Technika
@ryccardo To jsou starosti, jaké budou EV veteráni. Pošleš tam za kilo retrofit o dvojnásobné kapacitě původní baterky a pojedeš dál. Nebo tam pošleš náhradu co má funkci jenom oživovací.
@3_diamanty Všichni si dokážete představit svět až do dobrání poslední ropy, takže rok 2150. Pak nemáte žádnou představu. Milion let stará ropa tu je lidstvu k dispozici 200 let.
@Ja Prvni 123 Na co Busso, je tam přece plastový dekl na zoxidovaným a vždy mastným frantíkovi. Co bylo Busso v 156ce? Bylo tam? Ta V6 byla opravdu pastva pro oči.
Tohle odporné zkraťáky fakt nenabídnou. Stejně jako pěkný zvuk a radost z vytáčení a řazení. Spalovací auta přinášejí nádherné řidičské zážitky, těžké, němé a tupé zkraťáky jen přesuny z bodu A do bodu B. A ještě to nesmí být moc daleko. 🤮🤮
@jersey.se
Náhodou takový třífázový synchronní elektromotor s dokonalým designem invertoru a ladně vedenými kabely bude taky v budoucnosti cenným sběratelským kouskem ! 😁
Náhodou takový třífázový synchronní elektromotor s dokonalým designem invertoru a ladně vedenými kabely bude taky v budoucnosti cenným sběratelským kouskem ! 😁
@jersey.se ty se do veteránského stavu bez výměny baterky nedostanou 😉Hlavně netuším, čím přesně by veteránisty mohly zaujmout....
Hmm, to mame ale velmi odlisne predstavy o tom, jak vypada krasny motor.
Jako na pohled krasny... kde je Busso?
Jako na pohled krasny... kde je Busso?
Nejhezčí motory stejně dělal Ettore
Třeba Type 59
ourmanbehindthewheel.com/…ti-Type-59-4.jpg
classicauctions.ch/assets/photos/2--1718370293.jpg
nebo Type 35
images.squarespace-cdn.com/…+Anniversary.jpg?form
Třeba Type 59
ourmanbehindthewheel.com/…ti-Type-59-4.jpg
classicauctions.ch/assets/photos/2--1718370293.jpg
nebo Type 35
images.squarespace-cdn.com/…+Anniversary.jpg?form
@KANKUNEN To je jen taková sranda prosím tě. Veteráni nebudou ani z dnešních konfekčních křápů plných elektroniky, které nefungují už od novoty a po záruce je to už jen hra pro otrlé.
Nicméně to co píšeš mě taky napadlo. EV nebude nutné vůbec měnit, protože až se rozšíří druhovýroba levných baterií, tak bude možné si do původního auta koupit prostě novou technologicky pokročilejší baterku s vyšší kapacitou a jezdit dál. Nicméně to je tak vzdálená doba, že nad tím nemá cenu teď asi vůbec přemýšlet.
Nicméně to co píšeš mě taky napadlo. EV nebude nutné vůbec měnit, protože až se rozšíří druhovýroba levných baterií, tak bude možné si do původního auta koupit prostě novou technologicky pokročilejší baterku s vyšší kapacitou a jezdit dál. Nicméně to je tak vzdálená doba, že nad tím nemá cenu teď asi vůbec přemýšlet.
@KANKUNEN
Busso bol v rôznych modeloch a dlhé roky, to bolo robené aj pre oko diváka.
Keď oddekľuješ QV tiež to není márne ale už to není ono. Je tam aspoň všetko krásne prístupné a výmena oleja nebola nikdy jednoduchšia.
Busso bol v rôznych modeloch a dlhé roky, to bolo robené aj pre oko diváka.
Keď oddekľuješ QV tiež to není márne ale už to není ono. Je tam aspoň všetko krásne prístupné a výmena oleja nebola nikdy jednoduchšia.
hm, zehlu v12 mam v garazi a nevyjela uz vic jak rok, jezdi se lip s EV