Srovnávací testy
Opel Corsa 1.2 Turbo Hybrid e-DCS6 vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Tak jednoduché to není
34 komentářů
Prodeje odpovídají.
Hybrid v malém voze nedává smysl.
I proto (ale nejen proto) jsou prodeje Fabie bez hybridu o řád jinde.
Bohužel, legislativa a ideologie EU do těchto nesmyslů automobilky tlačí. Malý dostupný vůz je nejvic ohrožený. Což je naprostý paradox. EU likviduje nejdostupnější a nejvíc poptávaný segment...
Hybrid v malém voze nedává smysl.
I proto (ale nejen proto) jsou prodeje Fabie bez hybridu o řád jinde.
Bohužel, legislativa a ideologie EU do těchto nesmyslů automobilky tlačí. Malý dostupný vůz je nejvic ohrožený. Což je naprostý paradox. EU likviduje nejdostupnější a nejvíc poptávaný segment...
@rohYpnol
Presne. A proto je fabia někde na chvostu a i mnohem dražší yaris je prodavanejsi. Protoze nema hybrid, který lidi chtějí vic nez zastaralou techniku.
www.auto.cz/…icky-boom-157610
Presne. A proto je fabia někde na chvostu a i mnohem dražší yaris je prodavanejsi. Protoze nema hybrid, který lidi chtějí vic nez zastaralou techniku.
www.auto.cz/…icky-boom-157610
@rohYpnol Ty se bavíš o našem českém rybníčku? Ve velkém autě zase podle tebe dává smysl nafta. Tvl s tebou je to těžký 😁
Hybridy nebrat! A v malém hatchbacku už vůbec ne! Proto je v této kategorii jasnou volbou skvostná Škoda Fabia 1.0/81 kW + 6st. manuál! 😊
@Arese
Je to tak. Prodeje mluví za vše. Fabia je auto o 2 levely výš jak tyhle plechovky.
Je to tak. Prodeje mluví za vše. Fabia je auto o 2 levely výš jak tyhle plechovky.
@Arese
Ono zase velký turboefekt do města taky není úplné optimum.
Ono zase velký turboefekt do města taky není úplné optimum.
@Tycoon
V situaci, kdy máš volbu mezi litrovou atmosférou s dynamikou šlapací tříkolky, je turboefekt ve městě naprosté optimum 😁😉
V situaci, kdy máš volbu mezi litrovou atmosférou s dynamikou šlapací tříkolky, je turboefekt ve městě naprosté optimum 😁😉
@rohYpnol
To je ale situace volby, kterou si vytičila Škoda, respektive koncern VW. Konkurence umí nabídnout větší atmosféry.
To je ale situace volby, kterou si vytičila Škoda, respektive koncern VW. Konkurence umí nabídnout větší atmosféry.
@Arese jj. Prodeje mluví za vše a fabia je se svou zastaralou technikou nekd ena chvostu prodejů. Buď musí dát neco co lidi chtějí, nebo ji budou muset ukončit pro nezájem.
www.auto.cz/…icky-boom-157610
www.auto.cz/…icky-boom-157610
hele kamo dik za spojler. nemusim to cist ani kupovat
Ja nemám onecne nic proti mildu, ale proti tomu, ze se o něm mluví jako o hybridu, coz neni. Kdyz by rovnou napsali mildhybrid, nemám s tím jediný problém. Mild je proste jen rozšířený start/stop a podle toho i tak funguje.
Já také netvrdil, že je to plnohodnotný HEV, ale nechová se jako typický MILD. Není to jen podpora a není to jen start/stop.
Ne, jen mi vadí mild vydávající za hybrid. Už v názvu je corsa 1.2 hybrid. Kdyz by bylo corsa 1.2mhev, neni jediný problém. Proste plnohodnotný hev to neni, jen marketingový tah. A evidentně na některé platí a maji pocit, ze maji hybrid.
První generace Toyoty Prius měla elektromotor s 30 kW. A Hybridy od Hondy (například Insight) mívaly jen 10 kW a taky se jim říkalo hybridy, ačkoliv narozdíl od Corsy nemohly jezdit jen na elektřinu.
Špatně jsem to napsal. Prius samozřejmě uměl, ale Insight a další hybridy Hondy ne.
Nesmyslne.
Naopak techto 21 kW jako jedno z mala dava 100% smysl, jen to neni ekologicke silenstvi.
Diky tomu elektromotoru funguje jinak obtezujici dvouspojka bez problemu.
A to za to stoji.
Proc se jich prodava tak malo?
Protoze lidi radeji kupuji original - veselejsi C3, se stejnou technikou.
No, souhlasit lze pouze zčásti.
Ve srovnání s Corsou sice zákazník opravdu upřednostňuje C3. Ale pohledem celkovým zákazník nemá zájem ani o Corsu, ani o C3... o mizernou techniku stellantis nikdo moc nestojí a na jejich mizerné a předražené produkty zkrátka nikdo neni zvědavý.
A Fabia, jak znamo, byla nejprodavanejsi i s objektivne uplne sprasenym motorem HTP.
No, chtělo by to míň emocí a víc znalostí.
Podle posledního odstavce se utvrzuji v tom, ze se bavíme o ČR.
Takže nemáš pravdu. Za Fabií je Sandero, i20, Clio a možná ještě další. A vše chyby tyhle modely se prodávají násobně lépe než C3. Ne že maji o pár kusů víc.
V kategorii malých aut tak jde o pátý nejprodávanější vůz hned za Škodou Fabia, Citroënem C3, Dacií Sandero a Renaultem Clio.
Mne je to vlastne jedno.
21kw je lepší než nic, ale plnohodnotny hybrid to z něj nedělá. Možná patří mezi nejlepší mild, ale hybridu (hev) nedosahuje zdaleka.
Rikam, ze tady ma ten motor jiny prinos - a ten za to stoji: rozjizdi se hladce a plynule, lze s nim zaparkovat podelne do male mezery.
A je dobry predpoklad, ze spojky vydrzi o hodne dele, kdyz neklouzaji.