Design
Tak už se to konečně blíží, APP350, 170kW, 350Nm se SIC střídačem a podstatně větší efektivitou vepředu. Pak SW podtunění.
Spotřeba WLTP prý na 63% APP 310, na to bych ale počkal až budu testy.
Teď ještě co ty LFP baterky od PowerCO, to ukážou taky příští týden....
Spotřeba WLTP prý na 63% APP 310, na to bych ale počkal až budu testy.
Teď ještě co ty LFP baterky od PowerCO, to ukážou taky příští týden....
@psel konečně se VW zbaví pouch článků?
@kozakm jo, přichází Einheitszelle (Unified Cell) od PowerCo. Koukni na FB na PowerCO Official, tam už běží pár týdnů upoutávky na to, že něco (s)nového ukážou na IAA.
Tu baterku (pack) už VW ukázal, to pouzdro je v MEB entry gigacast odlitek a pozor, i u MEB Entry je chlazený seshora i zespoda, takže se dají očekávat dobré výkony, rekuperace a nabíjení. Na velikost baterky to pro mě asi bylo největší překvapení, nevím kdo by v tomhle segmentu chladil seshora i zespoda .... Třeba Porsche v PPE to dostali až do Cayenne, kde díky chlazení vymáčkli 80kW v rychlosti nabíjení navíc.
Data zatím neznámá, jen to, že to bude LFP a NCM ve stejném formátu. Ale protože to dělají s Gotion, tak bych se vůbec nedivil LMFP, se kterou se Gotion chlubí už od roku 2023.
Jo a už na jaře psali že ve FAB 0, u Gotion v Číně už vyrobili přes 100k článků, a ta samá linka je jak v Salzgitteru, tak ve Španělsku a v Kanadě. Salzgitter najede ještě letos, Španělsko příští rok.
Jo a v Bolce na sestavování těch nových packů (CTP) stojí nová továrna a teď se tam ladí technologie, má být spuštěna na počátku 2026... Takže to určitě dostane více modelů...
Tu baterku (pack) už VW ukázal, to pouzdro je v MEB entry gigacast odlitek a pozor, i u MEB Entry je chlazený seshora i zespoda, takže se dají očekávat dobré výkony, rekuperace a nabíjení. Na velikost baterky to pro mě asi bylo největší překvapení, nevím kdo by v tomhle segmentu chladil seshora i zespoda .... Třeba Porsche v PPE to dostali až do Cayenne, kde díky chlazení vymáčkli 80kW v rychlosti nabíjení navíc.
Data zatím neznámá, jen to, že to bude LFP a NCM ve stejném formátu. Ale protože to dělají s Gotion, tak bych se vůbec nedivil LMFP, se kterou se Gotion chlubí už od roku 2023.
Jo a už na jaře psali že ve FAB 0, u Gotion v Číně už vyrobili přes 100k článků, a ta samá linka je jak v Salzgitteru, tak ve Španělsku a v Kanadě. Salzgitter najede ještě letos, Španělsko příští rok.
Jo a v Bolce na sestavování těch nových packů (CTP) stojí nová továrna a teď se tam ladí technologie, má být spuštěna na počátku 2026... Takže to určitě dostane více modelů...
A náhodou vypadá úplně stejně jako všechny ostatní Volkswageny!
@vecernicek2 A dojede to na jedno nabití z Plzně do Ostravy a zpět?...
@Ada je zase tady To je pro takový (pří)městský holčičí crossoveríček fakt naprostá nezbytnost 😃
@Barry Lyndon dojede, z domova vyjíždí nabitej a jednou nabije na cestu z5.
@psel ve snu 😄
Btw koncept vypadá k světu, až na ty odporně velká kola, ale ty spadnou na klasické 17"/18" a celkové se to podle mě přiblíží k novému T-rocu, jen to bude menší. Něco jsou FL Taiga...
Btw koncept vypadá k světu, až na ty odporně velká kola, ale ty spadnou na klasické 17"/18" a celkové se to podle mě přiblíží k novému T-rocu, jen to bude menší. Něco jsou FL Taiga...
Klasika ACZ - 3 obrázky k článku, a zbytok 74 fotiek odpad.
Podľa obvyklých spôsobov VW z tej štúdie zostane jedna podobná linka, možno dve, zbytok bude rovnako nudný tuctový dizajn ako drvivá väčšina Volkswagenov.
Podľa obvyklých spôsobov VW z tej štúdie zostane jedna podobná linka, možno dve, zbytok bude rovnako nudný tuctový dizajn ako drvivá väčšina Volkswagenov.
@traveldrive
Vážený, prosím, přesuň se raději na nějaký slovenský autoweb, kde nenajdeš pravopisné chyby, špatné fotografie ani jiné nedostatky, jaké se objevují na tomto webu.
Vážený, prosím, přesuň se raději na nějaký slovenský autoweb, kde nenajdeš pravopisné chyby, špatné fotografie ani jiné nedostatky, jaké se objevují na tomto webu.
@Max Headroom já si teda taky myslím, že plácat kresby nového a Taiga dohromady je matoucí a zcela zbytečné. Mám se taky odsunout na nějaký slovenský autoweb? Zlepšit svou gramatiku bychom měli určitě všichni, ne?
Pokud ti vadí, že píše slovensky, tak věz tomu, že tím jenom ukazuješ svou vlastní jazykovou omezenost (jinou omezenost si nepřipouštím) a pokud tomu fakt nerozumíš tak si to hoď do překladače nebo to ignoruj a neodpovídej na to.
My jsme na tom počtem našim jazykem mluvících lidí zhruba dvakrát líp než Slováci, takže moc dělat ramena nemusíme ne?
Pokud ti vadí, že píše slovensky, tak věz tomu, že tím jenom ukazuješ svou vlastní jazykovou omezenost (jinou omezenost si nepřipouštím) a pokud tomu fakt nerozumíš tak si to hoď do překladače nebo to ignoruj a neodpovídej na to.
My jsme na tom počtem našim jazykem mluvících lidí zhruba dvakrát líp než Slováci, takže moc dělat ramena nemusíme ne?
Hezký. S tím si hraje tříletej synovec. A nějaký auta bude VW vyrábět?
Jak pravil jeden náš bývalý prezident : peníze jsou vždy až na prvním místě. Když bude s tímto autem prorazit, tak bude muset nastavit rozumnou cenovku.
@Helle tak pokud ID2, ergo Polo EV má být od 25k€ tak tohle bude asi o něco dražší ne? Ale nečekal bych 30k€, přeci jen za 25k má být EPIQ, což je tohle od VW. 27k€? Třeba to bude mít v základu větší baterku a výkon a pak to bude 30k, víc ne. Tam je pak nad tím větší ELROQ v základu a tohle bude mít lacinější a menší baterky v základu a bude to podstatně menší.
hele kamo chybi tam dizl 4x4 a saltpaka