Bracho, za cca 760tis Sk dostanes Octaviu 2.0TDI alebo Epicu 2.OVCDI :yes: A to je sakra rozdiel minimalne v triede, velkosti, komforte cestovania...Tak tu nekecaj o kvalitnych renomovanych znackach :-!
Nejsem TDImil, teda ne že by mě diesely vadily, tohle období jsem překonal. Hlavně konstatuju realitu. Spousta lidí si pořídí nafťáka stejně jeho klady nevyužije, je to prostě hit. U nás ani tak ne, ale v Německu, Itálii apod. se diesely kupují na popjíždění do města. Statusový symbol, dokonce bych řekl trochu luxus, určitě rozmařilost. Na to musí Chverolet reagovat a taky reaguje :yes:
Aneb TDImil promluvil... Jinak vedle fanatiku i v Cesku existuji lide, kteri koukaji na to, kolik muziky za dany ranec penez. Navic Chevy vypada z korejcu IMHO nejlepe.
Mám Lacetti 1.8 16V Sedan a když jsem to zkusila dá se jezdit i pod 7.0, ale jelikož se moc nesnažím tak jezdím do 8.0 takže podle mně je to spotřeba na tu velikost a váhu OK.
V teste sa spomina "vysoka spotreba" benzinovej verzie Lacetti 1.8 16V, v tunajsom teste Daewoo Nubira 1.8 16V je vsak vnimana ako pozitivna. Citat: Pozitivním momentem je i spotřeba, která se pohybovala v rozmezí cca 7,5 při každodenním civilním ježdění až po 9,7 při dynamických zkouškách; zejména druhá hodnota je s ohledem na rozměry auta pozitivní.
Takze s tou spotrebou to - pri troche snahy - nemusi byt pri benzine vobec zle. Samozrejme, rozdiel 30 tisic dost favorizuje dieselovy variant.
Objem 2 litre...zisiel by sa aj mensi motor, najma tam, kde su mensie objemy danovo zvyhodnene. Inak v clanku, kde sa pise vyslovene o motoroch, ich vlastnostiach a dojmoch z jazdy, mi vyrazne chybaju tabulky parametrov, porovnavacie tabulky s konkurencnymi motormi a najma grafy s vykonovymi charakteristikami motorov...