Technika
Pekelná Micinka
0
Ach božínku, ta vpravo... :😉 😉 >😁 [odkaz]
Tomiss
0
Ona i ta vlevo není k zahození... 😉P.S.mezi námi klukama,hlavně že by byla cizí... 😉 >😁 >😁 >😁
Pekelná Micinka
0
Ják cizí? Ják dělal, co dělal, ona dělala, co jsem měl dělat? >😒] 😉 Já ji chcu! 😄
Tomiss
0
Já taky! >😒]
0
Ja by som dalo dole obidve... :-!
Tomiss
0
Napsal jsi to jako kdybys byl nějakej obojživelník >😁 >😁
0
Taký som bol konsternovaný z toho že som sa pomýlil, má tam byť samozrejm DAL :😉
0
A ten koren uplne vlevo se , sakra, nikomu nelibi? >😒] >😒]
Pekelná Micinka
0
>😁 >😁 ještě, že ses o něj přihlásil >😒] >😒]
0
Tak jedině ta vlevo!!! 😉 A není ta fotka náhodou z Worthersee GTI treffen??
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tomiss
0
Umýj si brýle 😉 Dvě kočky na ikoně 😄 >😁
a máte to, prásknul jsem vás administrátorovi. Já tu čekal kvílející bl*ce typu wolff a vy rozebíráte prc*iny. že se nestydíte :yes:
DanieliDesign
taky si rikam,kdy se zacne prodavat i N1 toaletak pro chudy podnikatele
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co to zas trepes. Fox N1 sa da bez problemov objednat aj u nas a uz si ho aj viacery objednali. 2 miestne s mrezou - napr na rozvoz pizze a pod. A super tenka mriezka - co je to za blbost zase ? Videl si uz vobec niekedy mrezu v aute? Si myslis ze mreze su hrube, normalne, tenke, super tenke ? A sedel si uz vobec v nejakom aute ze sa pytas ci su sklapatelne sedadla ? Paneboze ludska blbost je fakt nekonecna. :-!
DanielDesiqn
Mozes napisat jeden rozumny dovod preco by ho mali vyradit z vyroby ?
DanielDesiqn
Tak po prve auto ktore patri do triedy mini musi byt male. To by si teraz chcel zakazat vsetky mini auta len preto ze su male ? 😲 A skarede ? To si myslis ty. 100 ludi 100 chuti.
No neviem, ja mam stale pocit, ze motormi VW stale iba dobieha nejaky vlak. "Inovacia", ktorou sotva dobieha konkurenciu, povedal by som, skor iba znizuje odstup od statnych, aby nezaostaval az tak vela. Ved litrovym vykonom z motora 1.4, ktory je 42,2 kW je VW stale na chvoste, porovnatelny agregat napr. v P207 disponuje litrovym vykonom 45 kW, GP 50 kW, Kia Rio 50,7 kW, Clio 51,4 kW. Kedy konecne bude raz VW aj na spici?
VW sa ocividne sustredil na turbobenziny - vysledky z Motor roku vitaz 3x 2,0 TFSI 2x vitaz 1,4 TSI - takze v tychto kategoriach su na spici. A pribudne aj 1,2 TSI. A potom pri diesloch ma VW dost roboty so zmenou PD na CR - od buduceho roka.
To je v poriadku, len mam pochybnosti, ci tieto motory budu k dispozicii aj v zakladnejsich modeloch za rozumnu cenu. Aby to nebolo tak, ze motorizacie pre "beznych" zakaznikov budu stale z najspodnejsich regalov, a vykonnejsie jednotky len pre tych, co si radi priplatia...
V zakladnych modeloch budu. Ci za rozumnu cenu uvidime. ;-\ Co mam info tak tieto motory s mierne zvysenym vykonom budu ako zakladne motory aj v novych generaciach. A ja by som tiez rad privital nejaku zakladnu 1,4 so 100 konikmi. 😄
Jednoznacne. Celkovo vidim postup VW ako velmi vahavy. Nie iba co sa tyka motorov, ale aj v konstrukcii a dizajne. Akoby stale vyckaval, s cim pride konkurencia, ako sa jej s tym dari a siel potom iba na istotu.