Novinky
Tak ta Indie jede na ekologii, tam ten úspěch dopadne jako v Číně.
(V Dillí se zakazují spalovací motorky již 15. srpna příští rok.)
Epiq drsné zklamání,
základní baterka 38 kWh není na dalničku Brno - Praha letiště. (spotřeba na dálnici bude 20kWh/100 km).
(V Dillí se zakazují spalovací motorky již 15. srpna příští rok.)
Epiq drsné zklamání,
základní baterka 38 kWh není na dalničku Brno - Praha letiště. (spotřeba na dálnici bude 20kWh/100 km).
Měli by se už konečně stáhnout z Asie. Nemají šanci, zbytečné vyhozené peníze. Elroq/Enyaq je úspěch, na ten se zaměřit, je potřeba optimalizovat spotřebu a snižovat náklady, jinak jsou to dobrá auta.
Fabie je dobré auto, bohužel prodeje v Evropě jsou výrazně pod francouzsko-rumunskou konkurencí. Šanci má, ale opět optimalizovat náklady.
Uvidíme novou Oktávku. Ta v Evropě vždy měla dobré jméno. Hlavně si nepokazit nedodělky jako u O4.
Karoq/Kodiaq. Modely bez budoucnosti, nechat dožít.
Fabie je dobré auto, bohužel prodeje v Evropě jsou výrazně pod francouzsko-rumunskou konkurencí. Šanci má, ale opět optimalizovat náklady.
Uvidíme novou Oktávku. Ta v Evropě vždy měla dobré jméno. Hlavně si nepokazit nedodělky jako u O4.
Karoq/Kodiaq. Modely bez budoucnosti, nechat dožít.
@johny555 - dobré jméno měla i Fabia kombi... A tvrdit že Karoq a Kodiaq jsou bez budoucnsoti je, myslím, naivní, stejně jako že všichni budeme jezdi na elektřinu.
@johny555 s fabii jsem mel tu čest pred 14 dny. To auto bylo tragické. Současně jsem jezdil i se sanderem a ta auta byla mezi sebou naprosto srovnatelná. 2 roky stará obě auta a tragédie. Rozapadalo se a vrzalo co šlo, podvozek bída. Ano, je to hodne o údržbě, ale i kdyby, tak na fabii to je jeden servis za 2 roky pri longlife, a to nemuze způsobit tak priserne jízdní vlastnosti, odpadavajici kusy v interieru.
Trh s novými auty ve EU klesá (viz . ACEA). Tlačí se sem Číňani. To pocítí v následujících letech i Škodovka. Možná udrží prodeje, třeba i mírně poroste, ale maržově to půjde z kopce. EU, Německo zvlášť nejede (průmyslová výroba)....Takže z dojné krávy bude zase spíš telátko...
Tak na ten facelift fabie som zvedavy... co tam treba faceliftovat.... len dufam ze nezmizne logo skody z kapoty ... treba ale povedat ze facelift scaly spred roka sa podaril... tak snad v podobnom duchu sa ponesie aj ten na fabii a bude to decentny a podareny facelift.... ( predne svetla po vzore scaly poprosim )
Nikdo tu 38kWh baterku kupovat nebude. To bude tak 34kWh dostupných.
Když vezmeneme nabíjení 10 - 80% tak v tomto intervalu máte k dipozici 23,8 kWh .