Novinky
del42sa
7
hezky to tam Tavares vedl 👍🏻 obzvláště když uvážíme jak štědře za to dostal zaplaceno. ( 39,9 milionů dolarů ) ale co, z cizího krev neteče .-)
Miorolo
0
@del42sa Tak to bylo spíš motivační odstupné za to, že odejte v tichosti. Na těchto postech nic neobvyklého.
Co je z hlediska evropské větve koncernu nebezpečím, to je pro americkou větev příležitostí. A tak budou muset chytří pánové stále ještě solit a solit... Zanedbaný Chrysler (a taky americký Jeep), těm by se dobrá kondice a připravené nové modely v době ochranářských cel hodily, a jak! Naproti tomu Alfa a Maserati se budou muset z USA stáhnout úplně, protože po dalším zvýšení ceny je už opravdu nikdo nekoupí. Je pravda, že také Tavares se musel pohybovat na ploše možného, ale to zanedbání Chrysleru a Jeepu bylo chybou. Velkou chybou, jak prorocky pravila Pretty Woman svého času...
Opět se potvrzují slova rohYpnola...
Stellantis má neskutečný potenciál. Tříválec už nemá řemen v oleji, hurá. Stačí obnovit 1,6ku a 2,0 HDI a zavézt HEV. Prodají toho tolik, že budou moct dotovat i baterkáče. Protože dnes vlezeš do Showroomu Stellantisu a odjedeš v Omodě 1,5 turbo nebo PHEV za 900 ve fullu. Zvláště po tom, co zkusíš Mazdu 2,5 s výkonem 140 koní.
@KANKUNEN v podstatě souhlasím, přestat sázet všechno jen na 1,2l tříhrnek a vrátit 1,6PT (klidně jako mHEV) a 2,0HDI + zavést HEV a jsou v černých číslech hned 😄
@KANKUNEN
To by podle mě pořád nestačilo. Kupříkladu Fiat potřebuje obnovit LPG motory, které jsou důležité na domácím italském trhu. Opel potřebuje obnovit nabídku silnějších motorizací pro dálniční provoz, které jsou důležité na domácím německém trhu. Krom toho nevíme, zda inovovaný tříválec Puretech nevyměnil rozpadající se řemen v olejové lázni za jiný konstrukční problém, například natahující se řetěz. Navíco Stellantis stále prosazuje na všechna auta své francouzské platformy, které jsou horší než ty, které měly Fiaty a Opely.
To by podle mě pořád nestačilo. Kupříkladu Fiat potřebuje obnovit LPG motory, které jsou důležité na domácím italském trhu. Opel potřebuje obnovit nabídku silnějších motorizací pro dálniční provoz, které jsou důležité na domácím německém trhu. Krom toho nevíme, zda inovovaný tříválec Puretech nevyměnil rozpadající se řemen v olejové lázni za jiný konstrukční problém, například natahující se řetěz. Navíco Stellantis stále prosazuje na všechna auta své francouzské platformy, které jsou horší než ty, které měly Fiaty a Opely.
@Tycoon Ne opravdu ne, černobílé TV už nebudou. Fiat a Opel patří Peugeotu
@KANKUNEN napíšeš i něco rozumného a pak vypotíš takovou volovinu, jako tohle.
@KANKUNEN Mozno ciernobiela tv, ale realita nepusti. Najpredavanejsie auta v europe clio a sandero. Si pozri ake motory robia objemy. Napoviem, ze clio predava 50% cisty benzin.
@KANKUNEN
Fiat s Opelem na přelomu 80. a 90. let bojovaly o to, kdo bude na 1. místě evropského trhu. Dnes je Fiat na 19. místě evropského prodejního žebříčku. A nemůže za to nic jiného než důsledek ignorace poptávky zákazníků.
Chápu, že černobílou TV si neměl rád, protože tam nešla vidět rudá barva sovětské vlajky, ani rudé Grebeníčkovy třesně. Ale svět je dnes jinde. Dnes se na TV spousta lidí nedívá vůbec. Ale auto jako prostředek individuální mobility stále roste na celosvětové popularitě.
Fiat s Opelem na přelomu 80. a 90. let bojovaly o to, kdo bude na 1. místě evropského trhu. Dnes je Fiat na 19. místě evropského prodejního žebříčku. A nemůže za to nic jiného než důsledek ignorace poptávky zákazníků.
Chápu, že černobílou TV si neměl rád, protože tam nešla vidět rudá barva sovětské vlajky, ani rudé Grebeníčkovy třesně. Ale svět je dnes jinde. Dnes se na TV spousta lidí nedívá vůbec. Ale auto jako prostředek individuální mobility stále roste na celosvětové popularitě.
@KANKUNEN Hlavně nabízet konkurenceschopné baterkáče, když už tedy už je chtějí, resp. musejí kvůli Evropské unii, nabízet.
A ne se špatnou technikou za mnoho peněz.
Jinak s 2.0 HDi, 1.6PT souhlasím, mHev by také u těchto motorů nevadil.
Dále spolehlivý hybrid, nejlépe pokud by udělali atmosféru, jako to má třeba Toyota.
A ne se špatnou technikou za mnoho peněz.
Jinak s 2.0 HDi, 1.6PT souhlasím, mHev by také u těchto motorů nevadil.
Dále spolehlivý hybrid, nejlépe pokud by udělali atmosféru, jako to má třeba Toyota.
....– Já myslím, že si musíme přiznat, že ten prospěch nemáme takový, jak jsme si slibovali, ale já bych to neviděl tak černě. Ten celkový obraz, jak jsi ho tady nastínil, není samozřejmě nijak růžový, ovšem my nesmíme přehlížet, a tady bych s tebou nesouhlasil, že jsou tu už zárodky toho pozitivního. Mám na mysli tu pěknou čtyřku z dusíku, nebo ta rovnováha na páce, že. To jsou dvě první vlašťovky....
(Marečku podejte mi pero čas 43-30)
(Marečku podejte mi pero čas 43-30)
Počátek tohoto výsledku bylo nesmyslné spojení různorodých automobilek.
Jsem zvědavý, kdy budeme číst o tom, že Stellantis končí.
Jsem zvědavý, kdy budeme číst o tom, že Stellantis končí.
@Helle Počátek tohoto výsledku bylo nesmyslné spojení prakticky stejných automobilek. Fiat/Alfa/Lancia, Opel, Peugeot, Citroen - není to trochu moc, Ivane Pavloviči?
@Horčica
Kdysi jsem tento scénář předpovídal. Jen jsem si nemyslel že se skutečně odehraje.
Každopádně to samotné spojení by fungovat mohlo. Jenže ne pod vedením těchto hujerů.
Vždyť jejich nynější majstrštyk, postavit základ platformy nejžádanějších modelů EU na indickém vehiklu mluví za vše...
Kdysi jsem tento scénář předpovídal. Jen jsem si nemyslel že se skutečně odehraje.
Každopádně to samotné spojení by fungovat mohlo. Jenže ne pod vedením těchto hujerů.
Vždyť jejich nynější majstrštyk, postavit základ platformy nejžádanějších modelů EU na indickém vehiklu mluví za vše...
1) vrátit do nabídky větší, čtyřválcové motory!!! Bez toho se Stellantisu v Evropě nehne ani o píď! Doporučuju skvělé jednotky Fiat z nové rodiny FireFly a nejlépe i jejich podvozkové platformy.
2) U všech modelů Peugeot co možná nejdříve zrušit nesmyslný i-Cocpit, který této značce zbytečně odhání spoustu zákazníků.
3) Nabídnou novou generaci Fiatu Punto. Ideální by také bylo obnovit výrobu skvělého Tipa i ve verzi hatchback a kombi, stačilo by jen použít lepší interiérové plasty.
4) Přijít s novou generací Alfy Giulietta (5dv. hatchback) a Giulia (sedan+kombi v zadokolce) - bez hybridizace a povinného automatu
4) Nabídnout novou generaci Lancie Ypsilon s líbivým designem a snesitelnou cenou.
2) U všech modelů Peugeot co možná nejdříve zrušit nesmyslný i-Cocpit, který této značce zbytečně odhání spoustu zákazníků.
3) Nabídnou novou generaci Fiatu Punto. Ideální by také bylo obnovit výrobu skvělého Tipa i ve verzi hatchback a kombi, stačilo by jen použít lepší interiérové plasty.
4) Přijít s novou generací Alfy Giulietta (5dv. hatchback) a Giulia (sedan+kombi v zadokolce) - bez hybridizace a povinného automatu
4) Nabídnout novou generaci Lancie Ypsilon s líbivým designem a snesitelnou cenou.
@Arese
1) -nie, iba 4 valce sú málo, navrhujem 4 a 6 valce
2) -navrhujem zrušiť všetky cocpity a začať znova, s okrúhlymi volantami, tradičnými prístrojmi a ovládaním cez tlačidlá namiesto patlacích displejov
3) - je potrebné ponúknuť nové Punto, novú Pandu (nie prezlečný Stellantis), nové Bravo, novú Cromu a novú Multiplu
4) -ponúknuť nástupcov modelov Giulietta, Giulia a 166, športová značka má mať aj dostupné kupé a kabriolet
5) - ponúknuť novú Lanciu Ypsilon, Deltu a pár ďalších modelov
A ktovie, či by aj to stačilo.
1) -nie, iba 4 valce sú málo, navrhujem 4 a 6 valce
2) -navrhujem zrušiť všetky cocpity a začať znova, s okrúhlymi volantami, tradičnými prístrojmi a ovládaním cez tlačidlá namiesto patlacích displejov
3) - je potrebné ponúknuť nové Punto, novú Pandu (nie prezlečný Stellantis), nové Bravo, novú Cromu a novú Multiplu
4) -ponúknuť nástupcov modelov Giulietta, Giulia a 166, športová značka má mať aj dostupné kupé a kabriolet
5) - ponúknuť novú Lanciu Ypsilon, Deltu a pár ďalších modelov
A ktovie, či by aj to stačilo.
@Horčica Prave naopak, skor by pomohla vyspela plne autonomna platforma s prvymi pouzitelnymi solid state baterkami made in eu, cele auta vyrabat z plne obnovitelnych zdrojov a technologiou a cenou deklasovat cinanov na cinskom trhu, motorizovat indiu, afriku, juznu ameriku autami vyrobenymi v eu. Len na to treba investovat inde, ako do puretechov. Alebo prist s niecim uplne novym.
@Arese
Prvně by museli vrátit alespoň kvalitu výroby... a to kvalitu i v tom širším smyslu. Bohužel jejich produkce je tristní.
Prvně by museli vrátit alespoň kvalitu výroby... a to kvalitu i v tom širším smyslu. Bohužel jejich produkce je tristní.