Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

Opel Corsa 1.2 Turbo Hybrid e-DCS6 vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Tak jednoduché to není

15 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V časáku to dopadlo tak, že Toyota o půl litru méně žere, ale ten tříválec je kulturnější než vytáčející hybrid.
Tonito Debelito
@KANKUNEN
hele kamo dik za spojler. nemusim to cist ani kupovat
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN kterej trivalec? Oba maji trivalec. A jako hybrid jsou označeny oba. Jen u corsy koukam, ze hybrid je jen marketingový blabol a je to mild 48V s 21kw , takze rozšířený start/stop, ktery lehce pomuze při rozjezdu.
Avatar - sachs800
sachs800
@Mikesus No to není pravda. Je sice označen jako mild, ale např. ve městě je schopen až polovinu času na baterií. Chce to více číst, než označit hned vše za blábol.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@sachs800 jet az neznamená jet. Polovina casu ve meste je naprosto nerelevantni. Je potreba vzdálenost. Kdyz budu jen stat v kolonw, tak bude mit i klasicky start/stop vetsinu casu vypnuty motor. A měl jsem možnost s tim jet v avengeru ( pokud to nebylo neco starsiho ). A rozhodně to neni hybrid a je to jen marketingovej blabol. Už tech 21kw to říká jasne. A to jeste k tomu při pouhych 48V. Ne, tohle opravdu s HEV nema nic společného. A nejen malý vykon, ale i malá rekuperace, která nenabije brzdenim skoro nic.
Ja nemám onecne nic proti mildu, ale proti tomu, ze se o něm mluví jako o hybridu, coz neni. Kdyz by rovnou napsali mildhybrid, nemám s tím jediný problém. Mild je proste jen rozšířený start/stop a podle toho i tak funguje.
Avatar - sachs800
sachs800
@Mikesus Chceš se hádat o polovinu....
Já také netvrdil, že je to plnohodnotný HEV, ale nechová se jako typický MILD. Není to jen podpora a není to jen start/stop.
Tycoon
@Mikesus

První generace Toyoty Prius měla elektromotor s 30 kW. A Hybridy od Hondy (například Insight) mívaly jen 10 kW a taky se jim říkalo hybridy, ačkoliv narozdíl od Corsy nemohly jezdit jen na elektřinu.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@sachs800 Mikeš se nejak zblaznil, radikalizoval.
Nesmyslne.

Naopak techto 21 kW jako jedno z mala dava 100% smysl, jen to neni ekologicke silenstvi.

Diky tomu elektromotoru funguje jinak obtezujici dvouspojka bez problemu.
A to za to stoji.

Proc se jich prodava tak malo?
Protoze lidi radeji kupuji original - veselejsi C3, se stejnou technikou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123
No, souhlasit lze pouze zčásti.

Ve srovnání s Corsou sice zákazník opravdu upřednostňuje C3. Ale pohledem celkovým zákazník nemá zájem ani o Corsu, ani o C3... o mizernou techniku stellantis nikdo moc nestojí a na jejich mizerné a předražené produkty zkrátka nikdo neni zvědavý.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@rohYpnol Ty jses fakt totalne mimo... C3 je druha nejprodavanejsi, po te Fabii.

A Fabia, jak znamo, byla nejprodavanejsi i s objektivne uplne sprasenym motorem HTP.
Avatar - Ham.
Ham.
@KANKUNEN No hlavně ta Corsa má alespoň nějakou důstojnou dynamiku se kterou nevypadá blbě ani na dálnici, Yaris na dálnici jenom řve a zdržuje provoz. A ve spotřebě je tam rozdíl jen 0,3 litru (4,7 vs 4,4 l).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Prodeje odpovídají.
Hybrid v malém voze nedává smysl.

I proto (ale nejen proto) jsou prodeje Fabie bez hybridu o řád jinde.

Bohužel, legislativa a ideologie EU do těchto nesmyslů automobilky tlačí. Malý dostupný vůz je nejvic ohrožený. Což je naprostý paradox. EU likviduje nejdostupnější a nejvíc poptávaný segment...
Arese
Hybridy nebrat! A v malém hatchbacku už vůbec ne! Proto je v této kategorii jasnou volbou skvostná Škoda Fabia 1.0/81 kW + 6st. manuál! 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese
Je to tak. Prodeje mluví za vše. Fabia je auto o 2 levely výš jak tyhle plechovky.
Tycoon
@Arese

Ono zase velký turboefekt do města taky není úplné optimum.