Srovnávací testy
@Kasprik 340 tisíc kilometrů, chápeš? To je přece teprve zajetý! Garážová nula to teda fakt není. 😎
@rohYpnol Musím říct, tvůj profil na TipCars mě fakt pobavil… a ty tvoje plzeňský komentáře tomu dávají korunu. 🤡
“Vzhledem k záporným reakcím na motory 2,0tdi jsem při výběru hodně zvažoval zdali 1,9 nebo 2,0tdi nebo 2,0 110kW LPG.
V oboru oprav a prodeje se pohybuji už několik let a musím říci, že opravovaných 77kW s fatálními závadami bylo více než dvoulitrů a tak jsem stále váhal, svezl jsem se s 1,6 75kw což je hodně nedostatečný motor pro Tourana a s tím spojená jeho vysoká spotřeba, která je téměř srovnatelná s 2,0 110kW, které ale má chuť k životu a jede.
Můj otec má tourana rv.2006 2,0TDi 103kW 180tkm (úprava na 138kW/415Nm) a je s ním nadmíru spokojený, jedniné co řešil, bylo zatuhlé VNT , kamarád má passata 2006 2,0tdi 103kW s DPF najeto 250tkm a také jen kladné hodnocení, druhý octávii 2,0tdi 103kW 2008 s DPF a také spokojený až na regenerace filtru pri městském provozu. Nezbývalo nic jiného než se projet s několika 1,9 a 2,0 tdi, verze 2,0 110kW upravena na LPG hodně spatne sehnatelna.
Dvoulitr tdi má podstatně kultivovanější chod, už to není chrochta jako 1,9, spotřeba dvoulitr tdi ve městě je oproti 1,9 o litr vyšší, na dálky je spotřeba stejná, dvoulitr je mnohokrát živější a příjemnější pro jízdu. U 2,0 110kW s lpg jsou provozní náklady téměř srovnatelné a odpadají zde problémy se vstřikováním, dpf, dvouhmotou, vnt atd...
Nakonec jsem koupil 2,0TDI highline 2004 který ma kromě kůže a barevné navi plnou výbavu s kompletní servisní historií z Porsche Plzen s reálnými ujetými 340tkm, který byl po výměně hlavy při 290tkm a spojkové sady pri 250tkm, což jsou zmiňované nejzávadovější komponenty techto prvních modelů, další aspektem bylo to, že nejezdil na longlife servis a vše bylo děláno na vozidle včas v autorizovaném servisu, dokonce plno věcí řešeno v záruční době. kompletní servisní data zjistěna v autorizáku dle VIN.
Můj názor na to, že se v servisu více setkávám s poškozenými 1,9 nez 2,0 je ten, že v dnešní době lidé racionálně neuvažují… “.
“Vzhledem k záporným reakcím na motory 2,0tdi jsem při výběru hodně zvažoval zdali 1,9 nebo 2,0tdi nebo 2,0 110kW LPG.
V oboru oprav a prodeje se pohybuji už několik let a musím říci, že opravovaných 77kW s fatálními závadami bylo více než dvoulitrů a tak jsem stále váhal, svezl jsem se s 1,6 75kw což je hodně nedostatečný motor pro Tourana a s tím spojená jeho vysoká spotřeba, která je téměř srovnatelná s 2,0 110kW, které ale má chuť k životu a jede.
Můj otec má tourana rv.2006 2,0TDi 103kW 180tkm (úprava na 138kW/415Nm) a je s ním nadmíru spokojený, jedniné co řešil, bylo zatuhlé VNT , kamarád má passata 2006 2,0tdi 103kW s DPF najeto 250tkm a také jen kladné hodnocení, druhý octávii 2,0tdi 103kW 2008 s DPF a také spokojený až na regenerace filtru pri městském provozu. Nezbývalo nic jiného než se projet s několika 1,9 a 2,0 tdi, verze 2,0 110kW upravena na LPG hodně spatne sehnatelna.
Dvoulitr tdi má podstatně kultivovanější chod, už to není chrochta jako 1,9, spotřeba dvoulitr tdi ve městě je oproti 1,9 o litr vyšší, na dálky je spotřeba stejná, dvoulitr je mnohokrát živější a příjemnější pro jízdu. U 2,0 110kW s lpg jsou provozní náklady téměř srovnatelné a odpadají zde problémy se vstřikováním, dpf, dvouhmotou, vnt atd...
Nakonec jsem koupil 2,0TDI highline 2004 který ma kromě kůže a barevné navi plnou výbavu s kompletní servisní historií z Porsche Plzen s reálnými ujetými 340tkm, který byl po výměně hlavy při 290tkm a spojkové sady pri 250tkm, což jsou zmiňované nejzávadovější komponenty techto prvních modelů, další aspektem bylo to, že nejezdil na longlife servis a vše bylo děláno na vozidle včas v autorizovaném servisu, dokonce plno věcí řešeno v záruční době. kompletní servisní data zjistěna v autorizáku dle VIN.
Můj názor na to, že se v servisu více setkávám s poškozenými 1,9 nez 2,0 je ten, že v dnešní době lidé racionálně neuvažují… “.
@ericn Přesně tak, rohypnole!
🤡🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡
🤣🤡😂😂😂😂🤡🤣
🤣😂🤡🤣🤣🤡😂🤣
🤣😂🤣🤡🤡🤣😂🤣
🤣😂🤣🤡🤡🤣😂🤣
🤣😂🤡🤣🤣🤡😂🤣
🤣🤡😂😂😂😂🤡🤣
🤡🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡
🤡🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡
🤣🤡😂😂😂😂🤡🤣
🤣😂🤡🤣🤣🤡😂🤣
🤣😂🤣🤡🤡🤣😂🤣
🤣😂🤣🤡🤡🤣😂🤣
🤣😂🤡🤣🤣🤡😂🤣
🤣🤡😂😂😂😂🤡🤣
🤡🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡
@rohYpnol Tak tak, je potřeba aby lidové EV bylo něco ve formátu Octavie Scout (kvůli tloušťce baterie), pak to musí umět aspoň 800v, nebo raději 1kV. Záruka na baterie musí být aspoň 10 let na 80% a když ne, tak musí náhradní nový díl stát maximálně 200 tisíc Kč včetně výměny! Auto musí mít normální kliky, zrcátka, ergonomii, solidní kufr,...prostě normální auto pro normální lidi. Mělo by mít 2st. převodovku jako MB CLA EV, aby bylo úsporné i na dálnici. A hlavně to nesmí stát nesmysl. Prostě pod mega včetně výbavy. Nemusí to mít 2000 koní ani 23" kola. Nemusí to mít žádný stupidity, co předvádí současná rozvrzaná zrecyklovaná "prémie". Zato to musí mít baterii, co dojede kdykoli a kdekoli 500 km v rozsahu 80-10%. (Teda aspoň jako 2. verzi Long range) Pak to bude mít smysl.
No a pak to musí mít infrastrukturu a pevná pravidla pro nabíjení. Všude max. do 8-10,- Kč/kWh a jednotný standard plateb atd... Jednoznačnost a blbuvzdornost a dostupnost včetně sídlišť a parkovišť u nákupáků, kde nebude jen jeden stojan pro všechny. Pak to pomalu bude mít šanci.
No a pak to musí mít infrastrukturu a pevná pravidla pro nabíjení. Všude max. do 8-10,- Kč/kWh a jednotný standard plateb atd... Jednoznačnost a blbuvzdornost a dostupnost včetně sídlišť a parkovišť u nákupáků, kde nebude jen jeden stojan pro všechny. Pak to pomalu bude mít šanci.
Raději bych něco BEV velikosti Golfu. A udělat i kombi. Dát to za pěknou cenu a lidi se pohrnou.
Keď im ľudia kupujú teraz autá bez záruky 10 rokov a bez jednotných cien benzínu, tak v tomto asi problém nebude.
@Mokrous
V zásadě bych to napsal obdobně.
Jen bych doplnil 2 věci.
1) Baterie musí být rozebiratelná a opravitelná.
2) 10-80% pod 15 minut.
Hlavně vynechat všechny ty nesmysly jako AI, led diskotéka, panorama, autonomní řízení, 10 kamer, lídar, elektronické dveře, bezrámové skla, masáže, ventilace, 30" televize uprostřed palubky... A dále zapomenout na nesmysl jako dual motor.
Normální cena za Octavii EV tak 600t., Scalu EV 500t. a Fabii EV 400t.
No, potíž je v tom, že nic z toho pravdou do 2035 nebude... 😁 A jediný kdo se tomu přiblíží bude Čína...
Mimochodem, doporučuji Zeekr 7x 😆😉 EU automotive je v ... ale to se nesmí říkat, prý je to proruské 🤣🤣🤣
V zásadě bych to napsal obdobně.
Jen bych doplnil 2 věci.
1) Baterie musí být rozebiratelná a opravitelná.
2) 10-80% pod 15 minut.
Hlavně vynechat všechny ty nesmysly jako AI, led diskotéka, panorama, autonomní řízení, 10 kamer, lídar, elektronické dveře, bezrámové skla, masáže, ventilace, 30" televize uprostřed palubky... A dále zapomenout na nesmysl jako dual motor.
Normální cena za Octavii EV tak 600t., Scalu EV 500t. a Fabii EV 400t.
No, potíž je v tom, že nic z toho pravdou do 2035 nebude... 😁 A jediný kdo se tomu přiblíží bude Čína...
Mimochodem, doporučuji Zeekr 7x 😆😉 EU automotive je v ... ale to se nesmí říkat, prý je to proruské 🤣🤣🤣
Demagogie už v nadpise?
Odkdy malé SUV stačí jako jeden rodinny vůz?!?
Ale autor se zřejmě nechal unést článkem o Felicii a vrátil se do dob, kdy Felicia jediným rodinným vozem byla... Jenže taková Felicia Kombi co do praktičností a prostornosti tyhle auta tak nějak.... převyšuje 🤣🤣🤣
Odkdy malé SUV stačí jako jeden rodinny vůz?!?
Ale autor se zřejmě nechal unést článkem o Felicii a vrátil se do dob, kdy Felicia jediným rodinným vozem byla... Jenže taková Felicia Kombi co do praktičností a prostornosti tyhle auta tak nějak.... převyšuje 🤣🤣🤣
@twistedTSD Asi tak. Mám pocit, že poslední dekádu už jebe totálně všem. Důležitý, poctivý, osvědčený a normální věci mizí a jsou nahrazovány nekonečným seznamem nebetyčných 𝛑čovin pro mentály...
@rohYpnol on nám to klaun vysvětlí, že se na ta čísla koukáme špatně 😋 Ale ty tapety mu docela jdou….
Ani jedna z těchto dvou jebek se v Česku pořádně neprodává 😋
Puma Gen-e se prodalo 67 ks a R4 E-tech jen 8ks = totální výsměch 😂
Puma Gen-e se prodalo 67 ks a R4 E-tech jen 8ks = totální výsměch 😂
@Pepa_007 A baterky dáš asi kam? Na střechu, nebo na vozejk? Každý EV má tlustou podlahu a proto nemůže kombinovat pohodlí a nízkou výšku. Do 1,5 metru jsou nízký auta. Ani 155 není tragédie. A když najdou způsob jak udělat v baterii a podlaze místo na nohy, tak jedině dobře. Ale to asi nepůjde dohromady s modularitou a tlakem na co nejnižší výrobní náklady.
@traveldrive copak šikmé, ale prý pije vodku a mluví rusky. Ze von ten rohypnol je ukrajinec....... 😉😎
@Mokrous CLA by bylo jedno z nejzajímavějších EV, ale samozřejmě musí dostat hovadiny jako pevná panorama a obří displej místo přístrojové desky, aby to náhodou nebyl moc dobrý package. Hlavně, že má svítící hvězdičky.
@Mokrous
Ale za příplatek ve vyšších výbavách ať to klidně tyhle převážně nesmysly má.
Ale ať to necpou do základu. Běžný prostý člověk to fakt nejen že nepotřebuje, ale dokonce ani nechce.
Ale za příplatek ve vyšších výbavách ať to klidně tyhle převážně nesmysly má.
Ale ať to necpou do základu. Běžný prostý člověk to fakt nejen že nepotřebuje, ale dokonce ani nechce.
@rohYpnol Za mě nemusí být ani rozebíratelná a opravitelná. Když výrobce dá záruku jako dnes 8 let, ale ne na 70%, ale 80% kapacity, tak pro mě za mě ať je neopravitelná. Když zvýší spolehlivost na 99,99% tak pak můžou občas jednu vyměnit celou. Stejně nemá cenu měnit jeden článek ve stavu, kdy ostatní jsou na 83% kapacity. Hlavní je, aby nová stála snesitelnou cenu a mělo smysl její koupí autu prodloužit život na dvojnásobek. Zároveň je potřeba, aby byly baterie kompletně recyklovány. A rychlost nabíjení je už dnes vcelku solidní a věřím, že v případě 800,900, nebo 1000V technologie už půjde narvat těch 70% okolo 15 minut. Tohle už bychom dokázali přežít.
Masáž mám rád a proti ventilaci, nebo 360° kameře nic nemám. Ale nemusí to být základ. Jako příplatek proč ne. Zase z toho nedělejme holobyt jak pro Severní Koreu. Prostě základ postavit jednoduché solidní auto s rozumnou výbavou (klima, bezklíč, matrix, senzory a povinné asistenty a slušný sedadla a rozumný audio) a zbytek jako příplatek (HiFi audio, masáže,kůže, panorama, kamery, DCC, atd.)
A co se Zeekru týče, tak já bych radši model 001 po faceliftu. A nebo ještě radši v další generaci, pokud udrží lajnu. Ale jen za čínskou cenu. Ne za tu naši. Kde za přirážku 50% dostaneš první pokus s kupou problémů dovezený překupníky z Holandska.
Masáž mám rád a proti ventilaci, nebo 360° kameře nic nemám. Ale nemusí to být základ. Jako příplatek proč ne. Zase z toho nedělejme holobyt jak pro Severní Koreu. Prostě základ postavit jednoduché solidní auto s rozumnou výbavou (klima, bezklíč, matrix, senzory a povinné asistenty a slušný sedadla a rozumný audio) a zbytek jako příplatek (HiFi audio, masáže,kůže, panorama, kamery, DCC, atd.)
A co se Zeekru týče, tak já bych radši model 001 po faceliftu. A nebo ještě radši v další generaci, pokud udrží lajnu. Ale jen za čínskou cenu. Ne za tu naši. Kde za přirážku 50% dostaneš první pokus s kupou problémů dovezený překupníky z Holandska.
@traveldrive
Neboj, zvýšil jsem podil rýže. Věřím že to přijde 😆
Jak je známo, inteligence je schopnost přizpůsobit se 😅
Neboj, zvýšil jsem podil rýže. Věřím že to přijde 😆
Jak je známo, inteligence je schopnost přizpůsobit se 😅
Srovnání jak sfiňa... Nevím co z toho BEV plepsu má větší kufr, nebo alespoň skladnější sedačky.... Jedeme z obrázků, velký megatest již brzy !!!!
@Mokrous Jsem proti výšce. Žádná Octavia Scout. Auto musí být nízké. Normálně nízké. A bez tlusté podlahy. Jinak vesměs souhlas.
BEV jsou zatím jen pro fanatiky.
BEV jsou zatím jen pro fanatiky.
ale jedna věc se změnila, tam se ještě uměl slušně chovat a nesnažil se, aby ho všichni měli plné zuby