čtyřválcové motory!!! Bez toho se Stellantisu v Evropě nehne ani o píď! Doporučuju skvělé jednotky Fiat z nové rodiny FireFly a nejlépe i jejich podvozkové platformy.
2) U všech modelů Peugeot co možná nejdříve zrušit nesmyslný i-Cocpit, který této značce zbytečně odhání spoustu zákazníků.
3) Nabídnou novou generaci Fiatu Punto. Ideální by také bylo obnovit výrobu skvělého Tipa i ve verzi hatchback a kombi, stačilo by jen použít lepší interiérové plasty.
4) Přijít s novou generací Alfy Giulietta (5dv. hatchback) a Giulia (sedan+kombi v zadokolce) - bez hybridizace a povinného automatu
4) Nabídnout novou generaci Lancie Ypsilon s líbivým designem a snesitelnou cenou.
Horčica
@Arese
1) -nie, iba 4 valce sú málo, navrhujem 4 a 6 valce
2) -navrhujem zrušiť všetky cocpity a začať znova, s okrúhlymi volantami, tradičnými prístrojmi a ovládaním cez tlačidlá namiesto patlacích displejov
3) - je potrebné ponúknuť nové Punto, novú Pandu (nie prezlečný Stellantis), nové Bravo, novú Cromu a novú Multiplu
4) -ponúknuť nástupcov modelov Giulietta, Giulia a 166, športová značka má mať aj dostupné kupé a kabriolet
5) - ponúknuť novú Lanciu Ypsilon, Deltu a pár ďalších modelov
A ktovie, či by aj to stačilo.
Avatar - xxc
xxc
@Horčica Prave naopak, skor by pomohla vyspela plne autonomna platforma s prvymi pouzitelnymi solid state baterkami made in eu, cele auta vyrabat z plne obnovitelnych zdrojov a technologiou a cenou deklasovat cinanov na cinskom trhu, motorizovat indiu, afriku, juznu ameriku autami vyrobenymi v eu. Len na to treba investovat inde, ako do puretechov. Alebo prist s niecim uplne novym.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Prvně by museli vrátit alespoň kvalitu výroby... a to kvalitu i v tom širším smyslu. Bohužel jejich produkce je tristní.
ptr078
@Arese Na zaciatok predat alfu, maserati a lanciu cim skor. Fiat by mal zabudnut na retro, predstavit cim skor punto, pandu, jednoduchy 4valcovy turbobenzin, plus hybrid. Pouzitelne suv v dvoch velkostiach, 2l dizel. Ev c segmentu v hb/kombi
Th0r
Tzv. vidi svetlo na konci tunelu 🤭