Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Toyota bude v Kolíně vyrábět nový elektromobil! Miliardovou investici podpoří i česká vláda

88 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle příživničení nejhorší vlády od 1989 teď před volbami je opravdu nezachrání 🤣🤣🤣
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Koho bys nám doporučil? StB, KSČ, Japonce či Turka? Vše směr východ. Funguje nějaký stát orientovaný na východ lépe než stát orientovaný na západ. Ne. Funguje Slovensko a Maďarsko lépe než Česko, ne. Fakt myslíš, že Fico najde u Putina pro Slováky blahobyt. Leda tak bídu a diktaturu.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@KANKUNEN Doporučil bych Petra Pavla. Ten se orientuje vždy na ten správný směr 👍👍👍 Future is flexible 👍👍👍
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
@Horký Hrom Ještě, že ho máme. Být tam Babiš tak při hledání správného směru by se točil jak vrtule.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN
Vše směr východ = Jsi lhář.
Tak schválně, které strany mají ve volebním programu že chtějí vystoupit z NATO/EU?

ANO - ne
SPD - ne
Motoristé - ne
Stačilo - ne

Naopak ANO dokonce výslvoně deklaruje setrvání v NATO a v EU. Motoristé deklarují setrvání v NATO.
Tak tady tak trapně opravdu nelži. Že lže Spolu a STAN, protože nic jiného neumí nabídnout než strašení a lži je smutné. Ale ty lhát nemusíš.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Člověk žasne, co se dokáže v makovici urodit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN
To jsou prostá FAKTA. Smůla.

Asi žasneš nad vlastní blbostí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To není možné jak si moc hloupej. I když mají ofiko v programu SPD i Stačilo referenda o vysotupení z NATO i EU, opakoavně se jejich členové, které tím zvolíš vyjadřují o vystoupení z NATO a EU. Třeba jedne příklad za všechny, Konečná jakožto leader Stačilo se jasně vyjádřila, že je pro odchod 😁

Tady máš důkaz
http😐/www.facebook.com/…709393642263197/?…
kesumb
@Ozzman
rekl sis o to, ted dostanes panadoluv koeficient a budes v haji!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Po tisícáté, ten koeficient není žádný můj koeficient, tak se neustále neztrapňuj. Ano, víme že o statistice a ekonomice vůbec nic netušíš.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Ne. Fakta jsou jasná a ty jsem uvedl.

Naopak případné referendum o vystoupení může upevnit naše členství v NATO a EU. A to že se někdo bojí demokracie a názoru lidí je opravdu zábavné. Zvlášť když se tyto strany označují za ty co hájí demokracií 😅😅😅
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ještě jednou, když ti bude nějaká skupinka rváčů vyřvávat, že ti chce rozbít hubu když příjdeš na jejich území, ale pak si napíše do programu, že si to můžeš odhlasovat, jestli tu hubu rozbít chceš, budeš mu věřit ? Nebo radši pujdeš na území, kde je skupina, která rovnou celou dobu říká, že ti hubu rozbít nechce ? 😁 😁

No já se bojím, že za mne rozhodnou lidi ,jako ty a já se pak ocitnu v zemi, kde demokracie už nebude fungovat, jako se stalo mockrát, to se přiznávám., to mne opravdu děsí. @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Ne. Fakta jsou jaké jsem uvedl. Nikdo vystoupení neprosazuje a ve volebním programu prostě nemá. Jsou to jen lži a demagogie.

A jaký je stav dnes? O vystoupení můžeme hlasovat už dnes? Ano, samozřejmě že můžeme, když si zvolíme strany které toto budou prosazovat.

Takže referendum nepřináší vůbec žádnou změnu ve vztahu k orientací. A že se "demokratické" strany té demokracie bojí jak čert kříže je opravdu k popukání.

A jestli se bojíš, dokonce děsíš, že tví spoluobčané rozhodnou o vystoupení z EU či NATO, tak 1) máš zjevně problém s vlastními stihomamy, 2) máš zjevně problém s demokracií😅 a 3) musím tě zklamat, ale o vystoupení mohou hlasovat již dnes prostřednictvím každých voleb do PS🤣🤣🤣
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fakta volebního programu, fakta názorů leadrů těchto programů mluví jinak 😊 @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Ne. Konečná sdělila svůj občanský názor. Politický žádné vystoupení neprosazuje. To jsou fakta. Tečka.
Michal Chmelař
@rohYpnol
To nejsou fakta, to je rohypnolova naivita
Michal Chmelař
@rohYpnol
To není strach z demokracie, to je strach o osud státu, kde se člověk narodil a kde žije. O osudu státu budou rozhodovat naivní nevzdělaní lidé, které - jako třeba tebe - nenapadne ani ta prostá otázka, proč by někdo chtěl referendum o vystoupení, kdyby nechtěl vystoupit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Odkaz nefunguje, takže nemám na co reagovat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Cituji KK z videa z Facebooku " „Přestože jsem pro odchod z Evropské unie i NATO, nedovolila bych si rozhodnout za vás.“@rohYpnol

https : / / www.facebook.com/…709393642263197/?…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
No, takže přesně potvrzení toho co jsem čekal. Žádný odchod nikdo neprosazuje. A jaký má občanka Konečná svůj názor je úplně jedno.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ona se vyjadřuje jako Leader hnutí + řada dalších v tom hnutí, které by si tím volil... @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Pro zjednodušení debaty Konečnou klidně uznám protože tam podstata vůbec není a je to úplně jedno.

Motoristé, SPD, ANO nikdo neprosazuje (ani z lídrů) vystoupení z NATO. Žádné ohrožení západní orientace se nekoná ani není na obzoru. To je FAKT. Jsou to jen lži vyprázdněné politiky Spolu a PirSTAN, kteří nenabízí vůbec nic.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@rohYpnol
Pro připomenutí - byla to vláda ANO s podporou komunistů, která VYHOSTILA RUSKÉ DIPLOMATY 🤣🤣🤣

Byla to vláda ANO s podporou komunistů, která NEuzavřela tendr s Ros Atomem 🤣🤣🤣

Tu zkušenost už máme. Žádné ohrožení orientace země se nekoná, není na obzoru ani za obzorem. Jsou to jen lži vyprázdněné politiky Spolu a PirSTAN.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vol si koho chceš 😊 Za mne současná vládla zvládla krizi se ctí a nemám důvod měnit svou orientaci, já se mám dobře, moji blízcí se mají dobře a je fuk, z jaké příjmové vrstvy jsou. Je tam dost stran mezi kterými se mohu rozhodnout, aniž bych volil stranu, kde by byl někdo mne názorově nepřijatelný, takže i když nevím koho budu volit, nebude to nikdo z SPD, ANO či Stačilo a Motoristů, pravděpodobně ani z ODS 😊 @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Se ctí = nejhůř z EU... no, každý má zjevně jiný metr.
Michal Chmelař
@rohYpnol
To není občanka Konečná, to je volební lídr hnutí. Nebuď naivní, kdyby vystoupení nebyl záměr hnutí, tak by to ona jako volební lídr neříkala.

Že "by si nedovolila rozhodnout za vás", to je jen takové lichocení bezvýznamným dušičkám a komunistická mlha, asi jako před 48. rokem, že bude zachováno živnostenské podnikání, nebo pár dní před měnovou reformou v roce 1953, že žádná měnová reforma nebude.

Ozzmann tě nachytal při evidentní lži, nějak ti ty diskuse fakt nejdou, ani včera ani dnes.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař

Jsi úplně mimo. A jestli ti vadí demokracie a názor tvých spoluobčanů, tak žiješ ve špatné zemi již dnes 🤣🤣🤣
Michal Chmelař
@rohYpnol
Vidím, že věcnou argumentaci nemáš, tak ti jen napíšu, že ty jsi úplně mimo. A že ne mně, ale naopak tobě vadí demokracie a názor tvých spoluobčanů, to tady dokazuješ každý den 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
Já na rozdíl od tebe vůbec nemám problém s tím, když v referendu občané rozhodnou a potvrdí členství v EU a NATO.

Ty nesneseš, že by občané rozhodli o vystoupení z EU nebo NATO.

Kdo z nás ctí demokracii, je zcela zjevné a je to jasný fakt.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
Věcná argumentace viz výš. Máš to černé na bílém matlale. ANO, Motoristé, SPD, Stačilo, nikdo nemá ve volebním programu vystoupení z EU/NATO. To jsou fakta, to je věcná diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejsmutnější na tom je, že už to tady v nedávné historii bylo a podobní rohypnolové lpěli na slovíčkaření a říkali podobné věci. To je jako když sáhneš znovu na rozpálený sporák, už si se spálil, ale budeš si říkat, podruhé to bude jinak... to neudělá ani opice @Michal Chmelař
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

To není žádné slovíčkaření. To jsou fakta.
Referendum může naopak posílit naše členství v EU i NATO. Já se toho vůbec nebojím, neděsím, neobávám.

Já opravdu z demokracie strach nemám.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych byl i pro, pokud by referendum uspařádala ale vláda, která není složena z lidí jako SPD či Stačilo, protože historie....Ono se stačí podívat i na slovensko @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Stačilo opět pro zjednodušení vynechám. Obavy z SPD opravdu nerozumím. SPD jsou program i lidé jako celek jasné zakotvení v NATO. Obavy směr Rusko jsou jen deamgige a lži a dezinfo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Program ano, zbytek, poslouchal si někdy některé jejich kandidáty mluvit ? To je to stejný jak Konečná ! Tady tě opět musím nachytat http😐/tn.nova.cz/…rakouskou-cestou?…

😲

"Pokud by se referendum o vystoupení z Unie konalo, Okamura má rozhodnutí jasné. "Já bych hlasoval pro vystoupení České republiky z Evropské unie,"

"Ohledně NATO Okamura poznamenal, že v tomto případě je situace trošku složitější, ale pocitově by hlasoval také pro vystoupení"

A to je jen samotný leader Tomio...


Jediný, koho nepodezírám z těch tebou vyjmenovaných stran z vůle odchodu z NATO a EU je ANO, ale to nemohu volit z jinych duvodu @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Ano, samozřejmě že poslouchal. Ševčík, Šichtařová, Fiala (SPD), Vondráček (SPD), Hrnčíř atd. ... Nikdo z nich nemá ani náznakem prorouské názory a postoje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemlž, bavíme se o postoji vystoupit z NATO a EU, výše jsem ti dal Tomia i s videem 😊 Jsi ďáblův advokát.... @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Naopak Tomio se vyjádřil, že by nehlasoval pro vystoupení. Ještě se za to stal "terčem posměchu".

V tuto chvíli z NATO vystoupit nelze, nemáme armádu, která by nás bránila, řekl Okamura

www.echo24.cz/…rekl-okamura-spd

Smolík.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tomio to upravil po tom, co plácnul na Nově 😊 Protože mu došlo, že to přehnal takhle propálit veřejně, jak říkám, jsi ďáblův advokát, on se tím netají už dlouho... @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Opět překrucuješ. A přesně tohle je dnenší mor co předvádíš. Jasný důkaz, sám ses usvědčil.
rozhovor TN - 29. 5. 2025
rozhovor CNN - 13.4.2025 (resp. článek)

Tj. zcela zjevně lžeš (cit. "Tomio to upravil po tom, co plácnul na Nově"). Ne, bylo to úplně opačně, první CNN, potom Nova.

I v rozhovoru na TN co jsi dal odkaz Tomio řekl, že by hlasoval pro vystoupení z NATO, ale z důvodu že by prosazoval model Rakouska a neutrality. Říká tedy konzistentně to samé.

Tedy ideálně neutralita, ale vystupovat z NATO až v případě že to bude dávat smysl a bude možné pro schopnou vlastní obranu.

Jinak řečeno, ani Tomio není žádným směrem proruský. A ano, neprosazovat sveřepě NATO za každou cenu neznamená prosazovat Rusko. Tyhle zkratky jsou prostě jen lži, nálepky, demagogie. Jak jsem napsal, svět není černá nebo bílá. Mimochodem, přesně tohle uvažování měli komouši - když nechceš být můj přítel, tak budeš můj nepřítel. Nepřítel mého nepřítele je můj přítel...
Michal Chmelař
@Ozzman
Souhlasím, problém je, že spoustě lidí tyhle souvislosti vůbec nedocházejí, nemají ani základní znalost moderních dějin. Během několika příštích let může nastat i situace, kdy se znovu bude lámat, jestli budeme patřit na východ nebo na západ, a pak je prostě obrovské riziko pro naši budoucnost mít u moci lidi, kteří jsou otevřeně proruští, jako mnozí ze Stačilo, komerční nacionalisty jako SPD, kteří budou vykládat cokoliv, co jim zajistí hlasy a státní příspěvky, nebo Babiše, který je vydíratelný svou minulostí a trestním stíháním, které směřuje k odsouzení.

Babišovi věřím, že z EU ani z NATO odcházet nechce, do té míry rozumný určitě je, ale vůbec mu nezávidím to povolební vyjednávání a vůbec nevím, jak se zachová, až mu někdo nabídne, že bude hlasovat proti jeho opětovnému vydání k trestnímu stíhání, ale něco za to chce.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Naprosto souhlasím, i když i v řadách SPD se nejednou ukázalo být řada extrémistů a východně smýšlejících sympatizantů. Tomio je bezesporu jen oportunistický podnikatel, ale i on jednoho dne muže být nahrazen věrnějším soudruhem, protože si zahrává s ohněm. Babiš je kapitola sama pro sebe, on EU potřebuje, bez ní se jeho firmy zhroutí, nejen dotace, ale i jeho napojení na západní trhy. Mne se strašně líbí, jak se tady jakože ofiko zaklínají tím, že nejsou proruští, ale názory i a rétorika se shoduje s proruskou propagandou at už ohledně EU, NATA, či jiných záležitostí, které na první pohled s ruskem nemají co dělat... ano toto je hybridní válka a pak řeknou ústy rohypnola "ale my to v programu nemáme" 😁 😁 @Michal Chmelař
Michal Chmelař
@Ozzman
Přesně tak, jim stačí rozeštvávat, relativizovat a pak se schovávat za demokracii, kterou ve skutečnosti buď nenávidí, nebo jim je lhostejná. Dobré časy nás asi zrovna nečekají, ale nějak bylo, nějak bude.
Naštěstí naše instituce jsou přece jen o něco silnější než třeba na Slovensku, i díky senátu a díky postavení ústavního soudu, tak vysloveně slovenský scénář nám snad nehrozí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No zrovna od toho prozápandího Tomia a z řad jeho strany zazněla slova na zrušení senátu + od dalších takových podobných.... @Michal Chmelař
Michal Chmelař
@Ozzman
No právě, hodilo by se jim to, co nejvíce oslabit stabilitu institucionálních základů demokracie, zrušení senátu by byla jedna z cest.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
V řadách ODS byl Novotný. A taky neříkám a nenálepkuji, že celá ODS jsou sprostá hovada. To že v nějaké straně je nějaký blb neznamená že to definuje názory té strany, pokud zrovna není ve vedení (jako v případě ODS, KDU, STAN a Pirátů).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Problém stran jako ANO a SPD je, že jsou to vlády jednoho muže, ODS má strašně moc špatných příkladů, ale pořád je to do velké míry demokratická strana@rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Sám si odpovídáš, jen nechápeš význam vlastních slov a myšlenek. Názor migranta i turisty se v mnohém shoduje, chtějí jít do cizí země. Přesto každý chce v důsledku úplně něco jiného... (to je přirovnání, které mám pocit že ty bys mohl pochopit).

To že někdo chce vystoupit z EU, se klidně může do jisté míry shodovat se zájmy Ruska. Ale že někdo chce vystoupit z EU neznamená ani za mák, že chce do područí Ruska. To jsou úplně odlišné věci a tyhle zkratky jsou úplně liché. Svět není černá nebo bílá. Svět je barevný.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je uplně jedno, co malá země chce, o neutralitu jsme se snažili mockrát, uč se z historie, nejsme švýcarsko a i to rakousku tu neutralitu vykoupilo vynuceně, že se rusové po válce stáhli do NATO nesměli. My jsme na neutralitu malí, vzali si nás rakušani, pak němci, pak rusové, nyní jak vy rádi říkate Amíci, ale za nich se máme zatim nejlépe..@rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Úplně stručně.
Rakousko

1) 1,5% HDP na zbrojení
2) země imo NATO
3) počet obyvatel a velikost obdobná ČR

Podle "argumentů" všech těch nálepkovačů pirstanu a spolu musí rakouský občan z obav o své ohrožení a život zřejmě dennodenně zvažovat emigraci do bezpečného Česka, které je v NATO a servilně kývlo na 5% a už dnes je v bezpečí diky faktuře za FX35 co uvidíme za 10 let... 🤣🤣🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
Přesně. Může nastat situace... blalbla bla... opět jen strašení. Jo, za pár let může nastat situace, že budeme bez elektřiny. Může sem spadnout asteroid. Může se stát tisíce věcí. Ale nic z toho není pravděpodobné a jde jen o zneužívání strachu. Tohle ty tady předvádíš.

Naopak je velmi pravěpodobné, že pokud se EU neprobere 5 minut po 12té a nezruší nesmysl jakým je greendeal, tak se nejspíš rozpadne sama.
Michal Chmelař
@rohYpnol
Naivní rohypnol ...
Kde jsou ti, co před ruskou invazí na Ukrajinu mluvili o tom, že je to jen strašení a žádná válka nebude.
Nezaměňuj strach za racionální hodnocení rizik a racionální rozhodování se s cílem rizika pokud možno zmírnit. Podle mě je naopak správné uvědomovat si reálná rizika, počítat s nimi a podle možnosti se na ně připravit. A když budeš připraven, nebudeš muset mít strach.
Zneužívat strach lze jen vůči naivním duším jako rohypnol, ostatně tak, jak ty vystupuješ v diskusích a jak se chováš k jiným v diskusích, se obvykle chovají právě vystrašení lidé.

EDIT
A needituj věčně ty příspěvky se zpožděním, kdo má pak na ty změny relevantně reagovat 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
"Kde jsou ti, co před ruskou invazí na Ukrajinu mluvili o tom, že je to jen strašení a žádná válka nebude."
Tohle tvrdili prakticky VŠICHNI!!! 😁

Příspěvky budu editovat dle své libosti a nenechám si diktovat od člověka co straší a není schopný ctít demokratické principy jako jsi ty. Ne, opravdu mi nebudeš diktovat kdy co smím a nesmím opravovat.
Michal Chmelař
@rohYpnol
To není pravda, všichni rozhodně ne. O strašení rozhodně všichni nemluvili. Ti rozumní sice pořád doufali, že se to nestane, ale uvědomovali si riziko a americké i jiné tajné služby, které na to upozorňovaly měsíce předem, neosočovali ze strašení.

Promiň, bojovníku, jsem horší než diktát z Bruselu, co? 😄 Neber se tak vážně, já tam dal smajlíka, ale to asi nestačilo ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař

Opět překrucuješ. Samozřejmě že to neříkali všichni, že se vždycky někdo najde kdo tvrdí něco jiného.

Příklad?
„Nemyslím si, že by Rusko mělo skutečně úmysl úplně anektovat Ukrajinu. Na to nemá potenciál,“ řekl v Interview Plus Jiří Šedivý z CEVRO Institutu, který je i bývalým náčelníkem generálního štábu Armády České republiky.

Další příklad? 10.2.2022
podle bezpečnostního poradce Andora Šándora by západní Evropa měla přestat plašit. Tlak ze strany Ruska na Ukrajinu je. "Ale nemyslím si, že je v kohokoliv zájmu začít byť jen omezený konflikt na jihovýchodě Ukrajiny, nikdo nechce přinést oběť,"

Atd.

VĚTŠINA BEZPEČNOSTNÍCH ANALYTKŮ A ODBORNÍKŮ tvrdila, že žádný útok nebude. Gameover troubo, matlale.
Michal Chmelař
@rohYpnol
Něco jiného je vyjádřit slušně odborný názor a něco jiného je osočovat ze strašení. O analyticích, jaké ty cituješ, jsem vůbec nepsal.

Ale to podstatné je, že žijeme ve světě, kde neplatí jistoty, které platily ještě nedávno. Přesto jsi stále tak naivní, že racionální uvažování o rizicích označuješ za strašení.

Když jsi začal používat gameover, tak už jsi asi pěkně natlakovaný, co? Takže je načase to asi nechat být. A přesunout se pod nový článek o investici Toyoty 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
Ano, opět z tvé strany argumenty nula, věcná debata až na druhé kolejí...
Ne, tvé názory se mě fakt nedotýkají. Gameover proto, že věčně do diskuse zde nic nepřinášíš.

Reálné riziko je, že EU se rozpadne. To, že volba ANO, SPD, Motoristé (Stačilo opět pro zjednodušení celé debaty nechávám stranou) znamená jakýkoliv příklon k Rusku je demagogie a nesmysl hodný asteroidu na pražském hradě 🤣🤣🤣 To je to strašení nereálnými hrozbami.

Ad jisttoy, opět dovol abych se ti vysmál. Komunismus byl jistota na věčné časy a nevydržel ani 50 let. Jestli máš světonázor že EU je jistota a další tisíciletá říše, bez které zhyneme, ... Bůh s tebou 😅😅😅
Michal Chmelař
@rohYpnol
Neumíš číst? Vždyť píšu, že žijeme ve světě, kde NEPLATÍ jistoty, které platily ještě nedávno.

Jako o proruských jsem psal jen o Stačilo. Takže znovu, nauč se číst. Nebo nechápeš psaný text, a to pak diskuse nemá smysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
Vidíš opět potvrzuješ, advokát matlal. Neumíš si ani vyhodnotit vlastní text. Nemáš analytické myšlení.

Napsal jsi totiž "Ale to podstatné je, že žijeme ve světě, kde neplatí jistoty, KTERÉ PLATILY JEŠTĚ NEDÁVNO." 🤣🤣🤣

Smolík. Zase ti to nevyšlo a zase ses utahal na vlastní nudlí. Tak zas někdy 😁
Michal Chmelař
@rohYpnol
Opravdu zírám, co se ti v té makovici dokáže narodit, smolíku. Zase je to tady, diskutovat s rohypnolem je jako hrát šachy s holubem 😄
Promiň, ale tohle je fakt nedůstojné, jakou vymýšlíš mentální gymnastiku. A když už nevíš kudy kam, napíšeš totální nesmysl a utečeš.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař

Jak říkám, matlal. Analytické myšlení nula. Argumenty nula. Pa, zas někdy 😁
Michal Chmelař
@rohYpnol
Ty máš nejspíš ještě přetížené receptory, pořád se asi od včerejška snažíš pochopit materiální stránku přestupku, tak je jasné, že nemůžeš vnímat věcnou argumentaci výše.
A někdo, kdo věří Ficovi, že pracuje pro Slováky, by se neměl vyjadřovat k analytickému myšlení.
Měj si v hlavě co chceš, mám to štěstí, že se tvé hlouposti můžu jenom smát.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Michal Chmelař
Nejlepší je, že ty jsi doteď nepochopil co jsem napsal, proč jsem napsal a reagoval...

Jo, advokát matlal 🤣🤣🤣👍
100% splňuješ co jsem uvedl výš. Tak zas někdy, kdy se opět utaháš na vlastni nudli. Končím tuhle diskusi.
Michal Chmelař
@rohYpnol
A když už nevíš kudy kam, napíšeš totální nesmysl a utečeš.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Avatar - kari.laz
kari.laz
@KANKUNEN Putin nemá blahobyt ani pro svoje lidi, natož pro cizí. Žijí tam v hov*nech až na pár vyvolených v Moskvě. Všechny jen vydrancuje
Mr.Murphy
@rohYpnol nejhorsi vlada, investicni Felicie... je to jasny, jsi troska s ponozkama v sandalech ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mr.Murphy
Netrefil jsi. Sandály jsou moc drahé... 🤣🤣🤣🤣🤣
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@rohYpnol Jen 1989? Ne 1948? To by teprve mělo tu správnou DEZOúdernost. 😁

Jinak je ale fakt, že tahle komunalizace vrcholné politiky, kdy ministři (bez ohledu na stranu a rezort) neznají nic jiného než dávky a dotace, je docela peklíčko. Za Bureše a jeho dezokoalice to bude samozřejmě ještě o řád horší... .
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Barry Lyndon

Nebude. Protože cesta k dávkám a emisním žebračenkám vede skrze Spolu a PirSTAN.
Robert Hlavatý
No upřímně moc smyslu v tom nevidím a ani moc nechápu tu státní podporu. Proti BEV vyráběných v EU čínskými OEM (v dohledném době) nebudou mít moc šancí (se startem v 2027), nehledě na to, že trend se obrací zpět k ICE a jejich hybridizaci a ICE ban bude nejspíše zrušen, takže tak do 40/50tých let tohoto století se čisté BEV asi nemají šanci moc se prosadit nad 30% tržního podílu... Ale třeba se mýlím..
Kasprik
No tak sláva. Tuhle tady byla diskuze, kde spousty lidí tvrdilo, že si čínské auto nikdy nekoupí. Tak teď mají možnost koupit japonce vyráběného v čechách.
Mr.Murphy
@Kasprik doufam ze brzo tam vyrobi neco pro me 😄
ericn
@Kasprik pokud Toyotu, tak hybrid a ne EV. To jim jaksi zatím moc nejde… bZ4X je těžký propadák👌
Avatar - jersey.se
jersey.se
Státní podpora = krádež našich peněz
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@jersey.se 6 530 612 Kč dotace na jedno vytvořené pracovní místo. Fantastická investice 👍👍👍 Future is electric 👍👍 👍
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
@Horký Hrom To je zajímavé, jak předešlé vlády dotovaly benziňáky v Kolíně a v Nošovicích, to Vám nevadilo? Jak Babiš za kovidu ve velkém posílal německé automobilce Škoda milióny, to bylo také v pořádku?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Petr Pinkas

Uvádět covid může jedině opravdový lobotom.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Petr Pinkas Hyundai Nošovice dostal od tehdejší vlády 700 000 Kč na jedno vytvořené pracovní místo. Čučkaři 👎👎👎 Fialova vláda ukazuje, jak se má pořádně investovat 👍👍👍 Až budeme mít Fialovy povolenky, budeme dávat 50 milionů na pracovní místo 👍👍👍
Modrý blesk
Tak tomu nerozumím, v Evropské unii, kde panuje volný trh, uvalí na čínské elektroauta clo, protože jejich výrobce dotuje čínská vláda, ale pokud evropské vlády a EU dotují výrobce v Evropě, to z hlediska volného trhu nevadí...
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
Když Paroubkova vláda před 20 lety navrhovala rozpočet s deficitem 74 mld. Kč a Paroubek říkal, že dluhy se neplatí, všichni se mu smáli. Když teď Fialova vláda navrhuje deficit 286 mld. Kč, nikdo se nesměje. Protože jde o skvělou investici pro naše děti a vnoučata, za kterou nám jednou budou děkovat 👍👍👍 Třeba tahle fantastická investice 6,5 milionu Kč z peněz daňových poplatníků na jedno nové pracovní místo v kolínské Toyotě. Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Hrom

Tak každému elektrikáři je jasné, že multiplikační efekt je x1000, každé místo v Toyotě vygeneruje tisic dalších.

Navíc dnešní schodek 280 mld je i diky skvělé Fialově inflaci jistě méně, než 75 mld za Paroubka. Každý elektrikář ví, že inflace zlevňuje auta a snižuje dluhy 🤣🤣🤣
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@rohYpnol Future is electric 👍👍👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Hrom

Přesně tak. Říkal si to už William Kemmler.
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
Konečně dobrá zpráva.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Petr Pinkas

První dobré zprávy přijdou nejdříve s oznámením vysledku voleb 🤣🤣🤣
Arese
Tfuj tajksl! 🤮 Fakt smutné...👎
Frfla
Super, ať si vyrábí, co chtějí. Ale nechápu, proč to musím sponzorovat z vlastních daní. Toyota přece není státní firma a je její vlastnictví je v soukromých rukou. Nebo budou dávat českým daňovým poplatníkům auta zdarma nebo alespoň za 50% slevu?