Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Budoucnost Škody: Facelift fabie, sedmimístné elektrické SUV a další novinky

13 komentářů

šofér
Takže od podzimu se o Kamiq s FL přiblíží cenám elektromobilu tak ,aby se dobře prodával Elpiq, chápu to správně, jo?! Tak ,nevím, nevím, ale to nepovažuji to za dobrou cestu. To se bude líbit jen konkurenci z MG.
PowerHouse
@šofér

Nikdo tu 38kWh baterku kupovat nebude. To bude tak 34kWh dostupných.
Když vezmeneme nabíjení 10 - 80% tak v tomto intervalu máte k dipozici 23,8 kWh .
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@PowerHouse Pro třetí auto v rodině úplně v pohodě... 😊
ericn
@šofér chápeš to úplně přesně, dokud jim nepopadají prodeje, tak to nepochopí... MG pak bude jen sklízet, co si Škodovka a její nenažraní manažeři nadrobí ...
šofér
@ericn - no právě, zařízli Fabii Combi, vydělal Hyundai s i30 SW, teď v tom pokračují.
Avatar - praptak
praptak
@šofér Chápete to špatně, toto se v článku nepíše.
PowerHouse
Tak ta Indie jede na ekologii, tam ten úspěch dopadne jako v Číně.
(V Dillí se zakazují spalovací motorky již 15. srpna příští rok.)

Epiq drsné zklamání,
základní baterka 38 kWh není na dalničku Brno - Praha letiště. (spotřeba na dálnici bude 20kWh/100 km).
Avatar - Emel
Emel
@PowerHouse vždyť se o něm ještě skoro nic neví...
Menší baterka základní varianty je fajn, pokud tomu odpovídá cena. Někdo to fakt bude chtít na město a okolí a Brno - Letiště ho nezajímá.
johny555
Měli by se už konečně stáhnout z Asie. Nemají šanci, zbytečné vyhozené peníze. Elroq/Enyaq je úspěch, na ten se zaměřit, je potřeba optimalizovat spotřebu a snižovat náklady, jinak jsou to dobrá auta.
Fabie je dobré auto, bohužel prodeje v Evropě jsou výrazně pod francouzsko-rumunskou konkurencí. Šanci má, ale opět optimalizovat náklady.
Uvidíme novou Oktávku. Ta v Evropě vždy měla dobré jméno. Hlavně si nepokazit nedodělky jako u O4.
Karoq/Kodiaq. Modely bez budoucnosti, nechat dožít.
šofér
@johny555 - dobré jméno měla i Fabia kombi... A tvrdit že Karoq a Kodiaq jsou bez budoucnsoti je, myslím, naivní, stejně jako že všichni budeme jezdi na elektřinu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@johny555 s fabii jsem mel tu čest pred 14 dny. To auto bylo tragické. Současně jsem jezdil i se sanderem a ta auta byla mezi sebou naprosto srovnatelná. 2 roky stará obě auta a tragédie. Rozapadalo se a vrzalo co šlo, podvozek bída. Ano, je to hodne o údržbě, ale i kdyby, tak na fabii to je jeden servis za 2 roky pri longlife, a to nemuze způsobit tak priserne jízdní vlastnosti, odpadavajici kusy v interieru.
Robert Hlavatý
Trh s novými auty ve EU klesá (viz . ACEA). Tlačí se sem Číňani. To pocítí v následujících letech i Škodovka. Možná udrží prodeje, třeba i mírně poroste, ale maržově to půjde z kopce. EU, Německo zvlášť nejede (průmyslová výroba)....Takže z dojné krávy bude zase spíš telátko...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak na ten facelift fabie som zvedavy... co tam treba faceliftovat.... len dufam ze nezmizne logo skody z kapoty ... treba ale povedat ze facelift scaly spred roka sa podaril... tak snad v podobnom duchu sa ponesie aj ten na fabii a bude to decentny a podareny facelift.... ( predne svetla po vzore scaly poprosim )