Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Fiat 500 Abarth - polský Fiat se 110 kW

217 komentářů

MAZEC >😁 :yes:
Tomiss
😄 :yes:
GTI
No... já bych doporučoval, aby se vždy hledala optimální cesta. Chceš dělo? Kup si AUDI TT. Nebo GOLF GTI, NEBO CLIO RS. Tenhle fiátek už je přeci jen mírně podměrečný na to, abys v něm zakoušel svý dravčí touhy. Jako beruška pro dceru do školy či pro mladou ženu do zaměstnání, to ano. Jako kašpárka se zatatými pěstičkami... tady šeptám - ne.
Dej GTI či RS za cenu Fiátka a pak nelze než souhlasit. Do té doby šeptám ANO >😁
empi
Podle prozatimnich informaci, ze Fiat chce tuto novinku profilovat jako imidzove vozidlo ve stylu Mini, se ta cena nemusi az tak lisit 😉 .
MikyJ
Naopak, podle mych informaci nechce, chce cenu udrzet co nejnize v kategorii malych aut.. Mel by to byt pravy opak VW Beetle, ktery je sakra drahy pekac..
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
GTI
Pokud tvým základním určujícím kritériem u aut je především cena (a čekat, že bude Clio RS za cenu F500, to svědčí o velmi výstřední touze) pak myslím, že ty pravé orgie bys zažíval u RC modelů... vždyť nadupaná Impreza za pět táců... co chtít víc? 😉
To mícháš hrušky s jabkama. Nejprv píšeš, že Fiátek je podměrečný, i když o jeho mírách určitě nic konkrétního nevíš. Takže jen střílíš naslepo podle předchozího modelu. Jak píše empi. Nejspíš to bude v této motorizaci imidžovka a cena bude o hodně vyšší než základ, ale proč by se s ním nedalo i vyblbnout. Přes den manželka do města (btw. určitě se s ním bude skvěle parkovat) a večer se s ním můžeš vyblbnout. Možná líp než s GTI. Vsadil bych se, že poměr výkon/váha bude s touto motorizací dost překvapující >😁
GTI
150 koní s tím bude cloumat pěkně. Ale to cloumání není to, proč by si měl člověk Berušku kupovat. O tom právě píši.
Bude imidzovka pre jazdcov s velkym "J", a nie pre nejake trasoritky, co potrebuju sto kg elektroniky, aby udrzali auto na ceste. S takym zaprahom treba vediet aj zaobchadzat, a dvojnasobne ked ide o take male zihadlo. Toto auticko sa vobec nebude hodit pre tych, co kociruju RS alebo GTI. Bude to sportovy vozik pre fajnsmekrov. Pre takych, ktori aj s malou "beruskou" ukazu vyfuky kdektoremu GTI. Bez "cloumani", taky tanec zaziju len odchovanci dnesnych elektronickych systemov, ktori pomaly ale iste - podla toho, co vidim na cestach - nadobudaju pocit, ze fyzika pre nich neplati...
GTI
>😁 >😁 Tak tohle mě pobavilo.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
okristan
Sportovní vozík pro fajnšmekry? >😁 >😁 >😁 Že by nám pak ještě třeba Smart představil Smart Turbo s 200 koňma? A to by teprv bylo auto! Ale jedině pro řidiče, kteří to opravdu umí... >😁 >😁 >😁
Klaudius
Tak to by bola trosku silna kava. Netreba ale zabudat na to, ze na sportovom poli Fiat uz nieco dokazal a v tomto smere ma bohatu historiu. "Prekonovane" male vozitka tu vzdy boli, a nikto s nimi nemal problem, prave naopak, boli uznavane. A nie iba u Fiata, staci si spomenut na sportove derivaty R5, P205...
No tady máš Smarta s motorem youtube.com/watch?… ma to zhruba těch 200 koníků 😊
Uz se Ti zase zachtelo poroucet, kdo si ma co koupit? 😉 F500 je zhruba stejne velke a stejne tezke jako jiz nevyrabene sportovni verze modelu P106, Citroen Saxo, VW Lupo, ktere vladly vykony o cca 20-30 koni nizsimi, oproti nim ma samozrejme modernejsi konstrukci a hlavne kola umistena v rozich...bude to motokara. A s tradici, ty jsi ve veku, kdy bys jeste puvodni Abarth mohl pamatovat, ne? 😉
GTI
Velmi silně si éru Abarth vybavuji. Dokonce slovo "abarth" v Česku, tedy v Československu, zlidovělo a mělo význam speciálně odladěného výfuku. Kdo měl za dob rudého temna dvě roury, vyčuhující zpod Škoda 100... ten měl "abarta". Mám krásný starý přívěšek na klíče - Abarth...
Klaudius
Vidis to velmi velmi povrchne. Co tak nieco si z tejto historie precitat a az potom nieco napisat? Nic v zlom.
GTI
Vím o tom z té historie poměrně dost. Nauč se chápat psaný text.
Klaudius
Ten som pochopil, o to sa bat nemusis. Len mi nepripada realne posudzovat znacku podla domacej ludovej tvorivosti a predstavivosti... 😉
GTI
Já přece značku neposuzoval podle lidové tvořivosti, naopak, jsem napsal, že i za dráty rudého teroru pronikla legenda jménem Abarth. A velmi silně.
Klaudius
Ano, ale da sa to chapat aj inak. Nie kazdy cita aj medzi riadkami. 😉
Mozna ze driv mel nekdo dve roury a Abartha,za to dneska je na kazdy oprejskany popelnici v zadu to bozske spojeni tri pismen..GTI >😁
MikyJ
A Fabia RS je podle tebe co? Navic v turboKamnech 8-s 8-s
Bingo >😁
Jen jestli nemáš strach, že to do země zadupe VW Polo GTI >😁, pořád tady platí 100 lidí 100 chutí. Jinak k těm rozměrům "automobil je dlouhý 355 cm, široký 165 cm a 149 cm vysoký a karoserie je postavená na podvozku o rozvoru 2,3 metru. Právě velký rozvor, tedy posunutí kol do krajů karoserie, je opět nejdůležitějším prvkem pro zvětšení vnitřního prostoru na maximum". Takže zase takový drobeček to není, kritizovat existenci BMW Mini si asi netroufneš 😄, tak pro tebe je dlouhý 362 cm, široký 168 a vysoký 141 cm rozvor 246 cm, v podstatě je to skoro to samé, takže nechápu proč by nemohl F500 existovat i v této specifikaci.
GTI
Může existovat, ovšem nemá to logiku. Beruška je autíčko do města pro dva. Mini je čtyřsedadlový vůz. Přece nemůžeš srovnávat tahle dvě auta, jen proto, že F500 bude upraven Abarthem.
To říkáš ty, v 500 ještě nikdo z nás neseděl, upřímně Mini vzadu je jenom pro děcka, v současnosti jsem v UK a Mini tady řídí skoro samý ženský a jezdí v tom na nákupy a vozí svoje děti a nebo v tom jezdí mladý slečny z lépe situovaných rodin, prostě ty auta srovnávat můžeš, jak velikostně tak i určením.
Omyl, přesně tohle má logiku. Že je jen pro dva? To je právě dobře, sportovní vozy mají být jen pro dva! a taky mají mít jen dvoje dveře! A jako Abarth to má ještě větší logiku. Vždyť mezi prvními vozy které vytvořil jsou právě pěti- a šestikila. Takový základní kámen, který je legendární a nenavázat na něj - tedy popřít jejich existenci by bylo stejné jako popírat model 131, nebo třeba 037 apod. A že by to nebyl pravý Abarth, ale jen nějaká nálepka na sériovém voze, jako se to dělo během posledních let se vážně nebojím. Prohlídni si pořádně fotky. Koukají tam na tebe (nejspíš) 4-pístkový Bremba. Tedy takové brzdy, který nemá ani tvuj slavnej Golf GTI
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
konečně správná slova!!
Avatar - Enzo
Enzo
:yes:
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
GTI
Jasně, chlap v Berušce, to bude dokonalej "štýl" 😄 😉
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
no to teda bude styl😉 už abych tomu GTI s abarthem nakopal kufr >😁
eda.nezbeda
Pred deseti lety jsem musel prodat sveho cerveneho F500 r.v.1970 chvili po laku .... 13 kW necelych 700 Kg otviraci strecha - "pure joy"! Kazdej se za mnou otocil, kazdej se usmal - NIKDO se nevysmival!! Jel jsem s nim Ecce Homo, byl to clen rodiny. Po jeho verzi Abarth touzim dodnes!
Fiat hodla predstavit dustojneho nastupce s velkou davkou toho co jsem prave popsal. Nechces? Nechej bejt! Ja a se mnou mnoho dalsich ho budou brat a obdivovat. 😉
bomba!bude to jedno z nejlepších aut své třídy
Budu doufat. Az zkusim zhodnotim, ale jako alternativa za LUPO GTI teoreticky by sel. Na fotkach se libi...
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Ne, je realista!
Avatar - mr.modena
mr.modena
ať si říkají místní škarohlídové co chtějí, tohle auto je opravdu coool! Na studiových fotkách to tak nevyniklo, ale za reálnýho světla.... nádhera :yes:
fakt pěkný auto.Myslíte,že to bude na autosalonu v Brně?
Tomiss
opravdu má své kouzlo... :yes:
okristan
abych nebyl za škarohlída, já uznávám, že to auto je parádní. Po designový stránce si ho zamiluješ během vteřiny. Jen si nejsem jistej adekvátností toho výkonu u takový voňavky. Přeci jen Mini má rally tradici a tak nějak to k němu sedí, ale beruška mi přijde spíš jako svižná myška do města než trhač asfaltu na okreskách.
Mini nemá jen tradici v rally, vyhrával i svoji kategorii na okruzích - tedy do 1300ccm. Kategorii do 1600ccm zase vévodil Escort. Proč to píši? Protože v té samé době byla i kategorie do 1000ccm kde jezdil Fiat 600, resp. Abarth 1000TC a ten nejen že vyhrával ve své kubatuře, on totiž vítězil i v absolutní klasifikaci. Tak když ti výkon nevadí u Mini, mě navíc nevadí u pětikila.
Whirlwind1 ma stejny nazor neni podstane jak to je velke nebo jak to vypada ale jak to realne jede, a to proveri nejlepe rally, jsem zvedat na nove KA ktere ma s 500 hodne
spolecneho.
:yes: :yes: :yes:
okristan
Dík za poučení, to jsem nevěděl :yes:
Dělat výkonově nabušená pidiauta je nesmysl a z hlediska bezpečnosti obvzlášť. Mě se vůbec nelíbí to oživování mrtvých aut typu Fiat, Brouk i Cooper, jsou to (byla to) auta úplně odlišného určení (to znamená levné auto pro nižší vrstvy), historicky jsou překonaná a tu výjímečnost, kterou tam mnozí hledají, nikdy neměla. Myslím, že kdyby viděli Ti co jsou z těch nových "retro" aut tak na větvi, jak vypadala tato auta původně, tak by ohrnuli nos.
ironlionzion
Mojí ženě se moc líbí, řekla že jiné auto by si nevybrala .. MINI AUTÍČKO se 150 koníky by se líbilo i mě.
Ano, takovám milá malá rakev
Klaudius
Ak si sadne za volant nejaky exot, tak ma rakvu aj z najprestiznejseho Porschaka...
nudny zivot je ten bez rizika a ziji ho nudni lide... takovi co si kupuji auto koncernu VW oritize se o nich vsude mluvi 😉
jak se rika zadsi se do 30 umiluju k smrti nez abych v domove duchodcu vzpominal na pracovni uspechy.
Je fakt ze lide jako vy pravdepodobne nikdy ve svem zivote nebudou potrebovat nejake srouby/draty a operace " z blbosti" kdezto ja uz je i potreboval. je to sice zkusenost celkem hodne neprijemna a bolestiva ale prezto si i s odstupem casu rikam STOJI TO ZA TO! a stale nedokazu zit zivot sede mysky 😉
A dělat nabušená maxiauta smysl má?
MikyJ
Hmm, je zajimave, ze v centru Vidne jezdi Mini coopru pomalu vic nez ostatnich aut. Mozna si to lidi kupuji jako male pekne auto do mesta a i ve meste se 150 koniku zrovna neztrati 😊
Tomiss
a pak vidíš jen ten škodolibý úsměv řidiče,když ti na křižovatce "natrhne zadek" >😁 >😁 :yes:
Co to furt mate s tim zavodenim na semaforech? Vazne to tolik lidi dela?
To je jako sex. Všichni o tom mluví a ...
Ustřihlo mi to smajla >😁 >😁
Tomiss
>😁
Tak to jo, pak uz je mi to jasny. Taky uz jsem dneska 3x sukal >😒]
>😒] taky mi ho to usmiklo, smajla
Neboli Te ruce? >😒]
Nebo aspon jedna ?? >😁 >😁
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
:yes: >😁
:yes: >😁
GTI
Semafor... 😄 [odkaz]
Tomiss
:yes: 😄
GTI
😉
Staré mini mělo délku 3 111 mm, a tahle beruška, bude o kousek delší. Staré mini, vyhrálo 3 x Monte Carlo, i proti 911. Takže tam asi taky nebyl žádný chcípácký motor. Proto bych se nebál, že to nebude umět jezdit rychle. I s malým kašpárkem, jde hrát velké divadlo. Na druhou stranu byl starý mini úspěšný i jako základní motorizace. Tedy i za pár babek. Jistě doba je dnes jinde. Ale lidi jsou pořád stejní. Hraví.
GTI
Hezké. Až na tvého kašpárka 😉 Ta hravost je právě dnes již jinde. Jestli za něco Berušku považuji, pak za sportovní dělo ne.
Tak já doufám, že hravost snad není jinde. Jinde můžou být ambice, nebo velké oči. Ale hračka přece nemusí být sportovní dělo. K vyvětrání na mašině, taky přece nemusím mít bezpodmínečne Ducati Monster S4R, abych měl radost ze života, že?
empi
"I s malým kašpárkem, jde hrát velké divadlo." - to je jen takova ukolebavka pro ty, kterym nebylo dano >😒] .
Jo taky pouzivam tu o tom, jak je malej mekej lepsi. Protoze co je maly, to je hezky a kdyz ne, tak toho aspon neni moc a kdyz je to mekky, tak to netlaci >😒] >😒]
anglicania hovoria, ze na dlzke nazalezi, pokial nie je maly 😄
>😁 :yes:
Da sa pouzit aj : Dobreho vela nenarastie. 😉
:yes: >😁 to se bude hodit 😉
Kdo ti nedal?
Empimu? Skoro každej.
empi
... kdyz ono to bylo v te reklame [odkaz]
no moj otec sa raz na svojom starom pracovnom ziguliku "nahanal" s 350Z. som sa isiel rozpucit od smiechu, ked mi povedal, ze nissan nemal sancu. sice mu na semafore zdrhol ako nic, ale na kazdej dalsej krizovatke ho so zigulikom dobehol 😄 bolsaja ruskaja technika rulez 😄
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Klaudius
Odpusti si tie vykricniky. potom sa budu Tvoje prispevky citat lepsie a s mensou grimasou. 😉
ironlionzion
:yes: :yes: 😄
Tomiss
...s rodokmenem od Abarthu a našlapaným sportovním srdcem...proč ne,mě se to líbí.Tenhle "drzek" si své místo na trhu najde,ale bude to chtít zacinkat více zlaťáky :yes: 😉
Za fakt se zlaťákama :no: .Za vše ostatní :yes: :yes:
Klaudius
Ale vpodstate ma pravdu. Male auto s poriadnym srdcom moze cenou dobiehat vacsich konkurentov. Kvalitny material a vykonna strojovna zakonite stoji viac. Bez ohladu na to, ci ma kabat premiovky alebo povodne lacneho auta.
Ten :no: nebyl proti autorovi, ale proti té ceně
Klaudius
Ja viem, citat a pochopit text zvladam, neboj sa. Ved som nereagoval na to. myslel som tym, ze vyssia cena tam bude bez ohladu na to, ci sa nam to paci alebo nie.
Tomiss
Znaš motto:"peníze jsou vždycky až na prvním místě"...a tak je to se vším 😉
az to dvihnu o 30cm, oplastuju to a bude z toho terenna crossroad nakupna taska >😁
>😒] neboj, ja stale doufam, ze i z tohohle designoveho utmumu soucasneho automobilismu se casem dostaneme.... snad
Klaudius
Urcite....moda sa stale meni.
V černé barvě na pěkných OZ discíchm, hmm :yes: Jenom ta cena bude asi pekelná, nic pro švorcáky, vždyť Panda 100HP je za nějakých 360k Kč a toto nebude o moc levnější, špíše naopak.
[odkaz]
Tomiss
:yes:
No to je fakt reálne jak ...!Interie-GTC .
Příště se zkus podepsat.. třeba pak budu mít chuť podiskutovat 😉
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Klaudius
No, s Fiatom to sice nic spolocneho nema, ale fajn. 😉
Tak je tam "OT" tedy "Off topic", česky "Mimo téma" 😉
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Ty jsi chtel napsat, ze jsi MYSLEL, vid? Ani to slovo ti nejde do klavesnice. O nic takovyho se, prosim, nepokousej. Ani psat, ani rikat a nedej boze delat >😒] >😒]
:yes: >😒]
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Tak si to tak neber. Mam te proste rad. A znas to, co se skadliva, rado se miva >😒] >😒] >😒]
A tu kde bolo niečo zlé??? 8-s
Klaudius
Robis vela povyku pre nic. Klidek.
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Enzo
Enzo
Karl Abarth může za vznik Abarthu 850 TC a později i 1000 TC. V 60 letech tyhle malý monstra >😁 válcovaly Miniho a nevedly si vůbec špatně. Ve vrcholný verzi měla verze 1000 TC výkon až 110 koní. Při jeho muší váze šlo o velmi mrštný vozítko. Rychlost kterou dosahoval byla přes 190km/h. Netradiční vzhled korunoval zvednutý zadní kryt motoru, ve verzi 1000 TC byl místo předního nárazníku masivní chladič.
Nechápu zdejší borce, který schazujou tohle sexy auto tím, že je jenom pro ženský, bla bla bla. Jméno Abarth a Fiat k sobě prostě patří, v tomhle případě bez pochyby a když se oživuje legenda tak se vším všudy a na poli sportovním úspěchy byly, tak proč neoživit i sportovní verzi. Kašpárkem pak je pouze ten kdo tvrdí takový bludy, že se to nehodí.
:yes:
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
:yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
GTI
Tak holt počkejme, až Kašpárek vyjede... na ty ostré řízky, co odloží do bazarů své BMW 1, AUDI S4 R32 a podobný šrot a s radostí osedlají tuhle městskou skákačku... Klid Enzo... jde jen o hru. Tohle autíčko cení především kluci, co je čeká za týden, možná za rok marurita a představujou si, jak v nadupaným malým autě za pár švestek natrhnou v dlouhým táhlým žaket někomu v Octávii. Ti řízkové se strništěm a orlím pohledem, ti dávno sedlají jiné oře. Ostatně, nahoře ti píše kolega, jak je to s takovou ikonou, jakou je MINI - ponejvíc v tom lítaj holky po Londýně... a ty bys tu zaklínal Bullitty, aby vyměnili své Mustangy za tuhle Berušku... 😄 😉 P.S. Sakra, Enzo, buď věren svému nicku 😉
Avatar - Enzo
Enzo
Nejde o žádnou hru, jde o dovršení nabídky modelový řady 500. Top alternativa pro toho kdo na to má a kdo jí chce. Všimni si že pětikilo nestavím do role konkurenta pro výše jmenovaný auta. Když je někdo mladej a nevázanej proč by ho nemusel sedlat. Akorát na něj musí mít protože nebude stát pár švestek, asi máš jiný měřítka. Tohle auto nebude pro hnusný zrzky z Anglie, ale pro mladý bejky v jižní Evropě a pro nějakou tu kočku co se to nebude bát vzít za volant.
GTI
Bylo by milé, kdyby to tak bylo, tak uvidíme. Každopádně, myslím, že Berušce držíme všichni palce... a to je cenné, takový klid zbraní, to se jen tak na diskuzích nevidí 😄
Ono víš GTI, možná ti to uniklo ale sám znám spoustu lidí co nemají potřebu si honit ego v Octavce a nebo Golfu... Takový si rád tohle 500 koupí... A věř mi, že není nic špatné na tom natrhnout v tomhle autě v dlouhé táhlé * Octávce... Věř mi, 6e ten člověk co bude řídit tohohle Abartha nebude z toho vytřepaný,ale bude to pro něj více přirozené, než prohra pro toho majitele Octavie RS... Vím to moc dobře... moc... :yes: :yes:
chegue
sorac GTi ale fascinuje me jak vzdy presne dokazes odhadnou pro koho je to ci ono stvorene a kdo by v nem byl totalne out.
Myslim ze F500 at uz s jakymkoli motorem oslovi CELE spektrum zakazniku od nostalgiku pokrocileho veku az po tebou zminovane teenagery...
Jiste ze 500 abarth nebude zadny superspor, ale o to Fiatu jiste ani neslo.
PS: kluci s ksiltovkou nike, co je čeká za týden, možná za rok marurita, ceni podle mych zkusenosti spise Golf GTI druhe generace😉 Videl sem takovych desitky.
GTI
Já těmi kluky myslel nadšence na diskuzi. Samo, že Beruška jistě osloví široké spektrum zákazníků. Prioritně ovšem, myslím, je to auto určené pro ženy. A opravdu si v tom toho evropskýho "bejka" nedovedu představit. Zrovna tak, jako v Pandě. Panda a Beruška jsou podle mého čistě ženská autíčka. A je to tak správně, není to kritika, naopak. Myslím, že chlap si může u Fiatu sednout až od GP výše...
Avatar - Enzo
Enzo
Nemusí, ale nový Bravo by nebylo marný >😁 ve 150 koních s turbobenzínem, hmmm. :yes:
GTI
😄
Tvoje dnešné rečičky mi pripomínajú reakcie odborníkov na príchod VW GTI. Tiež nechápali načo taký nabrúsenec, veď kto chce ten si 911 kúpi. Mne sa A500 ľúbi. Biela s červenými doplnkami zvýrazneným otvorom nad "nárazníkom" – a hneď sa cítim o 40 rokov mladší – v dobách slávy starého brnenského okruhu.
Tak Fiátek ještě ani nevyjel, ale nejspíš to bude bomba. Teda soudě podle tvých přirovnání k BMW1, S4 či R32. Hodně vysoké hodnocení >😁 Nezbývá než dodat BRAVO FIAT :yes: >😁 btw. tenhle model tý Oktávce natrhne nejen žaket. Na to vsaď botky.
GTI
Jistě... a Grande Puntu a Bravu též... viď >😁 Já bych dokonce řekl, že s příchodem Berušky končí jedna velká éra evropského autoprůmyslu, všichni mimo Porsche a Ferrari to sbalej a F500 od Abarthu to tu všechno křížem krážem sejme... 8-s >😁 >😒]
Klaudius
S cistokrvnymi sportakmi si tu zrovnaval patstovku ty, a nikto iny, tak teraz nerob posmesky. Sam si maly Abarth vyzdvihol na uroven, ktoru ani nemienil dosahovat.
GTI
Opravdu někde Berušku srovnávám s čistokrevnými sporťáky? 😄
Klaudius
"No... já bych doporučoval, aby se vždy hledala optimální cesta. Chceš dělo? Kup si AUDI TT. Nebo GOLF GTI, NEBO CLIO RS. Tenhle fiátek už je přeci jen mírně podměrečný na to, abys v něm zakoušel svý dravčí touhy." - ano, nova Fiatka urcite na tieto auta nema, ale je to pre nu cest, ze ju prekonavaju az taketo nadupane modely co su aspon o dve triedy vyssie.... 😄
GTI
Aha... no tak, vidím, že pojem "porovnávání" je ti zatím poměrně dost utajen... >😁 P.S. Nezapomeň příště dodržovat základní pravidlo diskuze - takhle to vypadá, žes to napsal ty sám.. a to bys přece nechtěl.
Lépe bych mu neodpověděl :yes:
GTI
To jsi tedy velmi nenáročný... 😄
Pročpak ?? Vždyť píše pravdu.
Ale no tak. Tohle je jasná matika. Řekni si to pomalu s-t-o-p-a-d-e-s-á-t kobylek na takovou muší váhu. Většina motorizací ať už u Grande Punta, Brava, Golfa, Oktávky či čehokoli jiného, bude hrát s touhle "beruškou" druhé housle. Smiř se s tím, že i Fiat udělá "bobeše", kterej tu sejme drtivou většinu vozovýho parku.
geroc I.
:yes: :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Klaudius
Tak naco to komentujes...?
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsem zvedav na Ford KA, stejna platforma jako F500 s 150PS to bude zajimave.
no, to bude velmi zaujímavé 😉
Vážnéééé!Tak ako vyzerá???
😲
Deadlift
[odkaz]
:yes: 500 je super a na novy Ka jsem moc zvedavy. Jestli budou drzet linii nastolenou vetsimy modely, tak to bude super auticko. Ostatne i soucasne Ka, na to jak je to letity model, je dost povedeny.
Deadlift
[odkaz]
Klaudius
Pripomina mi to Mazdu 2. ze by to bolo tou farbou?
Jestli ti cokoliv zelenyho pripomina Mazdu 2, tak potom i muj X-Type je Mazda 2 >😁
Klaudius
Cokolvek nie, len a jedine prave toto... >😁
Deadlift
Pro4 ne, vnitřek bude skoro stejný !! new Kacko bude hodně podobný new Fieste i new M2.
:yes: :yes: :yes: tak to fakt neni spatny. Tesim se na nej 😉
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Deadlift
>😁 >😁 Vem Fotoshop a urob :yes:
Jak rika mrtvej vejtah, prestan zvanit a koukej neco nakreslit a dat sem link! :-!
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Normalne ho napises do sveho prispevku, a protoze jsi registrovany uzivatel, tak se nam to vsem ukaze jako odkaz. Tak nevahej a davej link! Jestli se tu do pondeli neco neukaze, tak jsi obycejny tluchuba 😒
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Deadlift
Dej ten image-kresbu třeba sem [odkaz]
Tak teda pozeram. S tvoji inteligenci a talentem by nemel byt problem navstivit jakykoliv portal, ktery nabizi free mail, tak ten bude nabizet i volny web prostor. Tam proved trivialni registraci, umisti svoje obrazky a dej sem link. Jestli jsi natolik talentovany designer, kterymu unikaji bezne veci, tak rekni a ja ti ten volny web prostor zpristupnim. Nebo mi ty obrazky posli mailem , muj mail najdes v mem profilu na zdejsim webu, a ja je nekam umistim a ten odkaz sem dam.
"S tvoji inteligenci a talentem" - matesi napis to este raz a sa poser..m smiechom. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Jaky vybaveni? Tuzku mas, papir jiste taky, tak koukej kreslit. Nekoho se scannerem jiste znas, nebo ti to oscannuji v kazdy inet kavarne.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
DanielDesiqn
Tak preco tak nerobis? Ja mam pocit, ze jsi vic DanielKecal, nez DanielDesign 😢
DanielDesiqn
Deadlift
třeba takto [odkaz] >😁

prostě napis URL ve formatu h.t.t.p😐/neco.neco.com/
Co mas spolecnyho s tim odkazem?
Deadlift
Mates nemáš na mne ICQ?
ICQ nepouzivam, nic bych uz neudelal, ale mam v profilu uvedeny mail, tak se ozvi.
Neviem čo chce fiat s tym modelom dokazať.
Klaudius
Tak pockaj a uvidis.
marianek
F-500 bude zajiste prodejnim hitem. Zalezet bude velice na cene. Nemyslim, ze nakup Fiata v CR je dobry napad. Mistni importer neni dostatecne dospely na prodeje trhaku jakym bude F-500. Doporucoval bych nakupni vylet do zahranici. Sve vozy zasadne v CR nekupuji (teda krome manzelcina Forestera). Na F-500 je zajimave, jaci zakaznici si ho koupi. BMW MINI je auto jen pro zeny, muzu se stotoznit s nazorem, ze v zapadni evrope v nem muze uvidite jen zridka a opravdu to dobre nevypada. Ridici VW GTI pozname podle ksiltovky otocene sikmo, popr. zcela na stranu, pozlaceny retez na krku a HipHop tak nahlas, ze neslysi ani policejni sirenu. F-500 Abarth je ale auto pro sirsi klientelu. Sam si rad predstavim krasou brunetku s dlouhyma nohama a hlubokym dekoltem, ale take nebude problem uvidet 25 leteho Vincenza a Bernarda jak tkove brunetky nahaneji (Mamma mia), nebo 60 leteho Alberta a vedle neho na sedacce sediciho psa nejiste rasy jak mu za jizdy, divajiciho se z okna ven, plapotaji ve vetru usi. Sam mam chut si takoveho knoflika koupit jen tak pro radost z jizdy.
ironlionzion
:yes: :yes: :yes:
.....a já si kupuji auta,aby mne odvezla.Co se zde píše je jak z pubertklubu,nebo homobuzokláďákova.....
Tak taková auta, aby mě odvezla, jsem si taky kupoval. Až jsem se tak postupem času ocitl v Subu, abych zjistil, že tam sedím zbytečně. Jede to, kam se otočí volantem, brzdí to bez blokování, prodere se to v zimě až na sjezdovku. Vítr s tím nehne a na dírách to netancuje. Na všechno jsou navíc posilovače. Ani okna nemají kličku. Takže, když se chci teď povozit, nezbývá než sednout na motorku. A pro ty, co se na mašině bojí, může být F 500 Abarth dobrá alternativa, aby si zas připoměli, jak chutnala silnice za mlada.
Klaudius
:yes: jeden rozumny realisticky pohlad na vec :yes: plne sa stotoznujem.....dnesne auta sa vyrabaju pre blbov, na vsetko je elektronika a "byci" za volantom uz ani netusia co je fyzika a nie ze by este na nich mala aj platit...to uz so "zajazdenim si" nema vela spolocne, ked si pustim NFS na PC, tak zazitok je skoro rovnaky...
GTI
Čímpak asi jezdíš, když jsi dospěl k tak kurioznímu názoru, že dnešní auta se vyrábí pro blby... Tohle, Klaudie, to je nominace nejen na blábol roku, ale na blábol století...
Klaudius
Tak sa v prom rade spamataj, sadni si do dnesneho moderneho auta a potom do klasikej mechaniky napriklad spred dvoch desatroci. Ked zistis rozdiel, mozme sa zacat o tom bavit.
GTI
Co máš na mysli tou klasickou mechanikou?
Klaudius
Auto bez posilnovaca riadenia a brzd, bez ABS, EBD a ESP, bez elektronickeho riadenia motora a tak podobne. Aby si ten voz pod sebou citil. Aby si citil kazde odlahcenie kolesa v zakrute, kazdy smyk, kazdy naklon karoserie. Aby si vedel o protestoch motora, ked ho dusis v nevhodnych otackach. O tieto pocity su dnesne auta ochudobnene, su jak psi bez zubov. V dnesnych autach moze jazdit hocijaky tupec, niekedy to bola cenena odbornost. Tam je ten rozdiel. Rozum, cit pre vedenie auta, zial aj opatrnost a predvidavost v nas dusi technika a elktronika, ktora nas vraj ma chranit, ale v skutocnosti vykastrovava pozitok z jazdy.
GTI
Nezlob se, ale asi jsem sem spadl rovnou mezi souťěžáky... odlehčené kolo 😊, smyky 😊... no, asi jezdíme každý na jiných silnicích. Mimochodem, už jsi někdy dostal na suchém asfaltu ve 130 smyk? >😁 >😁 To bychom tady na diskuzi byli ochuzeni o kolegu Klaudia natotata >😒] P.S. a ten Fiat 500, to je předpokládám také auto pro blby, jak píšeš, ne?
Klaudius
Pokial bude nova 500 prepchata elektronikou, tak ciastocne ano, ale taky prebytok vykonu, o akom pisu, bude s tym autickom robit svoje napriek elektronike (ktorej tam vzhladom na triedu auta nepredpokladam az tak vela). K tomu prvemu este, nemaj obavy, nepretekam na ceste - ale pokial si s takym obycajnym starsim autom nikdy nejazdil po beznych (rozumej primerane rozbitych cestach 3.triedy so zakrutami a kopcami), tak urcite nevies o com hovorim. Zle odhadnes zakrutu, neskoro zbadas jamu na ceste, alebo trochu poprsi a veci, ktore som popisoval si trochu uzijes. V dnesnom modernom aute ani nie, v nom casto o tom ani nevies. Chapeme sa trochu?
GTI
Jo, chápeme. P.S. Beruška bude stejně prošpikovaná elektronikou jasko Panda, jako Punto, jako Bravo.
GTI
Vypadá to, že Beruška vyjede bez abeesky, pasů a pytlů... takovej okovanej žebřiňák. Probuď se. Beruška bude mít stejnou elektriku na oknech, jako kdejakej šuplík. Je to vlastně jen variace Pandy...
Doktore, to bude asi ještě jinak. Abeeska, pasy a pytle, ty ti radost z řízení neberou. Když vezeš rodinu, tak chceš auto, které má jak velikost a hmotnost, tak výkon, aby ti z každé polńačky, udělalo dálnici. To tenhle Abarth nebude. Ten bude k tomu, až pojedeš sám, a budeš si chtít trochu užít. A i když to bude jistě víc drncat, a třeba i pojede pomalejc, tak to bude jiná zábava, než na rodinném výletu. Jistě, uznávám, každý jí nemusí. Ale je to o toleranci. Já taky akceptuju, že je někdo vegetarián.
GTI
Tím doktorem mě bereš, zkus příště třeba... "šéfa" 😄 Nepiš zmatečně. Jaká tolerance? Já tvrdím, že Beruška je dokonalé dámské auto. Za to ji velebím a velmi cením. Postmaturitní orgie o tom, že až si jednou koupím Berušku Abartha, zažiju ráj na zemi, jsou než pokřiky teoretiků. Praxe bude přesně taková, jak píši - dámské autíčko do velkoměsta. A vedle toho se bude v Itálii jezdit nějakej pohár vítězství s nadupanými Beruškami. Přece se nedomníváš, že tu budou fronty na Abarthy... jeden, možná dva... 😄
Beruška není Abarth. Ty si myslíš, že zákazník na 44 kW, je ten samej, jako na 110 kW? Jistě, na milioń berušek, bude Abarthů pár. To ale ještě neznamená, že názor Klaudia, je pokřik teoretika. Hele, jako kluk jsem jezdil jawky a čízy a pod plakátem Hondy, jsem mohl jenom spát. Takže teď si vodím cébéerku a je mi fajn. A ještě k těm smykům na asfaltu a starým autům. Ty už si vážně nepamatuješ, jak seděla v zatáčce, lisovaná tma 155/80-14 z Púchova, cos měl na stovce?
GTI
>😁 pamatuju si všechno... a rozhodně bych neměnil... i když uznám, že zážitek ve Škoda 100 při 135 km/hod... na zbraslavské betónce... tomu se možná vyrovná jen 350 ve Ferrari... >😁 P.S. Hlavně tu nemasturbujme nad Abarthem ve skoro RC balení. Každému přeji, aby měl na jednu červenou berušku, kterou koupí své dívce, své ženě... Ona bude šťastná a ty... ve svém trojkovém bavoráku též 😄
Vegetariany beru taky, kdyz si obcas daj bucek 😉
DanielDesiqn
Klaudius
Pocuvaj, ty exot, v debate pri Picante trepes, ze Panda je sunt a tu pises, ze Fiat vie a ma vyrabat male auta (ako keby GP bolo velke). Teba by mali zobrat za globalneho stratega, aby si im podrzal ksefty, teda Fiat a Volkswagen by Ta, podla Tvojich prejavov, potrebovali ako sol. Ale najprv by si mal vyrast z plienok a zacat rozmyslat... :no: :no: :no: :-! 8-s
Tomiss
:yes:"exot" >😁 >😁
,že většina zde diskutujících toto vozítko bezmezně obdivuje, nakonec každý máme svůj názor. Nicméně trvám na tom, že ne každý si může dovolit dvě auta a o tom to je. Jestli mám utratit peníze (a jestli bude Fiat tak drahý jak Mini -0,5 mega)tak už za pořádné auto. A to slovo pořádné není jen o výkonu, ten je dobrý právě pro ty co si léčí své komplexy na semaforech, ale taky o pohodlí a bezpečnosti. Nedovedu si představit jezdit s Fiatem delší štreky (nedej bože dovoléná), pohodlí je dané prostorem ale i hmotností aby mi auto neposkakovalo na každém hrbolku a to Fiat nemá. O pasívní bezpečnosti ani nemluvím, člověk musí uvažovat i o tom co z něho zbude v případě nějaké nehody, tento Fiat se nesmí srazit s drtivou většinou aut (snad kromě Matize) bez následků pro posádku.
To jestli auto bude poskakovat na každém hrbolku závisí na hmotnosti? Na to si přišel kde?
GTI
Jedno se Berušce nedá upřít. Dokonale rozrajcuje kdejakého čerstvého maturanta. Marianek dokonce v zápalu boje zapomněl, co všechno už tu na diskuzích napsal, aby nám nyní pod podmanivým kouzelm Berušky sdělil, že svá auta... (hmmm) zásadně kupuje v zahraničí... tedy ale manželce prý v Česku. Jo, svět milionářů a rentiérů se konečně probudil a bere do úvahy i Berušku. Mariánek má dokonce chuť si jednu (nebo dvě?) Berušky koupit. Jen tak, pro radost. Tak tohle já cením. Rozmary aristokracie, malé radosti koloniálních pozemkových velkokapitalistů, ty mi vždycky dokázaly vehnat roztoužený pohled do očí. P.S. Vidím, že Beruška bude ve správných rukou...
To jsi se zase predvedl. Me se jeho prispevek libil. Je jednim z mala s objektivnimi prispevky.
GTI
Kateřino, také miluju pohádky. Ostatně, mě to nepiš, napiš to Mariankovi. Ten bude šťastnej... 😄
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Tvoje přítelkyně nesmírně touží po krásném sladkém malinkém autě do města, je tu však jeden háček: Chceš v něm občas jezdit taky.. VW Beetle jsi jí už naštěstí rozmluvil, navíc je příliš drahý a navíc by tě v něm mohli vidět kámoši co s nima probíráš osmiválce.. Na Mini jí neutáhneš, Swift je pro ní masovka a navíc moc okoukaný. Chtěla původně malou Lancii (viděla jí v Cosmopolitanu), ale chválabohu jsi jí tenhle způsob sponzorování servisu rozmluvil. Chce prostě stylovku. Tak co ještě zbývá? Fox je ošklivý, ve Smartu by se bála (ty když sis představil prudký manévr tak tě taky zamrazilo) a Twingo budou brzy mít všechny kamarádky. Jedna možnost by tu ještě byla...kdysi to bylo tvoje první auto, zatlačíš slzu v oku v tiché vzpomínce na zvuk chopperu, když jsi tenkrát urazil výfuk...Vzpomínáš? Fiat500. Volba motoru a provedení bude hračka. Abarth! To budou kámoši koukat až se jejich kárám budeš v tomhle prckovi lepit ve vlásenkách na nárazník 😉
>😁 :yes:
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Tomiss
:yes: :yes:
Strasne se mi libi jak zde nekdo pojmenoval tohoto Fiatka Knoflicek. Hrozne mu to sedne. Opravdu jako knodlicek vypada. Ja jsem pevne rozhodnuta, ze do tohoto Knoflicku pujdu. Zadna jina firma nevyrabi mne blizsiho auta. Take vidim, jak znamy GTI (i kdyz) ironicky napada kazdy jiny nazor, nez ten jeho. Dokonce se Knoflicka mervomoci nazvat Beruskou. Opakuje to porad dokola a dokola a doufa, ze se to chytne. Takze, GTI, nechytne se to. Nekdo prisel s mnohem priznacnejsim pojmenovanim. Fiat 500 Knoflicek.
Napises malokdy, ale pak to je trefa na komoru! :yes: 😉
No porad to je lepsi nez u Kacka - Kachna
To by se k tobe Katko hodilo vice Kkatherinne - Kachnicka >😁 >😁
GTI
No, to, že se tobě líbí Knoflíček (za to tě tu maturanti proklejou) neznamená, že se někomu jinému nelíbí Beruška. Já, Kateřino chápu toho Knoflíčka... ty se zase snaž pochopit tu Berušku. Ostatně... já bych sázel na obě dvě jména. Mimochodem, co máš proti Berušce? 😄 Třeba já, já se na F500 podíval a okamžitě jsem byl s Beruškou doma. Přesně tak, jako jsem spatřil toho červeného Abartha a Kašpárek byl na světě. Takže když to shrnu - Beruška, Knoflíček, Kašpárek. Myslím, že Fiat může bejt spokejenej. Auto ještě nevyjelo a my se tu přetahujem o jméno 😄 P.S. Jinak velmi, velmi ocěňuji, žes tu napsala to, co tvrdím od začátku - Knofluška je dokonalé auto pro ženu. To ti také zdejší maturanti neodpustí. Neboť celé vlákno se vlastně točí jen kolem toho, jestli F500A vyhraje Monte Carlo letos, nebo až napřesrok >😁 Tak... Kateřino, platí, jo - KNOFLUŠKA >😒] Uč se dělat kompromisy...
DanielDesiqn
Až ti tvá Beruška, přišije knoflíček, aby ti nečouhal kašpárek, až si zas budeš, tahat kačenku.
GTI
>😁 :yes:
Ne, vubec jsi to nepochopil. Ano Knoflicek se mi libi. Beruska byla a je Polski Fiat 650.(to je ten, ktery zaklepe zadeckem, kdyz ho startujes) Tak to vzdy bylo. Knoflicek je pro vsechny. Nekdo zde uz napsal a moc pekne, ze do nej se hodi kdokoli. Mini nebo Polo je autem pouze pro zeny. V Knoflicku vypada krasne kazdy. Mozna i ty, GTI. 😉
Humbert
:yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
...
to bude masakr, uz se tesim na ty protahly xichty v ochcafce RS 😊 GO 500 GO 😉