Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Dlouhodobě testovaná Omoda 5 1.6 TGDI do detailu: Žádná ošizená technika! Evropa je cítit všude

13 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co jsem vám tady psal, Omodu teda Jaecco jsem si prohlídl důkladně. A napsal, že bych tomu dal přednost před Stelantisem. Měl jsem deset negativních reakcí od lidí co to neviděli ani z rychlíku. Servis je v tradičních showroomech. Díly jsou na skladě v Evropě. Hlavně tu zase napište, že se na auto.cz nemá psát o autech. Je to z Číny, ale především auto
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
Ja si to taky několikrát prohlížel, a myslím, ze nejaka kvalita tam bude. Možná i lepší nez ten stellantis. Sám bych si to ted netroufl koupit, hlavne kvuli chybějícím dlouhodobejsim zkušenostem a predsudkum. Ale za pár let se to může změnit.
Avatar - sachs800
sachs800
@Mikesus Tak se podívejte po několika letech zespodu....ochrana podvozku se se Stellantisem nedá srovnat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@sachs800
Ok, s tím.nemam problém, ale jak se mám podívat na omodu několik let starou?
vencelín
@sachs800
Myslíte si že o třeba u Vw to bude výrazně lepší?
Tenhle aspekt suli všichni, na první pohled to není vidět. Někdo to suli o něco více než ten druhý ale jak jsem psal suli vsici
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@sachs800

Jo, to je pravda. Stellantis je totální shit.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
@KANKUNEN Takový šuplík je dobrý počin, ale bez dieselu je to jen taková křapka k ničemu.
Josef Vik
Já si v klidu počkám na Omodu 10. A nebo spíš až na Omodu 15. Však s jejich rychlosti a modelovou obměnou to stihnou za 3 roky 😀 Není jediný důvod kupovat "čínu". Ztráta hodnoty těchto aut bude za první 3 roky brutální. Stačí se podívat na první modely MG.
Petr 1978
To v Evropě nevyrábíme auta a ti výrobci nezaměstnávají moře zaměstnaných?.....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Kde je verze s dieselem?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ada je zase tady
tu dnes nikdo s mozkem uz nechce.
Pavel Novák
Příspěvek podléhá schvalování.
Othello
V článku prezentované parametry motoru max. výkon 106 kW a moment 275Nm / 2000-4000 ot. jsou nereálné, hodnoty se vzájemně vylučují