Ojetiny
@KANKUNEN No tak v tohle Cliu to zrovna střely nebyly 😉 Běžný diesel v Cliu měl 63kW a zrychlení za 13s, kdežto 1,4 16V s 98k to měla za 10.5 😄 Já bych bral ten benzin tedy...
@Ada je zase tady
Jako že třebas Aixam s tím prdivým vznětovým motorem je zcela smyslné auto?
Naopak vznětový motor v tědle malých drbajzlících až po auto velikosti Fabia či Clia dávají smysl s odolným blbuvzdorným atmosférickým zážehovým motorem deleko větší než s motorem vznětovým.
Samozřejmě, čím větší auto, tím více v něm může vznětový motor dávat smysl neb je větší šance, že taký vůz bude apriori používán na dlouhé cesty, nikoliv na pocuky pro rohlíky a do nejbližší trafiky.
Jako že třebas Aixam s tím prdivým vznětovým motorem je zcela smyslné auto?
Naopak vznětový motor v tědle malých drbajzlících až po auto velikosti Fabia či Clia dávají smysl s odolným blbuvzdorným atmosférickým zážehovým motorem deleko větší než s motorem vznětovým.
Samozřejmě, čím větší auto, tím více v něm může vznětový motor dávat smysl neb je větší šance, že taký vůz bude apriori používán na dlouhé cesty, nikoliv na pocuky pro rohlíky a do nejbližší trafiky.
Nastesti vetsina normálně smýšlející populace již pochopila ,ze diesel je nesmysl.