Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové motory pro Volkswagen Polo, možnost odpočtu DPH pro Fox a Polo

Ondřej Láník
Diskuze (33)
Polo se silnějšími tříválcovými motory za původní ceny. Bohatá výbava verze Comfortline a poloautomatická klimatizace jen za 10.000,-Kč. Fox i Polo jako užitkový vůz N1 s odpočtem DPH.

Všichni zákazníci, kteří mají zájem o koupi kompaktního modelu Polo, si jej nyní mohou objednat s inovovaným novými motory. Dvě silnější verze pohonné jednotky o objemu 1,2 l s výkony 44 kW a 51 kW (čtyřventilový rozvor) nahrazují své dva předchůdce (40 kW a 47 kW), přičemž zákazníky nebudou stát ani o korunu více.

První cena třídveřového Pola 1.2 (44kW) Trendline přijde na 272.500,-Kč. Standardní výbava obsahuje dva airbagy nebo ABS s brzdovým asistentem.

Zájemci o lépe vybavené modely jistě zvolí výbavu Comfortline za 289.900,-Kč (44 kW) nebo 313.600,-Kč (51 kW), která nabízí pět dveří zdarma a navíc rádio "RCD 200" s CD přehrávačem, 2 x 20 W a 4 reproduktory vpředu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken vpředu, el. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, alarm s nezávislým zdrojem a ostrahou interiéru, mlhové světlomety vpředu atd. Klimatizaci Climatic pořídíte jen za 10.000,-Kč, elektrické ovládání zadních oken za 5.400,-Kč, rádio s MP3 přehrávačem za 1.300,-Kč.

Třetím inovovaným motorem je agregát s objemem 1,4 l a výkonem 59 kW, který je nyní v nabídce nově s šestistupňovou automatickou převodovkou a nahrazuje předchozí slabší verzi spojenou se čtyřstupňovým automatem. Skok ze tříválcového provedení s 51 kW na čtyřválcové s 59 kW představuje investici 12.800,-Kč.

Volkswageny Fox a Polo, určené zejména pro rodinné účely, je nově možné nechat přestavět i na užitkové verze N1 s odpočtem DPH. Na své si tak mohou přijít drobní podnikatelé a živnostníci, kteří k podnikání potřebují ekonomické, malé, ale přitom prostorné osobní auto.

Ondřej Láník
Diskuze (33)
25. 5. 2007 22:05
Re: Volkswagen...
:yes: není nad vlastní zkušenost ;-)
25. 5. 2007 22:04
Re: Obal prodá vá
Umýj si brýle ;-) Dvě kočky na ikoně :-) >:D
25. 5. 2007 11:15
Re: Volkswagen...
Jednoznacne. Celkovo vidim postup VW ako velmi vahavy. Nie iba co sa tyka motorov, ale aj v konstrukcii a dizajne. Akoby stale vyckaval, s cim pride konkurencia, ako sa jej s tym dari a siel potom iba na istotu.
25. 5. 2007 08:04
Re: Volkswagen...
To je v poriadku, len mam pochybnosti, ci tieto motory budu k dispozicii aj v zakladnejsich modeloch za rozumnu cenu. Aby to nebolo tak, ze motorizacie pre "beznych" zakaznikov budu stale z najspodnejsich regalov, a vykonnejsie jednotky len pre tych, co si radi priplatia...
25. 5. 2007 07:34
Volkswagen...
No neviem, ja mam stale pocit, ze motormi VW stale iba dobieha nejaky vlak. "Inovacia", ktorou sotva dobieha konkurenciu, povedal by som, skor iba znizuje odstup od statnych, aby nezaostaval az tak vela. Ved litrovym vykonom z motora 1.4, ktory je 42,2 kW je VW stale na chvoste, porovnatelny agregat napr. v P207 disponuje litrovym vykonom 45 kW, GP 50 kW, Kia Rio 50,7 kW, Clio 51,4 kW. Kedy konecne bude raz VW aj na spici?