Novinky
Nissan je parádní autíčko, ovšem na to jméno si stále nemohu zvyknout.
DanieliDesign
Na to, ze by byl Nissan bezpecnejsi nez Volvo (S80, S40/V50, C30, XC70, XC90) muzes zapomenout. Dle pruzkumu provedenem v USA, kde jako podkladova data byly pouzity "vysledky" realnych nehod (nekolik desitek tisic-na zaklade udaju od pojistoven) vysly nejlip prave Volva a Saaby - holt svedska ocel. Potom bych doporucil precist si prispevky uvedene jiz vyse 1) Pomery hmotnosti 2) Vetsi vyska = Mnohem vetsi riziko prevraceni - u tohoto typu nehody mas nekolika nasobne vetsi sanci ze to nerozdejchas nez u klasicke nehody (pri stejne rychlosti) - cimz se v podstate srovnava vyhoda vyssiho posezu. Dalsi veci jsou originalni systemy typu WHIPS - ochrana pri narazu ze zadu - hodne podcenovany typ nehody-pritom taky pekne nebezpecny (vysoke riziko poskozeni patere), nechapu jak je mozne ze to NCAP jeste nezacal testovat (v USA bezna zalezitost) nebo treba BLIS - kontrola mrtveho uhlu, ktery v Nissanu urcite nenajdes...
DanieliDesign
Ak si dobre pamätám, tak max možných získaných bodov je práve 37.
Najprv to bolo 32, potom test rošírili o bočný test na "strom" (+2 b) s možnosťou získať aj piatu hviezdičku. V roku 2002 ziskanie piatej hviezdičky výrobcom uľahčili pretože pridali možnosť získať dva body za pripomienkovač nezapnutých pásov, neskôr aj tretí bod (pásy vzadu).
Za čo môžu výrobcovia získať ďalšie tri body?
Najprv to bolo 32, potom test rošírili o bočný test na "strom" (+2 b) s možnosťou získať aj piatu hviezdičku. V roku 2002 ziskanie piatej hviezdičky výrobcom uľahčili pretože pridali možnosť získať dva body za pripomienkovač nezapnutých pásov, neskôr aj tretí bod (pásy vzadu).
Za čo môžu výrobcovia získať ďalšie tri body?
DanieliDesign
Kdyz se tu poprve tento stroj ukazal, tak tu vyrostl zastup kritiku? K cemu takove auto - ani SUV ani hatch. V terenu neexceluje na silnici take ne. Proste bastard. Toto je prvni odpoved - robustnejsi, vyssi vuz, ovsem ne tezka krava, dokaze zajistit svym pasazerum skvelou bezpecnost. Az potom jeste zjistite jake netusene moznosti vam dava vyssi svetla vyska, pochopite smysl crossoveru a preslechtene jednoucelove hrebce uz nebudete chtit.
Zdravím tě, tady MAN domíchávač betonu 35.410 TGA 8x4, 410PS nástavba STETTER 10m3. Tak jezdi hezky vpravo, nepředjížděj kde nevidíš, dávej přednost zprava a stůj na červenou, nebo budeš placatej i s těma hvězdičkama.
souhlasím, při různých srovnávacích testech vyšel většinou jako horší, ale ne všichni si kupují auto, aby ho dostávali na limity svých možností. Přitom rozdíly byly munimální a vzhledově a cenově rozhodně lepší než Golf, :yes: snad je n ty nafťáky od Renaultu nic moc ;-\
ten Qashqai se jim ale povedl. Tak sbírají vavříny u zákazníků, odborníků a teď i v NCAP? Tak to tedy hledím. A fandím zároveň. Nissan si to zaslouží!
...ale dívám se vždy, za co byly strhnuty body. Pokud to bylo za nejasné zvýraznění vypnutí pravého bagu, tak to nepočítám, jendak nemám děti, které bych dával dopředu v sedačce a jednak nejsem wůl, abych nechal v takovém případě zapnutý bag. Takže při čelním nárazu může být prakticky stejný výsledek u dvou aut, i když jedno má 5 hvězd a druhé 4. Jinak aktivní bezpečnost především, kvalitní podvozek, výkon, dobré řízení, dobrý rozhled, dobré brzdy, pokud možno 4x4.
Jiste, aktivni bezpecnost predevsim, ale bez ohledu na vsechny "vychytavky", hlavne aby za volantem sedelo taky neco, co ma mozek aspon trochu vetsi nez vlassky orech. Bohuzel dnes a denne jsem presvedcovan o tom, ze tomu asi tak v hrozivem procentu pripadu neni. ..to jen tak na okraj, takova "uvaha".
Nejak se mi totiz zda, ze e😜ertu, kteri vidi jen par metru pred kapotu (jine smery ani nezminuju, ty asi neexistuji), a na druhou stranu arogantnich hovad a nejvetsich "frajeru" co sezrali vsechen rozum sveta, stale pribyva ;-\
Nejak se mi totiz zda, ze e😜ertu, kteri vidi jen par metru pred kapotu (jine smery ani nezminuju, ty asi neexistuji), a na druhou stranu arogantnich hovad a nejvetsich "frajeru" co sezrali vsechen rozum sveta, stale pribyva ;-\
takže kašák je nejbezpečnější auto na světě, či jak tomu mám porozumět?
co sa pri tomto aute viac oplati? pozeram, ze tie ich dieslove motory maju dost vysoku spotrebu... neplati sa pri qashqaiovi skor benzin?
ja osobne si myslim, ze renault ma druhe najlepsie diesle na svete hnet po bmw v dnesnej dobe(vykon,spotreba,krutiaci moment,spolahlivost). ale mysliet je * vediet 😄
lepsie ako 3-valec pd od vw group
lepsie ako 3-valec pd od vw group
V kostce. NCAP boura jen do pevne prekazky. Potom robusnost kastle a vetsi hmotnost auta lepe chrani posadku ale zas tato vetsi hmotnost pusobi vetsi silou (zastavuje se vetsi hmotnost) - napriklad zadek u srazky celem. Takze 4* jako 4*. Ale jen kdyz budes bourat do pevne prekazky jako betonovej sloup od mostu na dalnici. Pokud budes bourat jiné auto, stromek, znacku, ci mensi sloup, i tady na tom tezsi auto bude lip, protoze si tu cestu udělá