Novinky
Future is Electric... 🤣🤣🤣
Jinak Grande Panda za ty ceny je úplný nesmysl a ústřel. Použitelná je bohužel až prostřední verze, a aby to auto dávalo smysl, tak by muselo s cenovkou řádně ohnout hřbet...
Jinak Grande Panda za ty ceny je úplný nesmysl a ústřel. Použitelná je bohužel až prostřední verze, a aby to auto dávalo smysl, tak by muselo s cenovkou řádně ohnout hřbet...
@rohYpnol jinými slovy pod 400tis Kč, aby to mělo smysl 😋
@ericn
Základ který stejně nikdo nekoupí 350. Druhá Pop za 400.
Základ který stejně nikdo nekoupí 350. Druhá Pop za 400.
S tymto 1,2 turbom vseumnelom ( ktory ma snad kazde jedno auto od stellantisu ) kupodivu panda uz aj zacina davat zmysel. Dizajn je fajn... ten taliani vedia... a konecne aj motoricky uz zacina grande panda triafat pomyselny terc ... inak podobne ako nova C3 ma aj grande panda hydraulicke dorazy tlmicov ... len sa to nejak nikde nespomina... vyzera to kazdopadne na velmi podareny a sikovny fiat... po 500X a malej 500vke ( ktore boli nahradene uz tymi svojimi elektrifikovanymi nastupcami ) je to konecne fiat ktoremu zase drzim palce... obdobne ako novej C3 u citroenu....
@3_diamanty
Žádné hydraulické dorazy Grande Panda nemá.
Jinak to auto je asi i diky výrobě v Srbsku vyrobeno podstatně lépe jak C3.
Žádné hydraulické dorazy Grande Panda nemá.
Jinak to auto je asi i diky výrobě v Srbsku vyrobeno podstatně lépe jak C3.
A jaká je prosím ta cena s benzínovým motorem a manuální převodovkou. Dočetl jsem se jen o ceně s nějakým hybridem.
@Kasprik
Odpovím si sám 16.950 euro. Cca 425.000 Kč.
Odpovím si sám 16.950 euro. Cca 425.000 Kč.
@Kasprik bude sleva. A má vše co člověk potřebuje ve výbavě. 👍👍
@Pepa_007
Nemá. Bohužel třeba v Pop nejsou vyhřívaná přední sedadla a dělené zadni opěradlo. Dost průšvih.
Nemá. Bohužel třeba v Pop nejsou vyhřívaná přední sedadla a dělené zadni opěradlo. Dost průšvih.
@Pepa_007
Jestli s akční cenou kolem 390.000 za 100 koní a sestikvaltem. Tak super
Jestli s akční cenou kolem 390.000 za 100 koní a sestikvaltem. Tak super
@Kasprik Presne tak.
Lidi jsou mimo.
Toje porad nostalgie po "starych, slavnych Fiatech".
Puvodni Panda je rozhodne slavna.
Mela zakladni motor vzduchem chlazeny dvouvalec 750 ccm a sedacky byly plateny v trubkovem ramu.
A i tak byly prepocitano na prumerny plat drazsi, nez tahle 4 metrova Panda, se 100:konovym motorem a se 7 letou zarukou.
Lidi jsou mimo.
Toje porad nostalgie po "starych, slavnych Fiatech".
Puvodni Panda je rozhodne slavna.
Mela zakladni motor vzduchem chlazeny dvouvalec 750 ccm a sedacky byly plateny v trubkovem ramu.
A i tak byly prepocitano na prumerny plat drazsi, nez tahle 4 metrova Panda, se 100:konovym motorem a se 7 letou zarukou.
@Ja Prvni 123
A co ma být že to má 100k a 7 let záruku???
Cena, kdy malá Grande Panda je dražší než třeba větší a ještě SUV Duster je prostě úplně mimo realitu.
A co ma být že to má 100k a 7 let záruku???
Cena, kdy malá Grande Panda je dražší než třeba větší a ještě SUV Duster je prostě úplně mimo realitu.
74kW takovému autu rozhodně stačí. Podle mě to dává konečně trochu smysl. Cena přes 400 tisíc je k diskusi, já nevim jestli je to dneska moc nebo málo.
@Stejsn pokud by to bylo za výbavu La Prima, tak 400tis Kč asi v pohodě. Ty první dvě jsou k ničemu…
@Stejsn Klasicky je to neuplna informace.
Uvedene ceny jsou za hybrid, holy benzin bude levnejsi.
Myslim, ze cenik jeste nevysel, ale nekde jsem slysel cislo 385 tisic.
To je dneska dobra cena, to je necelych 8 prumernych platu.
Za ctyrmetrove, docela pohodlne auto.
Uvedene ceny jsou za hybrid, holy benzin bude levnejsi.
Myslim, ze cenik jeste nevysel, ale nekde jsem slysel cislo 385 tisic.
To je dneska dobra cena, to je necelych 8 prumernych platu.
Za ctyrmetrove, docela pohodlne auto.
@Stejsn 100 koni staci autu tazkemu max. 1 tonu. V tazsich je uz dynamika nedostatocna, treba v kuse radit. Esteze to ma automat - podla predajcu mokru dvojspojku.
@Jozko Mrkvicka Těžko říct. Mám starého fiata, váží tunu a má 85koňovou patnáctistovku. Jede jako z praku. Nevím, kolik váží tahle panda, ale dynamika s tím motorem by mě celkem zajímala.
@Stejsn Je to jen o zprevodovani a jizdnich vlatnostech podvozku - jak moc musi do zatacek zpomalovat.
Mam Punto II, s 1.2 motorem.
44 kW na 920 kilo.
A rozhodne nezdrzuju.
Ze obcas jedu na 3, cemu to vadi?
Jednou jsem za sebou vedl znameho s dvoulitrovou Mazdou a ten se ptal, co v tom mam za motor.
Ze me v kopcich Vysociny mistama nestihal.
Divil se, kdyz jsem mu rekl 1.2, 60 koni... ale jsem zvyklej radit.
😄
Mam Punto II, s 1.2 motorem.
44 kW na 920 kilo.
A rozhodne nezdrzuju.
Ze obcas jedu na 3, cemu to vadi?
Jednou jsem za sebou vedl znameho s dvoulitrovou Mazdou a ten se ptal, co v tom mam za motor.
Ze me v kopcich Vysociny mistama nestihal.
Divil se, kdyz jsem mu rekl 1.2, 60 koni... ale jsem zvyklej radit.
😄
Oh Wait.......... 1.2 puretech ve třech válcích.......
Překvapení....... 😂😂😂😂
Překvapení....... 😂😂😂😂
@Pepa_007 Lebo predtým mala Panda V8, však?
@Avantime Ne, předtím měla skvělé fiaťácké motory. Jaké "překvapení"!
@Arese Který konkrétně? Myslíš tu 1,2ku?
@KANKUNEN Ta 1,2 je lenivá jako lemra. Pravděpodobně je odolná, ale jezdit s tím........není úplně zbožné přáni.
@KANKUNEN Samozřejmě, myslím skvostný čtyřválec FIRE! A tisíckrát lepší, než ten tříhrnek PSA by byl i nový fiaťácký tříválec FireFly, ale Fiat už ho bohužel nabízí jen v Jižní Americe. V Evropě mu ho vedení PSA ***sky zakázalo do fiaťáckých modelů montovat!
Toto bude dobrá verzia, skúšal som v C3 a prevodovka aj motor boli super za tie peniaze. Turbo, reťaz a nehybrid.
@Avantime Ano, bude.
Ja teda Pandu koupim jen pokud uz se neobejdu bez automatu, ale souhlas, ze v tomhle aute je to idealni pohon.
Levny samohyb.
Ja teda Pandu koupim jen pokud uz se neobejdu bez automatu, ale souhlas, ze v tomhle aute je to idealni pohon.
Levny samohyb.
Panda bola stvorkolka. Bude aj toto 4x4 ?
To je zase informace k h....
Článek je o nově dodávaném motoru s 1,2 benzinem, ale cena uvedená v článku se vztahuje k motorizaci 1,2 hybrid.....
Článek je o nově dodávaném motoru s 1,2 benzinem, ale cena uvedená v článku se vztahuje k motorizaci 1,2 hybrid.....
Ten nadpis máte šparně - spalovací verze s manuálem cílí na NORMÁLNÍ, racionálně uvažující zákazníky tohoto segmentu. Proto bude tvořit drtivou většinu prodejů nové Pandy. Stejně jako v případě "nové" 500. 🙂👍
Miroslav Kašpar
Příspěvek podléhá schvalování.
Odpalit vsetky fiatacke motory, ked uz mali aj novovyvinute Fire 1.0 firefly a 1.3 a nahradit ich suntami od PSA je na popravu.
Diky dvojitemu ulozeni davalo auto velmi dobre jizdni vlastnosti.
V ostre projizdene zatacce auta pokleslo k silnici, misto aby se naklonilo.
Tezily z toho Fiaty 127, 128 i Ritma a derivaty...
Přesně tak. Slušné auto má dieselový 48V mild hybrid 😄