Srovnávací testy
Opel Corsa 1.2 Turbo Hybrid e-DCS6 vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Tak jednoduché to není
34 komentářů
@Arese jj. Prodeje mluví za vše a fabia je se svou zastaralou technikou nekd ena chvostu prodejů. Buď musí dát neco co lidi chtějí, nebo ji budou muset ukončit pro nezájem.
www.auto.cz/…icky-boom-157610
www.auto.cz/…icky-boom-157610
@sachs800 jet az neznamená jet. Polovina casu ve meste je naprosto nerelevantni. Je potreba vzdálenost. Kdyz budu jen stat v kolonw, tak bude mit i klasicky start/stop vetsinu casu vypnuty motor. A měl jsem možnost s tim jet v avengeru ( pokud to nebylo neco starsiho ). A rozhodně to neni hybrid a je to jen marketingovej blabol. Už tech 21kw to říká jasne. A to jeste k tomu při pouhych 48V. Ne, tohle opravdu s HEV nema nic společného. A nejen malý vykon, ale i malá rekuperace, která nenabije brzdenim skoro nic.
Ja nemám onecne nic proti mildu, ale proti tomu, ze se o něm mluví jako o hybridu, coz neni. Kdyz by rovnou napsali mildhybrid, nemám s tím jediný problém. Mild je proste jen rozšířený start/stop a podle toho i tak funguje.
Ja nemám onecne nic proti mildu, ale proti tomu, ze se o něm mluví jako o hybridu, coz neni. Kdyz by rovnou napsali mildhybrid, nemám s tím jediný problém. Mild je proste jen rozšířený start/stop a podle toho i tak funguje.
@KANKUNEN kterej trivalec? Oba maji trivalec. A jako hybrid jsou označeny oba. Jen u corsy koukam, ze hybrid je jen marketingový blabol a je to mild 48V s 21kw , takze rozšířený start/stop, ktery lehce pomuze při rozjezdu.
@Ham. Pokud yaris zdržuje na dalnici, pak tam zdržuje kazdy kodiaq ( krome poslendich RS ), protoze ten nad 130 byl o dost horší nez ten hybrid yaris, ktereho porad zdrzoval. A nevěřil jsem tomu, dokud jsme to nevyzkouseli.
@Ja Prvni 123
21kw je lepší než nic, ale plnohodnotny hybrid to z něj nedělá. Možná patří mezi nejlepší mild, ale hybridu (hev) nedosahuje zdaleka.
21kw je lepší než nic, ale plnohodnotny hybrid to z něj nedělá. Možná patří mezi nejlepší mild, ale hybridu (hev) nedosahuje zdaleka.
@sachs800
Ne, jen mi vadí mild vydávající za hybrid. Už v názvu je corsa 1.2 hybrid. Kdyz by bylo corsa 1.2mhev, neni jediný problém. Proste plnohodnotný hev to neni, jen marketingový tah. A evidentně na některé platí a maji pocit, ze maji hybrid.
Ne, jen mi vadí mild vydávající za hybrid. Už v názvu je corsa 1.2 hybrid. Kdyz by bylo corsa 1.2mhev, neni jediný problém. Proste plnohodnotný hev to neni, jen marketingový tah. A evidentně na některé platí a maji pocit, ze maji hybrid.
@Tycoon takze chces rict, ze technologicky je corsa na tom jako prius pred 30 lety? A ze první prius neuměl jezdit na elektriku?
Prodeje odpovídají.
Hybrid v malém voze nedává smysl.
I proto (ale nejen proto) jsou prodeje Fabie bez hybridu o řád jinde.
Bohužel, legislativa a ideologie EU do těchto nesmyslů automobilky tlačí. Malý dostupný vůz je nejvic ohrožený. Což je naprostý paradox. EU likviduje nejdostupnější a nejvíc poptávaný segment...
Hybrid v malém voze nedává smysl.
I proto (ale nejen proto) jsou prodeje Fabie bez hybridu o řád jinde.
Bohužel, legislativa a ideologie EU do těchto nesmyslů automobilky tlačí. Malý dostupný vůz je nejvic ohrožený. Což je naprostý paradox. EU likviduje nejdostupnější a nejvíc poptávaný segment...
Hybridy nebrat! A v malém hatchbacku už vůbec ne! Proto je v této kategorii jasnou volbou skvostná Škoda Fabia 1.0/81 kW + 6st. manuál! 😊
@KANKUNEN No hlavně ta Corsa má alespoň nějakou důstojnou dynamiku se kterou nevypadá blbě ani na dálnici, Yaris na dálnici jenom řve a zdržuje provoz. A ve spotřebě je tam rozdíl jen 0,3 litru (4,7 vs 4,4 l).
@Arese
Je to tak. Prodeje mluví za vše. Fabia je auto o 2 levely výš jak tyhle plechovky.
Je to tak. Prodeje mluví za vše. Fabia je auto o 2 levely výš jak tyhle plechovky.
@Ja Prvni 123
No, souhlasit lze pouze zčásti.
Ve srovnání s Corsou sice zákazník opravdu upřednostňuje C3. Ale pohledem celkovým zákazník nemá zájem ani o Corsu, ani o C3... o mizernou techniku stellantis nikdo moc nestojí a na jejich mizerné a předražené produkty zkrátka nikdo neni zvědavý.
No, souhlasit lze pouze zčásti.
Ve srovnání s Corsou sice zákazník opravdu upřednostňuje C3. Ale pohledem celkovým zákazník nemá zájem ani o Corsu, ani o C3... o mizernou techniku stellantis nikdo moc nestojí a na jejich mizerné a předražené produkty zkrátka nikdo neni zvědavý.
@Mikesus Chceš se hádat o polovinu....
Já také netvrdil, že je to plnohodnotný HEV, ale nechová se jako typický MILD. Není to jen podpora a není to jen start/stop.
Já také netvrdil, že je to plnohodnotný HEV, ale nechová se jako typický MILD. Není to jen podpora a není to jen start/stop.
@Sevca1
A co má být? Platilo to vždycky a platí to stále. To neni nic na Nobelovu cenu. Do větších aut diesel, do malých do města nehybridní benzín... A pokud už hybrid, tak smysl opět dává ve větších a těžších autech. Logicky.
A co má být? Platilo to vždycky a platí to stále. To neni nic na Nobelovu cenu. Do větších aut diesel, do malých do města nehybridní benzín... A pokud už hybrid, tak smysl opět dává ve větších a těžších autech. Logicky.
@Mikesus
Špatně jsem to napsal. Prius samozřejmě uměl, ale Insight a další hybridy Hondy ne.
Špatně jsem to napsal. Prius samozřejmě uměl, ale Insight a další hybridy Hondy ne.
@Ja Prvni 123
No, chtělo by to míň emocí a víc znalostí.
Podle posledního odstavce se utvrzuji v tom, ze se bavíme o ČR.
Takže nemáš pravdu. Za Fabií je Sandero, i20, Clio a možná ještě další. A vše chyby tyhle modely se prodávají násobně lépe než C3. Ne že maji o pár kusů víc.
No, chtělo by to míň emocí a víc znalostí.
Podle posledního odstavce se utvrzuji v tom, ze se bavíme o ČR.
Takže nemáš pravdu. Za Fabií je Sandero, i20, Clio a možná ještě další. A vše chyby tyhle modely se prodávají násobně lépe než C3. Ne že maji o pár kusů víc.
@Mikesus
První generace Toyoty Prius měla elektromotor s 30 kW. A Hybridy od Hondy (například Insight) mívaly jen 10 kW a taky se jim říkalo hybridy, ačkoliv narozdíl od Corsy nemohly jezdit jen na elektřinu.
První generace Toyoty Prius měla elektromotor s 30 kW. A Hybridy od Hondy (například Insight) mívaly jen 10 kW a taky se jim říkalo hybridy, ačkoliv narozdíl od Corsy nemohly jezdit jen na elektřinu.
@sachs800 Mikeš se nejak zblaznil, radikalizoval.
Nesmyslne.
Naopak techto 21 kW jako jedno z mala dava 100% smysl, jen to neni ekologicke silenstvi.
Diky tomu elektromotoru funguje jinak obtezujici dvouspojka bez problemu.
A to za to stoji.
Proc se jich prodava tak malo?
Protoze lidi radeji kupuji original - veselejsi C3, se stejnou technikou.
Nesmyslne.
Naopak techto 21 kW jako jedno z mala dava 100% smysl, jen to neni ekologicke silenstvi.
Diky tomu elektromotoru funguje jinak obtezujici dvouspojka bez problemu.
A to za to stoji.
Proc se jich prodava tak malo?
Protoze lidi radeji kupuji original - veselejsi C3, se stejnou technikou.
@Mikesus No to není pravda. Je sice označen jako mild, ale např. ve městě je schopen až polovinu času na baterií. Chce to více číst, než označit hned vše za blábol.
V časáku to dopadlo tak, že Toyota o půl litru méně žere, ale ten tříválec je kulturnější než vytáčející hybrid.
@rohYpnol mal som pár dní octaviu s mhev a 1) ono to ako celok fungovalo slušne 2) spotreba bola takmer dízlová 3) malo to aj nejakú kultúru, ktorú dízel v Octavii nemá
@Mikesus keď si odmyslím tu diaľnicu a fakt že si si musel utreť zobák o škodofku, pokiaľ je rozdiel 3 deci medzi mhev a plnotučným hybridom, tak je to pre corsu výborný výsledok. Píšeš že 21kW je zbytočne málo, moc s tým nesúhlasím, na výpomoc v meste to je celkom slušné a keď pozerám na rekuperáciu na svojom súčasnom plugin hybride, tak kopa mestského spomaľovania sa "odohráva" pri tomto výkone a brzdí to celkom citeľne.Ten skrz výkon motora dokáže "brzdiť" aj vyšším výkonom a ako celok to funguje
@rohYpnol Ty se bavíš o našem českém rybníčku? Ve velkém autě zase podle tebe dává smysl nafta. Tvl s tebou je to těžký 😁
@rohYpnol To si vyrid s autorem😒br />
V kategorii malých aut tak jde o pátý nejprodávanější vůz hned za Škodou Fabia, Citroënem C3, Dacií Sandero a Renaultem Clio.
Mne je to vlastne jedno.
V kategorii malých aut tak jde o pátý nejprodávanější vůz hned za Škodou Fabia, Citroënem C3, Dacií Sandero a Renaultem Clio.
Mne je to vlastne jedno.
@Mikesus To se vubec nepru.
Rikam, ze tady ma ten motor jiny prinos - a ten za to stoji: rozjizdi se hladce a plynule, lze s nim zaparkovat podelne do male mezery.
A je dobry predpoklad, ze spojky vydrzi o hodne dele, kdyz neklouzaji.
Rikam, ze tady ma ten motor jiny prinos - a ten za to stoji: rozjizdi se hladce a plynule, lze s nim zaparkovat podelne do male mezery.
A je dobry predpoklad, ze spojky vydrzi o hodne dele, kdyz neklouzaji.
@Tycoon
Cenový doplatek na tsi proti mpi je cca 15. kdo chce auto jinam než výlučně do města neni o čem přemýšlet. Koncern to úplně blbě neposkládal. Hlavně že tam neni ten nesmyslný hybrid.
Cenový doplatek na tsi proti mpi je cca 15. kdo chce auto jinam než výlučně do města neni o čem přemýšlet. Koncern to úplně blbě neposkládal. Hlavně že tam neni ten nesmyslný hybrid.
@rohYpnol
To je ale situace volby, kterou si vytičila Škoda, respektive koncern VW. Konkurence umí nabídnout větší atmosféry.
To je ale situace volby, kterou si vytičila Škoda, respektive koncern VW. Konkurence umí nabídnout větší atmosféry.
@Tycoon
V situaci, kdy máš volbu mezi litrovou atmosférou s dynamikou šlapací tříkolky, je turboefekt ve městě naprosté optimum 😁😉
V situaci, kdy máš volbu mezi litrovou atmosférou s dynamikou šlapací tříkolky, je turboefekt ve městě naprosté optimum 😁😉
Presne. A proto je fabia někde na chvostu a i mnohem dražší yaris je prodavanejsi. Protoze nema hybrid, který lidi chtějí vic nez zastaralou techniku.
www.auto.cz/…icky-boom-157610