Ojetiny
Nastastie dnes uz dizle v malych autach nemame... ale to trvalo kurna... ale tak biznis nepustil no
@3_diamanty Nejde jen o spotřebu, v době atmosfèr byl diesel střela.
@KANKUNEN sice nicil zdravi vsem okolo, ale hlavně ze to jelo o trochu lépe.
@KANKUNEN No tak v tohle Cliu to zrovna střely nebyly 😉 Běžný diesel v Cliu měl 63kW a zrychlení za 13s, kdežto 1,4 16V s 98k to měla za 10.5 😄 Já bych bral ten benzin tedy...
Nejlepší motor do Clia, mima toho dvoulitru v RS, který jede naprosto famozně (měl jsem tu čest se svézt + ten stejný motor máme roky v Meganu, kde má tedy jen 99kw, ale i tak), je 1.2 16v 55kw. Naprosto odolný motůrek, který má dost síly s tím autem hezky cvičit a víc nic nepotřebuješ 😊 @ericn
@KANKUNEN
No, 1,4 50 kW a více ve dvojkové Fabii jely vcelku příjemně. To traktoroidní kadla kadla k těmto malým vozům moc nesluší.
No, 1,4 50 kW a více ve dvojkové Fabii jely vcelku příjemně. To traktoroidní kadla kadla k těmto malým vozům moc nesluší.
Nastesti vetsina normálně smýšlející populace již pochopila ,ze diesel je nesmysl.
Jako že třebas Aixam s tím prdivým vznětovým motorem je zcela smyslné auto?
Naopak vznětový motor v tědle malých drbajzlících až po auto velikosti Fabia či Clia dávají smysl s odolným blbuvzdorným atmosférickým zážehovým motorem deleko větší než s motorem vznětovým.
Samozřejmě, čím větší auto, tím více v něm může vznětový motor dávat smysl neb je větší šance, že taký vůz bude apriori používán na dlouhé cesty, nikoliv na pocuky pro rohlíky a do nejbližší trafiky.