Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST: BMW iX xDrive60 – Lepší pro život než dieselová X5?

63 komentářů

eins zvei polizei
Jednim z duvodu, proc davam prednost iX před skodou fabia, je podsviceny ramecek ledvinek. Je to naprosta pecka. Fabie ma sice jine vyhody, dojede z Prahy do Brna i zpátky, i kdyz mrzne. Ale absence podsviceni to zabiji. BMW x skoda, 1:0
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Záleží kdo kde chce ten život strávit. Jestli někdo chce strávit život na naíječkách u čerpacích stanic, je tohle skvělá volba. Pokud je někdo přivázán řetězem ke své hroudě a jezdí kolem komína, může být stále relativně vklidu. Pro ty ostatní, co milují cestování, je BEV svět peklem.
Avatar - Marquis de  Sade
Marquis de Sade
* Poznej svého trolla rohypnola – a nenech se vtáhnout

Internet je plný různých trollů, ale nejčastější je ten „vtipálek“ – hledá pozornost, krmí své ego a těží z anonymity. Nemá žádná pravidla, zatímco vy ano. Troll uráží, překrucuje, zesměšňuje – cílem je jediné: udělat z vás hlupáka.

* Přemýšlej, než něco zveřejníš

Troll čeká na každý přešlap. Než něco vypustíte online, zamyslete se: lze to snadno překroutit? Není to v rozporu s minulými příspěvky? Pokud ano – upravte to. Prevence je základ.

* Zlaté pravidlo: Nekrmit trolla

Troll bez vaší reakce strádá. Ignorujte ho, nemažte se s ním. Vulgarismy? Blokujte. Opakuje se? Nahlaste. Ale hlavně – nenechte se vyprovokovat.

* Chyba? Přiznejte ji s klidem

Nachytal vás troll na nepřesnosti? Nezapírejte. Přiznejte omyl, projeďte trochu pokory a nadhledu – to mu vezme vítr z plachet.

* Mazání? Chyba

Smazat diskuzi znamená potvrdit trollovo vítězství. Útěk ze scény mu dělá radost – a dává mu další munici. Raději obstůjte s chladnou hlavou.



Shrnutí: Trollové chtějí jen hrát hry. Vy nemusíte být jejich hračkou. Myslete, nereagujte, a hlavně – nenechte si kazit náladu někým, kdo by bez vás neměl publikum.

Profesionální troll je navíc často placený; jeho „práce“ spočívá v rozvracení diskuzí, odvádění pozornosti a záměrném polarizování názorů. Takový troll má svého zaměstnavatele, pro kterého je rozkmitaný web cenným nástrojem. Jen zůstává otázkou, podle čeho se platí konkrétně rohypnoI: od počtu písmen, nebo podle toho, kolik vláken se mu podařilo rozkmitat?
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Marquis de Sade 😄 Přečteno od a do z. Milé...
Miloš007
@Marquis de Sade
A jak to souvisí s výše uvedeným příspěvkem, který je dle mého pravdivý ?
DonVito
@Miloš007
Mozna pro dnesni obchodaky se vcerejsim elektromobilem to tak je.
Pro normalni lidi s dnesnim elektromobilem je to kravina.

Pod testem BMW iX drive60 je to naprosto zcestny. Cestovani s takovymto elektromobilem se lisi od cestovani s fosilem minimalne.

Doporucuji vyzkouset a pak teprve komentovat. Nebo se zeptat majitele takoveho auta, viz treba kesumb.

Bohuzel zde trollove poucuji majitele BMW iX o cestovani s iX.
🤣
A vysvetluji jim, jak se s tim cestovat neda.
W T F
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Úplně mimo realitu jako vždy.
Kesumb žije ve své bublině plné koeficientů. Jenže mnoho (většina?) lidí užívá auto odlišným způsobem. Takže to, že když jezdí někdo pravidelně vzdálenost max do 150 km a má FVE na 10 hektarech vlastního pozemku včetně psí boudy, tak BEV asi smysl dává.

Ale neznamená to vůbec nic pro běžného normálního člověka, kdy polovina lidí bydlí v bytě, mnoho lidí má rodinný domek bez možnosti parkování u domu, mnoho lidí nemá možnost mít smysluplně FVE kvůli zastínění nebo orientaci stavby, pozemku, budov. A mnoho lidí bydlí v nájmu!!!
DonVito
Heled, zkusim s tebou diskutovat.
Treba kdyz to pochopis, tak tady prestanes furt dokola omilat svy "pravdy".

"Kesumb žije ve své bublině"
👍

Ano, kazdy zijeme ve sve bubline.
Kesumb nam zde popisuje svoji bublinu, kde ma solary a je spokojen s iX.
A ano iX neni pro kazdeho, ale to ostatne neni uplne stejne ani X5!

Ty se nam tu snazis vysvetit, ze kdyz bydlis v panelaku, tak pro tebe iX neni.
Navic je pro tebe drahy.
OK

To ale neznamena, ze kesumb dela neco spatne.
😀

Jediny problem mas ty, v pochopeni potreb, MOŽNOSTÍ, zajmu a priorit ostatnich.
Misto toho nam tu pod clankem o iX servirujes svy pravdy.
👎👎👎
Z tvyho (dnesniho) panelakovyho pohledu (ktery zitra nemusi platit) majitele dieselu.
Zkus se probrat a snazit se namisto urazeni o pochopeni druhych s jinym nazorem a potrebami!!
❤️

PS Povim ti jak vypada moje idealni auto na cestovani....
Bude to elektromobil a vubec nebude zalezet na dojezdu ani na rychlosti nabijeni.
Mnohem dulezitejsi pro me bude dostatecne dlouha dovolena, abych si uzil cestu, zastavil se v kazde zemi a hlavne nikam nespechal.
Specham dost v praci a to me staci.
😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Když chceš diskutovat, tak nemůžeš lhát!

Kesumb svoji bublinu staví za bernou minci a východisko. A to je ten problém, to je ta jeho demagogie. On to nestaví jako MOŽNOST. NA ROZDÍL ODE MĚ, KDY JÁ VŮBEC NEZPOCHYBŇUJI, ŽE PRO URČITOU ÚZKOU SKUPINU BEV MŮŽE BÝT VHODNÉ!!!

Já jen tvrdím že pro VĚTŠINU zkrátka BEV není vhodné a není cestou v roce 2025. A toto je zcela nezávislé na mojí bublině, kdy já mám FVE a wallbox v garáži a 75% spotřeby domácnosti mám pokryto!!!
DonVito
Muzes mi rict proc pises pod testem auta za 3 mega o vetsine?
Ty jsi mluvcim te vetsiny???

Kdybys to napsal jeste pod ë-C3, tak by to melo jistou relevanci.
Zde je relevance tvych prispevku nulova.
Promin.

Resp. od kesumba je to podle tebe demagogie, zato ty tady mluvis za vetsinu? 🤣
Cim se lisi tvoje a kesumbova demagogie??? 😀
Jen tvym presvedcenim, ze demagogove jsou ti druzi, zatimco ty jsi osviceny, inteligentnejsi nez vsichni ostatni a ty mas vzdy pravdu.

A zkus vynechat urazky a slova pribuzna se slovem lez (obvinovat nekoho ze lzi za neco, cos mu ty vlozil do ust je mirne receno usmevne, prikreji receno drzost).
Muj vyklad necich prispevku je MYM SUBJEKTIVNIM vykladem.
To, ze nekoresponduje s tvym vykladem nedela z meho vykladu lez!!!
O tom presne je diskuze, dialog.
Je to rozhovor, kde musis naslouchat.
😉
Tve prispevky jsou monology, kde se stavis do role vetsiny s absolutni pravdou.
😀

PS Hodne by ti pomohlo, kdybys pochopil, ze na spoustu zdejsich otazek neni odpovedi pravda nebo lez. ❤️ Odpovedi na elektromobilitu a jeji budoucnost je subjektivni nazor. A bylo by fajn zde nepranyrovat kesumba za jeho nazor. Zkus mluvit za sebe a ne za vetsinu. Ju? Tvoje nadrazenost zastitovanim se vetsinou je zcela nelegitimni!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Ano, stavím se do role většiny, protož říkám zcela objektivní fakta a realitu. A TA NEZÁVISÍ NA MÉM NÁZORU 😁

Takže přesně v tom se liší to co tvrdím já a to co tady píše kesumb za demagogie a to, co tady ty vesměs tvrdíš za lži.

Když uvádím, že 50% bydlí v bytě, že mnoho rodinných domů nemá možnost FVE a není možnost parkování u domu, to není můj subjektivní názor!!! To je FAKT. To je REALITA!

Zatímco když tady kesumb píše, jak je iX super, protže s BEV nemusíš nikde nabíjet, tak je to jeho ZCELA SPECFICKÝ SUBJEKTIVNÍ POHLED, který bohužel kesumb vydává za obecný fakt.
DonVito
@rohYpnol
Tak budme konkretni.
Neznam jediny dum u ktereho by (po vybudovani wall-boxu) neslo nabijet.

A znam spoustu bytu u kterych nabijet lze.
😉

Asi tak k faktum a tve "vetsine".
Jen timto co jsem uvedl, dostala tva "vetsina" obrovskou trhlinu.
🙂

Znova te zadam.
Vystupuj zde za sebe.
Ne za svou smyslenou "vetsinu".

PS Vybuovani AC nabijeci infrastruktury neni sci-fi. To ze dnes neni neznamena, ze nebude za deset let. Ty vetsino!
😀
elektrickevozy.cz/…na-na-sidlistich
Praha postaví 1 500 nových nabíječek. Vyrostou zejména na sídlištích
👍👍👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
"Neznam jediny dum u ktereho by (po vybudovani wall-boxu) neslo nabijet."
Hmmn tak to je smutné, to už je opravdu jen o tvé debilitě. Protože jde o veškeré blokové zástavby ve městech, kde uliční čára je dána domy v hranici pozemku vlastníka domu.
DonVito
@rohYpnol
Zadal jsem te abys vynechal urazky typu debilita.
Znova ti zopakuji, ze neznam nikoho (ani takovy dum), kdo ma RD a nema moznost nabijet, tim nepopiram, ze to existuje. Ale asi to nebude bezny.
Naopak znam lidi, kteri nabijeji doma i kdyz bydli v byte.
Pochopil jsi me sdeleni?
Jestlize se chces hadat, ceho je vic, dodej data.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Debilita

Pochází z latinského debilis = slabý, oslabený.

V dřívější lékařské terminologii označovala lehký stupeň mentální retardace (IQ přibližně mezi 50–70).

Člověk s tímto stupněm postižení měl omezené intelektové schopnosti, ale zpravidla byl schopen základního vzdělávání, osvojil si jednoduché pracovní dovednosti a dokázal se relativně samostatně zapojit do běžného života.

Není zač za vysvětlení!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
"Jestlize se chces hadat, ceho je vic, dodej data."
Ne, ty tvrdíš, že nikoho takového neznáš. To je zcela subjektivní sdělení.

Takže pokud chceš tvrdit, že neexustují rodinné domy, kde není možné stát a nabíjet přímo u rodinného domu, tak to prokaž v debatě ty jak u všech domů lze stát, parkovat!!!
DonVito
@rohYpnol

Jak nabijeji svuj elektromobil Norove zijici v bytech?

Dobrá otázka – v Norsku je totiž víc než polovina domácností v bytech 🤫 a přesto je země světovým lídrem v podílu elektromobilů. Norové žijící v bytových domech řeší nabíjení několika způsoby😒br />
### 1. Domovní parkoviště (garáže, podzemní parking)

* Mnoho bytových domů má společné garáže.
* V posledních letech norská legislativa (tzv. "borettslag-paragraf"*😉 zjednodušila pravidla: společenství vlastníků (borettslag / sameie) **musí umožnit instalaci nabíjecí infrastruktury, pokud to technicky jde.
* Často se instaluje společná inteligentní nabíjecí síť s rozdělením nákladů podle skutečně spotřebované elektřiny.

### 2. Veřejné nabíječky v okolí

* Hustá síť rychlonabíječek (Ionity, Recharge, Circle K, Tesla Supercharger otevřený i jiným značkám).
* Ve městech bývá i hodně městských AC stojanů na ulici, dostupných přes aplikaci.

### 3. Firemní nabíjení

* Mnozí Norové bez možnosti domácího nabíjení využívají služební nabíjení v práci. Firmy jsou motivovány nabíjecí místa instalovat (daňové úlevy).

### 4. Sdílená nabíjecí místa

* Některé bytové komplexy řeší nabíjení přes sdílené wallboxy – auto se připojí večer a systém přiděluje výkon podle priorit a spotřeby.

### 5. Státní podpora

* Norský stát i obce podporují instalaci nabíječek v bytových domech dotacemi (Enova).

👉 Prakticky to tedy funguje tak, že většina lidí v bytech nabíjí doma v garáži na společném systému**. Ti, kdo nemají parkovací místo s nabíječkou, využívají **veřejnou síť** nebo **nabíjení v práci.
DonVito
@rohYpnol

Za jakou "vetsinu" bys mluvil v Norsku???
😀
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Tak tohle je opět už jen o tvé debilitě. Ano, tohle víme. Když máš byt, musíš nabíjet např. na veřejné dobíjecí stanici. BRAVO!!! To je opravdu zjistění, ke kterému normálnímu člověku stačí setina vteřiny úvahy a selský rozum, zatímco tobě musí napsat slohovku a vysvětlení AI... 😁
DonVito
@rohYpnol

Prokazal jsi, ze diskutovat slusne neumis.
Resp. neumis diskutovat vubec.
Skoda.
Zkusil jsem to.

cs.m.wikipedia.org/wiki/Diskuse
Diskuse od účastníků vyžaduje
věcnost - věnovat se tématu a argumentovat, nikoli napadat 🤫 nebo překřikovat

otevřenost - nevylučovat nikoho, kdo může k danému tématu přispět

poctivost - podstatné informace nesmějí účastníci zatajovat nebo tvrdit něco, čemu sami nevěří

trpělivost - pochopení argumentů druhého může vyžadovat čas
😀

zdvořilost - která vyjadřuje společný zájem všech na každé věcné informaci
😉

Tvoje vira je skalopevna.
Uzij si krasny vikend.
❤️
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Ano, došly argumenty (resp. ani nikdy žádné nebyly), tak zbaběle utíkáš, viď. Klasika.
kesumb
@rohYpnol
presne jak rikas, pro ty co chtej stravit zivot na pumpach je nafta, pro ostatni pak to ix..
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kesumb kdo chce trávit cas na pumpě a trávit svoji rodinu, je diesel jako dělaný. Tady se rohypnol naprosto střelil do kolena.
traveldrive
@Mikesus Aké trávenie času na pumpe? Krátka zastávka. O chvíľočku dlhšia, keď čerpám AdBlue, aby moja rodina toľko netrpela. Ty strelec.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Krátká zastávka, každou chvíli. ani měsíc s elektrickou jsem neztratil nabíjením tolik, co jeden týden s dieselem.
Ted mám bohužel 14 dni diesel, kromě toho, ze to je jak přeskočit do pravěku jak v komfortu, dynamice, reakcích, tak prave i ztráta času. Zajet na benzinku, cas ztracený jízdou tam a zpet ( ne vždy je cas a chuť tankovat po cestě), cas ztracený na benzínce a do toho ty děsný reakce jeste způsobily, ze za těch 14 dnů mám průměrnou rychlost o 8km/h mensi, tedy aktuálně na 2400km co jsem s tim najel, je to zase cca 8h vic času v aute. Takze do toho uz 3x tankování, jízda na benzinku a zpet včetně tankovani cca půl hodiny, je ztráta 9.5h jen kvuli dieselu. Celý jeden pracovní den ve 14 dnech,
ericn
@Mikesus Koukám, vnímání času se ti trochu rozhodilo, ale že mě to překvapuje 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn ze mne nepřekvapuje tve nechápani psaného textu. Viz. odpověď Jakubovi.
jakubMG
@Mikesus Ty neumíš ani počítat..😄 3. třída základní školy..😄

Dáš celkem rozumnou myšlenku (nabíjím doma, takže na benzinku vlastně nejezdím) a zabiješ to hloupou argumentací o 3 tankováních, které tě zdržely každé o více než tři hodiny.._))))

@kesumb asi ví, proč si k IX drží i X5, co myslíš..😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@jakubMG

Kesumbíčkovy kecy o tom, jak je BEV iX senzační a nevyměnil by za diesel, jsou vždy komické. BEV je tak skvělé, že proto mám i diesel 🤣🤣🤣
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol on má k tomu phev benzin, ale to neumíš ani číst. To je tak nejak ve vaší skupině bezne, jak tu vidím reakce V tomto vlákne.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@jakubMG trochu chapat psany text. Psal jsem o tnakovani každé cca 30 minut, 10 minut na benzínce, 10 tam a 10 zpet. Dohromady hodina a půl ( 3x30min). A zbylých 8 hodin je z důvodu špatných reakci dieselu, pomalých rozjezdů. Jelikož za posledních 14 dni mám o 8 km/h nizsi průměrnou rychlost, z duvodu špatných reakci dieselu musím v reálném provozu déle stát na křižovatce, abych neohrozil auta na hlavní, mnohem mene se s tim da předjíždět a zároveň i rozjezdy na semaforech jsou pomalejší. Takze neni to jen o cestě na benzinku. Mam ted s tim za posledních 14 dni 2400km s průměrnou rychlosti 48 km/h, místo běžných 56. Tedy o tech zminenych 8km/h mene. A na tech 2400km to je kolik? Při 48 to zabralo 50h, pri 56km/h 42 a neco. Kazdy vidi jen 10 minut u benzinky, ale ve vysledku cas ztracený v aute je mnohem větší, nejen kvuli tankování, ale i kvuli špatným reakcím motoru.
Chápání psaného textu je ta 3.trida, mozna bys ji tedy mohl zkusit.
jakubMG
@Mikesus jak reagovat na takovou hromadu nesmyslů?

Sázkou. Vezmu běžný 2l t.diesel a ty svoje elektro a najedeme 150 km v tvém režimu. Jestli mi ujedeš více než o 5 minut, věnuji na konto Kapka Naděje 10.000 kč. Pokud ujedu já tobě, napíšeš sem do diskuze upřímnou omluvu. Platí?
Rosta Jež
@Mikesus S naší sítí ČS je určitě ve více jak 98% případů možnost natankovat hned u cesty. Průměrná menší rychlost ja taky argument, který kulhá na obě nohy - v normálním provozu a to speciálně ve městě, s EV nikam rychleji nedojedete - když je volno, tak je to no tom, kolik kdo chce riskovat pokutu nad limit a ne čím jede, a když je provoz, tak se stejně jede v štrůdlu. Třeba já bych za rok bych tankováním strávil určitě daleko méně času než nabíjením, protože 1x za měsíc jedu trasu, kde bych musel minimálně 1x nabíjet na dálnici po cestě zpět. Těch minimálně 30 minut pro nabíjení tankováním nestrávím, ani kdybych najezdil 30tis.km měsíčně místo dvaceti.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Ve tvé řeči - zapomněl jsi na koeficient. Je to zcela opačně, takže x(-1) 😁
Avatar - praptak
praptak
@kesumb A pro normální tu je ještě benzín.
ericn
@praptak Přesně tak 😄
Neuromancer2
Pořád říkám, že to nebude tak elektricky žhavý a už k tomu docházejí i ti, co rozhodují.

„Ideologický zákaz spalovacích motorů zrušíme,“ říká šéf největší frakce v Evropském parlamentu

www.echo24.cz/…pskem-parlamentu
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Hm, tento autor mě vážně baví. hezký, čtivý text!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pod kapotou má ale nesprávný motor
kesumb
IX mam rok vedle X5 45e. Ix je jiny auto, je to takova kapsle co do deje nevtahuje, podvozek je extra komfortni, ale na povozeni se neni (mam vzduch a nataceni zadnich kol).
3t mezi kamionama to tahlo za necelejch 30kWh na sto. Spotreba je mezi 14 az 30 jak se pise v clanku. Vetsinou pak 20. Celkove spokojenost, za 30d bych to nevymenil ani kdybyste mi platili 20 mesicne.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Za 30d by jsi to vyměnil hned, kdyby jsi bydlel v bytě nebo jezdil delší trasy než 150 km.
kesumb
@rohYpnol
presne, 150km krat koeficient 4, kdyz jezdis Barcelonu na otocku tak nejsi cilovka. Nepsal sem ti to uz?...
Ty nemas k bytu garaz?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb
Víš kolik bytů má k domu garáž?!? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

iX má reálný dálniční dojezd 600 km?!? 🤣🤣🤣🤣
kyklop
@rohYpnol s tým diaľničným dojazdom si už otravný. Dávno som mal poctivý fosil, atmosféra, benzínová, ktorá mala diaľničný dojazd sotva 650km (malé mpv s malou nádržou). Posledný čistý fosil ktorý som mal doma mal dojazd cez 1300 a paradoxne , zastavoval som s ním častejšie ako s tým dávnym s nízkym dojazdom. Ono bez ohľadu na palivo si v súčasnosti po 200-250km zastavím, ponaťahujem sa a nechám na chvíľu volant len tak na pokoji 😁 . dokonca, ani kávu si pritom nedám. Preteky o to, kto viac cestou naciká do fľaše nechávam iným, asi stárnem. Jo, súčasný plugin hybrid má dojazd len 900-1000km na benzín a +- 65 na el., je to degres voči minulému dízlu, ale nejako to snáď rozdýcham
traveldrive
@kyklop To je OK, ale prišlo to na teba až s vekom... 😁
ericn
@traveldrive asi prostatik 😉
kyklop
@ericn našťastie zatiaľ nie 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kyklop

Asi je rozdíl zastavit na 5 minut na protažení se, a zastavit na 30 minut na dobití 20-80% baterky. Nemyslíš?!? 5 minut a 30 minut není to stejné 😆
kyklop
@rohYpnol ja si dávam pauzu 15 - 20 minút, vybavím telefonáty, ponaťahujem sa a idem ďalej. Jo a čúrať popritom nechodím, prostatu mám ešte ok
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kyklop

Jo, to bude ono. Já mám HF a telefonáty vybavím během jízdy. Takže přestávka delší jak 5 minut je prostě pro mě nesmysl 🤣🤣🤣
kyklop
@rohYpnol hf máme asi všetci, ak si zoberiem ten úsek 250km, tak sa v kombinácii okresky + diaľnica bavíme o časovom úseku 2-3 hodiny. Tak dlhé sedenie v aute (zrovna tie 3 hodiny) je celkom otravné. Len tak pomimo, nedávno som otáčal 2300km (pracovná záležitosť), striedali sme sa dvaja za volantom a aj tak nám vyšlo zhruba každé 3 hodiny na nejakú prestávku. Jo a bolo to s fosilom. Cestu sme dali za 35 hodín, z toho neviem koľko boli prestávky a zhruba 5 hodín bol spánok 😁 . Porátaj si priemer, kopa úsekov bola prejdená rýchlosťou 170km/h. I tak bo na konci dňa priemer nejaký (zápchy, samotný účel cesty, prestávky). Podobne som aj v lete mal jeden krát otočku do HR a naspäť (v priebehu jedného dňa), dokopy ľahko cez 1300km, opätovne dôvody sú nepodstatné). Prvých 400km ubehne ako voda, ale postupne začína nuda a únava a prestávky pribúdajú. Pri týchto otravných presunoch po diaľnici sú k nezaplatenia ergo sedačky a travel assist 😁
DonVito
@kyklop

Je neuveritelny, jak nekdo, kdo travi v diskuzich na acz mozna hodiny denne, diskutuje o problemu s minutami stravenymi na nabijecce.

Nezni to verohodne.
😀

PS Mozna mu chybi cas prave proto.
Kazdopadne davam doporuceni
Mas-li tisen casovou, neres nabijeni EV, ale cas straveny na acz!
😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

A jsme opět u toho. Opět hujeři jako ty řeší jen co rohYpnol...
Ano, já chápu že by ti vyhovovalo, kdyby pravdivé a argumenty podložené názory z diskuse zmizely. Protože o tohle se komančí, jako jsi i ty, vždy snaží. Umlčetcizí názor co neodopovídá ideologii.
DonVito
rohYpnole
Ja skutecne nejsem komanc.
Nevolim stacilo (ani spd, motoristy ani ANO).

Tak prestan s tim nalepkovanim!
Stavis se tu do role vetsiny.
👎👎
Nech te nenavisti, ktera je tvym programem.
❤️
Ja tu diskutuju za sebe. Ne za komunisty ani za motoristy ani za vetsinu.

Kolik jsi dnes stravil casu na acz?
Ja to napisu uprimne (a samozrejme PRAVDIVE!).
Na nabijeckach travim minimum casu (minuty tydne).
Na acz travim hodiny.
😉

PS Mozna kdybys netravil tolik casu na acz, tak by ses mel lip.
😀
Tady si jen dokazujes, jak se mas blbe v panelku a musis obhajovat jezdeni starym dieselem.
Mas to blby. Ja mam svy EV a mam moznost nabijeni.
Mam se dobre a nestydim se za to.
Moc bych ti pral, abys byl spokojenejsi a nemusel svou frustraci ventilovat ve zdejsich diskuzich. Zkus si treba nasetrit na novejsi dieselove auto. Novy diesely s ad-blue uz tolik nesmrdi.
❤️❤️❤️
Ted dokonce nejspis vyhrajou volby tvy oblibeny strany, tudiz tvemu blahobytu nebude stat nic v ceste.
😀 wait...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Je úplně jedno koho volíš. Myšlením a mentaiitou jsi komanč.
Mimo jiné, Piráti a STAN jsou dnes mnohem větší komanči než KSČM.

"Tady si jen dokazujes, jak se mas blbe v panelku a musis obhajovat jezdeni starym dieselem."
Díky, že opět potvrzuješ, jaký jsi lhář a demagog! Mé označování tebe za lháře a demagoga je zcela opodstatněné a oprávněné.
DonVito
@rohYpnol
Naposledy te vyzyvam diskutuj za sebe.
A hlavne prestan pouzivat slovo lez!

Dokud budes diskutovat za lidi z panelaku, prestoze jejichz potreby asi neznas, budu te posuzovat a oznacovat tak, ze bydlis v panelaku.
Ja se o tebe nezajimam a nemuzu vedet, kde skutecne bydlis.

Diskuzuju nad tvymi prispevky tykajici se lidi z panelaku.
Jestlize sam v panelaku nebydlis, tak neres jejich nabijeni!!!
O kterem nemas potuchy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Já přestanu používat slovo lež, když přestaneš lhát. Je to velmi prosté.
Já v paneláku nebydlím, ale znám spoustu lidí co v paneláku bydlí. Takže znám i jejich názory a potřeby. Navíc jsem v paneláku taky bydlel, takže asi vím jak to vypadá, že.
Není jediný důvod, proč bych neměl a nesměl mluvit za lidi z paneláku. Tedy ano, jeden důvod je. Opět ten komoušský. Snaha, aby nezanívala pravda a jiný názor co neodpovídá ideologii. Děkuji za potvrzení oprávněnosti toho, když tě označuji za komouše.
jakubMG
@kesumb měl jsem iX jako náhradní auto a je to jiný sport než X5. X5 je mnohem “dospělejší” vůz, iX je taková trochu futuristická vize, jo, časoprostorová kapsle sedí. Legrace s ní je, pro manželku luxus, ale pro chlapa a rodinu trochu menší. Hodně by jí prospělo dvoudílné zadní víko ala X5, lyžáky, minerálky apod.

A s 30 kWh na dálnici a baterkou 108 kWh mohli nudělat rovnou X5 full E.

Četl jsem co píšeš, ale vážně, pokud bys měl jediné auto, vážně radši iX než X5 30d?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@jakubMG uplne v klidu. Jedine co to má horší je ten design. X5 vypadá o dost lepe, ale v tom dieselu fakt ne. Ty reakce dieselu jsou jak pravěku oproti ix
MrBeranek
Sednul jsem si do ní cca před dvěma lety na showroomu a šokovala mne lacinost zpracování v interiéru. Žádné kvalitní materiály, ošklivá palubka a "bláznivé" tvary ve výplních dveří. A pak ta cenovka - 2,4 M. Jak si tohle může někdo koupit např. místo X5, nepochopím.
Rosta Jež
@MrBeranek Poctivé měkké, ať už kůží obšité nebo měkčenými plasty pokryté panely interiéru jsou drahé i těžké. Už tak je to samo o sobě jak drahé, tak i těžké auto, takže se snaží ušetřit na obojím kde se dá. Ale nutno podotknout, že v BMW není jediné - VW to dělá i přes nižší cenu jejich aut taky.
Alfonz666
Proti EV viceméně nic nemám, ať si každej koupí co chce. Ale toto je tak hnusný zevnitř i zvenku, že bych se v tom styděl jezdit.
ljube
toto je vskutku šeredné, až odporné auto ze všech stran. jako by se to narodilo s vývojovou vadou.