Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Speciální letní video: Martin Vaculík vykoupal Multivan T7 4Motion v blátě

11 komentářů

Avatar - Man Ký
Man Ký
@KANKUNEN ale pro takové je přece mnoho jiných recenzentů na youtube. skoro bych řekl většina😊
Avatar - Man Ký
Man Ký
@KANKUNEN jasný, mluvím o tom, že stará mechanická čtyřkolka má pořád svoje místo v určitých případech.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@KANKUNEN mhm no na safari do Afriky to ještě chvilku nebude😊 ale souhlas, TORSEN se asi dá překonat😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
PANE Vaculíku, děkuji a zároveň musím smeknout před znalostmi, které ten to test odeslali na samou špici testů aut. To vyvrácení mýtu o staré 4x4 je dokonalé. Tak dokonalé testy umí jen Muldix, jen je směřuje směrem na pocity řidiče.
Lupo_1
@Kasprik
Chápem že niekoho môže zaujímať zhodnotenie pocitu z auta a kvalita spracovania. No mňa napríklad, tie technické veci okolo toho, zaujímajú veľmi, preto si rád takéto video pozriem. Ale, že plky vesnického rozumbrady? Myslím, že keby každý vesnický rozumbrada u vás mal vo svojej profesii také znalosti a schopnosti vo svojom obore, ako má pán Vaculík v tom čo robí, tak mi z SK, by sme vám okrem prezidenta mohli závidieť stovky špičkových vedcov, desiatky nositeľov Nobelovej ceny, a niekoľko celosvetovo významných patentov. Že vesnický rozumbrada🥺
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Man Ký Úkol Multivanu je rozjet se v zimě do kopce, projet zasněžený vracák v Alpách, dojet na apartmán v Alpách.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Lupo_1 Kasprik akorát napsal, stačí mi povrchní pocity a zůstat blbej.
Germanec
@Dominik Pinkas Tohle je prostě blbost a je vidět že v tom nejezdíš.. vnitřní šířka je sice menší , to kuli oplastovani sloupkû a podběhu. Ale Na cestování v sedmi je to auto úplně ok. Stačí když se ta prostřední sedačka předsune a sedí všichni pohodlně, líp než dřív. Právě díky koncepci sedadel, nemá to auto na trhu konkurenci.
Dominik Pinkas
Mrzí mě že se tahle 4x4 nedělá i do Superbu. Technika je to skvělá.

Co ale není tak skvělé na novém Multivanu (který už většinou ani neoznačují "Tx" ale jen "Nový Multivan" protože není na platformě T) je to že je malý a úzký. V T5 se na zadní lavici 3 dospělí nemusí dotýkat. V novém se nacpou ale 2000km by tak jet nechtěli. Prostřední řadě na každé straně chybí jedna područka...
Jako plnohodnotná náhrada naší T5 by to sloužit nemohlo.
Škoda...
Trtkal
Vůbec bych nečekal, že je to schpné s těmito plášti vyjet takové bahno. A dokonce se na něm i rozjet do kopce.
Kasprik
Nekoukal jsem na to, nemám už sílu poslouchat jak jsou umístěna ramena, kolik tam je čepů a kloubů a náklon kol. Jestli je miska tlumičů plechová nebo hliníková nebo železná. Jak je umístěn motor, jestli napříč nebo podélně a podle toho se pozná kvalitní auto a další plky od vesnického rozumbrady. To mě nezajímá. Stačí zhodnocení celkového pocitu z auta a kvalita zpracování.