Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Fiat 500 Abarth - polský Fiat se 110 kW

Dobrosrdečný výraz malého Fiatu 500 (premiéra již za několik týdnů) bude začátkem roku 2008 vystřídán lehce naštvanou tváří. Nová pětistovka totiž rozšíří nabídku obrozené značky Abarth.
Zpět na článek
24. 5. 2007 12:34
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 12:44
24. 5. 2007 12:48
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 12:56
24. 5. 2007 13:16
24. 5. 2007 12:57
24. 5. 2007 13:10
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:48
24. 5. 2007 14:38
anonym
24. 5. 2007 14:48
25. 5. 2007 18:25
neregistrovaný "Cartmann"
25. 5. 2007 05:46
neregistrovaný "Paja"
25. 5. 2007 12:05
25. 5. 2007 12:34
25. 5. 2007 13:07
25. 5. 2007 21:24
neregistrovaný "qwert"
24. 5. 2007 13:20
24. 5. 2007 13:59
neregistrovaný "Dan"
24. 5. 2007 15:32
neregistrovaný "Pol"
24. 5. 2007 15:57
24. 5. 2007 16:32
neregistrovaný "Pol"
24. 5. 2007 16:53
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 21:55
24. 5. 2007 15:57
24. 5. 2007 12:44
neregistrovaný "avantime"
24. 5. 2007 12:52
neregistrovaný "gabo"
25. 5. 2007 05:48
neregistrovaný "Paja"
24. 5. 2007 12:52
24. 5. 2007 13:10
neregistrovaný "avantime"
24. 5. 2007 13:15
24. 5. 2007 15:37
24. 5. 2007 17:04
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 18:03
anonym
24. 5. 2007 18:59
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 09:12
24. 5. 2007 13:00
neregistrovaný "Sten"
25. 5. 2007 09:10
neregistrovaný "MiraTDi"
25. 5. 2007 11:18
25. 5. 2007 22:31
neregistrovaný "Alex"
24. 5. 2007 13:11
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:20
24. 5. 2007 13:23
24. 5. 2007 13:26
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 13:37
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:38
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:39
24. 5. 2007 15:31
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:32
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 05:50
neregistrovaný "Paja"
25. 5. 2007 08:19
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 10:20
25. 5. 2007 15:15
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2007 13:55
24. 5. 2007 13:59
24. 5. 2007 14:14
24. 5. 2007 14:25
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 14:42
24. 5. 2007 19:00
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 18:50
24. 5. 2007 19:09
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 11:57
neregistrovaný "mišo"
25. 5. 2007 12:16
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 18:39
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2007 19:08
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:20
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 21:11
neregistrovaný "eva"
24. 5. 2007 18:03
24. 5. 2007 19:41
neregistrovaný "Cupakapra"
25. 5. 2007 06:28
24. 5. 2007 13:07
24. 5. 2007 13:39
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 08:47
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:37
anonym
24. 5. 2007 16:35
neregistrovaný "DS"
24. 5. 2007 14:13
neregistrovaný "spokojený"
24. 5. 2007 15:53
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:58
anonym
24. 5. 2007 18:59
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:20
anonym
25. 5. 2007 06:32
25. 5. 2007 15:17
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2007 17:07
24. 5. 2007 17:26
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 19:00
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:00
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:19
24. 5. 2007 19:58
24. 5. 2007 20:56
24. 5. 2007 20:24
neregistrovaný "wolff"
24. 5. 2007 21:05
24. 5. 2007 21:25
24. 5. 2007 21:28
24. 5. 2007 21:33
25. 5. 2007 07:41
neregistrovaný "stegi"
25. 5. 2007 09:08
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 11:46
25. 5. 2007 12:51
25. 5. 2007 13:52
25. 5. 2007 15:18
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 15:45
25. 5. 2007 15:55
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 15:24
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 17:28
neregistrovaný "Whirlwind"
25. 5. 2007 12:05
24. 5. 2007 18:12
anonym
24. 5. 2007 20:46
neregistrovaný "6MPS"
24. 5. 2007 21:01
anonym
25. 5. 2007 12:22
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 13:32
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 13:32
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 16:31
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 18:24
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:15
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 20:15
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2007 19:16
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:17
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:18
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:40
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 07:26
anonym
25. 5. 2007 07:35
25. 5. 2007 09:16
neregistrovaný "jsem moula"
25. 5. 2007 09:35
neregistrovaný "mamlas"
25. 5. 2007 13:10
neregistrovaný "mamlas"
25. 5. 2007 14:06
neregistrovaný "mamlas"
25. 5. 2007 13:37
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 11:28
25. 5. 2007 12:57
25. 5. 2007 11:09
neregistrovaný "Sten"
25. 5. 2007 20:43
neregistrovaný "maaara"
25. 5. 2007 11:35
25. 5. 2007 16:38
neregistrovaný "katherinne"
25. 5. 2007 20:01
25. 5. 2007 15:57
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 16:26
neregistrovaný "katherinne"
25. 5. 2007 16:33
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 16:44
anonym
25. 5. 2007 20:43
neregistrovaný "eva"
25. 5. 2007 23:07
neregistrovaný "katherinne"
29. 5. 2007 16:40
31. 5. 2007 19:28
neregistrovaný "ReproBoy"
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 12:34
JEDNÍM SLOVEM
MAZEC >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2007 12:44
KAŠPÁREK
No... já bych doporučoval, aby se vždy hledala optimální cesta. Chceš dělo? Kup si AUDI TT. Nebo GOLF GTI, NEBO CLIO RS. Tenhle fiátek už je přeci jen mírně podměrečný na to, abys v něm zakoušel svý dravčí touhy. Jako beruška pro dceru do školy či pro mladou ženu do zaměstnání, to ano. Jako kašpárka se zatatými pěstičkami... tady šeptám - ne.
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 12:48
Re: KAŠPÁREK
Dej GTI či RS za cenu Fiátka a pak nelze než souhlasit. Do té doby šeptám ANO >:D
24. 5. 2007 12:56
Re: KAŠPÁREK
Podle prozatimnich informaci, ze Fiat chce tuto novinku profilovat jako imidzove vozidlo ve stylu Mini, se ta cena nemusi az tak lisit ;-) .
24. 5. 2007 13:16
Re: KAŠPÁREK
Naopak, podle mych informaci nechce, chce cenu udrzet co nejnize v kategorii malych aut.. Mel by to byt pravy opak VW Beetle, ktery je sakra drahy pekac..
24. 5. 2007 12:57
Re: KAŠPÁREK
Pokud tvým základním určujícím kritériem u aut je především cena (a čekat, že bude Clio RS za cenu F500, to svědčí o velmi výstřední touze) pak myslím, že ty pravé orgie bys zažíval u RC modelů... vždyť nadupaná Impreza za pět táců... co chtít víc? ;-)
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:10
Re: KAŠPÁREK
To mícháš hrušky s jabkama. Nejprv píšeš, že Fiátek je podměrečný, i když o jeho mírách určitě nic konkrétního nevíš. Takže jen střílíš naslepo podle předchozího modelu. Jak píše empi. Nejspíš to bude v této motorizaci imidžovka a cena bude o hodně vyšší než základ, ale proč by se s ním nedalo i vyblbnout. Přes den manželka do města (btw. určitě se s ním bude skvěle parkovat) a večer se s ním můžeš vyblbnout. Možná líp než s GTI. Vsadil bych se, že poměr výkon/váha bude s touto motorizací dost překvapující >:D
24. 5. 2007 13:48
Re: KAŠPÁREK
150 koní s tím bude cloumat pěkně. Ale to cloumání není to, proč by si měl člověk Berušku kupovat. O tom právě píši.
anonym
24. 5. 2007 14:38
Re: KAŠPÁREK
Bude imidzovka pre jazdcov s velkym "J", a nie pre nejake trasoritky, co potrebuju sto kg elektroniky, aby udrzali auto na ceste. S takym zaprahom treba vediet aj zaobchadzat, a dvojnasobne ked ide o take male zihadlo. Toto auticko sa vobec nebude hodit pre tych, co kociruju RS alebo GTI. Bude to sportovy vozik pre fajnsmekrov. Pre takych, ktori aj s malou "beruskou" ukazu vyfuky kdektoremu GTI. Bez "cloumani", taky tanec zaziju len odchovanci dnesnych elektronickych systemov, ktori pomaly ale iste - podla toho, co vidim na cestach - nadobudaju pocit, ze fyzika pre nich neplati...
24. 5. 2007 14:48
Re: KAŠPÁREK
>:D >:D Tak tohle mě pobavilo.
24. 5. 2007 15:33
Re: KAŠPÁREK
Sportovní vozík pro fajnšmekry? >:D >:D >:D Že by nám pak ještě třeba Smart představil Smart Turbo s 200 koňma? A to by teprv bylo auto! Ale jedině pro řidiče, kteří to opravdu umí... >:D >:D >:D
25. 5. 2007 06:24
Re: KAŠPÁREK
Tak to by bola trosku silna kava. Netreba ale zabudat na to, ze na sportovom poli Fiat uz nieco dokazal a v tomto smere ma bohatu historiu. "Prekonovane" male vozitka tu vzdy boli, a nikto s nimi nemal problem, prave naopak, boli uznavane. A nie iba u Fiata, staci si spomenut na sportove derivaty R5, P205...
neregistrovaný "Cartmann"
25. 5. 2007 18:25
Re: KAŠPÁREK
No tady máš Smarta s motorem youtube.com/watch?… ma to zhruba těch 200 koníků :)
neregistrovaný "Paja"
25. 5. 2007 05:46
Re: KAŠPÁREK
Uz se Ti zase zachtelo poroucet, kdo si ma co koupit? ;-) F500 je zhruba stejne velke a stejne tezke jako jiz nevyrabene sportovni verze modelu P106, Citroen Saxo, VW Lupo, ktere vladly vykony o cca 20-30 koni nizsimi, oproti nim ma samozrejme modernejsi konstrukci a hlavne kola umistena v rozich...bude to motokara. A s tradici, ty jsi ve veku, kdy bys jeste puvodni Abarth mohl pamatovat, ne? ;-)
25. 5. 2007 12:05
Re: KAŠPÁREK
Velmi silně si éru Abarth vybavuji. Dokonce slovo "abarth" v Česku, tedy v Československu, zlidovělo a mělo význam speciálně odladěného výfuku. Kdo měl za dob rudého temna dvě roury, vyčuhující zpod Škoda 100... ten měl "abarta". Mám krásný starý přívěšek na klíče - Abarth...
25. 5. 2007 12:28
Re: KAŠPÁREK
Vidis to velmi velmi povrchne. Co tak nieco si z tejto historie precitat a az potom nieco napisat? Nic v zlom.
25. 5. 2007 12:34
Re: KAŠPÁREK
Vím o tom z té historie poměrně dost. Nauč se chápat psaný text.
25. 5. 2007 12:48
Re: KAŠPÁREK
Ten som pochopil, o to sa bat nemusis. Len mi nepripada realne posudzovat znacku podla domacej ludovej tvorivosti a predstavivosti... ;-)
25. 5. 2007 13:07
Re: KAŠPÁREK
Já přece značku neposuzoval podle lidové tvořivosti, naopak, jsem napsal, že i za dráty rudého teroru pronikla legenda jménem Abarth. A velmi silně.
25. 5. 2007 13:14
Re: KAŠPÁREK
Ano, ale da sa to chapat aj inak. Nie kazdy cita aj medzi riadkami. ;-)
neregistrovaný "qwert"
25. 5. 2007 21:24
Re: KAŠPÁREK
Mozna ze driv mel nekdo dve roury a Abartha,za to dneska je na kazdy oprejskany popelnici v zadu to bozske spojeni tri pismen..GTI >:D
24. 5. 2007 13:20
Re: KAŠPÁREK
A Fabia RS je podle tebe co? Navic v turboKamnech 8-s 8-s
neregistrovaný "Dan"
24. 5. 2007 13:59
Re: KAŠPÁREK
Bingo >:D
neregistrovaný "Pol"
24. 5. 2007 15:32
Re: KAŠPÁREK
Jen jestli nemáš strach, že to do země zadupe VW Polo GTI >:D, pořád tady platí 100 lidí 100 chutí. Jinak k těm rozměrům "automobil je dlouhý 355 cm, široký 165 cm a 149 cm vysoký a karoserie je postavená na podvozku o rozvoru 2,3 metru. Právě velký rozvor, tedy posunutí kol do krajů karoserie, je opět nejdůležitějším prvkem pro zvětšení vnitřního prostoru na maximum". Takže zase takový drobeček to není, kritizovat existenci BMW Mini si asi netroufneš :-), tak pro tebe je dlouhý 362 cm, široký 168 a vysoký 141 cm rozvor 246 cm, v podstatě je to skoro to samé, takže nechápu proč by nemohl F500 existovat i v této specifikaci.
24. 5. 2007 15:57
Re: KAŠPÁREK
Může existovat, ovšem nemá to logiku. Beruška je autíčko do města pro dva. Mini je čtyřsedadlový vůz. Přece nemůžeš srovnávat tahle dvě auta, jen proto, že F500 bude upraven Abarthem.
neregistrovaný "Pol"
24. 5. 2007 16:32
Re: KAŠPÁREK
To říkáš ty, v 500 ještě nikdo z nás neseděl, upřímně Mini vzadu je jenom pro děcka, v současnosti jsem v UK a Mini tady řídí skoro samý ženský a jezdí v tom na nákupy a vozí svoje děti a nebo v tom jezdí mladý slečny z lépe situovaných rodin, prostě ty auta srovnávat můžeš, jak velikostně tak i určením.
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 16:53
Re: KAŠPÁREK
Omyl, přesně tohle má logiku. Že je jen pro dva? To je právě dobře, sportovní vozy mají být jen pro dva! a taky mají mít jen dvoje dveře! A jako Abarth to má ještě větší logiku. Vždyť mezi prvními vozy které vytvořil jsou právě pěti- a šestikila. Takový základní kámen, který je legendární a nenavázat na něj - tedy popřít jejich existenci by bylo stejné jako popírat model 131, nebo třeba 037 apod. A že by to nebyl pravý Abarth, ale jen nějaká nálepka na sériovém voze, jako se to dělo během posledních let se vážně nebojím. Prohlídni si pořádně fotky. Koukají tam na tebe (nejspíš) 4-pístkový Bremba. Tedy takové brzdy, který nemá ani tvuj slavnej Golf GTI
Avatar - Chuck Norris
24. 5. 2007 21:38
Re: KAŠPÁREK
konečně správná slova!!
24. 5. 2007 15:57
Re: KAŠPÁREK
Jasně, chlap v Berušce, to bude dokonalej "štýl" :-) ;-)
Avatar - Chuck Norris
24. 5. 2007 21:40
Re: KAŠPÁREK
no to teda bude styl;) už abych tomu GTI s abarthem nakopal kufr >:D
25. 5. 2007 14:21
Re: KAŠPÁREK
Pred deseti lety jsem musel prodat sveho cerveneho F500 r.v.1970 chvili po laku .... 13 kW necelych 700 Kg otviraci strecha - "pure joy"! Kazdej se za mnou otocil, kazdej se usmal - NIKDO se nevysmival!! Jel jsem s nim Ecce Homo, byl to clen rodiny. Po jeho verzi Abarth touzim dodnes!
Fiat hodla predstavit dustojneho nastupce s velkou davkou toho co jsem prave popsal. Nechces? Nechej bejt! Ja a se mnou mnoho dalsich ho budou brat a obdivovat. ;-)
neregistrovaný "avantime"
24. 5. 2007 12:44
vynikající
bomba!bude to jedno z nejlepších aut své třídy
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "gabo"
24. 5. 2007 12:52
Re: vynikající
Budu doufat. Az zkusim zhodnotim, ale jako alternativa za LUPO GTI teoreticky by sel. Na fotkach se libi...
neregistrovaný "Paja"
25. 5. 2007 05:48
Re: vynikající
Ne, je realista!
Avatar - mr.modena
24. 5. 2007 12:52
CooL
ať si říkají místní škarohlídové co chtějí, tohle auto je opravdu coool! Na studiových fotkách to tak nevyniklo, ale za reálnýho světla.... nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "avantime"
24. 5. 2007 13:10
Re: CooL
fakt pěkný auto.Myslíte,že to bude na autosalonu v Brně?
24. 5. 2007 13:15
Re: CooL
opravdu má své kouzlo... :yes:
24. 5. 2007 15:37
Re: CooL
abych nebyl za škarohlída, já uznávám, že to auto je parádní. Po designový stránce si ho zamiluješ během vteřiny. Jen si nejsem jistej adekvátností toho výkonu u takový voňavky. Přeci jen Mini má rally tradici a tak nějak to k němu sedí, ale beruška mi přijde spíš jako svižná myška do města než trhač asfaltu na okreskách.
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 17:04
Re: CooL
Mini nemá jen tradici v rally, vyhrával i svoji kategorii na okruzích - tedy do 1300ccm. Kategorii do 1600ccm zase vévodil Escort. Proč to píši? Protože v té samé době byla i kategorie do 1000ccm kde jezdil Fiat 600, resp. Abarth 1000TC a ten nejen že vyhrával ve své kubatuře, on totiž vítězil i v absolutní klasifikaci. Tak když ti výkon nevadí u Mini, mě navíc nevadí u pětikila.
anonym
24. 5. 2007 18:03
Re: CooL
Whirlwind1 ma stejny nazor neni podstane jak to je velke nebo jak to vypada ale jak to realne jede, a to proveri nejlepe rally, jsem zvedat na nove KA ktere ma s 500 hodne
spolecneho.
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 18:59
Re: CooL
:yes: :yes: :yes:
25. 5. 2007 09:12
Re: CooL
Dík za poučení, to jsem nevěděl :yes:
neregistrovaný "Sten"
24. 5. 2007 13:00
Paskvil
Dělat výkonově nabušená pidiauta je nesmysl a z hlediska bezpečnosti obvzlášť. Mě se vůbec nelíbí to oživování mrtvých aut typu Fiat, Brouk i Cooper, jsou to (byla to) auta úplně odlišného určení (to znamená levné auto pro nižší vrstvy), historicky jsou překonaná a tu výjímečnost, kterou tam mnozí hledají, nikdy neměla. Myslím, že kdyby viděli Ti co jsou z těch nových "retro" aut tak na větvi, jak vypadala tato auta původně, tak by ohrnuli nos.
Rozbalit vlákno
35
24. 5. 2007 13:09
Re: Paskvil
Mojí ženě se moc líbí, řekla že jiné auto by si nevybrala .. MINI AUTÍČKO se 150 koníky by se líbilo i mě.
neregistrovaný "MiraTDi"
25. 5. 2007 09:10
Re: Paskvil
Ano, takovám milá malá rakev
25. 5. 2007 11:18
Re: Paskvil
Ak si sadne za volant nejaky exot, tak ma rakvu aj z najprestiznejseho Porschaka...
neregistrovaný "Alex"
25. 5. 2007 22:31
Re: Paskvil
nudny zivot je ten bez rizika a ziji ho nudni lide... takovi co si kupuji auto koncernu VW oritize se o nich vsude mluvi ;-)
jak se rika zadsi se do 30 umiluju k smrti nez abych v domove duchodcu vzpominal na pracovni uspechy.
Je fakt ze lide jako vy pravdepodobne nikdy ve svem zivote nebudou potrebovat nejake srouby/draty a operace " z blbosti" kdezto ja uz je i potreboval. je to sice zkusenost celkem hodne neprijemna a bolestiva ale prezto si i s odstupem casu rikam STOJI TO ZA TO! a stale nedokazu zit zivot sede mysky ;-)
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:11
Re: Paskvil
A dělat nabušená maxiauta smysl má?
24. 5. 2007 13:20
Re: Paskvil
Hmm, je zajimave, ze v centru Vidne jezdi Mini coopru pomalu vic nez ostatnich aut. Mozna si to lidi kupuji jako male pekne auto do mesta a i ve meste se 150 koniku zrovna neztrati :)
24. 5. 2007 13:23
Re: Paskvil
a pak vidíš jen ten škodolibý úsměv řidiče,když ti na křižovatce "natrhne zadek" >:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 13:26
Re: Paskvil
Co to furt mate s tim zavodenim na semaforech? Vazne to tolik lidi dela?
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:37
Re: Paskvil
To je jako sex. Všichni o tom mluví a ...
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:38
Re: Paskvil
Ustřihlo mi to smajla >:D >:D
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:31
Re: Paskvil
Tak to jo, pak uz je mi to jasny. Taky uz jsem dneska 3x sukal >:-[]
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:32
Re: Paskvil
>:-[] taky mi ho to usmiklo, smajla
neregistrovaný "Paja"
25. 5. 2007 05:50
Re: Paskvil
Neboli Te ruce? >:-[]
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 08:19
Re: Paskvil
Nebo aspon jedna ?? >:D >:D
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2007 15:15
Re: Paskvil
:yes: >:D
24. 5. 2007 13:55
Re: Paskvil
Semafor... :-) [odkaz]
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 14:25
Re: Paskvil
Staré mini mělo délku 3 111 mm, a tahle beruška, bude o kousek delší. Staré mini, vyhrálo 3 x Monte Carlo, i proti 911. Takže tam asi taky nebyl žádný chcípácký motor. Proto bych se nebál, že to nebude umět jezdit rychle. I s malým kašpárkem, jde hrát velké divadlo. Na druhou stranu byl starý mini úspěšný i jako základní motorizace. Tedy i za pár babek. Jistě doba je dnes jinde. Ale lidi jsou pořád stejní. Hraví.
24. 5. 2007 14:42
Re: Paskvil
Hezké. Až na tvého kašpárka ;-) Ta hravost je právě dnes již jinde. Jestli za něco Berušku považuji, pak za sportovní dělo ne.
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 19:00
Re: Paskvil
Tak já doufám, že hravost snad není jinde. Jinde můžou být ambice, nebo velké oči. Ale hračka přece nemusí být sportovní dělo. K vyvětrání na mašině, taky přece nemusím mít bezpodmínečne Ducati Monster S4R, abych měl radost ze života, že?
24. 5. 2007 18:50
Re: Paskvil
"I s malým kašpárkem, jde hrát velké divadlo." - to je jen takova ukolebavka pro ty, kterym nebylo dano >:-[] .
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:09
Re: Paskvil
Jo taky pouzivam tu o tom, jak je malej mekej lepsi. Protoze co je maly, to je hezky a kdyz ne, tak toho aspon neni moc a kdyz je to mekky, tak to netlaci >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mišo"
25. 5. 2007 11:57
Re: Paskvil
anglicania hovoria, ze na dlzke nazalezi, pokial nie je maly :-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 12:16
Re: Paskvil
>:D :yes:
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2007 18:39
Re: Paskvil
Da sa pouzit aj : Dobreho vela nenarastie. ;-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:08
Re: Paskvil
:yes: >:D to se bude hodit ;-)
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 19:20
Re: Paskvil
Kdo ti nedal?
neregistrovaný "eva"
24. 5. 2007 21:11
Re: Paskvil
Empimu? Skoro každej.
24. 5. 2007 18:03
Re: Paskvil
... kdyz ono to bylo v te reklame [odkaz]
neregistrovaný "Cupakapra"
24. 5. 2007 19:41
Re: Paskvil
no moj otec sa raz na svojom starom pracovnom ziguliku "nahanal" s 350Z. som sa isiel rozpucit od smiechu, ked mi povedal, ze nissan nemal sancu. sice mu na semafore zdrhol ako nic, ale na kazdej dalsej krizovatke ho so zigulikom dobehol :-) bolsaja ruskaja technika rulez :-)
25. 5. 2007 06:28
Re: Paskvil
Odpusti si tie vykricniky. potom sa budu Tvoje prispevky citat lepsie a s mensou grimasou. ;-)
24. 5. 2007 13:07
COOL
:yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2007 13:21
Drzý piškot...
...s rodokmenem od Abarthu a našlapaným sportovním srdcem...proč ne,mě se to líbí.Tenhle "drzek" si své místo na trhu najde,ale bude to chtít zacinkat více zlaťáky :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 13:39
Re: Drzý piškot...
Za fakt se zlaťákama :no: .Za vše ostatní :yes: :yes:
25. 5. 2007 06:29
Re: Drzý piškot...
Ale vpodstate ma pravdu. Male auto s poriadnym srdcom moze cenou dobiehat vacsich konkurentov. Kvalitny material a vykonna strojovna zakonite stoji viac. Bez ohladu na to, ci ma kabat premiovky alebo povodne lacneho auta.
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 08:47
Re: Drzý piškot...
Ten :no: nebyl proti autorovi, ale proti té ceně
25. 5. 2007 11:20
Re: Drzý piškot...
Ja viem, citat a pochopit text zvladam, neboj sa. Ved som nereagoval na to. myslel som tym, ze vyssia cena tam bude bez ohladu na to, ci sa nam to paci alebo nie.
25. 5. 2007 12:54
Re: Drzý piškot...
Znaš motto:"peníze jsou vždycky až na prvním místě"...a tak je to se vším ;-)
anonym
24. 5. 2007 13:37
treba pockat
az to dvihnu o 30cm, oplastuju to a bude z toho terenna crossroad nakupna taska >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DS"
24. 5. 2007 16:35
Re: treba pockat
>:-[] neboj, ja stale doufam, ze i z tohohle designoveho utmumu soucasneho automobilismu se casem dostaneme.... snad
25. 5. 2007 06:30
Re: treba pockat
Urcite....moda sa stale meni.
neregistrovaný "spokojený"
24. 5. 2007 14:13
Pěkný vozejček
V černé barvě na pěkných OZ discíchm, hmm :yes: Jenom ta cena bude asi pekelná, nic pro švorcáky, vždyť Panda 100HP je za nějakých 360k Kč a toto nebude o moc levnější, špíše naopak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:32
OT: NOVÝ OPEL VECTRA!!! REÁLNÁ ILUSTRACE + FOTKA INTERIÉRU
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
24. 5. 2007 15:57
Re: OT: NOVÝ OPEL VECTRA!!! REÁLNÁ ILUSTRACE + FOTKA INTERIÉ
:yes:
anonym
24. 5. 2007 21:03
Re: OT: NOVÝ OPEL VECTRA!!! REÁLNÁ ILUSTRACE + FOTKA INTERIÉ
No to je fakt reálne jak ...!Interie-GTC .
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 21:52
Re: OT: NOVÝ OPEL VECTRA!!! REÁLNÁ ILUSTRACE + FOTKA INTERIÉ
Příště se zkus podepsat.. třeba pak budu mít chuť podiskutovat ;-)
25. 5. 2007 06:31
Re: OT: NOVÝ OPEL VECTRA!!! REÁLNÁ ILUSTRACE + FOTKA INTERIÉ
No, s Fiatom to sice nic spolocneho nema, ale fajn. ;-)
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 19:46
Re: OT: NOVÝ OPEL VECTRA!!! REÁLNÁ ILUSTRACE + FOTKA INTERIÉ
Tak je tam "OT" tedy "Off topic", česky "Mimo téma" ;-)
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:53
Re: / / /TOTO
Ty jsi chtel napsat, ze jsi MYSLEL, vid? Ani to slovo ti nejde do klavesnice. O nic takovyho se, prosim, nepokousej. Ani psat, ani rikat a nedej boze delat >:-[] >:-[]
anonym
24. 5. 2007 15:58
Re: / / /TOTO
:yes: >:-[]
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 18:59
Re: / / /TOTO
Tak si to tak neber. Mam te proste rad. A znas to, co se skadliva, rado se miva >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
24. 5. 2007 19:20
Re: / / /TOTO
A tu kde bolo niečo zlé??? 8-s
25. 5. 2007 06:32
Re: / / /TOTO
Robis vela povyku pre nic. Klidek.
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2007 15:17
Re: / / /TOTO
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Enzo
24. 5. 2007 17:07
Karl Abarth
Karl Abarth může za vznik Abarthu 850 TC a později i 1000 TC. V 60 letech tyhle malý monstra >:D válcovaly Miniho a nevedly si vůbec špatně. Ve vrcholný verzi měla verze 1000 TC výkon až 110 koní. Při jeho muší váze šlo o velmi mrštný vozítko. Rychlost kterou dosahoval byla přes 190km/h. Netradiční vzhled korunoval zvednutý zadní kryt motoru, ve verzi 1000 TC byl místo předního nárazníku masivní chladič.
Nechápu zdejší borce, který schazujou tohle sexy auto tím, že je jenom pro ženský, bla bla bla. Jméno Abarth a Fiat k sobě prostě patří, v tomhle případě bez pochyby a když se oživuje legenda tak se vším všudy a na poli sportovním úspěchy byly, tak proč neoživit i sportovní verzi. Kašpárkem pak je pouze ten kdo tvrdí takový bludy, že se to nehodí.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 17:26
Re: Karl Abarth
:yes:
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:00
Re: Karl Abarth
:yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 19:00
Re: Karl Abarth
:yes: :yes: :yes:
24. 5. 2007 19:19
Re: Karl Abarth
Tak holt počkejme, až Kašpárek vyjede... na ty ostré řízky, co odloží do bazarů své BMW 1, AUDI S4 R32 a podobný šrot a s radostí osedlají tuhle městskou skákačku... Klid Enzo... jde jen o hru. Tohle autíčko cení především kluci, co je čeká za týden, možná za rok marurita a představujou si, jak v nadupaným malým autě za pár švestek natrhnou v dlouhým táhlým žaket někomu v Octávii. Ti řízkové se strništěm a orlím pohledem, ti dávno sedlají jiné oře. Ostatně, nahoře ti píše kolega, jak je to s takovou ikonou, jakou je MINI - ponejvíc v tom lítaj holky po Londýně... a ty bys tu zaklínal Bullitty, aby vyměnili své Mustangy za tuhle Berušku... :-) ;-) P.S. Sakra, Enzo, buď věren svému nicku ;-)
Avatar - Enzo
24. 5. 2007 19:58
Re: Karl Abarth
Nejde o žádnou hru, jde o dovršení nabídky modelový řady 500. Top alternativa pro toho kdo na to má a kdo jí chce. Všimni si že pětikilo nestavím do role konkurenta pro výše jmenovaný auta. Když je někdo mladej a nevázanej proč by ho nemusel sedlat. Akorát na něj musí mít protože nebude stát pár švestek, asi máš jiný měřítka. Tohle auto nebude pro hnusný zrzky z Anglie, ale pro mladý bejky v jižní Evropě a pro nějakou tu kočku co se to nebude bát vzít za volant.
24. 5. 2007 20:56
Re: Karl Abarth
Bylo by milé, kdyby to tak bylo, tak uvidíme. Každopádně, myslím, že Berušce držíme všichni palce... a to je cenné, takový klid zbraní, to se jen tak na diskuzích nevidí :-)
neregistrovaný "wolff"
24. 5. 2007 20:24
Re: Karl Abarth
Ono víš GTI, možná ti to uniklo ale sám znám spoustu lidí co nemají potřebu si honit ego v Octavce a nebo Golfu... Takový si rád tohle 500 koupí... A věř mi, že není nic špatné na tom natrhnout v tomhle autě v dlouhé táhlé * Octávce... Věř mi, 6e ten člověk co bude řídit tohohle Abartha nebude z toho vytřepaný,ale bude to pro něj více přirozené, než prohra pro toho majitele Octavie RS... Vím to moc dobře... moc... :yes: :yes:
24. 5. 2007 21:05
Re: Karl Abarth
sorac GTi ale fascinuje me jak vzdy presne dokazes odhadnou pro koho je to ci ono stvorene a kdo by v nem byl totalne out.
Myslim ze F500 at uz s jakymkoli motorem oslovi CELE spektrum zakazniku od nostalgiku pokrocileho veku az po tebou zminovane teenagery...
Jiste ze 500 abarth nebude zadny superspor, ale o to Fiatu jiste ani neslo.
PS: kluci s ksiltovkou nike, co je čeká za týden, možná za rok marurita, ceni podle mych zkusenosti spise Golf GTI druhe generace;) Videl sem takovych desitky.
24. 5. 2007 21:25
Re: Karl Abarth
Já těmi kluky myslel nadšence na diskuzi. Samo, že Beruška jistě osloví široké spektrum zákazníků. Prioritně ovšem, myslím, je to auto určené pro ženy. A opravdu si v tom toho evropskýho "bejka" nedovedu představit. Zrovna tak, jako v Pandě. Panda a Beruška jsou podle mého čistě ženská autíčka. A je to tak správně, není to kritika, naopak. Myslím, že chlap si může u Fiatu sednout až od GP výše...
Avatar - Enzo
24. 5. 2007 21:28
Re: Karl Abarth
Nemusí, ale nový Bravo by nebylo marný >:D ve 150 koních s turbobenzínem, hmmm. :yes:
neregistrovaný "stegi"
25. 5. 2007 07:41
Re: Karl Abarth
Tvoje dnešné rečičky mi pripomínajú reakcie odborníkov na príchod VW GTI. Tiež nechápali načo taký nabrúsenec, veď kto chce ten si 911 kúpi. Mne sa A500 ľúbi. Biela s červenými doplnkami zvýrazneným otvorom nad "nárazníkom" – a hneď sa cítim o 40 rokov mladší – v dobách slávy starého brnenského okruhu.
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 09:08
Re: Karl Abarth
Tak Fiátek ještě ani nevyjel, ale nejspíš to bude bomba. Teda soudě podle tvých přirovnání k BMW1, S4 či R32. Hodně vysoké hodnocení >:D Nezbývá než dodat BRAVO FIAT :yes: >:D btw. tenhle model tý Oktávce natrhne nejen žaket. Na to vsaď botky.
25. 5. 2007 11:46
Re: Karl Abarth
Jistě... a Grande Puntu a Bravu též... viď >:D Já bych dokonce řekl, že s příchodem Berušky končí jedna velká éra evropského autoprůmyslu, všichni mimo Porsche a Ferrari to sbalej a F500 od Abarthu to tu všechno křížem krážem sejme... 8-s >:D >:-[]
25. 5. 2007 12:05
Re: Karl Abarth
S cistokrvnymi sportakmi si tu zrovnaval patstovku ty, a nikto iny, tak teraz nerob posmesky. Sam si maly Abarth vyzdvihol na uroven, ktoru ani nemienil dosahovat.
25. 5. 2007 12:51
Re: Karl Abarth
Opravdu někde Berušku srovnávám s čistokrevnými sporťáky? :-)
25. 5. 2007 13:07
Re: Karl Abarth
"No... já bych doporučoval, aby se vždy hledala optimální cesta. Chceš dělo? Kup si AUDI TT. Nebo GOLF GTI, NEBO CLIO RS. Tenhle fiátek už je přeci jen mírně podměrečný na to, abys v něm zakoušel svý dravčí touhy." - ano, nova Fiatka urcite na tieto auta nema, ale je to pre nu cest, ze ju prekonavaju az taketo nadupane modely co su aspon o dve triedy vyssie.... :-)
25. 5. 2007 13:52
Re: Karl Abarth
Aha... no tak, vidím, že pojem "porovnávání" je ti zatím poměrně dost utajen... >:D P.S. Nezapomeň příště dodržovat základní pravidlo diskuze - takhle to vypadá, žes to napsal ty sám.. a to bys přece nechtěl.
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 15:18
Re: Karl Abarth
Lépe bych mu neodpověděl :yes:
25. 5. 2007 15:45
Re: Karl Abarth
To jsi tedy velmi nenáročný... :-)
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 15:55
Re: Karl Abarth
Pročpak ?? Vždyť píše pravdu.
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 15:24
Re: Karl Abarth
Ale no tak. Tohle je jasná matika. Řekni si to pomalu s-t-o-p-a-d-e-s-á-t kobylek na takovou muší váhu. Většina motorizací ať už u Grande Punta, Brava, Golfa, Oktávky či čehokoli jiného, bude hrát s touhle "beruškou" druhé housle. Smiř se s tím, že i Fiat udělá "bobeše", kterej tu sejme drtivou většinu vozovýho parku.
24. 5. 2007 20:21
Re: Karl Abarth
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Whirlwind"
24. 5. 2007 17:28
Video
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
25. 5. 2007 12:05
Re: Video
Tak naco to komentujes...?
24. 5. 2007 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2007 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 5. 2007 18:12
Jsem zvedav na KA
Jsem zvedav na Ford KA, stejna platforma jako F500 s 150PS to bude zajimave.
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "6MPS"
24. 5. 2007 20:46
Re: Jsem zvedav na KA
no, to bude velmi zaujímavé ;-)
anonym
24. 5. 2007 21:01
Re: Jsem zvedav na KA
Vážnéééé!Tak ako vyzerá???
:-O
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 12:22
Re: Jsem zvedav na KA
:yes: 500 je super a na novy Ka jsem moc zvedavy. Jestli budou drzet linii nastolenou vetsimy modely, tak to bude super auticko. Ostatne i soucasne Ka, na to jak je to letity model, je dost povedeny.
25. 5. 2007 13:16
Re: Jsem zvedav na KA
Pripomina mi to Mazdu 2. ze by to bolo tou farbou?
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 13:32
Re: Jsem zvedav na KA
Jestli ti cokoliv zelenyho pripomina Mazdu 2, tak potom i muj X-Type je Mazda 2 >:D
25. 5. 2007 13:36
Re: Jsem zvedav na KA
Cokolvek nie, len a jedine prave toto... >:D
25. 5. 2007 15:46
Re: Jsem zvedav na KA
Pro4 ne, vnitřek bude skoro stejný !! new Kacko bude hodně podobný new Fieste i new M2.
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 13:32
Re: Jsem zvedav na KA
:yes: :yes: :yes: tak to fakt neni spatny. Tesim se na nej ;-)
25. 5. 2007 15:43
Re: Jsem zvedav na KA
>:D >:D Vem Fotoshop a urob :yes:
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 16:31
Re: Jsem zvedav na KA
Jak rika mrtvej vejtah, prestan zvanit a koukej neco nakreslit a dat sem link! :-!
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 18:24
Re: Jsem zvedav na KA
Normalne ho napises do sveho prispevku, a protoze jsi registrovany uzivatel, tak se nam to vsem ukaze jako odkaz. Tak nevahej a davej link! Jestli se tu do pondeli neco neukaze, tak jsi obycejny tluchuba :-(
25. 5. 2007 18:35
Re: Jsem zvedav na KA
Dej ten image-kresbu třeba sem [odkaz]
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:15
Re: Jsem zvedav na KA
Tak teda pozeram. S tvoji inteligenci a talentem by nemel byt problem navstivit jakykoliv portal, ktery nabizi free mail, tak ten bude nabizet i volny web prostor. Tam proved trivialni registraci, umisti svoje obrazky a dej sem link. Jestli jsi natolik talentovany designer, kterymu unikaji bezne veci, tak rekni a ja ti ten volny web prostor zpristupnim. Nebo mi ty obrazky posli mailem , muj mail najdes v mem profilu na zdejsim webu, a ja je nekam umistim a ten odkaz sem dam.
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2007 20:15
Re: Jsem zvedav na KA
"S tvoji inteligenci a talentem" - matesi napis to este raz a sa poser..m smiechom. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:16
Re: Jsem zvedav na KA
Jaky vybaveni? Tuzku mas, papir jiste taky, tak koukej kreslit. Nekoho se scannerem jiste znas, nebo ti to oscannuji v kazdy inet kavarne.
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:17
Re: Jsem zvedav na KA
Tak preco tak nerobis? Ja mam pocit, ze jsi vic DanielKecal, nez DanielDesign :'-(
25. 5. 2007 18:27
Re: Jsem zvedav na KA
třeba takto [odkaz] >:D

prostě napis URL ve formatu h.t.t.p://neco.neco.com/
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:18
Re: Jsem zvedav na KA
Co mas spolecnyho s tim odkazem?
25. 5. 2007 19:29
Re: Jsem zvedav na KA
Mates nemáš na mne ICQ?
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 19:40
Re: Jsem zvedav na KA
ICQ nepouzivam, nic bych uz neudelal, ale mam v profilu uvedeny mail, tak se ozvi.
anonym
25. 5. 2007 07:26
No neviem
Neviem čo chce fiat s tym modelom dokazať.
Rozbalit vlákno
1
25. 5. 2007 07:35
Re: No neviem
Tak pockaj a uvidis.
25. 5. 2007 08:45
KNOFLIKOVA VALKA
F-500 bude zajiste prodejnim hitem. Zalezet bude velice na cene. Nemyslim, ze nakup Fiata v CR je dobry napad. Mistni importer neni dostatecne dospely na prodeje trhaku jakym bude F-500. Doporucoval bych nakupni vylet do zahranici. Sve vozy zasadne v CR nekupuji (teda krome manzelcina Forestera). Na F-500 je zajimave, jaci zakaznici si ho koupi. BMW MINI je auto jen pro zeny, muzu se stotoznit s nazorem, ze v zapadni evrope v nem muze uvidite jen zridka a opravdu to dobre nevypada. Ridici VW GTI pozname podle ksiltovky otocene sikmo, popr. zcela na stranu, pozlaceny retez na krku a HipHop tak nahlas, ze neslysi ani policejni sirenu. F-500 Abarth je ale auto pro sirsi klientelu. Sam si rad predstavim krasou brunetku s dlouhyma nohama a hlubokym dekoltem, ale take nebude problem uvidet 25 leteho Vincenza a Bernarda jak tkove brunetky nahaneji (Mamma mia), nebo 60 leteho Alberta a vedle neho na sedacce sediciho psa nejiste rasy jak mu za jizdy, divajiciho se z okna ven, plapotaji ve vetru usi. Sam mam chut si takoveho knoflika koupit jen tak pro radost z jizdy.
Rozbalit vlákno
17
25. 5. 2007 09:03
Re: KNOFLIKOVA VALKA
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jsem moula"
25. 5. 2007 09:16
Re: KNOFLIKOVA VALKA
.....a já si kupuji auta,aby mne odvezla.Co se zde píše je jak z pubertklubu,nebo homobuzokláďákova.....
neregistrovaný "mamlas"
25. 5. 2007 09:35
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Tak taková auta, aby mě odvezla, jsem si taky kupoval. Až jsem se tak postupem času ocitl v Subu, abych zjistil, že tam sedím zbytečně. Jede to, kam se otočí volantem, brzdí to bez blokování, prodere se to v zimě až na sjezdovku. Vítr s tím nehne a na dírách to netancuje. Na všechno jsou navíc posilovače. Ani okna nemají kličku. Takže, když se chci teď povozit, nezbývá než sednout na motorku. A pro ty, co se na mašině bojí, může být F 500 Abarth dobrá alternativa, aby si zas připoměli, jak chutnala silnice za mlada.
25. 5. 2007 11:25
Re: KNOFLIKOVA VALKA
:yes: jeden rozumny realisticky pohlad na vec :yes: plne sa stotoznujem.....dnesne auta sa vyrabaju pre blbov, na vsetko je elektronika a "byci" za volantom uz ani netusia co je fyzika a nie ze by este na nich mala aj platit...to uz so "zajazdenim si" nema vela spolocne, ked si pustim NFS na PC, tak zazitok je skoro rovnaky...
25. 5. 2007 11:49
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Čímpak asi jezdíš, když jsi dospěl k tak kurioznímu názoru, že dnešní auta se vyrábí pro blby... Tohle, Klaudie, to je nominace nejen na blábol roku, ale na blábol století...
25. 5. 2007 12:07
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Tak sa v prom rade spamataj, sadni si do dnesneho moderneho auta a potom do klasikej mechaniky napriklad spred dvoch desatroci. Ked zistis rozdiel, mozme sa zacat o tom bavit.
25. 5. 2007 12:10
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Co máš na mysli tou klasickou mechanikou?
25. 5. 2007 12:38
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Auto bez posilnovaca riadenia a brzd, bez ABS, EBD a ESP, bez elektronickeho riadenia motora a tak podobne. Aby si ten voz pod sebou citil. Aby si citil kazde odlahcenie kolesa v zakrute, kazdy smyk, kazdy naklon karoserie. Aby si vedel o protestoch motora, ked ho dusis v nevhodnych otackach. O tieto pocity su dnesne auta ochudobnene, su jak psi bez zubov. V dnesnych autach moze jazdit hocijaky tupec, niekedy to bola cenena odbornost. Tam je ten rozdiel. Rozum, cit pre vedenie auta, zial aj opatrnost a predvidavost v nas dusi technika a elktronika, ktora nas vraj ma chranit, ale v skutocnosti vykastrovava pozitok z jazdy.
25. 5. 2007 12:45
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Nezlob se, ale asi jsem sem spadl rovnou mezi souťěžáky... odlehčené kolo :), smyky :)... no, asi jezdíme každý na jiných silnicích. Mimochodem, už jsi někdy dostal na suchém asfaltu ve 130 smyk? >:D >:D To bychom tady na diskuzi byli ochuzeni o kolegu Klaudia natotata >:-[] P.S. a ten Fiat 500, to je předpokládám také auto pro blby, jak píšeš, ne?
25. 5. 2007 12:53
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Pokial bude nova 500 prepchata elektronikou, tak ciastocne ano, ale taky prebytok vykonu, o akom pisu, bude s tym autickom robit svoje napriek elektronike (ktorej tam vzhladom na triedu auta nepredpokladam az tak vela). K tomu prvemu este, nemaj obavy, nepretekam na ceste - ale pokial si s takym obycajnym starsim autom nikdy nejazdil po beznych (rozumej primerane rozbitych cestach 3.triedy so zakrutami a kopcami), tak urcite nevies o com hovorim. Zle odhadnes zakrutu, neskoro zbadas jamu na ceste, alebo trochu poprsi a veci, ktore som popisoval si trochu uzijes. V dnesnom modernom aute ani nie, v nom casto o tom ani nevies. Chapeme sa trochu?
25. 5. 2007 13:03
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Jo, chápeme. P.S. Beruška bude stejně prošpikovaná elektronikou jasko Panda, jako Punto, jako Bravo.
25. 5. 2007 11:43
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Vypadá to, že Beruška vyjede bez abeesky, pasů a pytlů... takovej okovanej žebřiňák. Probuď se. Beruška bude mít stejnou elektriku na oknech, jako kdejakej šuplík. Je to vlastně jen variace Pandy...
neregistrovaný "mamlas"
25. 5. 2007 13:10
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Doktore, to bude asi ještě jinak. Abeeska, pasy a pytle, ty ti radost z řízení neberou. Když vezeš rodinu, tak chceš auto, které má jak velikost a hmotnost, tak výkon, aby ti z každé polńačky, udělalo dálnici. To tenhle Abarth nebude. Ten bude k tomu, až pojedeš sám, a budeš si chtít trochu užít. A i když to bude jistě víc drncat, a třeba i pojede pomalejc, tak to bude jiná zábava, než na rodinném výletu. Jistě, uznávám, každý jí nemusí. Ale je to o toleranci. Já taky akceptuju, že je někdo vegetarián.
25. 5. 2007 13:20
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Tím doktorem mě bereš, zkus příště třeba... "šéfa" :-) Nepiš zmatečně. Jaká tolerance? Já tvrdím, že Beruška je dokonalé dámské auto. Za to ji velebím a velmi cením. Postmaturitní orgie o tom, že až si jednou koupím Berušku Abartha, zažiju ráj na zemi, jsou než pokřiky teoretiků. Praxe bude přesně taková, jak píši - dámské autíčko do velkoměsta. A vedle toho se bude v Itálii jezdit nějakej pohár vítězství s nadupanými Beruškami. Přece se nedomníváš, že tu budou fronty na Abarthy... jeden, možná dva... :-)
neregistrovaný "mamlas"
25. 5. 2007 14:06
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Beruška není Abarth. Ty si myslíš, že zákazník na 44 kW, je ten samej, jako na 110 kW? Jistě, na milioń berušek, bude Abarthů pár. To ale ještě neznamená, že názor Klaudia, je pokřik teoretika. Hele, jako kluk jsem jezdil jawky a čízy a pod plakátem Hondy, jsem mohl jenom spát. Takže teď si vodím cébéerku a je mi fajn. A ještě k těm smykům na asfaltu a starým autům. Ty už si vážně nepamatuješ, jak seděla v zatáčce, lisovaná tma 155/80-14 z Púchova, cos měl na stovce?
25. 5. 2007 14:18
Re: KNOFLIKOVA VALKA
>:D pamatuju si všechno... a rozhodně bych neměnil... i když uznám, že zážitek ve Škoda 100 při 135 km/hod... na zbraslavské betónce... tomu se možná vyrovná jen 350 ve Ferrari... >:D P.S. Hlavně tu nemasturbujme nad Abarthem ve skoro RC balení. Každému přeji, aby měl na jednu červenou berušku, kterou koupí své dívce, své ženě... Ona bude šťastná a ty... ve svém trojkovém bavoráku též :-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 13:37
Re: KNOFLIKOVA VALKA
Vegetariany beru taky, kdyz si obcas daj bucek ;-)
25. 5. 2007 11:28
Re: MINI
Pocuvaj, ty exot, v debate pri Picante trepes, ze Panda je sunt a tu pises, ze Fiat vie a ma vyrabat male auta (ako keby GP bolo velke). Teba by mali zobrat za globalneho stratega, aby si im podrzal ksefty, teda Fiat a Volkswagen by Ta, podla Tvojich prejavov, potrebovali ako sol. Ale najprv by si mal vyrast z plienok a zacat rozmyslat... :no: :no: :no: :-! 8-s
neregistrovaný "Sten"
25. 5. 2007 11:09
Vidím
,že většina zde diskutujících toto vozítko bezmezně obdivuje, nakonec každý máme svůj názor. Nicméně trvám na tom, že ne každý si může dovolit dvě auta a o tom to je. Jestli mám utratit peníze (a jestli bude Fiat tak drahý jak Mini -0,5 mega)tak už za pořádné auto. A to slovo pořádné není jen o výkonu, ten je dobrý právě pro ty co si léčí své komplexy na semaforech, ale taky o pohodlí a bezpečnosti. Nedovedu si představit jezdit s Fiatem delší štreky (nedej bože dovoléná), pohodlí je dané prostorem ale i hmotností aby mi auto neposkakovalo na každém hrbolku a to Fiat nemá. O pasívní bezpečnosti ani nemluvím, člověk musí uvažovat i o tom co z něho zbude v případě nějaké nehody, tento Fiat se nesmí srazit s drtivou většinou aut (snad kromě Matize) bez následků pro posádku.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "maaara"
25. 5. 2007 20:43
Re: Vidím
To jestli auto bude poskakovat na každém hrbolku závisí na hmotnosti? Na to si přišel kde?
25. 5. 2007 11:35
500 MATURIT
Jedno se Berušce nedá upřít. Dokonale rozrajcuje kdejakého čerstvého maturanta. Marianek dokonce v zápalu boje zapomněl, co všechno už tu na diskuzích napsal, aby nám nyní pod podmanivým kouzelm Berušky sdělil, že svá auta... (hmmm) zásadně kupuje v zahraničí... tedy ale manželce prý v Česku. Jo, svět milionářů a rentiérů se konečně probudil a bere do úvahy i Berušku. Mariánek má dokonce chuť si jednu (nebo dvě?) Berušky koupit. Jen tak, pro radost. Tak tohle já cením. Rozmary aristokracie, malé radosti koloniálních pozemkových velkokapitalistů, ty mi vždycky dokázaly vehnat roztoužený pohled do očí. P.S. Vidím, že Beruška bude ve správných rukou...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "katherinne"
25. 5. 2007 16:38
Re: 500 MATURIT
To jsi se zase predvedl. Me se jeho prispevek libil. Je jednim z mala s objektivnimi prispevky.
25. 5. 2007 20:01
Re: 500 MATURIT
Kateřino, také miluju pohádky. Ostatně, mě to nepiš, napiš to Mariankovi. Ten bude šťastnej... :-)
Avatar - SpiderJ
25. 5. 2007 15:42
PRO koho to vlastně je?
Tvoje přítelkyně nesmírně touží po krásném sladkém malinkém autě do města, je tu však jeden háček: Chceš v něm občas jezdit taky.. VW Beetle jsi jí už naštěstí rozmluvil, navíc je příliš drahý a navíc by tě v něm mohli vidět kámoši co s nima probíráš osmiválce.. Na Mini jí neutáhneš, Swift je pro ní masovka a navíc moc okoukaný. Chtěla původně malou Lancii (viděla jí v Cosmopolitanu), ale chválabohu jsi jí tenhle způsob sponzorování servisu rozmluvil. Chce prostě stylovku. Tak co ještě zbývá? Fox je ošklivý, ve Smartu by se bála (ty když sis představil prudký manévr tak tě taky zamrazilo) a Twingo budou brzy mít všechny kamarádky. Jedna možnost by tu ještě byla...kdysi to bylo tvoje první auto, zatlačíš slzu v oku v tiché vzpomínce na zvuk chopperu, když jsi tenkrát urazil výfuk...Vzpomínáš? Fiat500. Volba motoru a provedení bude hračka. Abarth! To budou kámoši koukat až se jejich kárám budeš v tomhle prckovi lepit ve vlásenkách na nárazník ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "LS"
25. 5. 2007 15:57
Re: PRO koho to vlastně je?
>:D :yes:
Avatar - Chuck Norris
25. 5. 2007 21:08
Re: PRO koho to vlastně je?
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
25. 5. 2007 21:51
Re: PRO koho to vlastně je?
:yes: :yes:
neregistrovaný "katherinne"
25. 5. 2007 16:26
Krasny Knoflicek
Strasne se mi libi jak zde nekdo pojmenoval tohoto Fiatka Knoflicek. Hrozne mu to sedne. Opravdu jako knodlicek vypada. Ja jsem pevne rozhodnuta, ze do tohoto Knoflicku pujdu. Zadna jina firma nevyrabi mne blizsiho auta. Take vidim, jak znamy GTI (i kdyz) ironicky napada kazdy jiny nazor, nez ten jeho. Dokonce se Knoflicka mervomoci nazvat Beruskou. Opakuje to porad dokola a dokola a doufa, ze se to chytne. Takze, GTI, nechytne se to. Nekdo prisel s mnohem priznacnejsim pojmenovanim. Fiat 500 Knoflicek.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2007 16:33
Re: Krasny Knoflicek
Napises malokdy, ale pak to je trefa na komoru! :yes: ;-)
anonym
25. 5. 2007 16:44
Re: Krasny Knoflicek
No porad to je lepsi nez u Kacka - Kachna
To by se k tobe Katko hodilo vice Kkatherinne - Kachnicka >:D >:D
25. 5. 2007 20:14
Re: KAŠPÁREK - KNOFLUŠKA
No, to, že se tobě líbí Knoflíček (za to tě tu maturanti proklejou) neznamená, že se někomu jinému nelíbí Beruška. Já, Kateřino chápu toho Knoflíčka... ty se zase snaž pochopit tu Berušku. Ostatně... já bych sázel na obě dvě jména. Mimochodem, co máš proti Berušce? :-) Třeba já, já se na F500 podíval a okamžitě jsem byl s Beruškou doma. Přesně tak, jako jsem spatřil toho červeného Abartha a Kašpárek byl na světě. Takže když to shrnu - Beruška, Knoflíček, Kašpárek. Myslím, že Fiat může bejt spokejenej. Auto ještě nevyjelo a my se tu přetahujem o jméno :-) P.S. Jinak velmi, velmi ocěňuji, žes tu napsala to, co tvrdím od začátku - Knofluška je dokonalé auto pro ženu. To ti také zdejší maturanti neodpustí. Neboť celé vlákno se vlastně točí jen kolem toho, jestli F500A vyhraje Monte Carlo letos, nebo až napřesrok >:D Tak... Kateřino, platí, jo - KNOFLUŠKA >:-[] Uč se dělat kompromisy...
neregistrovaný "eva"
25. 5. 2007 20:43
Re: KAŠPÁREK - KNOFLUŠKA
Až ti tvá Beruška, přišije knoflíček, aby ti nečouhal kašpárek, až si zas budeš, tahat kačenku.
25. 5. 2007 20:50
Re: KAŠPÁREK - KNOFLUŠKA
>:D :yes:
neregistrovaný "katherinne"
25. 5. 2007 23:07
Re: KAŠPÁREK - KNOFLUŠKA
Ne, vubec jsi to nepochopil. Ano Knoflicek se mi libi. Beruska byla a je Polski Fiat 650.(to je ten, ktery zaklepe zadeckem, kdyz ho startujes) Tak to vzdy bylo. Knoflicek je pro vsechny. Nekdo zde uz napsal a moc pekne, ze do nej se hodi kdokoli. Mini nebo Polo je autem pouze pro zeny. V Knoflicku vypada krasne kazdy. Mozna i ty, GTI. ;-)
26. 5. 2007 03:00
Re: KAŠPÁREK - KNOFLUŠKA
:yes:
neregistrovaný "ReproBoy"
31. 5. 2007 19:28
Nástupce Una Turba
to bude masakr, uz se tesim na ty protahly xichty v ochcafce RS :) GO 500 GO ;-)
Rozbalit vlákno
0