Novinky
@ryccardo
Vsechny rozhodně ne.
Trh s EV roste a velky kolac z neho bere cina.
Každé prodané EV bere prodeje spalovaku.
Vsechny rozhodně ne.
Trh s EV roste a velky kolac z neho bere cina.
Každé prodané EV bere prodeje spalovaku.
@ericn
Ty si ten odkaz necetl, co?
“ Pokud se tato technologie nyní nenastartuje, budeme ekologicky, technologicky i ekonomicky zaostávat.“
Ty si ten odkaz necetl, co?
“ Pokud se tato technologie nyní nenastartuje, budeme ekologicky, technologicky i ekonomicky zaostávat.“
@vencelín
Zakaz je v roce 2035 a jde jen o zakaz motoru na fosilní paliva.
EURO7 bylo prakticky minimalizováno a nove predpisy jsou spis pozadavky na EV.
CO2 pokuty maji vyznamne zmekceni v podobe prumeru za 3 roky.
Zaroven se na levna EV konkurence davaji cla az 47% (to ma svuj duvod).
EV prenesene plati emisni povolenky.
Ve vysledku spalovaky nikdo zas tak legislativně neomezuje.
Zakaz je v roce 2035 a jde jen o zakaz motoru na fosilní paliva.
EURO7 bylo prakticky minimalizováno a nove predpisy jsou spis pozadavky na EV.
CO2 pokuty maji vyznamne zmekceni v podobe prumeru za 3 roky.
Zaroven se na levna EV konkurence davaji cla az 47% (to ma svuj duvod).
EV prenesene plati emisni povolenky.
Ve vysledku spalovaky nikdo zas tak legislativně neomezuje.
@ericn
V CR se proda cca 0,3% globálních prodeju aut.
V EU je cca 15% prumer kde jsou i zeme jako CR.
V globálu evropské znacky ztraceji prodeje a nastupuje východní konkurence ve velke casti jako EV.
V CR se proda cca 0,3% globálních prodeju aut.
V EU je cca 15% prumer kde jsou i zeme jako CR.
V globálu evropské znacky ztraceji prodeje a nastupuje východní konkurence ve velke casti jako EV.
@jersey.se
Jo, pokud má takový Elektro mobil solidní spalovací motor a baterka je pro účely, startéru. To je dle mne solidni elektromobil 😊.
Jo, pokud má takový Elektro mobil solidní spalovací motor a baterka je pro účely, startéru. To je dle mne solidni elektromobil 😊.
@ryccardo
Tohle je otázka budoucnosti a nikdo presnou odpoved nezna.
Treba nejvetsi trzni hodnotu v automotiv ma znacka co dela jen EV a Toyota novy segment kde mohla rust vynechala.
Co bude za 5 let je vesteni, ale co je jiste, je významné zlepšení baterii.
Tohle je otázka budoucnosti a nikdo presnou odpoved nezna.
Treba nejvetsi trzni hodnotu v automotiv ma znacka co dela jen EV a Toyota novy segment kde mohla rust vynechala.
Co bude za 5 let je vesteni, ale co je jiste, je významné zlepšení baterii.
Prekvapilo ma, že predaje EV napr v Nemecku, sú masívne ovplyvnené autami registrovanými na dealerov. Muž s koženou brašnou nesmí projít a Predaj EV musí rásť.
Ľudia a firmy kupujú menej EV ako v roku 2023. Budú zľavy.
www.kfzgewerbe.de/…to-flaute-hinweg
Ľudia a firmy kupujú menej EV ako v roku 2023. Budú zľavy.
www.kfzgewerbe.de/…to-flaute-hinweg
@ericn
“Zaručene” informace o tom, že ted uz je konec prodeje EV v Nemecku atd tu jsou kazdy půlrok.
Pamatujes na ty clanky a prispevky zde kdyz skoncila dotace?
Kde jsou ty jmena co tu věští vzdy konec jako Arese, Rohypnol atd? Kde jsou ty autori clanku tady a na autoforu?
Jsou tu stale. Slysel si tu nekdy priznani, ze neměli pravdu?
“Zaručene” informace o tom, že ted uz je konec prodeje EV v Nemecku atd tu jsou kazdy půlrok.
Pamatujes na ty clanky a prispevky zde kdyz skoncila dotace?
Kde jsou ty jmena co tu věští vzdy konec jako Arese, Rohypnol atd? Kde jsou ty autori clanku tady a na autoforu?
Jsou tu stale. Slysel si tu nekdy priznani, ze neměli pravdu?
@Hendly A ta východní konkurence nastupuje a je úspěšná ovšem se spalovákama a hybridama. Viz úspěch MG, SsangYong atd.
@Hendly Všechny významné automobilky. A proto je výhodné nabízet všechna řešení a druhy pohonu. Přesně jako to dělá třeba Toyota a další velké značky. EV only je chyba.
Prodávat jen elektromobily je naprosto špatná strategie a všechny automobilky tenhle nesmyslný nápad postupně ruší. Jediné kde tenhle byznys model funguje je Tesla a to má jiný důvody než čistý prodávání aut. Tam se prodává Muskův kult.
@Lubo no nějak těch prodejních výsledků dosáhnout musí 😂 Co na tom, že jen odsouvají problém 😋👌
@Hendly koukám zas se snazíš otočit tema jinam. Nikdo nepíše o ukončení prodejí EV, ale sami dealeři přes svou asociaci upozornili na tlak automobilek, kteří je nutí registrovat EV na sebe, aby nafoukli prodeje EV 😋 Tj vlastně aby podváděli. Docela rozdíl, ne?
@Hendly Stačí se podívat na registrace 😄 Aktuálně se v DE provalil ten "čínský" způsob registrací na sebe a dealery, tj "fejkují" prodeje. Btw nebýt firem, je podíl EV na trhu stále minimální.
Viz Kia EV4, auto velikosti Ceedu za 2x tolik peněz, myslíš, že si proto půjde soukromník, když chce auto do půl milionu? Asi ne co? Kdež to firma to vezme za lehce vyšší operák a neřeší, ještě jí to pomůže v rámci reportu udržitelnosti a hotovo... Tj je to takové "vytírání očí" 😉
Viz Kia EV4, auto velikosti Ceedu za 2x tolik peněz, myslíš, že si proto půjde soukromník, když chce auto do půl milionu? Asi ne co? Kdež to firma to vezme za lehce vyšší operák a neřeší, ještě jí to pomůže v rámci reportu udržitelnosti a hotovo... Tj je to takové "vytírání očí" 😉
@Hendly Jasně a proto je u nás stále cca 95% prodaných aut založených na spalovacím motoru a v Evropě cca 85% 😄
Co na to říct? 😉
Co na to říct? 😉
@Hendly Ona nenastartuje, protože ji většina zákazníků v současné polofunkční formě za dlouhé peníze, odmítá 😉
@Arese
Vyhráno zatím není. Musíme ještě čekat jaké vozy se budou na trhu objevovat a jaké administrativní překážky jim případně bude klást úřední siml.
Vyhráno zatím není. Musíme ještě čekat jaké vozy se budou na trhu objevovat a jaké administrativní překážky jim případně bude klást úřední siml.
Treba 47% clo jako u EV?