Novinky
ericn
9
Další z mnoha špatných rozhodnutí managementu Porsche. Značku už jen dál ničí 🤢👎
Ale oni na to zase příjdou, 718 je entry Porsche a někdo tvrdí, že díky koncepci i lepší než 911... Ty čísla jim budu chybět a asi půjdou stejnou cestou jako s Macanem. Nejdřive elektrika, zjistí, že se to neprodává, tak udělájí čáry máry fuk a bude to zase i na benzín... 😄
Kompaktní dvoumístné platformy (718 či 914) i velkorysé GT proporce modelu 928 nabízejí dostatek prostoru pro uložení bateriových modulů, aniž by se narušila typická silueta vozu. Porsche už tento směr naznačilo konceptem Mission R a znovu a znovu dává jasně najevo, že budoucnost jeho sportovních modelů je elektrická.
@Jean Reno a znovu se přesvědčí, že to tak není 😉 Otázkou je, kolik těch průšvihů ještě zvládnou ufinancovat…
@Jean Reno
Kamaráde! Navrhuju, abychom se v sobotu v pravé poledne sešli na venkovním parkovišti u OC Letňany, u nabíječek. Co ty na to?
A prosím, nereaguj na plzeňského multitrolla ericaN, ten byl v Praze asi tak 1,5krát za celý svůj smutný život 😀
Kamaráde! Navrhuju, abychom se v sobotu v pravé poledne sešli na venkovním parkovišti u OC Letňany, u nabíječek. Co ty na to?
A prosím, nereaguj na plzeňského multitrolla ericaN, ten byl v Praze asi tak 1,5krát za celý svůj smutný život 😀
@Horký Rom
Budu tam a těším se. A prej dorazí i pan Vaculík osobně. ☺️
Budu tam a těším se. A prej dorazí i pan Vaculík osobně. ☺️
@Jean Reno
Dovolil bych si nesouhlasit. Jsou to auta s poměrně malým rozvorem, přičemž většinu tohoto prostoru zabírají místo pro sezení řidiče a spolujezdce, takže nelze dát baterku do podlahy.
U dvoumístného Boxsteru/Caymanu se může dát baterka tam, kde je dnes motor, tzn. nad zadní nápravu, což už měla třeba Tesla Roadster. Ale zhorší to jízdní vlastnosti (vyšší těžiště, vyšší odlehčení přední nápravy), čímž by tyto modely přišly o svou hlavní přednost.
U čtyřmístných kupé/kabrio Porsche rozumné místo na baterku prostě není.
Dovolil bych si nesouhlasit. Jsou to auta s poměrně malým rozvorem, přičemž většinu tohoto prostoru zabírají místo pro sezení řidiče a spolujezdce, takže nelze dát baterku do podlahy.
U dvoumístného Boxsteru/Caymanu se může dát baterka tam, kde je dnes motor, tzn. nad zadní nápravu, což už měla třeba Tesla Roadster. Ale zhorší to jízdní vlastnosti (vyšší těžiště, vyšší odlehčení přední nápravy), čímž by tyto modely přišly o svou hlavní přednost.
U čtyřmístných kupé/kabrio Porsche rozumné místo na baterku prostě není.
Porsche síce není pre každeho ale 718 mala relatívne celkom pekné ceny "od" na to čo vie poskytnúť. Zatlačme slzu a môžeme len čakať na to čo helmuti upečú.
Ja osobne im na ev Boxstera/Caymana kašlem.
Ja osobne im na ev Boxstera/Caymana kašlem.
Porsche páchá zcela v souladu s Německem rituální sebevraždu. Německo díky uzavření a likvidaci uhelných a jaderných elektráren musí el.energii dovážet za nesmyslné ceny např.od švýcarských přečerpávací zdrojů tak vlastně spáchala ekonomické Harakiri. Že přitom škodí celé Evropě brutálním zvyšováním cen el.energie je jim srdečně jedno. Oni Němci musí čas od času Evropu zdevastovat.
No a tak Porsche ukončí výrobu všeho co prodává aby dostálo svého němečtí. Co k tomu dodat.? Snad Gott mit uns.
No a tak Porsche ukončí výrobu všeho co prodává aby dostálo svého němečtí. Co k tomu dodat.? Snad Gott mit uns.
Ja len dúfam, že toto hlúpe kokoetovanie s elektromobilmi nezabije túto značku bola by to veľká škoda.