Novinky
@ryccardo protože vyrobit spalovací motor o výkonu 1000+ koní lze úplně snadno bez přeplňování, když bude mít objem, počkej, přepočítám to na ty Felicie, asi tak třicet litrů😊
@gil54
To určitě.
Ono už i výměna olejového filtru může být vcelku zábava při takovéto zástavbě motoru.
To určitě.
Ono už i výměna olejového filtru může být vcelku zábava při takovéto zástavbě motoru.
@ryccardo
Ty turba asi zas tak složité být nemusí (i když je pravda že vzduchové a spalinove vedení může být zkroucene neskutečně, jednák W16 druhák hned ty 4 turba) .
Spíše rozvody budou peklo.
Ty turba asi zas tak složité být nemusí (i když je pravda že vzduchové a spalinove vedení může být zkroucene neskutečně, jednák W16 druhák hned ty 4 turba) .
Spíše rozvody budou peklo.
@Othello osobne bych se to pokusil zjednodusit odstranenim turb a nahradou za hybridni pohon, ktery by tomu dodal svih pri akceleraci misto slozitych turb.
@vencelín na tom neni jednoducheho ani doliti naplne ostrikovacu. Tohle servisovat bude za trest jak pro penezenku majitele, tak pro ty mechaniky co to budou delat. To bude 1000 nadavek na konstruktery 😁
@ryccardo obzvláště, když jsou tady jednoduchá auta, která si člověk opraví sám, jako je třeba Felicie.
schválně, jak moc trápí Passera nebo jak se jmenuje komplikovanost servisních úkonů u jeho vozu😊
schválně, jak moc trápí Passera nebo jak se jmenuje komplikovanost servisních úkonů u jeho vozu😊
@vencelín sesynchronizovat a hlavne uchladit 4 turba. Ver mi ze to je slozite. Uz dve byvaji problem. Generuje to brutalni teplo a je to vzdycky problem.
@ryccardo
A víte že tomu věřím 😁.
Leckdy stačí dělat něco na konvenčním autě a už člověk zuri 😊.
Natož na tomto, kde je velký motor, hodně příslušenství, spousty hadicek a kabelu, relativně malý mot prostor a ještě uprostřed vozu takže zřejmě dost blbě přístupný z jakékoliv strany. No faktem je že jsem natolik chudý že mne to v praxi pálit nemusí 😊.
Na druhé straně, kdo si tuhle strojovnu koupí jako nové asi už téhle "pár drobných" za servis zas tak neřeší.
A víte že tomu věřím 😁.
Leckdy stačí dělat něco na konvenčním autě a už člověk zuri 😊.
Natož na tomto, kde je velký motor, hodně příslušenství, spousty hadicek a kabelu, relativně malý mot prostor a ještě uprostřed vozu takže zřejmě dost blbě přístupný z jakékoliv strany. No faktem je že jsem natolik chudý že mne to v praxi pálit nemusí 😊.
Na druhé straně, kdo si tuhle strojovnu koupí jako nové asi už téhle "pár drobných" za servis zas tak neřeší.
@Man Ký jeho to asi moc netrapi. Ale ti mechanici si to asi uzivaji 😁
Resit veci slozite, kdyz to jde jednoduse je celkem bezny fenomen.
Resit veci slozite, kdyz to jde jednoduse je celkem bezny fenomen.
Už u vobyčejnýho Ferrari f355 se na rozvody motor vyndává z káry a v servisu na to chtějí 2 dny. Tady to asi nebude jinak.