Novinky
Myslím že víš,že tomu tak není.To se má udělat technická norma retroaktivně s platností pro vozy vyrobené po 1.1. 1990, např? S tím by byl asi drobet problém. 😉
Malé OT:stejně je nechápu,když žádné globální oteplování není,když lidé v historii vždy našli nové a nové zdroje surovin a energí,kdy díky novým poznatkům se dá těžit ropa i tam,kde to dříve nešlo atd...To není z mé hlavy,to napsal počátkem roku 2002 jeden Profesor ekonomie Česka v Lidových novinách.Mně by tohle nenapadlo,neb když nic,tak tempo čerpání ropy je drobet vyšší,než bylo její vytváření a jistý malý problémek se tu rýsuje... :-!
Malé OT:stejně je nechápu,když žádné globální oteplování není,když lidé v historii vždy našli nové a nové zdroje surovin a energí,kdy díky novým poznatkům se dá těžit ropa i tam,kde to dříve nešlo atd...To není z mé hlavy,to napsal počátkem roku 2002 jeden Profesor ekonomie Česka v Lidových novinách.Mně by tohle nenapadlo,neb když nic,tak tempo čerpání ropy je drobet vyšší,než bylo její vytváření a jistý malý problémek se tu rýsuje... :-!
Ano, bude to velka zmena k lepsimu. Misto aby se zprisnila technicka kontrola starych aut, vymysli se extremne prisne predpisy pro ta nova - asi aby byla drazsi, mene vykonna a lide radeji jezdili v tech starych.
Emisni limity ano, emisni limity na CO2 u aut ne. Je to neuveritelna blbost a je videt, ze uz i USA se pomalu vydava smerem evropskeho zeleneho socialismu.
je, ze ve spouste statu Statu neni treba kontrolovat pravidelne emise. Lidi casto kaslou na vymenu oleje, jezdi pak s vylagrovanejma motorama, co spaluji oleje pomalu stejne jak benzinu, ze by se nekdo staral o funkcnost katalyzatoru je smesna predstava. Ale verim, ze jakmile takova norma projde, povede to ke zlepseni.
Použijeme-li přepočet EU, spotřeba 5,88 lirů x u benzínu 24,dostaneme 141 mg/km CO2, u nafty x(krát)27 to dělá 159 mg/km CO2,pak se máme do 2-3 let na co těšit!!
Připočtu-li filtr pevných částic,to bude mazec,...Jr
Připočtu-li filtr pevných částic,to bude mazec,...Jr
Byl jsem ted v dubnu cely mesic ve Stanfordu a ani v San Francisku jsem kolonu zadnou nevidel... Vsech osm pruhu proste v pohode jezdilo😉
>😁 >😁 no proste jsem myslel fotky jejich dopravni situace. Myslim si, ze kolony tam maji trochu jinej rozmer nez tady a par faktickejch fotek by nebylo na skodu. 😉
chceš víc fotek aut v kolonách? Tak počkej, vyběhnu ve tři na magistrálu. Nebo by jsi chtěl arnieho? www.schwarzenegger.cz 😄
Jeho Hummere je predelany na E85 (lihobenzin). Jeho spotreba benzinu je tedy nizsi nez u vasi Skodovky.
Že by se blýsklo na lepší časy? Nějaké přísnější limity, které by platily celostátně by určitě nebyly špatné. Tradiční televizní záběry osmiproudých dálnic, kde všechny pruhy stojí určitě příliš efektivnímu využívání paliva nenasvědčují. Zdá se mi však, že trochu pozapoměli na průmysl, který má na starosti aspoň půlku toho zla. A co třeba letecká doprava? Za hranicemi Los Alamos a guvrnér Arníe si libuje v Hummerech, má Pinzgauer a sbírá tanky. To bude těžký přesvědčování.
Pratele v tomhle je problem - na kolik je profesor ekonomie z Ceska vzdelany v problematice enviromentalistiky a chemie? Nevi o tom vubec nic a co hur, kvuli svemu ekonomickemu zamereni se snazi hrabat pro svuj pisecek - pokud dokaze jeste nekoho udrzet v domeni, ze globalni oteplovani neexistuje, muze prodat par dalsich znecistujicich vyrobku (treba Fordu F150 se spotrebou 20 na 100) a vydelat nejake $ navic 😉 At se jde povesit, sasek.