Polo se silnějšími tříválcovými motory za původní ceny. Bohatá výbava verze Comfortline a poloautomatická klimatizace jen za 10.000,-Kč. Fox i Polo jako užitkový vůz N1 s odpočtem DPH.
No ale asi na tom něco bude, protože uplnejch propadáků mají minimálně. Ta 1,4 neni zas tak špatnej motor jak vypadá na papíře. Mám zkušenost z golfu a tam jako základ stačí, samozřejmě že se základem nejde závodit. A dost mě potěšila spotřeba.
Jednoznacne. Celkovo vidim postup VW ako velmi vahavy. Nie iba co sa tyka motorov, ale aj v konstrukcii a dizajne. Akoby stale vyckaval, s cim pride konkurencia, ako sa jej s tym dari a siel potom iba na istotu.
V zakladnych modeloch budu. Ci za rozumnu cenu uvidime. ;-\ Co mam info tak tieto motory s mierne zvysenym vykonom budu ako zakladne motory aj v novych generaciach. A ja by som tiez rad privital nejaku zakladnu 1,4 so 100 konikmi. :-)
To je v poriadku, len mam pochybnosti, ci tieto motory budu k dispozicii aj v zakladnejsich modeloch za rozumnu cenu. Aby to nebolo tak, ze motorizacie pre "beznych" zakaznikov budu stale z najspodnejsich regalov, a vykonnejsie jednotky len pre tych, co si radi priplatia...
To je jako napsat, že ty když píšeš kraviny, tak bys měl být vyřazen ze společnosti. Zajed do Wolfsburgu, nastup na management s prohlášenim, že Fox se ti nelíbí a at ho přestanou vyrábět. Věřim, že pokud by si jim uhradil předpokládaný zisk, tak tě možná nepoženou takovim fofrem.
VW sa ocividne sustredil na turbobenziny - vysledky z Motor roku vitaz 3x 2,0 TFSI 2x vitaz 1,4 TSI - takze v tychto kategoriach su na spici. A pribudne aj 1,2 TSI. A potom pri diesloch ma VW dost roboty so zmenou PD na CR - od buduceho roka.
No neviem, ja mam stale pocit, ze motormi VW stale iba dobieha nejaky vlak. "Inovacia", ktorou sotva dobieha konkurenciu, povedal by som, skor iba znizuje odstup od statnych, aby nezaostaval az tak vela. Ved litrovym vykonom z motora 1.4, ktory je 42,2 kW je VW stale na chvoste, porovnatelny agregat napr. v P207 disponuje litrovym vykonom 45 kW, GP 50 kW, Kia Rio 50,7 kW, Clio 51,4 kW. Kedy konecne bude raz VW aj na spici?
Tak po prve auto ktore patri do triedy mini musi byt male. To by si teraz chcel zakazat vsetky mini auta len preto ze su male ? :-O A skarede ? To si myslis ty. 100 ludi 100 chuti.
Co to zas trepes. Fox N1 sa da bez problemov objednat aj u nas a uz si ho aj viacery objednali. 2 miestne s mrezou - napr na rozvoz pizze a pod. A super tenka mriezka - co je to za blbost zase ? Videl si uz vobec niekedy mrezu v aute? Si myslis ze mreze su hrube, normalne, tenke, super tenke ? A sedel si uz vobec v nejakom aute ze sa pytas ci su sklapatelne sedadla ? Paneboze ludska blbost je fakt nekonecna. :-!