Ekonomika
No jo, máš jen jakoo komoda 21 dealerů tak je potřeba ty showroomy zaplniť. Uvidíme jak to dopadne za celý rok…
Jak si tohle může někdo dobrovolně koupit nechápu
Jak si tohle může někdo dobrovolně koupit nechápu
@MihiCZ “Zmiňované značky BYD, Chery, Xpeng, DongFeng, BAIC nebo LeapMotor tak tady prodaly velké prd.” - tyhle značky budou mít hromadu aut zaregistrovaných na sebe, aby to vypadalo, že mají alespoň nějaké prodeje… Starý čínský trik 😋
@ericn Přesně a to z těch 700 bude nemalý počet na showroomech a jako skladovky.
Zmiňované značky BYD, Chery, Xpeng, DongFeng, BAIC nebo LeapMotor tak tady prodaly velké prd.
Navíc u značek MG, Tesla a Honda kupující asi ani netuší, že si do rodiny pořízují Číňánka.
Zmiňované značky BYD, Chery, Xpeng, DongFeng, BAIC nebo LeapMotor tak tady prodaly velké prd.
Navíc u značek MG, Tesla a Honda kupující asi ani netuší, že si do rodiny pořízují Číňánka.
@PavelK_ Click bait, redaktoři se s tím ani netají a jeden to tu sám napsal do diskuze. Když začali násilně tlačit elektriku a jako by najednou zmizeli všichni, kdo kupují ICE (= většina), tak jsem myslel že to je dno. Říkám si, co je ještě hloubějí než dno.
To je teda invaze. Do konce roku získají zdrcujících odhaduji 7 % trhu. Jo a pro činské filcky a komouše a další podobnou havěť oslavující Čínu a její EV jak nás její EV rozdrtí, tak nejprodávanější čínský auto bylo MG ZS na benzín a stejně tak v Evropě je to MG ZS.
@Jenik3 štvrtá veta článku, 4%.
Zároveň jsou to téměř čtyři procenta všech osobních vozů prodaných v Česku v prvních šesti měsících.
Zároveň jsou to téměř čtyři procenta všech osobních vozů prodaných v Česku v prvních šesti měsících.
Jaký byl celkový počet aut prodaných za stejné období?
Drží Čína do 5% nebo snad do 10% trhu?
Drží Čína do 5% nebo snad do 10% trhu?
Tj bavíme se tu o jedné značce, co to vzala za správný konec u první generace aut. Druhá generace je na tom cenově o dost hůře, tak uvidíme konec roku 😉