Objem 2 litre...zisiel by sa aj mensi motor, najma tam, kde su mensie objemy danovo zvyhodnene. Inak v clanku, kde sa pise vyslovene o motoroch, ich vlastnostiach a dojmoch z jazdy, mi vyrazne chybaju tabulky parametrov, porovnavacie tabulky s konkurencnymi motormi a najma grafy s vykonovymi charakteristikami motorov...
Aneb TDImil promluvil... Jinak vedle fanatiku i v Cesku existuji lide, kteri koukaji na to, kolik muziky za dany ranec penez. Navic Chevy vypada z korejcu IMHO nejlepe.
Nejsem TDImil, teda ne že by mě diesely vadily, tohle období jsem překonal. Hlavně konstatuju realitu. Spousta lidí si pořídí nafťáka stejně jeho klady nevyužije, je to prostě hit. U nás ani tak ne, ale v Německu, Itálii apod. se diesely kupují na popjíždění do města. Statusový symbol, dokonce bych řekl trochu luxus, určitě rozmařilost. Na to musí Chverolet reagovat a taky reaguje :yes:
V teste sa spomina "vysoka spotreba" benzinovej verzie Lacetti 1.8 16V, v tunajsom teste Daewoo Nubira 1.8 16V je vsak vnimana ako pozitivna. Citat: Pozitivním momentem je i spotřeba, která se pohybovala v rozmezí cca 7,5 při každodenním civilním ježdění až po 9,7 při dynamických zkouškách; zejména druhá hodnota je s ohledem na rozměry auta pozitivní.
Takze s tou spotrebou to - pri troche snahy - nemusi byt pri benzine vobec zle. Samozrejme, rozdiel 30 tisic dost favorizuje dieselovy variant.
Mám Lacetti 1.8 16V Sedan a když jsem to zkusila dá se jezdit i pod 7.0, ale jelikož se moc nesnažím tak jezdím do 8.0 takže podle mně je to spotřeba na tu velikost a váhu OK.
Bracho, za cca 760tis Sk dostanes Octaviu 2.0TDI alebo Epicu 2.OVCDI :yes: A to je sakra rozdiel minimalne v triede, velkosti, komforte cestovania...Tak tu nekecaj o kvalitnych renomovanych znackach :-!