Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Peugeot 308 oficiálně: Vyšší výkon, delší dojezd a diesel stále ve hře

13 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Hm. Obecně mi přijde od designérů jako lenost, když v době kompaktních LED světel přesunou hlavní světlomety do nárazníku. A vzadu ta podivná žárovková (?) světla dole zůstala.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zatial najskaredsi pezot C segmentu..... este aj ta vysoka skoro az mpv-eckova 307 niekedy z r 2001 ktora mala svetla cez pol predku vyzera voci tejto sucasnej cirkusantskej knedli ako skutocny francuzsky elegan...
Avatar - sachs800
sachs800
@3_diamanty Je to zcela naopak. Je v tom zepředu vidět starou 306.
Naopak 307 byl krok bokem, ztratila eleganci.
PavelK_
Už vidím, jak se při parkování nárazník zakusuje do obrubníku jako lev.
Lempl Klaun
@PavelK_ …nebo jako když si čížek zadloubne do hovínka. 🤡
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Uz opravili tu zprasenou palubku?

Neopravili.

😒
dodo24
@Ja Prvni 123 presne pre ten cockpit je pre mňa Peugeot nekupitelny
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Škoda že tam není 1.6 PureTech a ještě verze 180koni bez hybridu. Nechápu volbu tříválce 1.2. Tříválec jako hybrid a čtyřválec samotný.
Automatická převodovka u všeho to úplně zabíjí.
😖😖😖😖
ericn
@Pepa_007 Ano, pohony jsou největší překážkou rozšíření tohoto auta, ale PUG trvdošijně odmítá objemnější motorizace. EV a PHEV masové prodeje nepřinesou a tříhrnek taky moc netáhne. Tj jediná normální motorizace je nafta... Pokud ji chceš...
Rosta Jež
Chtěl jsem si přečíst celý článek, na který jsem byl opravdu zvědavý, ale toto mě odrovnalo: "Francouzi po stránce designu sáhly...". I kdyby ten článek měl sebelepší vypovídající hodnotu, toto je neskutečný úpadek (nejen technických) novinářů, který na internetu sledujeme v přímém přenosu napříč různými "profesionálními" zpravodajskými médii.
argejev
vo flotile mame p508, p308, astry, corsy, c4 a insignie...tie p308 vyzeraju najlepsie. kolegovia sa stazuju na lenivost 1.5Hdi...specialne v tych p508. mne pride p308 s 1.5hdi ako vyborne sluzobne auto...no formula to asi nebude. najma pri porovani s Oct 2.0TDi ktore dostavali doteraz.
Arese
Facelift nefacelift, zcela zásadní a neakceptovatelné nedostatky tohoto auta jsou stále stejné: špatná podélná prostornost (dokonce ani kombík s gigantickým rozvorem nenabízí srovnatelné místo pro nohy vzadu jako Octavia III či IV), tragická ergonomie řidičova pracoviště (příliš malý volant musí být mezi nohama, nebo výš, pak ale není pořádně vidět na přístrojový štít) a v hlavně katastrofální nabídka motorizací - kde je nějaký benzinový nehybridizovaný čtyřválec s manuální převodovkou?!!
PJ164
Chtělo by to benzíňák. Menší hmotnost, větši agilita, menší opotřebení podvozkových dílů. Kam ten Lion spěje...