Společnost Construct, která se specializuje na konstrukci a výrobu zabezpečovacích zařízení do automobilů, přiveze na brněnský autosalon upravený automobil Ultima CanAm.
Opravdu by mě zajímalo jak chce Ultima překonat rekord,kterej vytvořil Catrham.Řeknu vám,že rychlejší není ani Enzo,Zonda,Veyron,Murcielago a podobný zkvosty.........v tomhle vede Caterham a nic jinýho.Něco užitečnýho bych chtěl Ultimě vzkázat - neříkej hop dokut nepřeskočíš. :-!
no nebyl bych si tim caterhamem tak jistý, Ultima není o moc težší a výkonu i gripu bude mít víc, navíc se mi nezdá že by ten rekord vytvořil Caterham...
pokud vím tam má rekord jen na Nordschleife
Rekord na Nordschleife drží Donkervoort len tak medzi nami. Aj keď niekomu sa zdá byť Caterham a Donkervoort rovnaký. Možno je to preto lebo sú to repliky Lotusu Seven.
ale ale panove..rekord drzi Ariel Atom-ten je najrychlejsi hocikde.ale v akceleracii 0-160 je Ultima a 0-160-0 mam dojem ze McLaren GTR(ale to uz je davno,tak nie som isty)
10 rokov pozadu tady seš možná tak ty,ale které auto umí zrychlit 0-100 za 3,21sekundy?0-160-0km/h za 10,73s......................tak to je Caerham R500 má 250koní
a váží 470kg a rekord drží od června 2004.Bohužel ho drží do této chvíle.......Ultima ho ještě nepřekonala.....ale s jejími výkony je to více než pravděpodobné. :-!
Nevím, odkud máš zprávym ale držitelem rekorku 0-160-0 je Ultima, viz článek [odkaz]
Pokud to systém odkaz zase umázne, tak napiš do vyhledávače Auto.cz slovo Ultima a přečti si článek s nadpisem Ultima GTR720: 160 km/h za 5,3 sekundy
Jen by mě zajímalo, kde ten pokus o rekord budou měřit. 0-160-0 ještě chápu, ale na rekord 0-320-0 už bude potřeba pěkně dlouhá rovinka. ŽE by nějaký kus nedokončené dálnice? :-)
jsem velký fanda a zastánce Veyronu, ale musím konstatovat, že v testu 0-160-0 ho ta motokára na steroidech porazila, čas má lepší, a ta bestie od "Konstruktu" bude podle mě ještě rychlejší... výkonu má stejně, dostane závodní gumy a váží tak polovinu a ve zrychlení na 160 aerodynamika nehraje moc velkou roli. Ten test 0-320-0 bude nejspíš vyrovnanější.
"Maximální výkon motoru je přes 736 kW (1000 k)" :yes:
hurá konečně jsou tu uvedeny i koně jak se sluší a patří!!! doufám že to není jen vyjímka a uvidím je tady častěji. ;-)
Ona taky Ultima skládačka je. Můžeš si jí objedat jako stavebnici a sestavit doma v garáži a taky si můžeš vybrat z několika motorů, které tam budou zastavěny (nebo si zastavíš sám)
Ona Ultima držela (nebo možná ještě drží) rekord 0-160-0 a tam překonala i časy legandárního McLarenu.Nevidim důvod,proč by nemohla skládačka dosahovat vysokých rychlostí.
pekne si to povedal: ,,zavodak pro bezny provoz". Ma 1000 koni, ale tak ci tak ostane v zapche s feldou...
uz si zivo predstavujem ako s tym niekto chodi na nakupy alebo do prace, s podvozkom zodvihnutym na maximum...;-)
akoze nemam nic proti nadupanym sportiakom (pokial nepreleti 20 cm od mojej nohy na uzkej ceste - vlastna skusenost). tiez by som chcel jeden mat, kazde rano by som ho nastartoval, pohral sa trochu s plynom, a isiel na bus... :-)
No nevim jestli někdo čtete Autocar, ale co já vim, tak rekord 0-160-0 držel (drží) Bugatti Veyron!!!!! A myslím si, že v 0-160-0 bude Veyron rychlejší, protože má pohon všech 4 kol, dvouspojkovou skříň a hromadu chytré elektroniky, která pomáhá co nejrychlejšímu rozjezdu!!!!! No a 0-320-0, to fakt netuším, ale osobně bych si vsadil znovu na Veyron, protože Ultima získá trakci až tak okolo 160-180 km/h........Veyron má taky lepší aerodynamiku........No zkrátka a dobře, Veyron je technologicky nejlepší vůz současnosti a jediný, v čem ho podle mě Ultima překoná jsou emoce. Jinak pochybuju že, při těch 320 km/h vydrží Ultima pohromadě >:-[] >:-[]
no...neviem, neviem, som nasiel ze ultima gtr720 ma 9,4 sekundy na 0-160-0 a veyron ma 9,9
[odkaz]
ale neviem ako to je aktualne, ale kede tam je aj veyron, tak si myslim ze by to mohlo momentalne platit. A inac ako ma poriesene veyron nahon na vsetky kolesa, trvalo alebo sa pripaja predna, lebo mam taky pocit, ze pri sprinte zabera hlavne zadna naprava (mam pocit ze som to cital v Autotuningu)
Na mobile.de je pár kousků Ultimy na prodej. Stačí ve vyhledávači zadat model "andere" a prolistovat, je kolem částky 69000 euro a vejš. Koukám po ní už měsíc. Je vůbec nějaká Ultima v ČR?
Nebo www.ultimagtr.cz:-) V CR jsou 3,5 ks (slovy tri a pul). Tahle je nejsilnejsi, jen jsem zvedav, jak pujde prenest tenhle vykon na silnici. I s 600 konovou je to velky problem a da se prohrabat 1,2 i 3. Centralni matice super. Jen ani zminka o prevodovce, protoze Richard Marlow s Ultimou udelal svetovy rekord 0-160-0 za 9,4s jen kdyz 2x radil (mrknete na video a vysledky, je opravdu rychlejsi nez Caterham ci Veyron a za zlomkovou porizovaci cenu [odkaz] . Na te prevodovce velmi, velmi zalezi. Cervena Ultima ma sekvenci a to je panove a damy pojezdenicko, za par dni uz bude zase k videni... Kdo mate k Ultime jakekoliv dotazy klidne se mne zeptejte tady, pripadne skype speedydavy
PS: Dekuji redakci za uvedeni vykonu jak korektniho v kW, tak soucasne v uzivatelsky privetivejsim HP:-)