Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Mondeo – první jízdní dojmy

První stovky kilometrů potvrzují – tady se bojuje o trůn střední třídy.
Zpět na článek
22. 5. 2007 10:33
anonym
22. 5. 2007 10:35
22. 5. 2007 11:37
anonym
22. 5. 2007 10:55
neregistrovaný "TECH"
22. 5. 2007 11:22
neregistrovaný "Homer"
23. 5. 2007 01:43
neregistrovaný "Mirek"
22. 5. 2007 11:24
neregistrovaný "Juha"
22. 5. 2007 11:36
anonym
22. 5. 2007 11:36
neregistrovaný "King"
22. 5. 2007 11:40
anonym
22. 5. 2007 15:33
neregistrovaný "King"
22. 5. 2007 17:22
anonym
22. 5. 2007 20:55
neregistrovaný "Robert"
24. 5. 2007 01:00
anonym
22. 5. 2007 21:58
neregistrovaný "Fikus"
24. 5. 2007 00:47
anonym
24. 5. 2007 21:49
neregistrovaný "Fikus"
22. 5. 2007 17:24
anonym
22. 5. 2007 19:36
neregistrovaný "blablablabla"
24. 5. 2007 00:42
anonym
22. 5. 2007 20:34
neregistrovaný "Adi"
22. 5. 2007 22:56
anonym
23. 5. 2007 09:01
neregistrovaný "huml"
24. 5. 2007 01:05
anonym
22. 5. 2007 12:25
22. 5. 2007 14:09
22. 5. 2007 15:32
neregistrovaný "King"
22. 5. 2007 17:25
anonym
23. 5. 2007 07:47
neregistrovaný "Donald"
24. 5. 2007 01:09
anonym
24. 5. 2007 09:57
neregistrovaný "LS"
23. 5. 2007 08:53
neregistrovaný "jirkaf"
24. 5. 2007 01:07
anonym
22. 5. 2007 11:42
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 12:24
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 17:26
anonym
22. 5. 2007 18:36
neregistrovaný "Roman"
24. 5. 2007 01:31
anonym
22. 5. 2007 12:26
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 12:43
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 14:23
neregistrovaný "Gino"
22. 5. 2007 14:47
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 16:20
anonym
22. 5. 2007 16:48
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 16:12
neregistrovaný "Astros"
24. 5. 2007 09:13
anonym
22. 5. 2007 11:53
22. 5. 2007 11:59
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 12:26
anonym
22. 5. 2007 12:36
neregistrovaný "Jogi"
22. 5. 2007 12:46
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 18:10
neregistrovaný "DS"
22. 5. 2007 20:51
anonym
23. 5. 2007 07:58
anonym
22. 5. 2007 21:51
anonym
22. 5. 2007 12:26
neregistrovaný "Pedro"
22. 5. 2007 12:57
22. 5. 2007 13:24
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 13:48
anonym
22. 5. 2007 14:28
anonym
22. 5. 2007 14:34
anonym
22. 5. 2007 13:09
neregistrovaný "CSR"
23. 5. 2007 16:24
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 16:24
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 13:11
neregistrovaný "destroy"
22. 5. 2007 13:40
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 13:50
22. 5. 2007 15:24
neregistrovaný "VDC"
23. 5. 2007 09:44
neregistrovaný "dCi"
22. 5. 2007 16:51
22. 5. 2007 17:15
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 18:53
neregistrovaný "IT"
22. 5. 2007 21:05
neregistrovaný "Urbi"
22. 5. 2007 21:44
neregistrovaný "Roman"
23. 5. 2007 08:20
neregistrovaný "Bobek"
23. 5. 2007 13:46
neregistrovaný "e.t."
23. 5. 2007 14:57
neregistrovaný "Donald"
22. 5. 2007 13:27
neregistrovaný "skl"
22. 5. 2007 13:51
23. 5. 2007 16:28
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 13:53
neregistrovaný "sir"
22. 5. 2007 16:07
neregistrovaný "skl"
23. 5. 2007 01:32
neregistrovaný "mimo limit"
22. 5. 2007 13:53
neregistrovaný "sargis"
23. 5. 2007 07:17
neregistrovaný "sir"
22. 5. 2007 14:18
neregistrovaný "Ho či Min"
23. 5. 2007 16:28
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 14:18
neregistrovaný "ike"
22. 5. 2007 14:40
22. 5. 2007 15:22
22. 5. 2007 15:40
neregistrovaný "FX"
22. 5. 2007 15:55
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 16:11
neregistrovaný "FX"
22. 5. 2007 18:36
22. 5. 2007 18:37
22. 5. 2007 19:25
23. 5. 2007 12:18
neregistrovaný "TECH"
23. 5. 2007 16:30
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 15:27
22. 5. 2007 15:51
neregistrovaný "FX"
22. 5. 2007 15:52
22. 5. 2007 16:16
neregistrovaný "skl"
23. 5. 2007 02:24
22. 5. 2007 15:54
neregistrovaný "misoo"
22. 5. 2007 15:58
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 16:00
neregistrovaný "misoo"
22. 5. 2007 16:14
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 16:16
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:14
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:41
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:15
22. 5. 2007 17:28
22. 5. 2007 20:27
22. 5. 2007 21:58
23. 5. 2007 16:13
23. 5. 2007 16:58
anonym
24. 5. 2007 19:19
22. 5. 2007 19:43
23. 5. 2007 12:45
neregistrovaný "ultra"
24. 5. 2007 10:08
neregistrovaný "LS"
22. 5. 2007 16:06
neregistrovaný "zmulin"
22. 5. 2007 17:24
22. 5. 2007 17:44
anonym
22. 5. 2007 17:21
neregistrovaný "Cynik"
22. 5. 2007 17:30
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:40
anonym
22. 5. 2007 17:43
neregistrovaný "mates"
23. 5. 2007 13:17
neregistrovaný "Cynik"
23. 5. 2007 15:46
anonym
23. 5. 2007 15:16
neregistrovaný "petr"
22. 5. 2007 17:40
22. 5. 2007 17:44
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:51
anonym
22. 5. 2007 18:08
anonym
22. 5. 2007 17:59
neregistrovaný "KAKACEK"
23. 5. 2007 09:13
anonym
23. 5. 2007 09:13
anonym
22. 5. 2007 18:03
anonym
22. 5. 2007 18:47
anonym
22. 5. 2007 18:09
neregistrovaný "Tom"
22. 5. 2007 18:51
anonym
22. 5. 2007 18:52
neregistrovaný "Hary"
22. 5. 2007 19:15
anonym
22. 5. 2007 19:17
neregistrovaný "kka"
22. 5. 2007 22:17
neregistrovaný "Fikus"
22. 5. 2007 19:05
22. 5. 2007 19:10
anonym
23. 5. 2007 09:16
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 19:27
22. 5. 2007 19:29
neregistrovaný "fff"
22. 5. 2007 19:38
anonym
22. 5. 2007 19:38
neregistrovaný "rasple"
22. 5. 2007 19:56
anonym
22. 5. 2007 19:58
anonym
22. 5. 2007 20:07
anonym
22. 5. 2007 20:48
22. 5. 2007 22:27
neregistrovaný "Jozki."
22. 5. 2007 21:40
neregistrovaný "Well"
22. 5. 2007 22:20
neregistrovaný "Fikus"
23. 5. 2007 08:17
neregistrovaný "Well"
23. 5. 2007 09:18
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 22:46
neregistrovaný "Kolemjdoucí"
24. 5. 2007 10:12
neregistrovaný "LS"
23. 5. 2007 09:21
neregistrovaný "ron"
22. 5. 2007 22:00
neregistrovaný "Jirka"
22. 5. 2007 22:24
23. 5. 2007 01:35
neregistrovaný "mimo limit"
22. 5. 2007 23:03
22. 5. 2007 23:47
neregistrovaný "jan"
23. 5. 2007 00:52
neregistrovaný "misoo"
23. 5. 2007 09:38
23. 5. 2007 10:03
23. 5. 2007 15:32
neregistrovaný "misoo"
23. 5. 2007 10:57
neregistrovaný "skl"
23. 5. 2007 11:25
neregistrovaný "Donald"
23. 5. 2007 11:32
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 11:35
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 11:57
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 12:12
anonym
23. 5. 2007 12:23
anonym
23. 5. 2007 12:39
anonym
23. 5. 2007 12:46
anonym
24. 5. 2007 00:55
anonym
23. 5. 2007 14:46
anonym
23. 5. 2007 15:20
anonym
24. 5. 2007 13:23
anonym
24. 5. 2007 00:57
anonym
24. 5. 2007 01:25
anonym
23. 5. 2007 12:22
anonym
23. 5. 2007 09:57
neregistrovaný "a"
23. 5. 2007 12:22
neregistrovaný "avantime"
24. 5. 2007 00:01
neregistrovaný "6MPS"
24. 5. 2007 08:05
neregistrovaný "IT"
24. 5. 2007 13:53
neregistrovaný "yaroukh"
23. 5. 2007 15:03
anonym
24. 5. 2007 01:15
anonym
24. 5. 2007 09:06
24. 5. 2007 09:04
24. 5. 2007 09:17
neregistrovaný "Tominico"
25. 5. 2007 09:01
neregistrovaný "DAWE"
27. 5. 2007 13:28
neregistrovaný "ron"
28. 5. 2007 00:22
neregistrovaný "6MPS"
31. 5. 2007 19:04
anonym
22. 5. 2007 10:33
mondeo
tomu říkám auto, to neni jak nudnej passat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2007 10:35
2.0
Automat jen k 2.0? ;-\
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 5. 2007 11:37
Re: 2.0
jiste pribidou dalsi neco s 6V
neregistrovaný "TECH"
22. 5. 2007 10:55
NO
Počkám až na živo, takhle je to jen o spekulacích. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Homer"
22. 5. 2007 11:22
Hmm, dost sexy
Konečně trochu sportovní elegance ve střední třídě. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - GuitarsHero
22. 5. 2007 23:04
Re: Hmm, dost sexy
Jak konecne? Mazda tam ma sestku uz nejaky ten rocik ;-)
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2007 01:43
Re: Hmm, dost sexy
Podle me zadna slava...konzervativně-sportovní??? To je nový trend? Stačí, že zkurvili Focuska..to mě mrzí doteď...ještě jsem si nezvykl, že tak výborné auto vypadá tak nudně...
neregistrovaný "Juha"
22. 5. 2007 11:24
podvozek
Už se těším na ty ódy na podvozek, který je mnohem lepší než u předešlé generace. Když to vemem pozpátku, tak sierra se nemohla ve stovce udržet na cestě.
Rozbalit vlákno
39
anonym
22. 5. 2007 11:36
Re: podvozek
sierra se opravdu nemohla udrzet na ceste hlaven v provedni Cosworth, hlavne si to Nove Mondeo prosimte nekupuj pro takoveho vola je to skoda.
neregistrovaný "King"
22. 5. 2007 11:36
Re: podvozek
Co já slyšel od osoby, která s ním už jela, tak ódy na podvozek platí pouze na kvalitní silnici, na rozbité prý záď dost odskakuje, prý možná i více, než u předchozího. :-!
anonym
22. 5. 2007 11:40
Re: podvozek
jenze u predesleho nedoskakoval vubec - nezavysle zaveseni, tak ze osoba asi mela vlci mlhu mozna nake to pivko pre jizdou.
neregistrovaný "King"
22. 5. 2007 15:33
Re: podvozek
Neodskakoval vůbec... Ty jsi komik. >:D
anonym
22. 5. 2007 17:22
Re: podvozek
ja? snad ty Kriplgle, jeste jsem nevidel vyceprvkovou napravu Mondea ktera odkakuje.
neregistrovaný "Robert"
22. 5. 2007 20:55
Re: podvozek
Když už tady chceš diskutovat, tak se nauč aspoň trochu česky, nebo je ti 12 a jsi na základce?
anonym
24. 5. 2007 01:00
Re: podvozek
PS Jinak osobne u ucebnice cestiny neo_nanuji jako ty Fikus ;)
neregistrovaný "Fikus"
22. 5. 2007 21:58
Re: podvozek
Vážený pane, vím, co děláte, kde děláte a pro jakou značku. Přestaňte napadat diskutující a radši si zopakujte češtinu :no:
anonym
24. 5. 2007 00:47
Re: podvozek
jak kde to mne zajima ??? :-) mne je cesti uplne u prd... az budu chtit resit cestinu pudu na forum o cestine, a vam doporucuji tam odejit hned tam nebudete psat offtopic.
neregistrovaný "Fikus"
24. 5. 2007 21:49
Re: podvozek
Čeština vám je u *, doma vas nevychovali, děláte tady chytrýho. Je mi vás upřímně líto. Mel biste sy zalozyt dýlerstvy Auto-out... >:D
anonym
22. 5. 2007 17:24
Re: podvozek
ja? snad ty Kriplgle, jeste jsem nevidel vyceprvkovou napravu Mondea ktera odkakuje. Proste placas blosti to neni Civic.
neregistrovaný "blablablabla"
22. 5. 2007 19:36
Re: podvozek
vYceprvkovou napravu jsem neviděl ještě nikdy. A že by odkakovala?
Míň papouškovat, více studovat a co tu vlastně běží. Multilink není sám o sobě zárukou ničeho, pokud tam nedochází ke kinematickému pohybu a vedení kola v ideální geometrické pozice, o což se prapůvodně konstruktéři snažili (lancia/alfa romeo 70. léta). Nelze kategoricky rozdělovat na víceprvek = super jízdní vlastnosti, ostatní = špatné, nepohodlné atd. Téhož se dopouštějí ale i lidí "odborně" vzdělaní v "odborné" veřejnosti, pohybující se ve viditelné části automobilové veřejnosti..bohužel...
anonym
24. 5. 2007 00:42
Re: podvozek
lepsi mene kecat prekroucene teorie a nejdrive to projet !!! Jiste samotny viceprvek nic nezarucuje
ale viceprvek + Ford znamena = neodskakuje
neregistrovaný "Adi"
22. 5. 2007 20:34
Re: podvozek
A ty si jako myslis,ze mondeo ma lepsi napravu,nez civic... >:D >:D >:D >:D
anonym
22. 5. 2007 22:56
Re: podvozek
řekl bych že ano, mluvíme-li o novém Civicu
neregistrovaný "huml"
23. 5. 2007 09:01
Re: podvozek
souhlasim s nevychovancem... viceprvkova naprava je z principu ta posledni, ktera by mela odskakovat. zatimco zadni naprava typu noveho civicu muze stacit na kvalitnim povrchu, na nekvalitnim bude odskakovat mnohem driv. Vse samozrejme zalezi i na kvalite a tvrdosti odpruzeni ale v techto dvou konkretnich pripadech to tak zcela jiste bude
anonym
24. 5. 2007 01:05
Re: podvozek
Myslim ze vyslednou kvalitu ma Ford zvladnou velmi dobre proto mne nakrkne poznam o odskakovani, to na mne dela dojem ze dany mamlas v zadnem Mondeu nikdy nejel ;))) a pokud by jel stejne prd pozna. Ale takovi odbornik praktiku tu bode vice.
Ano je jedna vec o tom neco napsat a pak to nekde poradne otestovat ;)
Avatar - Dinar
22. 5. 2007 12:25
Re: podvozek
Zdar Kingu, už jsem s tím jel, zatím jen tou "nej" verzí s 2,5 turbem, je málo věcí, které se tomu autu dají vytknout, v podstatě bych se shodnul s tím co je v článku. Co se podvozku týká, zrovna odskakování zadku jsem nezaznamenal, naopak, řekl bych, že schopnosti podvozku kopírovat povrch se v této třídě nevyrovná nic, nechci aby to vyznělo přehnaně, ale pocitově se podvozek, co do dynamiky, chová z 90% jako 5-er, ale přitom poskytne 90% komfortu E-klasse. Schválně píšu o autech o třídu výš, z Mondea mám tento pocit. Chová se jako velké auto, na druhou stranu to znamená urč. ztrátu ostrosti a bezprostřednosti reakcí starého Mondea, vztaženo k tvému etalonu ;-) Accord bude ve srovnání s novým Mondeem působit jako živější auto. Ale jak říkám, Mondeu, co se týká vlastností, těžko co vytknout, tím spíše zamrzí chabá nabídka motorů a převodovek nebo některé detaily v interieru.
neregistrovaný "King"
22. 5. 2007 15:32
Re: podvozek
Tak od tebe to beru. :-) Jsem zvědavý na testdrive. Osobně je mi bližší ta ostrost, ale to už je asi takový trend.
anonym
22. 5. 2007 17:25
Re: podvozek
jeslti neco odskakuje je to Civava a Akord, proste podvozkem radova auta.
neregistrovaný "Donald"
23. 5. 2007 07:47
Re: podvozek
Vždycky je to o naladění a víceprvek nebo multilink nemusí vždy nutně znamenat nejlepší jízdní vlastnosti. Civic a Accord jsou podvozkem řadová auta, protože to jsou běžné modely, stejně tak jako mondeo a jsou podle toho také naladěny.
anonym
24. 5. 2007 01:09
Re: podvozek
Jiste ale u Focusu Mondea nebo BMW 3 je naladeni "trochu" nekde jinde.
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 09:57
Re: podvozek
Než napíšeš nějakou pitomost, kterou ukážeš výši svého IQ, tak se raději dotyčným vozem projeď. A pokud máš aspoň trošku cítění "řidiče", pak se za ten nesmysl omluvíš :no:
neregistrovaný "jirkaf"
23. 5. 2007 08:53
Re: podvozek
Mam noveho focuse s viceprvkovou napravou. Pri rychlostech, kterymi jsem si dovolil jezdit s jinymi auty podvozek drzi dobre. Pokud ale jedete o 20 - 30 km vice nez si dovolite v jinem aute, pak na rozbite silnici odskakuje. Nejvice je to patrne, pri projizdeni zatacek rychlosti pres 100 km/hod.
anonym
24. 5. 2007 01:07
Re: podvozek
Pochybuji ze poznas co znamena oskakovani.
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 11:42
Re: podvozek
Ja teda nie som ziadny Gronholm ani Sumacher, ale mne v mojom mondeu kombi na podvozku nic nevadi. Myslim, ze Ford robi v mainstreame jedny z najlepsich podvozkov. (fiesta, focus, mondeo su na spici) >:D
Ak ti siera v 100vke nestiha podvozkom, skus vymenit pneu alebo servis >:D
p.s. aky je vlastne siera rocnik?? sucasnym autam asi konkurovat nemoze. Natolko Ford urcite dobu nepredbehol. :-!
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 12:24
Re: podvozek
Aha. Doufam, ze te nekde potkam, aby ti Sierra mohla ukazat, jak se neudrzi pri stovce na ceste, hm? ;-)
anonym
22. 5. 2007 17:26
Re: podvozek
hmm to ji mas asi v super stavu, vis co to je servis?
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 18:36
Re: podvozek
Na to bych se zeptal rad ja Tebe... ;-)
anonym
24. 5. 2007 01:31
Re: podvozek
se ptej ;))
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 12:26
Re: podvozek
Omlouvam se Astrosovi, predchozi prispevek byl samozrejme urcen pro Juhu, nejspise Juhu K. :yes:
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 12:43
Re: podvozek
v poho :yes: ;-)
neregistrovaný "Gino"
22. 5. 2007 14:23
Re: podvozek
Měl jsem Sierru 89, mám Mondeo 2002 a ne že by se Sierra neudržela na silnici, ale přeci jen je to více než generační rozdíl a řekl bych, že je hodně znát. Podvozek jako takový nebo mnou hodnocené jízdní vlastnosti jsou nesrovnatelné..pokud to ale bereš tak, že jezdíš po městě a nejdeš přes 50km/h, pak je to skoro jedno :-) Rozhodně bych doporučoval aby sis jednou zkusil projet nějakou zatáčku na srdce ve stejné rychlosti s oběma vozy, Mondeo ji vykrouží, je jisté a víš co čekat, Sierra je proti němu plaváček, ač jsem ji měl rád, doba je už jiná. Zkoušení dostat se se Sierrou v dané zatáčce na tu rychlost co s Mondeem je pak adrenalinová záležitost :-!
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 14:47
Re: podvozek
Otazkou je, v jakem stavu ona Sierra byla, jak opotrebovane mela tlumice atd. Ja sam se za Sierru peru samozrejme proto, ze jednu mam. A ve velmi, opravdu velmi dobrem technickem stavu, proste mazlicek, koupena jeste v Ceskoslovensku nova. Podvozek Sierry byl ve sve dobe na spicce, podobne jako dnes u Mondea. Jiste, doba pokrocila, sam mohu srovnat s novymi auty, ale citelnost jejiho podvozku a cistota jizdnich vlastnosti me dokaze vzdy znovu a znovu prekvapit. Podotykam, ze se jedna o maximalne zachovaly exemplar a myslim, ze nelze podle vyrachtanych plecek s pul milionem najetych kilometru posuzovat jizdni vlastnosti (cimz Vas nechci nijak urazet). A verte, ze podobnych Juhu K. uz vyskolila hodne, kdyz bylo treba ;-)
anonym
22. 5. 2007 16:20
Re: podvozek
Novou jsem ji neměl, ale kupoval jsem ji tuším nějak s 60000km z Německa, byla přesto jako nová a pravidelně servisovaná i nadále. Koupil jsem ji nedlouho po revoluci a v té době jsem s ní byl na vrcholu blaha, to mi vydrželo asi 5 let. Vůbec netvrdím, že v dané době byla špatná, ale porovnejte jízdní vlastnosti Favorita a Fabie - to je nebe a dudy, přičemž generačně je to odpovídající. Ten rozdíl mezi Sierrou a Mondeem nebude tak velký, ale pokud budete mít tu možnost, projeďte pořádně nějaké ze současné končící generace Mondea, ten rozdíl je více než znatelný.
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 16:48
Re: podvozek
Ano, s tim s Vami naprosto souhlasim. Tu moznost jsem mel, dokonce s 2,5 V6 (i kdyz ta na tom neni z hlediska vyvazeni podvozku tak dobre jako lehci ctyrvalce)a jako spolujezdec s ST 220, vyborna auta :yes: Dokazu si ale predstavit, ze Sierra v roce 1982, kdy prisla na trh (samozrejme ne k nam), musela pusobit jako zjeveni. Mam doba par puvodnich testu a vsichni novinari z ni byli naprosto na vetvi. Shrnul bych to tak, ze jeji podvozek postarada onu tzv. blbuvzdornost dnesnich aut, pokud ale vite, co delate, vzdycky vas podrzi a nikdy nezklame. Je to i tim, ze v porovnani s novymi auty je mnohem mene odtazita. Sierra posunula automobilismus o poradny kus dopredu a napriklad i nove Mondeo z ni v leccem tezi ;-)
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 16:12
Re: podvozek
ano, ano, no a Model T ma takisto prekvapivo horší podvozok ako mondeo. >:D
anonym
24. 5. 2007 09:13
Re: podvozek
no to nevim, my mame v rodine sierru 93 a 130-140 je standadni cestovni rychlost po dalnici...
22. 5. 2007 11:28
není to krása?
ty linie :yes: :yes: a ta cena se taky dá ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lazak.
22. 5. 2007 11:53
Mix
Nemůžu si pomoct ale ten předek mi připomíná hodně nový Fiat Bravo namíchaný s 407, alspon podle tech fotek.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 11:59
Re: Mix
ja tam skor citim nadych Jaguaru, ale to urcite nieje na skodu
anonym
22. 5. 2007 12:26
Re: Mix
vidí tam ještě někdo nějaký jiný auto?
neregistrovaný "Jogi"
22. 5. 2007 12:36
Re: Mix
Hej , mne to zdialky pripomenulo aston martin :-)
neregistrovaný "Astros"
22. 5. 2007 12:46
Re: Mix
no ale na to sme si predsa uz zvykli, ci nie?? :-O
neregistrovaný "DS"
22. 5. 2007 18:10
Re: Mix
Ja bych skoro rekl, ze anonym to myslel ironicky. Vzdycky se objevi nekdo, kdo musi napsat, ze se to necemu podoba. Ano, podoba! Mondeo je taky auto, neni to letadlo, takze se vzdycky musi, jako kazde jine auto, necemu podobat. To uz bychom potom mohli zacit psat, ze se to podoba vsem autum, protoze to ma 4 kola a na tom je tuna plechu. Cili komentare "mix neceho s necim" jsou uz uplne mimo, zcestne a usmevne.
anonym
22. 5. 2007 20:51
Re: Mix
omyl...Roomster se nepodoba naprosto nicemu >:D
anonym
22. 5. 2007 21:51
Re: Mix
jo, Fabii >:D
neregistrovaný "Pedro"
22. 5. 2007 12:26
4x4
Jeste kdyby to delali jako 4x4, tak bych svoje soucasne Mondeo hnedka vymenil.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
22. 5. 2007 12:57
uz se tesim :)
opravdu se tesim az prijde nova mazda 6. predpokladam ze bude mit tenhle podvozek co ma mondeo ale benzinove motory budou zase o malinko silnejsi ;). a treba zase prijde s tak krasnym nadcasovym designem jako ma ted a nebudem resit jaky dalsi auto. tohle mondeo je pekny (zvlast kombi) ale je to stale takove moc usedle. stale bych volil Mazdu 6. podvozky podobne (mazda bere fordu), motory podobné (ford bere mazdě) a hezčí šasi (kazdej to svoje) ...

at je to jak chce, rozhodne je to hezci a lepsi volba nez octavka :)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 13:24
Re: uz se tesim :)
anonym
22. 5. 2007 13:48
Re: uz se tesim :)
Vim ze to asi byl umysl, porovnat s octavii, aby se zde nejaký zarputilec zacal rvat o pozici O2 :-|... Nechci tady pet ody na Skodu ale mi to neda a musim reagovat. V cem je Mondeo lepsi volba nez O2??? Za vetsi balik penez vice muziky. To je prece ferove, ne? Kazdy proste nepotrebuje tak velke auto formatu stredni trida. Az bude slusne Mondeo stat 600k, pak mozna bude lepsi volba... 1.6 nepovazuji za slusne Mondeo, jen pro upresneni...
Avatar - skejpa
22. 5. 2007 13:56
Re: uz se tesim :)
jenze O2 neni o nic levnejsi nez mondeo. pripocti si vybavu ktera je u konkurence standard a mas hned cenovku nastejno... a to nepocitam predrazene benzinove motory FSI (ktere podle vyrobce maji vynikajici spotrebu ale podle testu maji spotrebu uplne stejnou jako ostatni benzinaky), a konkretne mondeo je prece jen podvozkem malicko nekde jinde ne ?
anonym
22. 5. 2007 14:28
Re: uz se tesim :)
zas tady nekod porovnava golfa a vetsi auta, coz mondeo urcite je. Ford rizeni razeni podvozek :yes:
anonym
22. 5. 2007 14:34
Re: uz se tesim :)
Soucasna M6 ma vlastni platformu, resp. podvozek!
neregistrovaný "CSR"
22. 5. 2007 13:09
nechápu jak se vám to může líbit?
jak se Vám může líbit takový design? fuj! je to jen móda která za pár roků odezní a z tohoto mondea bude stejná ošklivka jako z toho ob jednu generaci zpět
Rozbalit vlákno
4
Avatar - skejpa
22. 5. 2007 13:53
Re: nechápu jak se vám to může líbit?
ten design neni spatnej ale podle me bude za rok vypadat hrozne fadne. to je presne co sem psal. mazda 6 ma treba charisma i ted po tech letech ale mondeo uz je proste designove pasé (myslim tu minulou generaci)...
anonym
23. 5. 2007 07:59
Re: nechápu jak se vám to může líbit?
:yes:
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 16:24
Re: nechápu jak se vám to může líbit?
je videt že jsi určitě fanda Mazdy ale nezlob se nikdy Mazda nedosahovala kvalit Mondea a to nejen na okraskach ale hlavně dálnicích!!!A že by byla nějak povedená MPS >:D >:D >:D to zrovna :no: >:-[] jo a memu znaámému schřela jenda sestka v garáži jen tak si skratla elektrika o te doby má mazda po pí...... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 16:24
Re: nechápu jak se vám to může líbit?
je videt že jsi určitě fanda Mazdy ale nezlob se nikdy Mazda nedosahovala kvalit Mondea a to nejen na okraskach ale hlavně dálnicích!!!A že by byla nějak povedená MPS >:D >:D >:D to zrovna :no: >:-[] jo a memu znaámému schořela jenda sestka v garáži jen tak si skratla elektrika o te doby má mazda po pí...... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "destroy"
22. 5. 2007 13:11
:)
octavka? toto konkuruje superb
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 13:40
Re: :)
Bohuzel si jen Cesi porad mysli, ze Octavia patri do stredni tridy. Zrovna tuhle me jeden ozrala v hospode presvedcoval, jak je Octavia I RS mnohem lepsi nez odchazejici Mondeo ST a jak s ni na dalnici ujel policajtum s ST... >:D
Avatar - skejpa
22. 5. 2007 13:50
Re: :)
lol vtipalek :D ze s tim ujel policajtum s ST220 ? :D hehe - byl asi vazne dost ozralej...

btw: toto urcite nekonkuruje superbu ;) superb mozna nema tak vynikajici jizdni vlastnosti ale jinak je mnohem luxusneji zameren nez mondeo.
neregistrovaný "VDC"
22. 5. 2007 15:24
Re: :)
Superb konkuruje leda tak Omeze. Velky nic moc auto za relativne slusnej peniz (co se plechu tyce, nikoli vybavy).
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 09:44
Re: :)
Superb je luxusněji skutečně pouze zaměřen. Krom podelného prostoru je hlučnější (motor, ale především překvapivě podvozek) a nepohodlnější než prachobyčejný Mégane. :-!
22. 5. 2007 16:51
Re: :)
No tak ujet by relativně mohl bez problémů, pokud to RS má solidně upravený >:D
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 17:15
Re: :)
Nebylo. A dokonce ho pry honili i na okresce, na kterou z te dalnice sjel a i tam jim ujizdel. Tohle mi opravdu hrozne vadi... :-(
neregistrovaný "IT"
22. 5. 2007 18:53
Re: :)
OT:Jak to dopadlo?Ujel nebo jej chytili? :-!
Nové Mondeo je krásné. :yes:
neregistrovaný "Urbi"
22. 5. 2007 21:05
Re: :)
Na druhou stranu, ten blazinec na strese je muze hlavne ve vysokejch rychlostech dost brzdit...
neregistrovaný "Roman"
22. 5. 2007 21:44
Re: :)
Nakonec se na to pry vykaslal a zastavil. A cajti mu pak pry rikali, ze by ho v zadnym pripade nedostali:) Nic jsem mu na to nerikal, je lepsi ty lidi nechat, at si ziji v tom jejich vlastnim svete...
neregistrovaný "Bobek"
23. 5. 2007 08:20
Re: :)
A pak se konečně probudil. :-)
neregistrovaný "e.t."
23. 5. 2007 13:46
Re: :)
Pokud vim tak maji policajti ST upravene.. A prvni uprava me napada vypnout omezovac na 250 kmh a chip motoru. Tj. na dalnici policajti dostanou 250 hrave a topspeed vidim na 270 realnych (280 tachometrovejch).
Tj. ze jim ujizdel na dalnici? 4valec 1,8 versus 6valec 3,0? to se trosku sekl ozrala jeden
neregistrovaný "Donald"
23. 5. 2007 14:57
Re: :)
Policejní úprava spočívá v dodatečné instalaci policejního vybavení (vysílačka,majáky,radar,kamera atd...). Jinak jsou sériové.
neregistrovaný "skl"
22. 5. 2007 13:27
ceny
No neviem co vsetko je v X packu ale priplatok za 5valec oproti 2.0 je skoro 200tis.Kc... a je pomaly na dostrel k M6 MPS; a ta bude aj proti nacancanemu podvozku Mondea predsalen niekde inde...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - skejpa
22. 5. 2007 13:51
Re: ceny
jj M6 MPS si to potaha ;) a je to 4x4 ;)
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 16:28
Re: ceny
mazda mps je s......... racka takhle zvatlaji jen lidi co v ní nikdy nejeli >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "sir"
22. 5. 2007 13:53
Re: ceny
taky ma o 50% vetsi vykon nezli 2,O a jinou uroven vybavy :)
neregistrovaný "skl"
22. 5. 2007 16:07
Re: ceny
No to je sice pravda, ale tych 200 Kc aj tak nasere 8-s
neregistrovaný "mimo limit"
23. 5. 2007 01:32
Re: ceny
nechapu, proc je nove mondeo v nemecku podstatne levnejsi :(
viz www.ford.de
u nas si na 103kw diesel nesahnu, v nemecku 5D v pohode .....
neregistrovaný "sargis"
22. 5. 2007 13:53
dieselove motory
Naftaky budu vari dobre, ale preco tak slabo odstupnovane vykonove spektrum?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sir"
23. 5. 2007 07:17
Re: dieselove motory
v Německu se nabizí jěště 1,6 92 KW, pred podziemme bude 2, TDCi 129kw a 2,3l 123 kw s 6ti automatem-...pak snad nekdy ST
Avatar - misoo
22. 5. 2007 14:17
kral stredneho mainstreamu
je to tak, kral stredneho mainstreamu je tu, treba vsak pockat na definitivny test, no na 99,9% je to v suchu. vyvazeny, nie nudny a pritom zaujimavy moderny design, skvele motory, jazdne vlastnosti vraj sahaju k premiovkam, cena bezny mainstream, kvalita, prakticnost, co viac si v strednej triede za tu cenu priat ?? ak mas nieco proti, este raz si precitaj ten clanok hore ! ;-) :yes: ja volam - bravo nove mondeo ! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ho či Min"
22. 5. 2007 14:18
Nej auto segmentu?
Myslím že to bude zase legenda, stejně jako Focus, nebo předchozí model Mondea. Ford jednoduše taková auta umí! I když nejsem extra fanoušek této značky, tak smekám! V Evropě bude opět hit. Ve Wolfsburgu budou zelenat závistí :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - misoo
22. 5. 2007 14:23
Re: Nej auto segmentu?
asi tak to vidim aj ja ;-) :yes:
Avatar - bxs
22. 5. 2007 20:16
Re: Nej auto segmentu?
I já. :-)
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 16:28
Re: Nej auto segmentu?
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ike"
22. 5. 2007 14:18
jen 5 stupnový dvoulitr????
škoda jen 5 kvaltu u benzínového dvoulitru,stejně jako chybí u nynejšího mondea,bude chybet u toho nového, 6 stupnu by mělo být standardem:):(
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2007 14:40
MONDEO
Je to tu. Konečně. Dosud jsi měl ve středním mainstreamu vlastně jen jednu možnost - Passat, Apoštol tvých snů. Ostatně tomu také korespondovaly počty prodejů. Byl Passat a pak dlouho... opravdu dlouho nic. Tak konečně je na světě konkurence. Jo, Mondeo je velmi důstojnej kousek do tvé garáže. Nahoře popisuje redakce první kontakty, a ty jsou veskrze pozitivní, Dinar koneckonců potvrzuje. Tak teď už jde jen o to, jestli se ti nové Mondeo líbí. Pokud ano, může to klapnout. Těšme se na souboj dvou hlavních hráčů. Passat ztrácí 3 roky, získává ovšem akcentem na sedanovou luxusní notu. Tak uvidíme. Každopádně evropská vrcholná mainstreamová dvojka je PAssat a Mondeo. Nebo snad víš o někom jiném?
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Ricardo
22. 5. 2007 15:22
Re: MONDEO
A Mondeo a Passat, a Mondeo a Passat, a Mondeo a Passat, a Mondeo a Passat, a Mondeo... >:D
neregistrovaný "FX"
22. 5. 2007 15:40
Re: MONDEO
No spíš by se slušelo napsat alternativu. ;-)
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 15:55
Re: MONDEO
Uz tim svym nickem jsi blizko. Kdo nechce Mondeo a bude koukat vis, bude mit XF ;-) Jeste parkrat se vyspime a je tu :yes: :-)
neregistrovaný "FX"
22. 5. 2007 16:11
Re: MONDEO
Obávám se, že XF nikdy nebude tuctovka, aby výrazně zasáhl do prodejů. Osobně myslím, že půlka dílů bude společná s tímto Mondeem, ale cena bude o polovinu vyšší. Pekné XF rozhodně je.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2007 18:37
Re: MONDEO
Alternaivy už tu padají - zcela jednoznačně Mazda6, letos přijde nová Vectra, Laguna, Accord, to je snad každému jasné ;-)
22. 5. 2007 19:25
Re: MONDEO
Jsem hodně zvědav na Vectru :yes:
neregistrovaný "TECH"
23. 5. 2007 12:18
Re: MONDEO
Já zas na ACCORD....
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 16:30
Re: MONDEO
haha je to s.....racka >:-[] >:-[] a lidový vůz k tomu
Avatar - skejpa
22. 5. 2007 15:27
Re: MONDEO
evropska ano - ale co treba mazda 6 (dvoulitr s 6stupnem) a honda accord. podle me je to dost slusna konkurence ne-li lepsi :)
neregistrovaný "FX"
22. 5. 2007 15:51
Re: MONDEO
GTI chtěl evropu. Většina evropských firem má nepsané pravidlo, které se vyhýbá asijské produkci.
22. 5. 2007 15:52
Re: MONDEO
Obě dvě jsou takřka výběhová auta. Dnes už těžko mohou zasáhnout do boje na čelních evropských místech.
neregistrovaný "skl"
22. 5. 2007 16:16
Re: MONDEO
no vybehove mozno su, napriek tomu vyzeraju obidva 30x lepsie ako ta tvoja opuchnuta "ikona" ;-)
Avatar - nielblack
23. 5. 2007 02:24
Re: MONDEO
presne tak o tom tady snad nikdo nemusi pochybovat, ze M6 a Accord jsou lepsi auta po vsech strankach nez Passat, ikdyz jsou vybehova. >:D
neregistrovaný "misoo"
22. 5. 2007 15:54
Re: MONDEO
mazda ma uz svoj vek, preto je uz trochu mimo pri porovnavani. accord neviem, mozno trochu, pre niekoho... ale osobne si myslim ze passat a mondeo su ostatnym dost vzdialeni. pre mna osobne je vsak rozdiel medzi prvym a druhym taky isty ako medzi druhym a tretim ;-)
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 15:58
Re: MONDEO
Nezapominejme, ze Mondeo teprve najizdi do vyroby a jiste se casem dockame vetsi palety motoru a prevodovek a doufejme , ze taky AWD. To jim chybi nejvic a nechapu, proc kdyz to Ford ma, tak proc to tam , sakra, neda! ;-\
neregistrovaný "misoo"
22. 5. 2007 16:00
Re: MONDEO
tak tak, aj ceny este pojdu dolu. 4x4 bude asi len v ST, potom, niekedy, mozno...
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 16:14
Re: MONDEO
Podle me, jestli nenasadi AWD i do "civilni" verze, treba jen v urcite motorizaci a vybave, tak jsou u Fodru opravdu * ve vedi ;-\
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 16:16
Re: MONDEO
Fordu a vedeni a ta * to byl lidovy vyraz pro muzske prirozeni zacinajici na ko, pokracujici taky ko a koncici na ti
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:14
Re: MONDEO
Se netlem! I muzi maji sve dny. Fakt jsem nic nechytil od DainelDesign. NO TOTO OZAJ NIE!!!!!!!! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2007 17:38
Re: MONDEO
Radši ho sem nevolej. ;-) Bohužel se chvílemi zdá, že u Fordu mívají ty své dny častěji a u Jagu by už z nich muselo vedení stokrát vykrvácet. 8-s ;-) >:D
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:41
Re: MONDEO
Uz jsem 9x odplivnul. 3x za DD, 3x za managery Fordu a 3x za managery Jagu. Snad to bude neco platny. 6x z 9 jsem si trefil monitor... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2007 17:57
Re: MONDEO
6 je magický číslo. ;-) >:D
22. 5. 2007 17:15
Re: MONDEO
A už je to tady, zase mi někdo vykládá, jaké mám sny. Víš úplný kulový o mých snech. Na tyhle PR kecy ti skočí někdo slaboduchej, kdo nemá názor, nebo člověk, který se bojí vybočit z průměru. Svý sny jsem si splnil nákupem Mondea 2001 hatchback v nádherné rudé barvě a Passat je mi ukradený.
22. 5. 2007 17:28
Re: MONDEO
Hatchback ... to bude zakázková výroba, že ? >:D >:D >:D
22. 5. 2007 20:27
Re: MONDEO
Směješ se své hlouposti nebo neznalosti. Hatchback je u Fordu označení pětidvéřové karoserie, mrkni třeba na www.ford.cz, pak se styď a choď kanálama.
22. 5. 2007 21:58
Re: MONDEO
Nahlédni v TP do kolonky "Druh(typ)karoserie". Nemáš tam náhodou napsáno liftback ?
23. 5. 2007 16:13
Re: MONDEO
Už jsi se podíval na www.ford.cz Mne zajímá, jak to pojmenoval Ford. Pro mnoho lidí je hatchback jako liftback - stojí ti to za tu diskuzi?
anonym
23. 5. 2007 16:58
Re: MONDEO
Jasně, že jsem se díval. Začíná mi to připomínat Pelíšky: nok nebo knedlík !!! :-)
24. 5. 2007 19:19
Re: MONDEO
Jo, však ty si hraješ se slovíčky. Já hlásím, co prodává Ford a to jsem si koupil.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2007 19:43
Re: MONDEO
:yes: zapomněl na BMW 7er, to musíš přece taky chtít >:D
neregistrovaný "ultra"
23. 5. 2007 12:45
Re: MONDEO
Celkem zamerne sem se vyhybal diskusim na auto.cz a to prave z jednoho duvodu: nema smysl se s nekterymi lidmi hadat, jasnym prikladem bud prave GTI. Kdo se skryva za timto nickem je mi uz opravdu jedno, ale nemuze byt uplne pri smyslech a vubec ne myslet v sirsich souvislostech. Trzni uspech vozu je jedna vec, jeho opravdove kvality vec druha... Tomu ale ty zrejme nechces rozumet. To je jako ze treba Nova je nejsledovanejsi ale zdaleka ne nejkvalitnejsi televize. Lidi dnes auta - buhuzel - nekupujou podle jizdnich vlastnosti, vyspelosti konstrukce nebo nedejboze statistice poruchovosti. To, ze se prodava Passat v Evrope nejlepe - chtel bych vedet zdroj teto informace, i kdyz nemam zasadni duvod Ti neverit - je vysledek toho, ze nej-trhem je Nemecko, Nemci proste setrvacne svoje auta kupovat budou a v mainstreamu tam z nemeckych znacek uz nikdo nic moc, kromne Mondea nenabizi. A prikladu teto KONZUMNI DEBILITY je vic, treba Skoda Fabia: na trhu je mozna 5 srovnatelnych nebo lepsich aut, ktere nemaji v zakladu uz 3 valce a az 44kW!!! Ale obecne povedomi o nenahraditelnosti Fabie je zakladnim kamenem obchodniho uspechu. Jak muze Roomster 1.2 stat vic nez Suzuki SX4 1.6 ??? - nehlede na vybavu, tento rozdil v motorech je neomluvitelny... Motory TDI? Jedina chyba Octavie, kterou jsem se projel cca 400 km byla silena nekultura behu TDI - jelo to jako delo, to ano, ale jel jsem i Lagunu 2.0 dci... Tichy, kultivovany, neuveritelne silny motor - different world. Takze to, jestli jsou auta opravdu dobra, podobne jako vino, nerozhodujou KONZUMENTI ale znalci. Tak prestan konecne tvrdit, ze nic nez VW neni auto, podepirat to pseudoargumenty a jinak kvalitnim slohem. I tve navazeni se do korejskych znacek je projevem nedostatku objektivity, ne kazdy korejsky vuz je vyborny, ale pokrok ktery dosahuji nelze nevidet. Takze prosim o vice objektivity a mene poloinvektivnich poznamek.
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 10:08
Re: MONDEO
On bral ten seznam pozpátku >:D
neregistrovaný "zmulin"
22. 5. 2007 16:06
Design
No mě to taky trochu připomíná nový Bravo dodělaný dílama z Astona.Takže nakonec žádnej originál,ale pěkný to je.Jinak jestli chce někdo jistější jízdní vlastnosti,tak je tu pořád Alfa a BMW.Passat bych v týhle rubrice radši nehodnotil.... :-!
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2007 17:24
Re: Design
Jeden problém - nové Mondeo bylo představený dřív než nové Bravo, tak nevím, jak je to s opisováním.
anonym
22. 5. 2007 17:44
Re: Design
BMW s zadnim nahonem nemuzem porovnavat a ani cenou;) jednie tak u rady 1, a Alfa no lepe jak Fod na tom fakt podvozkem meni, ale dobrej pokus ;)))
neregistrovaný "Cynik"
22. 5. 2007 17:21
Passat x Mondeo
Mondeo jsem ještě ani neviděl naživo a už u mě vítězí na plné čáře. Ten design je skutečně na úrovni - a to jak exteriéru, tak i interiéru. Ale zase třeba na Passat 2.0 TDi 4Motion bohužel odpověď nemá. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2007 17:24
Když tak na něj koukám...
...tak ve střední se mi nejvíce zamlouvá Legacy a Volvo.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:30
Re: Když tak na něj koukám...
Zradce! A co X-Type? *smajlik s vyplaznutym jazykem*
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2007 17:49
Re: Když tak na něj koukám...
Napadlo mě to až za chvíli. Ano i X-type. Kdo nemá potřebu nějakého většího prostoru v sedanu (třeba i já), tak bych ho dal na první místo. U toho Volva jsem se nechal spíš unést protože S60 se mi až tak moc nelíbí, je vidět že je již starší a nemá tu pěknou středovou konzoli. S40 je zase menší, takže by se neměla srovnávat s Mondeem. Ale subjektivně mi S40 přijde zvnějšku velká asi jako X-Type. Těším se, až přijde nástupce S60 ve stylu S80 vč. interiéru. U Legacy Sedan mi trochu vadí ten "prohnutý" zadek, interiér taky žádný zázrak, ale jako celek se mi líbí. Zejména v tm. modré, co ho vídám, tak vypadá náramně.
anonym
22. 5. 2007 17:40
Nove Mondeo ST 350PS !!!
Tak abych navnadil tak ti co smutni na d nabidkou motoru ktera jiste jeste pribide jako dalsi motory pro S-MAXE a Galaxy.
Jenom pustim
nove Mondeo ST bude mit 6 valec -short inline 6, SI6 s 350 PS a nahon 4x4.
stejny motor bude mit i novy Focus RS take nahon 4x4, 300PS.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:43
Re: Nove Mondeo ST 350PS !!!
Jestli je tohle pravda, tak :yes: Sice se mi 350 zda byt nerealne, ale o motoru R6 ve Fordu se uz nejaky patek mluvi, takze to treba neni takova utopie.
neregistrovaný "Cynik"
23. 5. 2007 13:17
Re: Nove Mondeo ST 350PS !!!
Tak tem 350 ps neverim (to by trumflo Volvo S60 R), ale pokud vis, co rikas, tak :yes: :yes: Ono by uplne stacilo i tech 300 koniku a 4x4. A take by se mel objevit nejaky silny diesel 4x4 - pak by melo Mondeo vyhrano.
anonym
23. 5. 2007 15:46
Re: Nove Mondeo ST 350PS !!!
netvrdím, že tomu na 100% věřím, ale Volvo bych v tomhle ohledu jako referenci nebral - Ford má ke sportovnu výrazně blíž bež Volvo
neregistrovaný "petr"
23. 5. 2007 15:16
Re: Nove Mondeo ST 350PS !!!
doufam ze bude mit i automat
22. 5. 2007 17:40
NIC PROTI, ALE...
vypadá to slibně, ale do očí mne bije jistá disproporce: To auto má opticky příliš malá kola! Vypadá to až pitoreskně... Celá karoserie působí mohutným dojmem a ty kola vypadají jako ze závodní Fiesty. Výrobce, aby to opticky trochu dohnal, využívá co největších ráfků a galuskové výše profilu. Jak zbytečně tím bude trpět komfort netřeba připomínat. Škoda, toto je opravdu dost velká chybička na jinak dokonalém díle.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2007 17:44
Re: NIC PROTI, ALE...
Steny problem ma BMW. Potom to dohani runflaty.
22. 5. 2007 17:51
Re: NIC PROTI, ALE...
to je pravda, strašná móda... Není nad rozumný profil. Chápu, dnes už by neprošla výška gum jako na Tatře 603, ale toto je druhý extrém. Na tomto Mondeu bych ty ráfka nechal, a přidal navíc pořádný profil pneumatik. Kola by byly větší a auto by bylo dokonalé. Téměř... Chybí ten šestiválec (snad se dočkáme) ;-)
Avatar - VDC
22. 5. 2007 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
22. 5. 2007 17:51
Re: NIC PROTI, ALE...
nemysim ze to je takovi problem, videl jsem nove Mondeo s alu styl Mustang s 16ky balony a nebylo to tak spatne zalezi jaky design alu volis. Navic u dobreho podvozku ktere Ford dela jsou i 17 na dirach unosne. Proste podvozek to odfiltruje.
22. 5. 2007 17:57
Re: NIC PROTI, ALE...
Jsem zvědavý až ho uvidím na menších ráfcích. Jistě na designu taky hodně závisí. Každý centimetr gumy na profilu setsakra poznáš na komfortu, i když to na první svezení vypadá že s tím nemá podvozek potíže. Všechno mnohem víc trpí. Zbytečně
anonym
22. 5. 2007 18:08
Re: NIC PROTI, ALE...
Jiste trpi, ale to by jsi s tim nemohl jezdit, nebo by jsi jezdil s plechacema celi rok protoze jsou nejmekci, dalsi vec je pouzita slitina alu nektere jsou tvrde nektere mene.
Ale cekam ze to Ford vyresi elegatne preste da velky profil plechacu + poklice. Jako u predesle generace Mondea nebo myslis ze vsechny prodavali na 18" ne.
Tak se to dela i u posledni generace Fiesty ma totiz podvozek jak motokara i v zakladnim modelu.
neregistrovaný "KAKACEK"
22. 5. 2007 17:59
MAM HO A HNED 5
NO TAK J ASEM SI JICH KOUPIL ROVNOU 5 A MUSIM UZNAT ZE SOU VERY GOOD. MAM JE V UPRAVE PRO JAMESE BONDA A FAKT LUXUS DOKONNCE I PLYN A BRZDY TO MA. JEN SEM NEVEDL K CEMU JE TO BLBY TLACITKO S NAPISEM AC TAK SEM HO ODMONTOVAL A NAMÍSTE NĚHO SEM TAM NAISNTALOVAL KLIMATIZACI. VÝKON JE OBROVKSY DOKONCE DOJEDU AZ ZAHRANICE. MAM VERZI 2.2CTDI ALE ZJISTIL JSEM ZE LPG MA VETSI OKTANOVE CISLO TAK PROC HO TAM NENARVAT NE? NASTARTUJU A HOWNO TAK SE KOUKNU DOVNITR A PRUSER URAVALA SEM MI HADICKA DO OSTRIKOVACU ALE COZ JESLIKOZ MAM RUCE Z OVOCE DO JOGOBELY A SEM auto-počo-mental tronik TAK SEM TO NEJAK SPLACAL A JEZDIM.
PROSTĚ LUXUS DOPORUČUJU ZA TECH PAR KACEK TO STOJI.
Rozbalit vlákno
2
anonym
23. 5. 2007 09:13
Re: MAM HO A HNED 5
si spis cuuurrraceekkkk >:-[] >:-[]
anonym
23. 5. 2007 09:13
Re: MAM HO A HNED 5
jsi spis suracek >:-[]
anonym
22. 5. 2007 18:03
NO TOTO
Ako niekto môže dať, že autu chýba pohon 4x4.To sú ale magori.
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 5. 2007 18:47
Re: NO TOTO
DD :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
22. 5. 2007 18:09
Neví někdo, kdy budou v nabídce další nafťáky?
Mám na mysli V4 2.2, ale hlavně V6 2.7..
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2007 20:10
Re: Neví někdo, kdy budou v nabídce další nafťáky?
V4 2.2 - nikdy, ale jako radovy 4valec se 175k ano
V6 2.7 - silne o nem pochybuju, ale uvidime

Jinak Titanium s 2.5T je vazne nadherny svezeni.
anonym
22. 5. 2007 18:51
Re: MODEO MÓNDEO, MÓÓNDÉÉÓ
Tak tu nemáš čo robiť.
neregistrovaný "Hary"
22. 5. 2007 18:52
Re: MODEO MÓNDEO, MÓÓNDÉÉÓ
Mi vieme že si nechapavý ale výborne nás zabávaš.
anonym
22. 5. 2007 19:15
Re: MODEO MÓNDEO, MÓÓNDÉÉÓ
:no: :no: :no:
neregistrovaný "kka"
22. 5. 2007 19:17
Re: MODEO MÓNDEO, MÓÓNDÉÉÓ
NO TAK J ASEM SI JICH KOUPIL ROVNOU 5 A MUSIM UZNAT ZE SOU VERY GOOD. MAM JE V UPRAVE PRO JAMESE BONDA A FAKT LUXUS DOKONNCE I PLYN A BRZDY TO MA. JEN SEM NEVEDL K CEMU JE TO BLBY TLACITKO S NAPISEM AC TAK SEM HO ODMONTOVAL A NAMÍSTE NĚHO SEM TAM NAISNTALOVAL KLIMATIZACI. VÝKON JE OBROVKSY DOKONCE DOJEDU AZ ZAHRANICE. MAM VERZI 2.2CTDI ALE ZJISTIL JSEM ZE LPG MA VETSI OKTANOVE CISLO TAK PROC HO TAM NENARVAT NE? NASTARTUJU A HOWNO TAK SE KOUKNU DOVNITR A PRUSER URAVALA SEM MI HADICKA DO OSTRIKOVACU ALE COZ JESLIKOZ MAM RUCE Z OVOCE DO JOGOBELY A SEM auto-počo-mental tronik TAK SEM TO NEJAK SPLACAL A JEZDIM.
PROSTĚ LUXUS DOPORUČUJU ZA TECH PAR KACEK TO STOJI.
Avatar - VDC
22. 5. 2007 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Fikus"
22. 5. 2007 22:17
Re: MODEO MÓNDEO, MÓÓNDÉÉÓ
Yeah, it was drive TDDi >:D
22. 5. 2007 19:05
Super
Povedlo se :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 5. 2007 19:10
zmenšenej s-max
ze zadu vypadá jako zmenšenej s-max a vw passat vypadá víc luxusněji a reprezentativněji :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 09:16
Re: zmenšenej s-max
vec názoru vw je sterilní a hlavně lidový vůz >:-[] >:-[]
22. 5. 2007 19:27
2.2 TDCi
Ja chci Biturbo!!!! :'-(
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "fff"
22. 5. 2007 19:29
Re: 2.2 TDCi
ja chci kompresor s biturbem
anonym
22. 5. 2007 19:38
Re: 2.2 TDCi
A Já 2x kopmpresor biturbo a atmosférický motor!!! >:D

8-s
neregistrovaný "rasple"
22. 5. 2007 19:38
Re: 2.2 TDCi
lol
anonym
22. 5. 2007 19:56
Re: 2.2 TDCi
Nerozumiem ?????????
anonym
22. 5. 2007 19:58
Re: 2.2 TDCi
Veď keď si nezrozumiteľný!
anonym
22. 5. 2007 20:07
Re: 2.2 TDCi
Nemaš sa hrať na piesku ?
neregistrovaný "Jozki."
22. 5. 2007 22:27
Re: 2.2 TDCi
Ano. Ale my to uz vieme nemusis nas na to upozornovat. >:D >:D
neregistrovaný "Well"
22. 5. 2007 21:40
Nové Mondeo
Nemůžu si pomoct, ale to auto se mi ani trošku nelíbí. Kdyby se stejným designem přišel Korejec, to by si to slíznul, ale Forda tu budeme vynášet do nebes. Designově je to propadák :no: .
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Fikus"
22. 5. 2007 22:20
Re: Nové Mondeo
Každý má jiný vkus a líbí se mu něco jiného. To, že se nové Mondeo nelíbí Vám neznamená, že se nemůže líbit ostatním. I když jste o tom přesvědčen, tak nejste středem Vesmíru 8-s
neregistrovaný "Well"
23. 5. 2007 08:17
Re: Nové Mondeo
Já jsem taky napsal pouze svůj názor ;-) .
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 09:18
Re: Nové Mondeo
nikdo ti to necpe vetsinou tohle rikaji lidi co jezdí ve fabii po vesnici s volume do prava >:-[]
neregistrovaný "Kolemjdoucí"
22. 5. 2007 22:46
Re: Nové Mondeo
Od člověka, kterej má za vzor designu Civic, to sedí :-) Ještě by nás tady mohl nějakej Japonec poučovat o hokeji a máme to komplet >:D Jinak abych nebyl OT, tak nové Mondeo :yes:
22. 5. 2007 22:55
Re: Nové Mondeo
>:D >:D ...japonec poučovat o hokeji... :yes:
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 10:12
Re: Nové Mondeo
To by mohl jen Pouč-Oho-Kej >:D
neregistrovaný "ron"
23. 5. 2007 09:21
Re: Nové Mondeo
promin ms nakupní tašku jmene JAZZZ >:-[] teda ty o disingu bud raci sticha a běž do garaže a podívej se na tu nakupní tašku troubo >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jirka"
22. 5. 2007 22:00
Renault Laguna
Tak nevím, ale hodně moc mi to připomíná Renaulta Lagunu. Nynější Mondeo je o poznání hezčí. Nediskutuju teď o technice, ale o designu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pjenkava
22. 5. 2007 22:24
Cena
Je to ukrutně, ale ukrutně drahý :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mimo limit"
23. 5. 2007 01:35
Re: Cena
nechapu, proc je nove mondeo v nemecku podstatne levnejsi :(
viz www.ford.de
u nas si na 103kw diesel nesahnu, v nemecku 5D v pohode .....
Avatar - GuitarsHero
22. 5. 2007 23:03
KONECNE!
Konecne urobili pekny zadok pre kombik :yes: Hoci sa mi zda, ze predok a hlavne maska isla dizajnovo oproti presolej verzii dole ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
22. 5. 2007 23:47
vývoj ceny stávajícího modelu
Zdravím vás vážení diskutující...věnuje se tu tak trochu někdo monitoringu cen ojetin? Mám se těšit, že po uvedení tohoto mondea dojde k výraznějšímu slevnění současných mondeí? Konkrétně bych rád Mondeo 2005 tdci z Itálie. Tak co myslíte?

Díky za konstruktivní reakce ;-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
23. 5. 2007 12:13
Re: vývoj ceny stávajícího modelu
Jiste koukej i po skladovkach 2006
neregistrovaný "misoo"
23. 5. 2007 00:52
fotky...
skoda ze na fotkach neni ten liftback z profilu 8-s esteze mame 8 fotiek cumaku >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 09:38
Král třídy
Pořád se o tom vedou debaty, Mondeo nebo Passat nebo někdo další? Protože tu v souvislosti s novým Mondeem čtu i žblebty typu, Passat je sh*t apod., dávám své srovnání.
V této generaci, opět, jsou to pocitově velmi podobná auta, nový Passat se na Mondeo dotáhl v jízdních vlastnostech, nové Mondeo na Passat v sofistikovanosti. Oboje ale neplatí na sto procent. Rozdíly: jízdní vlastnosti – Mondeo je díky delšímu rozvoru stabilnější, při zakleknutí do oblouku se méně naklání, Passat je ale agilnější, zatáčí s větší ochotou, v kratších obloucích je mrštnější. Přestože v komfortu jízdy, tj. utlumení rázů, je Passat o kus před ostatními ve třídě, Mondeo je ještě lepší, opravdu pocitově jako auto vyšší střední, co se odhlučnění týká jsou obě auta naprosto srovnatelná a opět v tomto o velký kus před ostatními, tj. ostatními z mainstreamu střední třídy. Passat má lepší řízení, dle mého momentálně nejlépe vyvážené řízení s proměnlivým posilovačem ve třídě vůbec, řízení Mondea je sice stejně přesné ale tupější a kolem středu nečitelné. O zpětné vazbě řízení se nezdá ani jednomu z nich, debaty na toto téma, které z dnešních konfekčních aut má lepší zpětnou vazbu, přenechám „odborníkům“ z českých motoristických periodik, kteří jsou schopni ji najít i u dvoutunového 4x4 SUV.
Pokud jde o brzdy, ty v Passatu jsou VW klasika, tj. nesmyslný systém všechno nebo nic, tedy celé brždění se odehrává na prvním centimetru chodu pedálu, absolutně nedávkovatelné, navíc velmi brzo zvadnou. Brzdy Mondea žádnou nectností netrpí, subjektivně bych řekl, že i brzdný účinek je lepší. Co se převodovek týká, šestikvalt Mondea 2,5T je na tom, co do vhodnosti odstupňování a rychlosti, hodně podobně jako šestikvalt v Passatu 2,0TFSI. Řazení je velmi srovnatelné, bohužel u kusu Mondea, kterým jsem jel, trochu drhlo mezi 1-2, ale v pocitu z „kvedlání“ jsou si VW i Ford tradičně velmi blízko. Ergonomie a posaz u obou naprosto bez problémů, dlouhé sedáky i opěradla dostatečně tuhá, rozvržení ovladačů, německá klasika, Mondeo si ponechalo pár forďáckých specialitek, stěrače apod. Systém startování „klíček“+tlačítko je pitomost, kterou bohužel Mondeo přebírá po vzoru jiných, plastový zatláčecí „klíč“ Passatu (stejně to má i 159ka) je vůbec nejlepší řešení. A pak některé detaily, seděl jsem i v Passatu s poměrně nevkusnou imitací dřeva, ale to co bylo v Mondeu, které jsem zkoušel, by nevypustil snad ani Korejec, naprosto otřesná téměř červeně zbarvená imitace dřeva v kombinaci se stříbrnými čudlíky, hrůza. Nakonec design, v mých očích má Mondeo problém se zadní částí, která na mě působí jako krabice přilepená k autu, je to hrozně masivní, vůbec celý ponton Mondea je příliš masivní. Auto, kterým jsem jezdil stálo na osmnáctkách a ty jsou opticky tak tak, byla tam i dýzlová verze na standardních 16kách, kterou jsem bohužel nemohl projet, ale to auto na mě působilo podobně nevyváženě (kola/kastle) jako Honda City. Passat i se svým přerostlým pozadím, vypadá vedle Mondea téměř subtilně, pokud je na sport. podvozku a osmnáctkách, pak ve srovnání s Mondeem působí dojmem téměř sportovní placky. Prostě auta nám mohutní a ne vždy se podaří udržet proporce, ale to je můj subjektivní pohled, z diskuse vidím, že design Mondea má dost příznivců. Každopádně je to skvělé auto, které v boji s Passatem může hendikepovat pouze menší nabídka motorů, pětikvaltové manuály, horší automaty nebo absence 4x4. Podle mého, při hodnocení kvalit, a nejenom těchto dvou typů, nemá střední třída na evropském trhu jednoho jednoznačného krále, i když Passat zatím zůstává králem prodejů. ;-)
Rozbalit vlákno
26
23. 5. 2007 10:03
Re: Král třídy
Tohle je výbornej text :yes: :yes:
neregistrovaný "misoo"
23. 5. 2007 15:32
Re: Král třídy
suhlas :yes:
neregistrovaný "skl"
23. 5. 2007 10:57
Re: Král třídy
Passat iste nie je zle auto, skoda ze tak hnusne.
Napriek tomu pri nedavnom porovnani v britskom autobuyer vyhral nakoniec nad passatom "vybehovy" accord, aj ked sedi, ze v komforte mal najviac znamok passat...
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 11:28
Re: Král třídy
Kategorie krásné/hnusné je mimo diskusi, co se týká Accordu, tady jsem srovnával Mondeo s prodejním leaderem třídy, jinak vždy když je řeč o nejlepších ve střední, je nutno Accord zmínit. Výběhovost nehraje roli, auta pět let stará mají podvozky, na kterých těžko co vylepšovat, až přijde nový Accord můžeš si vsadit, že žádný zázračný pokrok vůči tomu současnému nezaznamenáš, Mondeo je toho pěkným příkladem. Accord je auto laděné více do sportovna, se vším co to obnáší, má honďácky rychlou a přesnou převodovku, ale s kratšími kvalty, strmější řízení a tvrdší naladění podvozku. Passat, a i nové Mondeo, jsou auta univerzálnější, více zaměřená na komfort, na druhou stranu jsou tak dynamicky schopná, že většina řidičů nedokáže jejich schopnosti využít ani ze 70%, takže těch 5% ostrosti, které má Accord navíc, nemají vůbec šanci využít. Proto je Passat postaven tak jak je a Honda hrající na evr. trhu jinou roli si pro Accord své nadšené řidiče najde. ;-)
neregistrovaný "Donald"
23. 5. 2007 11:25
Re: Král třídy
Výborně a hlavně nezaujatě napsáno. To se tady často nevidí. :yes: :yes:
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 11:32
Re: Král třídy
Detail: plastový zatláčecí klíč není nejlepší řešení. U Renaultu stačí mít kdekoliv u sebe (sako, brašna, kufřík) zašantročenou kartu. Přijdeš k autu, při otvírání kliky se samo odemkne, sedneš, nikam nic nestrkáš, jen zmáčkneš tlačítko, motor naskočí, jedeš. Přijedeš, zmáčkneš tlačítko, motor se vypne, vystoupíš, zavřeš dveře, na klice zmáčkneš tlačítko, auto se zamkne. :-! Subjektivně nejrychlejší a nejpohodlnější řešení.
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 11:35
Re: Král třídy
Ovšem abych byl upřímný, tento ideální renaultně komfortní stav je narušen odmykáním řadící páky. Mor na zloděje! :-!
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 11:44
Re: Král třídy
Jo, ale bezklíčové odemykání s následným startováním tlačítkem je věc jiná, tu nabízí většina výrobců jako nadstandard, myslím, že ani u Renaultu to není standard, a kartu je třeba zastrkávat do slotu. Mnou zmíněné řešení VW nebo Alfy je použito jako standard, který řeší bezpečnostní problém (úraz o klasický klíč trčící ze spínačky ve sloupku volantu) s pohodlností startu zatlačením, a to bez nutnosti něco někam nejdřív zastrčit a jinde zmáčknout čudlík. ;-)
neregistrovaný "dCi"
23. 5. 2007 11:57
Re: Král třídy
Asi máš pravdu, nevím jak to mají nižší výbavy. Každopádně už jsem se několikrát přistihl, jak bych si opět někdy "zatočil", podržel klíček na III a cítil jak motor naskakuje (ještě by se mohli přitom protočit přístroje do max a zpět.). Takhle člověk ťukne do knoflíku a všechno se dělá samo. Ale zase je to fofr... :-!
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 12:06
Re: Král třídy
Určitě je to nejpohodlnější řešení, kdo má pořád myslet na klíč, ke klasice by ses těžko vracel, už by tě to otravovalo. Ale je to pokrok, ještě vzpomínám, když nám kdysi stávkoval Moskvič, jak jsem ho nahazoval klikou, to pak opravdu cítíš jako motor "naskakuje". Vot těchnika. :-) ;-)
anonym
23. 5. 2007 12:12
Re: Král třídy
Dinar sice hodne textu ale realita nula, proste chces aby Passat byl lepsi i zaver kdy schazujes design Mondea proti Passatu to je opravdu subjektivni scifi.
anonym
23. 5. 2007 12:23
Re: Král třídy
:yes:
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 12:30
Re: Král třídy
Takhle ne, napiš, "jel jsem Mondeem i Passatem a jeví se mi to jinak v tom ... nebo v tom." Takto tvoje reakce vypovídá pouze o tom, že máš rád Ford a chceš aby bylo Mondeo lepší. Já mám rád auta, tím spíše každé dobré auto, a je mi fuk jestli za krále střední třídy bude považováno Mondeo nebo Passat. Co se designu týká, po x-té, ano je to subjektivní kategorie, tedy píšu svůj dojem, že se ti nelíbí, z něj nedělá sci-fi, nebo jsi v tomto směru nositelem absolutní pravdy? :-!
anonym
23. 5. 2007 12:39
Re: Král třídy
Ne ja vubec nechci aby bylo Mondeo lepsi ono proste je, a ne vubec konfortem na to jsi hraje Passat ale tim cim je kazdy Ford (spetna vazba, brzdy, razeni, kvalita podvozku) to se s Passatem neda srovnat jako se neda srovnat Golf s podovzkem Focuse nebo Polo s Fiestou.
Navic srovnavat chod provodovky u auta ktere vyjelo vcara z linky muze jenom pseudo odorniky jako ty, typuji ze jsi to skousel na studenem aute jak ma mnoho novinaru zvikem,
proste dnes si mysly kazdy ze rozumi autum to je veci problem nez to jestli je Passat horsi nez Mondeo.
Ale uvidime jak se bude prodavat. :-) :-) jeslti jako S-MAX tak se muze jit VW klouzat.
anonym
23. 5. 2007 12:46
Re: Král třídy
Passat je idelani Taxi proste nicim nezaujme, nicicm nevybocuje nad prumer sedi. Nebyt modnosti a hlavne cenove lobi v podnikove sfere tak by prodeje Passatu byly polovicni.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 5. 2007 12:54
Re: Král třídy
Jestli rozumíš autům jako pravopisu, tak pak si zpochybnil svůj názor, ať už je jakýkoliv. ;-) Člověk se občas splete, udělá chybu, ale tohle to je strašný. Nepočítám-li překlepy, máš tam 7 chyb, to je skoro na zopakování ZŠ. Udělej s tím něco...
anonym
24. 5. 2007 00:55
Re: Král třídy
dulezite je myslenka ne forma protam ma rad auta ktere jedou vice nez dobre vypadaji.
Jinak osobne u ucebnice cestiny neonanuji jako ty ;)
kazdy mame asi svuj obor
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 12:56
Re: Král třídy
Nejdřív poznámku k těm převodovkám, Mondeo bylo čerstvé, ale stejně tak jsem jel před časem s čerstvým 2,0 TFSI Passatem, kde byl chod řadičky bezproblémový, ale přesto, nikde nepíšu, že je kvůli tomu převodovka Mondea horší, jak jsem zmínil byl to problém konkrétního kusu. A jinak jsou ty tvoje žlučovité reakce plné samých klišé, chlapče, ty řeči o taxících, (s)pětných vazbách, ko(n)fortu, jak si Passat na něco hraje apod., ano je to sice běžná úroveň zdejších diskusí vedených zhusta pubescenty, ale mě tohle nebaví. :no:
anonym
23. 5. 2007 14:46
Re: Král třídy
jak tě tak čtu tak úplně jsi převzal GTIho sloh. Snažíš se psát jako on, jenom bez těch malebných básniček. Osočuješ tady člověka který passata vidí trochu v jiném světle než ty, a přitom sám máš problém s vlastním zařazením a identitou, zdá se. Přestaň být plagiátem plagiátu a až to zvládneš, pak přijď a piš.
Avatar - Dinar
23. 5. 2007 15:03
Re: Král třídy
K věci, kromě snůšky klišé jsi nenapsal nic, já jsem popsal dojmy ze svého svezení se, toť vše, až budeš schopen napsat něco ze své vlastní zkušenosti s konkrétními auty, pak můžeme diskutovat. A ty ostatní bláboly, ani nemá smysl komentovat, ty identito. >:D :-!
anonym
23. 5. 2007 15:20
Re: Král třídy
jistěže nemůžeš komentovat to že jsi vůl. Výpovědní hodnota těch tvých dojmů je asi taková, jako když dítě školou povinné začne vést intelektuální debatu na téma jízdní vlastnosti Mercedesu SL. Pochybuju o tom že jsi v těch autech vůbec jel. A pokud jsi v nich jel, pak nemáš ani jen minimální schopnost posoudit jízdní vlastnosti. Ty blafy co tu prodáváš, to je tak maximálně * zabalené do zlatého staniolu. Lépe by bylo, kdyby čas který tady neplodně věnuješ porovnávání Mondea a Passatu, jsi věnoval pokusu o nalezení vlastního slohu a přestal absolutně trapně kopírovat GTIho drísty jak například obraty typu /takhle ne, chlapče atd atd/
anonym
24. 5. 2007 13:23
Re: Král třídy
Ty seš dobrej buran..bez podpisu. :no:
anonym
24. 5. 2007 00:57
Re: Král třídy
Jak slysim bezproblemovy chod ma pocit jesli umis vubec radit ale ja znam auto novinare polovicka jich ma poci ze umi ridit ale opak je pravdou.
anonym
24. 5. 2007 01:25
Re: Král třídy
žlučovité reakce plné samých klišé ;)) ma rad sve praxi nabite klise, ale tvuj zamer je jasny uz od prvni vety - nejedna o nestrane hodnoceni bohuzel, hodne bych skousnul i tu prevodovku ale ten odskakuji podvozek to byl fakt trapne to muye rici fak jenom diletant krery neni schopen priznat ze je neco lepsi nez to co mame doma.
anonym
23. 5. 2007 12:22
Re: Král třídy
Nový Passat se na Mondeo dotáhl v jízdních vlastnostech --- to ani omylem, spetna vazba, brzdy, razeni, kvalita podvozku vse lepsi Mondeo.
V cem Passat navrh pseudo 4x4, a i to se brzo zmeni.
Ohledne motoru TDCi je daloko lepsi nez TDi a benziny jeste pribidou tak ze nevidim nic co by men donutilo koupit Passata tolsi vec je robusnost, neve Mondeo neni diblik ale porad to je hezke auto, Passat ma punc trakare tam veskera elegance konci.
neregistrovaný "a"
23. 5. 2007 09:57
nic moc
stereotyp..nic extra..a za tu cenu...se ***i ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "avantime"
23. 5. 2007 12:22
celkem slušný
konečně Ford,(kromě modelu Ka a minulého Fokusu)na který se dá
dívat :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "6MPS"
24. 5. 2007 00:01
Re: celkem slušný
ja myslím že aj na dnešný model focusu sa dá pozerať-celkom slušné a ST-ečko to celkom rozbalilo! už len RS a ford zaboduje!
a čo sa týka nového mondea tak passat sa môže strčiť, ešte ked bude mať konkurencie schopné motory myslím že ford to má vo vrecku
neregistrovaný "IT"
24. 5. 2007 08:05
Re: celkem slušný
Především VW nechci,Mondeo bych vzal,ale je to novinka a proto jej musím minout,seč je krásné.K prodejům v EU v roce 2006 ve střední třídě:
1.Passat,331 801 ks, +28,4%
2.BMW3,263 939 ks,+27,8%
3.AudiA4,212 663, -11,6%
4.P407,148 470, -26,2%
5.Mondeo,131 695, -19,2% atd.
Vztaženo k roku 2005.Aby platila poslední věta,musí Mondeo prodat letos o 200 tis ks víc,aby se dotáhl na loňské prodeje Passatu,což bude trochu problém.V Evropě se loni prodalo 15 364 997 nových osobních vozů a v tomto kontextu je třeba čísla brát.Osobně se kloním k Avensisovi,takže je mi Passat šuma fuk.Ale abychom nepsali unáhlené věty,kdo koho porazí.Jedním ENTREM se to nestane. :-!
24. 5. 2007 10:52
Re: celkem slušný
Zajímal by mne zdroj ;-)Ale třeba v Uk je to 1ka už tet.
neregistrovaný "yaroukh"
24. 5. 2007 13:53
Re: celkem slušný
UK je historicky země Fordu. A ten rozdíl mezi Mondeem, (které se vyrábí od roku 2000) a o 4 roky mladší 407 Peugeotu moc nelichotí.
anonym
23. 5. 2007 15:03
Doc
VW uz neproda ani kolo:) :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
24. 5. 2007 01:15
Re: Doc
Řekl bych spíš naopak
Avatar - Pekelná Micinka
24. 5. 2007 00:47
Reklama
Tak jsem na své kolo přivázal několik balónků, až se vzneslo k nebesům... Asi ho už nikdy neuvidím a tak doufám, že až se zítra ráno probudím, bude na mě před domem čekat nové Mondeo. ;-)
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2007 09:04
Re: Reklama
...asi ti ho přifoukne pořádný passatní vítr... ;-) >:D >:D
neregistrovaný "Tominico"
24. 5. 2007 09:17
Titanium jen pro liftback a kombi?!
Zdravím Vás, vidím, že v této diskuzi rozhodně není o nudu nouze! Chci se Vás zeptat, zda nemáte někdo již 100% ověřenou informaci, že verze SEDAN zatím nebude dostupná ve výbavě TITANIUM? Původně jsem byl rozhodnut pro Ghia, ale poté co jsem zhlédnul barvu a styl imitace dřeva, svoje rozhodnutí jsem přehodnotil :-( . Jinak je nové MONDEO nádherným vozem, alespoň na obrázcích...velice rád si počkám na skutečné zážitky. Díky moc za info, mějte se! :yes:
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2007 10:49
Re: Titanium jen pro liftback a kombi?!
Bude ---
Tři různé karosářské varianty – klasický čtyřdveřový sedan, stylový a všestranný pětidveřový liftback a prostorné kombi – budou k dispozici již od uvedení nového Ford Mondea na trh. Každou z nich bude možné pořídit ve čtyřech různých úrovních výbavy: Ambiente s bohatou základní výbavou, moderní Trend či luxusní Titanium a Ghia.
neregistrovaný "DAWE"
25. 5. 2007 09:01
Maska
Tak že Ford kopíruje co může jsem si už zvykl ale že okopíruje i rámeček maksy z Mazdy to jsem nečekal..jinak je to nic moc celé
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ron"
27. 5. 2007 13:28
Re: Maska
čeho ze sis všiml?nebyl jsi ty nahodou zavřenej za braní drog??a teď si asi taky zhulenej co?? >:-[] >:-[] se prober ty bl be c k u
neregistrovaný "6MPS"
28. 5. 2007 00:22
Re: Maska
>:D asi tak
31. 5. 2007 19:04
Zadné svetlá
Ak by zadné svetla vyzerali aspoň nejak takto: [odkaz] tak by to bolo dokonalé auto!
Rozbalit vlákno
0