Testy
adamzprahy
1
Ve srovnávací tabulce jsou hodnoty 520d předchozí generace 🙄
Kdo chce, necht si koupi diesel quattro, je-li pro jeho potreby lepsi.
❤️
A6 Avant e-tron
od 1 718 900 Kč
👍
Ale cena za EV (jen s jednou hnanou napravou) je obdobna.
❤️
A6 Avant e-tron
od 1 718 900 Kč
👍
Ale cena za EV (jen s jednou hnanou napravou) je obdobna.
@DonVito
Perfektní, Cena za BEV A6 etron, která je mnohem horší než tahle A6 TDI a nedá se porovnávat, je obdobná... Jo, to je ta "cenová parita" viď ... 😁
Perfektní, Cena za BEV A6 etron, která je mnohem horší než tahle A6 TDI a nedá se porovnávat, je obdobná... Jo, to je ta "cenová parita" viď ... 😁
@rohYpnol
Objektivne je etron horsi v dojezdu, rychlosti tankovani, Vmax a trakci nez TDI quattro.
Objektivne je etron lepsi v mnoha jinych parametrech.
Jak jsem psal, necht si kazdy rozhodne, co je pro nej prioritou.
Bylo by fajn toto rozhodnuti nechat na zakaznicich a nepodsouvat jim, co je lepsi...
❤️
PS O tom co bude v roce 2035 se pod timto clankem bavit nehodlam. Nyni ma kazdy svobodnou volbu.
Objektivne je etron horsi v dojezdu, rychlosti tankovani, Vmax a trakci nez TDI quattro.
Objektivne je etron lepsi v mnoha jinych parametrech.
Jak jsem psal, necht si kazdy rozhodne, co je pro nej prioritou.
Bylo by fajn toto rozhodnuti nechat na zakaznicich a nepodsouvat jim, co je lepsi...
❤️
PS O tom co bude v roce 2035 se pod timto clankem bavit nehodlam. Nyni ma kazdy svobodnou volbu.
@DonVito
Nemá. Protože emisní šikana platí již dnes v mnoha zemích. Protože sankce za CO2 již dnes platí zákazník TDI. Již dnes volba svobodná není.
Je to o tom, že do cenového srovnání jsi ZCELA ZÁMĚRNĚ DAL VARIANTY, KTERÉ NEJSOU POROVNATELNÉ. Protože jsi demagog a lhář.
Nemá. Protože emisní šikana platí již dnes v mnoha zemích. Protože sankce za CO2 již dnes platí zákazník TDI. Již dnes volba svobodná není.
Je to o tom, že do cenového srovnání jsi ZCELA ZÁMĚRNĚ DAL VARIANTY, KTERÉ NEJSOU POROVNATELNÉ. Protože jsi demagog a lhář.
@holub
specielne pro tebe, holube, tam bylo toto
"A6 Avant e-tron
od 1 718 900 Kč
👍
Ale cena za EV (jen s jednou hnanou napravou) je obdobna."
Co je na tom lziveho?
Kdyz nekoho krive narknes ze lzi, jsi lhar sam!
❤️
Ke vsemu jsem uvedl nevyhody etronu v trakci.
To je lez?
Mel by ses naucit slusnemu chovani...
😉
A predevsim psat PRAVDU.
PRAVDA VITEZI
PS Cenikova cena od etronu quattro je skoro stejna jako cena testovaneho TDI Quattro (vybavy jsem nesrovnaval, klidne to udelej, holube).
👍
specielne pro tebe, holube, tam bylo toto
"A6 Avant e-tron
od 1 718 900 Kč
👍
Ale cena za EV (jen s jednou hnanou napravou) je obdobna."
Co je na tom lziveho?
Kdyz nekoho krive narknes ze lzi, jsi lhar sam!
❤️
Ke vsemu jsem uvedl nevyhody etronu v trakci.
To je lez?
Mel by ses naucit slusnemu chovani...
😉
A predevsim psat PRAVDU.
PRAVDA VITEZI
PS Cenikova cena od etronu quattro je skoro stejna jako cena testovaneho TDI Quattro (vybavy jsem nesrovnaval, klidne to udelej, holube).
👍
@DonVito
Opět potvrzuješ tvé manipulace.
Já nikde nenapsal že tohle konkrétně co jsi napsal je lež.
Já jsem napsal, že záměrně srovnáváš neporovnatelné verze.
A uvedl jsem že jsi to napsal protože jsi demagog a lhář. Což je naprostá pravda.
Tak se zklidní a zpytuj svědomí.
Opět potvrzuješ tvé manipulace.
Já nikde nenapsal že tohle konkrétně co jsi napsal je lež.
Já jsem napsal, že záměrně srovnáváš neporovnatelné verze.
A uvedl jsem že jsi to napsal protože jsi demagog a lhář. Což je naprostá pravda.
Tak se zklidní a zpytuj svědomí.
holube, co tedy KONKRETNE byla "lež"???
holub napsal toto
Je to o tom, že do cenového srovnání jsi ZCELA ZÁMĚRNĚ DAL VARIANTY, KTERÉ NEJSOU POROVNATELNÉ. Protože jsi demagog a lhář.
Krive oznaceni nekoho lharem dela lhare z tebe, holube!
Me svedomi je ciste. No mozna bych te nemel posmesne oznacovat holubem, priznavam. Ale ta paralela s tebou je uzasna.
Tak sorry.
🙂
Ale dokud tu budes kalet do diskuze (viz tve bezduvodne nepodlozene a drze oznacovani me lharem) jak holub na sachovnici, budu te tak oznacovat dal.
😃
Ty rozhodne nejsi zadna moralni autorita 😇 (prestoze jsi o tom skalopevne presvecen) abys tu mohl kazat o svedomi.
Kdybych chtel kazani, tak jdu do kostela!
😉
PRAVDA VITEZI
❤️
holub napsal toto
Je to o tom, že do cenového srovnání jsi ZCELA ZÁMĚRNĚ DAL VARIANTY, KTERÉ NEJSOU POROVNATELNÉ. Protože jsi demagog a lhář.
Krive oznaceni nekoho lharem dela lhare z tebe, holube!
Me svedomi je ciste. No mozna bych te nemel posmesne oznacovat holubem, priznavam. Ale ta paralela s tebou je uzasna.
Tak sorry.
🙂
Ale dokud tu budes kalet do diskuze (viz tve bezduvodne nepodlozene a drze oznacovani me lharem) jak holub na sachovnici, budu te tak oznacovat dal.
😃
Ty rozhodne nejsi zadna moralni autorita 😇 (prestoze jsi o tom skalopevne presvecen) abys tu mohl kazat o svedomi.
Kdybych chtel kazani, tak jdu do kostela!
😉
PRAVDA VITEZI
❤️
@DonVito
co tedy KONKRETNE byla "lež"?
Ja chápu že jsi zjevně duchem mdlý. Opět tvoji otázkou potvrzuješ tvoji demagogii.
Už potřetí ti píšu pořád to stejné holube. Jájsem neuvedl že jsi teď napsal lež. Chápeš to vůbec??? Tak se mě neptej co konkrétně byla lež, holube!!!
co tedy KONKRETNE byla "lež"?
Ja chápu že jsi zjevně duchem mdlý. Opět tvoji otázkou potvrzuješ tvoji demagogii.
Už potřetí ti píšu pořád to stejné holube. Jájsem neuvedl že jsi teď napsal lež. Chápeš to vůbec??? Tak se mě neptej co konkrétně byla lež, holube!!!
@holub
Jestlize jsem nelhal, nenazyvej me lharem!
Mel by ses omluvit, ale na to ty nemas.
Prasi se ti vod huby.
Jsi drzej.
Sbohem
Jestlize jsem nelhal, nenazyvej me lharem!
Mel by ses omluvit, ale na to ty nemas.
Prasi se ti vod huby.
Jsi drzej.
Sbohem
Proboha, dát 2,37 mega za dvoulitrovej TDI, tohle už není koupě auta, to je charita pro výrobce.
Ta cena je báječná. Beru hned tři kousky a možná i čtyři.
Velmi dobré. Jen tu bohužel chybí ten 3,0 tdi, který k tomuhle autu a v téhle ceně prostě patří. Bohužel, nová doba... Ale tohle je to "zlevňování"...
Úplně jsem se rozněžnil při představě toho, jak mám zpocenou řiť na kožených seslích bez ventilace a mohu se držet čtyřicetiosmiúhelníkového volantu a něžně bojovat s lesklými plastovými rozvrzanými dotykovými plochami všude a přitom si krásně otlačit pravý koleno. A to vše při úžasně nízké spotřebě 7,5 na 100 a jen za necelých 2,5 míče...
Bohužel mi moje snění totálně zabila absence USB 2.0. To fakt ne, bez toho ani pro vejce do Lidlu.
Bohužel mi moje snění totálně zabila absence USB 2.0. To fakt ne, bez toho ani pro vejce do Lidlu.
@Mokrous
Nechápu redakci ACZ, že už dávno nemoderuje diskuzi a nadále umožňuje její tapetování naprostými nesmysly několika málo nemocných nebožáků, kteří si zde udělali soukromou nástěnku pro zabití času při čekání na dávky a nenávidění světa kolem sebe. Opravdu je takový problém těch několik individuí vykopat a pozvednout zdejší úroveň nad čtvrtou cenovou?
Nechápu redakci ACZ, že už dávno nemoderuje diskuzi a nadále umožňuje její tapetování naprostými nesmysly několika málo nemocných nebožáků, kteří si zde udělali soukromou nástěnku pro zabití času při čekání na dávky a nenávidění světa kolem sebe. Opravdu je takový problém těch několik individuí vykopat a pozvednout zdejší úroveň nad čtvrtou cenovou?
@Ja Prvni a Posledni Mluvíš o sobě, hovne?
@Ja Prvni a Posledni
zloděj křičí chyťte zloděje, co?
No, budeš se muset smířit s tím, že stále nejsme v Rusku a stále tady relativně platí svoboda slova a projevu v diskusi. Važ si jí. Díky tomu i duchem slabí a mentálně zaostalí jako jsi ty sem můžou stále psát i když to je jen ubohý diskusní výblitek.
zloděj křičí chyťte zloděje, co?
No, budeš se muset smířit s tím, že stále nejsme v Rusku a stále tady relativně platí svoboda slova a projevu v diskusi. Važ si jí. Díky tomu i duchem slabí a mentálně zaostalí jako jsi ty sem můžou stále psát i když to je jen ubohý diskusní výblitek.
@rohYpnol
Je zajímavé, že jste oba zareagovali, protože jste oba poznali své konkrétní portréty.
Holube, jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
Je zajímavé, že jste oba zareagovali, protože jste oba poznali své konkrétní portréty.
Holube, jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
@Ja Prvni a Posledni
Chápu že nejsi schopen porozumět psanému textu. Zkusím znovu.
Zloděj křičí chyťte zloděje. To byl důvod proč jsem na ten tvůj křik musel zareagovat.
V diskusi se bez potíží bavím s každým inteligentním myslícím kolegou.
A vůči opakovaným lžím pár jedinců v diskusích ACZ vždy rád zopakuji fakta a realitu. Klidně po stotisícé.
Chápu že nejsi schopen porozumět psanému textu. Zkusím znovu.
Zloděj křičí chyťte zloděje. To byl důvod proč jsem na ten tvůj křik musel zareagovat.
V diskusi se bez potíží bavím s každým inteligentním myslícím kolegou.
A vůči opakovaným lžím pár jedinců v diskusích ACZ vždy rád zopakuji fakta a realitu. Klidně po stotisícé.
S tím MHEV se u Audi stala někde chyba. Spousta článků a informací o tom jak je to promyšlený a sofistikovaný systém...ale další test a další model v kterém to 2.0 TDI MHEV má spotřebu 7.5l. O litr víc (dle ACZ testů) než konkurence s rwd (a řekněme "mechaničtější") technikou. K čemu je teda zjednodušená koncepce fwd s haldexem, k čemu je ta poměrně velká baterka? Je to dost zvláštní a ta spotřeba je za mě mínus a ne plus. U konkurence šla s MHEV spotřeba dost dolu a to jsou asi snad jednodušší zástavby do převodovek bez keců okolo.
@adamzprahy Moje SUV pro 7, jezdící na benzín, ma skoro o litr menší dlouhodobou spotřebu...
@adamzprahy Zrovna hodnotit spotřebu podle redaktorů není to nejrozumnější.
@praptak nejsou to jen testy tady na ACZ, zatím jsem neviděl test kde by to skončilo lepším výsledkem. Navíc přímo tady na ACZ jsou testy 520d a e220d kde s tím jezdí o litr méně.
S novou 520d mám průměrnou spotřebu 6.3l pri dynamickém ježdění 70% dálnice, 30% město. V testu na ACZ bylo 6.5l. Zkoušel jsem MB E220d a tam jsem byl dokonce vždy o cca 0.5l níže na stejných trasách. Ale cokoliv přečtu nebo na Youtube vidím o Audi 2.0 TDI MHEV tak je to 7+. Na to že to má ošizený pohon 4x4 a supersložitý hybrid "nové" generace tak neni možné s tím jezdit za 7l když třeba Toyota/Lexus 2.5 HEV jezdí na benzín za méně.
S novou 520d mám průměrnou spotřebu 6.3l pri dynamickém ježdění 70% dálnice, 30% město. V testu na ACZ bylo 6.5l. Zkoušel jsem MB E220d a tam jsem byl dokonce vždy o cca 0.5l níže na stejných trasách. Ale cokoliv přečtu nebo na Youtube vidím o Audi 2.0 TDI MHEV tak je to 7+. Na to že to má ošizený pohon 4x4 a supersložitý hybrid "nové" generace tak neni možné s tím jezdit za 7l když třeba Toyota/Lexus 2.5 HEV jezdí na benzín za méně.
@adamzprahy Tohle taky nechápu. Já s tímhle motorem v Passatu Variant jezdím naprosto v pohodě za 5/100 a klidně i níž.
Když víc spěchám, tak max. za WLTP, což je 5,6/100.
Já vím, je to jen předokolka a má menší kola, ale taky nemám žádnou formu elektrifikace. Takže něco je tu hodně špatně.
Když víc spěchám, tak max. za WLTP, což je 5,6/100.
Já vím, je to jen předokolka a má menší kola, ale taky nemám žádnou formu elektrifikace. Takže něco je tu hodně špatně.
@adamzprahy
Nevím kde vidíš zásadní problém. Sám jsi to popsal.
Je to AWD. Takže jestli to má o 0,5l víc jak 520d, tak je to absolutně cajk.
Jo a že to jako celek nedává smysl, protože téměř se stejnou spotřebou jezdila 3,0 tdi? No samozřejmě, ale za to poděkujme zelenorudé EU a nesmyslným normám, resp. CO2 výpalnému. Protože 3,0 tdi by měla CO2 vyšší.
Jo, možná mohla byt spotřeba o 0,5l nižší, ale tohle je snad fakt úplně nepodststné u auta za 2.0M+ Navíc to je rozdíl ve spotřebě, kdy ti to klidně udělá jen jiný rozměr kol a jiné pneu...
Nevím kde vidíš zásadní problém. Sám jsi to popsal.
Je to AWD. Takže jestli to má o 0,5l víc jak 520d, tak je to absolutně cajk.
Jo a že to jako celek nedává smysl, protože téměř se stejnou spotřebou jezdila 3,0 tdi? No samozřejmě, ale za to poděkujme zelenorudé EU a nesmyslným normám, resp. CO2 výpalnému. Protože 3,0 tdi by měla CO2 vyšší.
Jo, možná mohla byt spotřeba o 0,5l nižší, ale tohle je snad fakt úplně nepodststné u auta za 2.0M+ Navíc to je rozdíl ve spotřebě, kdy ti to klidně udělá jen jiný rozměr kol a jiné pneu...
@rohYpnol Asi špatně koukáš, neni to vůbec v cajku. Spotřeba 6.5l měla v testu verze xdrive www.auto.cz/…-ne-ridit-151498 jenže to je robustnější rwd xdrive, hydroměnič a jednodušší mhev 8kw v převodovce + 0,9kwh baterka. Nic z toho A6 nemá údajně kvůli spotřebě a emisím. Jenže ta i přes fwd haldex (nelze ani pro silnější motorizace), dvouspojku a jakýsi mhev plus 17 kw ve dvou elektromotorech + 1,7kwh baterka tak má o 1 litr vyšší spotřebu. Jak je to možné? Prostě jednodušší (přirozeně horší) technika, k tomu mhev plus dost složitý systém a vyšší spotřeba.
@adamzprahy
Vždyť si protiřečíš. Asi jednodušší technika to není když je elektromotor silnější, baterka větší... 😁😉
Vždyť si protiřečíš. Asi jednodušší technika to není když je elektromotor silnější, baterka větší... 😁😉
Dvoulitrový chrochta s haldexem, tedy Passat jak vyšitý, za 2,3M - gratuluji k takové koupi😊
@Man Ký
Bohužel vůbec netušíš, že technický základ A6 je úplně jinde než Passat...
Bohužel vůbec netušíš, že technický základ A6 je úplně jinde než Passat...
Lempl Klaun
@rohYpnol No a co, když je to investiční Passat v Highlajnu? 🤡
@rohYpnol
no az na to, ze meb ma motor skoro na naprave, zatimco mlb celej pred napravou. Audi se vytrvale blizi ke krachu
no az na to, ze meb ma motor skoro na naprave, zatimco mlb celej pred napravou. Audi se vytrvale blizi ke krachu
@kesumb
Až na to že tohle neni MLB ale PPE, viď ty chytráku 😉
A motor to má před nápravou právě proto že to je tahle platforma, která bohužel počítá i s BEV pohonem, kdy do podlahy musíš nacpat i velkou baterku. Takže spalovací motor nemůže být tam kde má být.
Mimochodem, velmi obdobně na tom je i BMW 5, které na tom není o moc líp. A je na tom taky výrazně hůř než bylo.
Vytrvale tady krachuješ ty ve svých příspěvcích 😁
Až na to že tohle neni MLB ale PPE, viď ty chytráku 😉
A motor to má před nápravou právě proto že to je tahle platforma, která bohužel počítá i s BEV pohonem, kdy do podlahy musíš nacpat i velkou baterku. Takže spalovací motor nemůže být tam kde má být.
Mimochodem, velmi obdobně na tom je i BMW 5, které na tom není o moc líp. A je na tom taky výrazně hůř než bylo.
Vytrvale tady krachuješ ty ve svých příspěvcích 😁
@rohYpnol je na PPC. Když už chceš poučovat l, tak aspoň správně
@kozakm
As the second model on the Premium Platform Electric (PPE), the Audi A6 e-tron continues the PPE’s familiar product strengths of performance, range, efficiency, and charging. It is also the platform’s first model with a flat floor concept.
www.audi-mediacenter.com/…-a6-e-tron-16109
As the second model on the Premium Platform Electric (PPE), the Audi A6 e-tron continues the PPE’s familiar product strengths of performance, range, efficiency, and charging. It is also the platform’s first model with a flat floor concept.
www.audi-mediacenter.com/…-a6-e-tron-16109
@holube
co to zas placas?
A6 TDI Quattro je EV???
ne, je to PPC (premium platform combustion).
W T F
Nejhorsi je, ze lidi jako ty maji tak vysoky sebevedomi.
Jako holub "hrajici" sachy.
Přehled od AI
The Audi A6 uses the Premium Platform Combustion (PPC) platform, a new architecture for vehicles with hybrid combustion engines and front or all-wheel drive, designed for Audi's luxury class. The PPC platform allows for advanced electronics, improved suspension options like optional air suspension, rear-axle steering for better maneuverability, and digital interior features, all contributing to a sportier and more refined driving e😜erience for the 2026 A6.
co to zas placas?
A6 TDI Quattro je EV???
ne, je to PPC (premium platform combustion).
W T F
Nejhorsi je, ze lidi jako ty maji tak vysoky sebevedomi.
Jako holub "hrajici" sachy.
Přehled od AI
The Audi A6 uses the Premium Platform Combustion (PPC) platform, a new architecture for vehicles with hybrid combustion engines and front or all-wheel drive, designed for Audi's luxury class. The PPC platform allows for advanced electronics, improved suspension options like optional air suspension, rear-axle steering for better maneuverability, and digital interior features, all contributing to a sportier and more refined driving e😜erience for the 2026 A6.
@rohYpnol nevim proč tu dlouhodobě obhajuješ neobhajitelný fakt, že A6 je a vždy byla fwd s motorem před nápravou. Nová 5er je sice společnou platformou s BEV poznamenaná, ale v tomhle ohledu se nezměnilo nic a proto je tak absurdně dlouhá. Před čtyřválcem tam je místo na frunk jak u elektromobilu https😐/static-content-live.caricarz.com/…PACE-09-full.jpg kapota je snad delší než u předchůdce. Asi aby se tam vešel V8 phev. A já právě nechápu proč vše je udělané takhle nevýhodně když už neni ani prostornější, ani úspornější.
@adamzprahy
Ale změnilo. Dnes má 520d motor nad přední nápravou, což prostě dřív nebylo.
1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/6378571.jpg?…
Ale změnilo. Dnes má 520d motor nad přední nápravou, což prostě dřív nebylo.
1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/6378571.jpg?…
@rohYpnol ne, stále je za nápravou (resp těžiště, na tom se právěže naštěstí nic neměnilo) a údajně všechny verze od r4 20d po v8 phev mají rozloženou hmotnost 50:50 vpředu:vzadu, u phev se tomu pomáhá pozicí baterií pod podlahou.
@rohYpnol píšeš ne, ale ten obrázek ukazuje opak 😁 Vždyť se podívej tady stejný typ fotek z ACZ. G30 www.auto.cz/…stinu-sestivalcu?… vs G60 www.auto.cz/…ezt-ale-ne-ridit?… - když mezitim překlikávám tak se ztrácím v tom která generace je která, protože to je uplně totožné, podívej se na komponenty nebo pozici víčka oleje vedle uložení. A taky je tam vidět to o čem píšu, že G60 má toho prostoru před motorem víc. Vidíš ten plast vpředu? To je o čem jsem psal, nebýt problém s teplem atd tak tam mohl být klidně ještě frunk 😁
@adamzprahy
ne tvl bude se s tebou hadat ofce tdi ikdyz to mas v garazi a predpokladam, ze dobre vis, proc tam nemas audi (krom toho, ze je drazsi..)
ne tvl bude se s tebou hadat ofce tdi ikdyz to mas v garazi a predpokladam, ze dobre vis, proc tam nemas audi (krom toho, ze je drazsi..)
@kesumb no přesně z těchto důvodů za mě A6 neni pro 5er nebo E-class soupeř, a to ani v těch základech. Protože jak se tady ukazuje ani přes všemožný ojeby výmysli typu "mhev plus" neni A6 úspornější. Na nové platformě ani neni prostornější a v ČR jak správně píšeš je dokonce dražší. Takže já nevim, buď si to koupí jen Audi fanatik nebo nějakej pevně danej fleet, kde to snad dostanou i za rozumný peníze. Na západ od nás mě překvapilo že je Audi výrazně levnější i v ceníku a to pak tomu technickýmu kompromisu rozumim.
@rohYpnol
ne neni, je to potad stejna MLB (akorat to pojmenovali jinak) jako je to uz generace. Motor to ma vypicenej ve stylu audi jako uz generace. Hledas za tim elektrifikaci coz je uplnej bullshit, je to proste klasicky audi. BMW je na tom podstatne lip, to je na naprave. Ostatne mezi 2-3 valcem ho ma 540i jako vsecky bmw uz od e30
www.edmunds.com/…ted-feature.html
ze nevis proc to ma jinak ctyrvalec je smutny a ukazuje to pouze na tvoji neznalost. O autech vis stejny kulovy jako o ekonomii
ne neni, je to potad stejna MLB (akorat to pojmenovali jinak) jako je to uz generace. Motor to ma vypicenej ve stylu audi jako uz generace. Hledas za tim elektrifikaci coz je uplnej bullshit, je to proste klasicky audi. BMW je na tom podstatne lip, to je na naprave. Ostatne mezi 2-3 valcem ho ma 540i jako vsecky bmw uz od e30
www.edmunds.com/…ted-feature.html
ze nevis proc to ma jinak ctyrvalec je smutny a ukazuje to pouze na tvoji neznalost. O autech vis stejny kulovy jako o ekonomii
@kesumb
V této disciplíně Česko s disponibilními příjmy těsně nad předcovidovou úrovní doručilo průměrný výsledek. Důvod k oslavám to není, naši kolegové z Visegrádu jsou míle před námi. Na Slovensku si domácnosti polepšily proti roku 2019 o osm procent, v Polsku o 11 procent a v Maďarsku dokonce o 12 procent.
Ty české jsou na tom po šesti letech zhruba stejně, vyplývá z dat Oxford Economics. „Od roku 2019 jsme se nikam neposunuli
www.seznamzpravy.cz/…strouhali-286840
Opět potvrzení přesně toho co říkám... blbý, co?🤣🤣🤣
V této disciplíně Česko s disponibilními příjmy těsně nad předcovidovou úrovní doručilo průměrný výsledek. Důvod k oslavám to není, naši kolegové z Visegrádu jsou míle před námi. Na Slovensku si domácnosti polepšily proti roku 2019 o osm procent, v Polsku o 11 procent a v Maďarsku dokonce o 12 procent.
Ty české jsou na tom po šesti letech zhruba stejně, vyplývá z dat Oxford Economics. „Od roku 2019 jsme se nikam neposunuli
www.seznamzpravy.cz/…strouhali-286840
Opět potvrzení přesně toho co říkám... blbý, co?🤣🤣🤣
@kesumb
Bohužel opět reaguješ úplně mimo to, co jsem napsal.
PPE neni MLB, opet potvrzuješ sám že vůbec netušíš.
Bohužel opět reaguješ úplně mimo to, co jsem napsal.
PPE neni MLB, opet potvrzuješ sám že vůbec netušíš.
@rohYpnol
PPC je furt MLB...
PPC je furt MLB...
@kesumb
Tak rohypnol tu predevsim pise o PPE.
🤦
My se bavime samozrejme o PPC.
👨🎓
The main difference is that MLB (Modularer Längsbaukasten) is the original longitudinal matrix platform for combustion engine vehicles with a front- or all-wheel-drive layout, while PPC (Premium Platform Combustion) is its direct successor
👍
, considered the third generation. PPC is a more advanced, modular platform for mid- to luxury-class vehicles with hybridised combustion engines, developed by Audi, and features enhanced efficiency and performance.
Takze samozrejme jsi o svetelny roky bliz 👍
s PPC a MLB, nez to co tu placa ten holub o PPE.
🙂
Tak rohypnol tu predevsim pise o PPE.
🤦
My se bavime samozrejme o PPC.
👨🎓
The main difference is that MLB (Modularer Längsbaukasten) is the original longitudinal matrix platform for combustion engine vehicles with a front- or all-wheel-drive layout, while PPC (Premium Platform Combustion) is its direct successor
👍
, considered the third generation. PPC is a more advanced, modular platform for mid- to luxury-class vehicles with hybridised combustion engines, developed by Audi, and features enhanced efficiency and performance.
Takze samozrejme jsi o svetelny roky bliz 👍
s PPC a MLB, nez to co tu placa ten holub o PPE.
🙂
@holub
ano, PPE urcite neni MLB
😀
Musim napsat, ze AI je mnohem chytrejsi nez holub.
Audi uses different modular platforms** depending on whether a car is ICE, PHEV, or BEV. The confusion comes mainly between **PPE** (Premium Platform Electric) and **PPC (Premium Platform Combustion). Here’s a clear comparison😒br />
---
### ⚡ PPE (Premium Platform Electric)
* Type: Pure BEV platform (dedicated EV-only).
* Co-developed by: Audi & Porsche (VW Group).
* Architecture: 800-volt, flat battery skateboard.
* First use: 2024 Audi Q6 e-tron, Porsche Macan Electric.
* Main features😒br />
* Designed from ground up for EVs (no ICE).
* Up to ~100 kWh battery packs.
* High charging speed (up to 270 kW DC).
* Supports dual-motor quattro setups.
* Flexible for SUVs, sedans, sportbacks.
* Comparable to: VW’s MEB (mass market), but positioned more premium.
---
### ⛽ PPC (Premium Platform Combustion)
* Type: ICE & hybrid platform.
* Evolution of: MLB Evo (longitudinal engines).
* For: Future high-end Audi combustion cars (possibly last generation of ICE-based models).
* Architecture: Longitudinally mounted engines, supports mild-hybrid, PHEV.
* Used in: Next-gen Audi A4, A6, Q5 (ICE & plug-in hybrid versions).
* Main features😒br />
* Optimized for combustion efficiency & electrification add-ons.
* Not a ground-up EV platform.
* Focused on reducing emissions while keeping traditional drivetrains alive until 2035.
---
### ✅ Key Differences
| Feature | PPE** | **PPC |
| ------------ | ---------------------------- | ----------------------------- |
| Powertrain | BEV only | ICE, mild-hybrid, PHEV |
| Battery | Large skateboard, structural | Small PHEV packs only |
| Charging | 800 V fast charging | Standard 400 V (if PHEV) |
| Layout | Dedicated EV, flat floor | Longitudinal
ano, PPE urcite neni MLB
😀
Musim napsat, ze AI je mnohem chytrejsi nez holub.
Audi uses different modular platforms** depending on whether a car is ICE, PHEV, or BEV. The confusion comes mainly between **PPE** (Premium Platform Electric) and **PPC (Premium Platform Combustion). Here’s a clear comparison😒br />
---
### ⚡ PPE (Premium Platform Electric)
* Type: Pure BEV platform (dedicated EV-only).
* Co-developed by: Audi & Porsche (VW Group).
* Architecture: 800-volt, flat battery skateboard.
* First use: 2024 Audi Q6 e-tron, Porsche Macan Electric.
* Main features😒br />
* Designed from ground up for EVs (no ICE).
* Up to ~100 kWh battery packs.
* High charging speed (up to 270 kW DC).
* Supports dual-motor quattro setups.
* Flexible for SUVs, sedans, sportbacks.
* Comparable to: VW’s MEB (mass market), but positioned more premium.
---
### ⛽ PPC (Premium Platform Combustion)
* Type: ICE & hybrid platform.
* Evolution of: MLB Evo (longitudinal engines).
* For: Future high-end Audi combustion cars (possibly last generation of ICE-based models).
* Architecture: Longitudinally mounted engines, supports mild-hybrid, PHEV.
* Used in: Next-gen Audi A4, A6, Q5 (ICE & plug-in hybrid versions).
* Main features😒br />
* Optimized for combustion efficiency & electrification add-ons.
* Not a ground-up EV platform.
* Focused on reducing emissions while keeping traditional drivetrains alive until 2035.
---
### ✅ Key Differences
| Feature | PPE** | **PPC |
| ------------ | ---------------------------- | ----------------------------- |
| Powertrain | BEV only | ICE, mild-hybrid, PHEV |
| Battery | Large skateboard, structural | Small PHEV packs only |
| Charging | 800 V fast charging | Standard 400 V (if PHEV) |
| Layout | Dedicated EV, flat floor | Longitudinal
@DonVito
Bohužel jsi opět potvrdil jaký jsi hloupoučký.
A6 je PPE, a SAMOZŘEJMĚ ŽE PPE JE 6A V ELEKTRICKÉ VERZI!!!
Ty jsi leda tak holub po lobotomii...
Bohužel jsi opět potvrdil jaký jsi hloupoučký.
A6 je PPE, a SAMOZŘEJMĚ ŽE PPE JE 6A V ELEKTRICKÉ VERZI!!!
Ty jsi leda tak holub po lobotomii...
Audi A6 C9 využívá platformu Premium Platform Combustion (PPC)
Zajímavostí je, že Audi A6 už není postaveno na platformě MLB Evo, ale na modernější Premium Platform Combustion (PPC), kterou používá i nová generace A5.
Zajímavostí je, že Audi A6 už není postaveno na platformě MLB Evo, ale na modernější Premium Platform Combustion (PPC), kterou používá i nová generace A5.
@DonVito to je tak,kdyz hlupák se snazi zamaskovat svoji hloupost a priznanim chyby si myslí, ze by uznal hloupost, a ne chybu.
A6 je postavena na PPC a elektrická verze na PPE
www.e-flotila.cz/…pe-jezdici-audi/
PPE nema s MLB samozřejmě zas moc společného.
www.topelectricsuv.com/…di-ppe-platform/
Ale asi vím, kde cerpa své informace, jediná zminka o 60% je na wiki, nikde jinde jsem ji nenašel
en.m.wikipedia.org/…latform_Electric
Jestli si takhle ověřuje svoje domnenky, tak neni divu, ze pise neustále blbosti.
Ale zase na druhou stranu, neco společného urcite maji, 4 kola, volant, tlumič u každého kola. To je spousta společných rysů. 🤣
A6 je postavena na PPC a elektrická verze na PPE
www.e-flotila.cz/…pe-jezdici-audi/
PPE nema s MLB samozřejmě zas moc společného.
www.topelectricsuv.com/…di-ppe-platform/
Ale asi vím, kde cerpa své informace, jediná zminka o 60% je na wiki, nikde jinde jsem ji nenašel
en.m.wikipedia.org/…latform_Electric
Jestli si takhle ověřuje svoje domnenky, tak neni divu, ze pise neustále blbosti.
Ale zase na druhou stranu, neco společného urcite maji, 4 kola, volant, tlumič u každého kola. To je spousta společných rysů. 🤣
@DonVito proč se teď obecnímu hňupovi říká holub? ušlo mi něco?😊
@Man Ký
ušlo 🙂
vynikajici paralela
"Hádat se s hloupými lidmi je stejné jako hrát šachy s holubem. Je jedno, jak vynikající jsi šachista, holub stejně shodí všechny figurky, posere šachovnici a ještě se bude naparovat, jako kdyby vyhrál..."
ušlo 🙂
vynikajici paralela
"Hádat se s hloupými lidmi je stejné jako hrát šachy s holubem. Je jedno, jak vynikající jsi šachista, holub stejně shodí všechny figurky, posere šachovnici a ještě se bude naparovat, jako kdyby vyhrál..."
@DonVito
Mě je úplně jedno jak mě nazývá diskusní lobotom. Zvláště ten, kdo bez AI nenapíše ani "bú" 😁
Mě je úplně jedno jak mě nazývá diskusní lobotom. Zvláště ten, kdo bez AI nenapíše ani "bú" 😁
@DonVito prezident osvoboditel nabádal, abychom se s hloupými lidmi hádali a nedělali jim to jednodušší. no, ale kdo to zaplatí?😊
@Man Ký
Musi dostat co proto, za svou drzost.
Toto si nemuze dovolovat.
On nevi vubec nic a jeste tu vsechny urazi...
Porad verim v jeho napravu.
❤️
Musi dostat co proto, za svou drzost.
Toto si nemuze dovolovat.
On nevi vubec nic a jeste tu vsechny urazi...
Porad verim v jeho napravu.
❤️
@DonVito
Rozumím že tvůj procesor tohle zpracuje tak za týden. Přesto znovu A6 je PPE, a SAMOZŘEJMĚ ŽE PPE JE 6A V ELEKTRICKÉ VERZI!!!
Rozumím že tvůj procesor tohle zpracuje tak za týden. Přesto znovu A6 je PPE, a SAMOZŘEJMĚ ŽE PPE JE 6A V ELEKTRICKÉ VERZI!!!
@holub
www.audi-mediacenter.com/en/audi-a6-39
The new A6 models are based on the Premium Platform Combustion (PPC), powered by modern gasoline and diesel engines that are more efficient and dynamic thanks to the mild hybrid technology MHEV plus.
Co na tom nechapes?
PPE
"E" jako electric
PPC
"C" jako combustion
combustion je cesky spalovaci
electric je cesky elektricky
Tezko bude spalovaci A6 na elektricke platforme.
Co myslis?
🤯
Jsou jen dve moznosti.
Bud jsou pitomci v Audi a maji to na svych strankach blbe.
Nebo jsi pitomec / holub ty.
😉
Sorry, ale Audi to ma spravne...
😀
GAME OVER
www.audi-mediacenter.com/en/audi-a6-39
The new A6 models are based on the Premium Platform Combustion (PPC), powered by modern gasoline and diesel engines that are more efficient and dynamic thanks to the mild hybrid technology MHEV plus.
Co na tom nechapes?
PPE
"E" jako electric
PPC
"C" jako combustion
combustion je cesky spalovaci
electric je cesky elektricky
Tezko bude spalovaci A6 na elektricke platforme.
Co myslis?
🤯
Jsou jen dve moznosti.
Bud jsou pitomci v Audi a maji to na svych strankach blbe.
Nebo jsi pitomec / holub ty.
😉
Sorry, ale Audi to ma spravne...
😀
GAME OVER
@DonVito
Ano, gameover pro tebe ty hujere. Já jsem uvedl že A6 je PPE což samozřejmě že je. A je asi zcela jasné že tím myslím verzi e-tron když PPE je elektrická verze, že. Ty lobotome.
Ano, gameover pro tebe ty hujere. Já jsem uvedl že A6 je PPE což samozřejmě že je. A je asi zcela jasné že tím myslím verzi e-tron když PPE je elektrická verze, že. Ty lobotome.
Né, to NENÍ "zcela jasne" kdyz jsi pouzil slovicko "tohle".
Protoze slovo tohle vyjadrovalo spalovaci A6 TDI Quattro na platforme PPC!
Ostatne srovnavat PPE (elektrickou platformu) s MLB (spalovaci platformou) je absolutni kravina.
🤣
"rohYpnol
24. září 2025 • 17:56
@kesumb
Až na to že tohle neni MLB ale PPE, viď ty chytráku"
...stejně shodí všechny figurky, posere šachovnici a ještě se bude naparovat, jako kdyby vyhrál...
G A M E O V E R
Protoze slovo tohle vyjadrovalo spalovaci A6 TDI Quattro na platforme PPC!
Ostatne srovnavat PPE (elektrickou platformu) s MLB (spalovaci platformou) je absolutni kravina.
🤣
"rohYpnol
24. září 2025 • 17:56
@kesumb
Až na to že tohle neni MLB ale PPE, viď ty chytráku"
...stejně shodí všechny figurky, posere šachovnici a ještě se bude naparovat, jako kdyby vyhrál...
G A M E O V E R
@rohYpnol A co ma PPE, elektrická platforma společného s MLB, tedy spalovaci? Nic. To můžeme říct, ze PPC bude mit s MLB Evo neco společného, ale PPE moc ne.
@Mikesus
Ted si mysli, ze figurky shodil svym poslednim prispevkem, ze samozrejme myslel PPC i kdyz psal PPE.
🤣
Jenze oni figurky furt stoji.
Kazdy si muze diskuzi procist...
Nezbyva mu nez kalet a kalet.
👎
zkratka holub
Ted si mysli, ze figurky shodil svym poslednim prispevkem, ze samozrejme myslel PPC i kdyz psal PPE.
🤣
Jenze oni figurky furt stoji.
Kazdy si muze diskuzi procist...
Nezbyva mu nez kalet a kalet.
👎
zkratka holub
@DonVito
"no az na to, ze meb ma motor skoro na naprave, zatimco mlb celej pred napravou"
Za to že jsi tupý jak násada od motyky nemůžu, holube 🤣🤣🤣
Pravda je jen jedna a je černá na bílém!
www.auto.cz/diskuse/98320/1#…
Každý si to může přečíst.
Gameover hujere!
"no az na to, ze meb ma motor skoro na naprave, zatimco mlb celej pred napravou"
Za to že jsi tupý jak násada od motyky nemůžu, holube 🤣🤣🤣
Pravda je jen jedna a je černá na bílém!
www.auto.cz/diskuse/98320/1#…
Každý si to může přečíst.
Gameover hujere!
holube, proste jsi to napsal blbe, smir se s tim.
"tohle" auto je predevsim PPC
tvy PPE je kompletne zcestny
"tohle" auto je predevsim PPC
tvy PPE je kompletne zcestny
@DonVito
Napsal jsem to naprosto správně ty lobotome.
Srovnávat MEB s PPC je nesmysl!!!
Chápu že jsi mě chtěl utahat na nudli, ale opět nevyšlo hlupáčku.
Opět jsi jen prokázal jak jsi sám hloupý 🤣🤣🤣
Ono to totiž je potřeba číst v souvislostech a kdo na co reaguje 🤣🤣🤣
Gameover. Konec troubo.
Napsal jsem to naprosto správně ty lobotome.
Srovnávat MEB s PPC je nesmysl!!!
Chápu že jsi mě chtěl utahat na nudli, ale opět nevyšlo hlupáčku.
Opět jsi jen prokázal jak jsi sám hloupý 🤣🤣🤣
Ono to totiž je potřeba číst v souvislostech a kdo na co reaguje 🤣🤣🤣
Gameover. Konec troubo.
...posere šachovnici a ještě se bude naparovat, jako kdyby vyhrál
@DonVito
Nevím co děláš doma holube lobotome.
25. září 2025 • 09😁1 DonVito
co to zas placas?
A6 TDI Quattro je EV???
ne, je to PPC (premium platform combustion).
Tohle je tvoje reakce na mě, když jsem napsal 24. září 2025 • 18:51
"As the second model on the Premium Platform Electric (PPE), the Audi A6 e-tron continues the PPE’s familiar product strengths of performance"
A bylo to v reakci na kesumba 24. září 2025 • 17😁3
"no az na to, ze meb ma motor skoro na naprave, zatimco mlb celej pred napravou"
Ne, napsal jsem to naprosto správně. A6 (e-tron) je PPE. MLB není PPE. MEB má smysl srovnávat s PPE nikoliv PPC. Ty jsi opět jen lhář a demagog. Pravda zvítězila hujere. Pravda je totiž jen jedna, a je černá na bílém tady v diskusi, každý s i to může přečíst!
Gameover. Končím tuhle diskusi s holubem lobotomem.
Nevím co děláš doma holube lobotome.
25. září 2025 • 09😁1 DonVito
co to zas placas?
A6 TDI Quattro je EV???
ne, je to PPC (premium platform combustion).
Tohle je tvoje reakce na mě, když jsem napsal 24. září 2025 • 18:51
"As the second model on the Premium Platform Electric (PPE), the Audi A6 e-tron continues the PPE’s familiar product strengths of performance"
A bylo to v reakci na kesumba 24. září 2025 • 17😁3
"no az na to, ze meb ma motor skoro na naprave, zatimco mlb celej pred napravou"
Ne, napsal jsem to naprosto správně. A6 (e-tron) je PPE. MLB není PPE. MEB má smysl srovnávat s PPE nikoliv PPC. Ty jsi opět jen lhář a demagog. Pravda zvítězila hujere. Pravda je totiž jen jedna, a je černá na bílém tady v diskusi, každý s i to může přečíst!
Gameover. Končím tuhle diskusi s holubem lobotomem.
Teda ta cena je fakt brutal... a pritom v podstate kdejaky sportage ponukne podobnu uzitkovu hodnotu a o 10 rokov ho este clovek aj za viac preda jak tuto predrazenu co by premiovu dizlovu zehlicku
co je to to cidlo kvality vzduchu? diesel cisti vzduch, to je vseobecne zname, tak naco cidlo?
Nova gen A6 je k nicemu-to se Audi nepovedlo. Predchozi byla vyladena, vylozene pekne auto. Tohle nic moc zvenku a skarede zevnitr, ty plasty no comment.
S 3.0 TDI jsem jezdil za 8.0, s 3.0 TFSI za 9.2 a ted s 2.0 TDI za 7.5?! Bych cekal tak 6. A za 2.4 mil s nic extra vybavou to proste nestoji.
S auty to jde do celkem haje - design, kvalita, neni moc kde brat. A6, 5er, E klasse stoji v zasade za prd. A8 je na trhu tak 10 let, 7er je hnusna, S klasse jakz takz. Elektro verze (krome toho, ze elektro neni pro me) jsou jeste skaredejsi.
Jedine "normalni" auto ve vyssi stredni az vyssi je Panamera, i kdyz ani tam ten plastovy interier se moc nepovedl. Ale porad se na to da koukat a motory jsou normalni.
S 3.0 TDI jsem jezdil za 8.0, s 3.0 TFSI za 9.2 a ted s 2.0 TDI za 7.5?! Bych cekal tak 6. A za 2.4 mil s nic extra vybavou to proste nestoji.
S auty to jde do celkem haje - design, kvalita, neni moc kde brat. A6, 5er, E klasse stoji v zasade za prd. A8 je na trhu tak 10 let, 7er je hnusna, S klasse jakz takz. Elektro verze (krome toho, ze elektro neni pro me) jsou jeste skaredejsi.
Jedine "normalni" auto ve vyssi stredni az vyssi je Panamera, i kdyz ani tam ten plastovy interier se moc nepovedl. Ale porad se na to da koukat a motory jsou normalni.
Pri trose snahy dostanete za tyhle penize 540d nebo E450d a to jsou auta po vsech strankach z jine galaxie. Diesel by se mel pojit s nejakou efektivitou, protoze obzvlast ten ctyrvalcovy je uzivatelsky mene komfortni nez benzit - tady to neplati i pres dle meho obrovsky kompromis oproti zminenym konkurentum v podobe quattro ultra. Audi neni schopno drzet krok a z premie odpadava. Smutne.
Mel jsem predchozi generaci E 220d zadokolku kmbi bez hybridu, proste obycejny reseni a sedmickou spotreba nezacinala absolutne vubec nikdy. Ani v nejvetsim marastu na svete a s vypalovanim DPF. Pneu 245 18” zimaky a 245 predek/275 zadek 20” letni.
To proste neslo, ani kdyz jedete fakt hodne svizne (spis fakt rychle) po okreskach. Samozrejme by to slo, kdybyste jeli nepublikovatelnymi rychlostmi jak zavodnik, ale jako realne to fakt neslo. Na dalnici jste se dostali na spotrebu zacinajici sedmickou pri rychlosti cca 160kmh GPS, spis vic (protoze pri 150 gps to bylo nekde 6.5-6.8 ).
Tohle auto ma fakt neprimerene vysokou spotrebu. V benzinu A6 prosim, to auto bude fajn, ale s dvoulitrovym dieselem s takovouhle spotrebou teda uplne postrada smysl.
Ale tak reseni je snadne, koupis si mercedes a budes happy. Pochybuju, ze neco dela hure nez A6.
To proste neslo, ani kdyz jedete fakt hodne svizne (spis fakt rychle) po okreskach. Samozrejme by to slo, kdybyste jeli nepublikovatelnymi rychlostmi jak zavodnik, ale jako realne to fakt neslo. Na dalnici jste se dostali na spotrebu zacinajici sedmickou pri rychlosti cca 160kmh GPS, spis vic (protoze pri 150 gps to bylo nekde 6.5-6.8 ).
Tohle auto ma fakt neprimerene vysokou spotrebu. V benzinu A6 prosim, to auto bude fajn, ale s dvoulitrovym dieselem s takovouhle spotrebou teda uplne postrada smysl.
Ale tak reseni je snadne, koupis si mercedes a budes happy. Pochybuju, ze neco dela hure nez A6.
Aktualne kombi A6 je po stranke dizajnu z nemeckej trojice asi najviac vyvazene a nadcasove. Posobi atleticky aj trochu muskulantne...bmw 5 touring je take trochu disproporcne a mercedes E je taky tazkopadny (ale lepsi ako minula generacia). Spotreba 7+ je asi realita na take velke auto so 4x4. Pochybujem ze tieto auta mozu mat pri beznom pouzivani 5-6 litrovu spotrebu...mozno ked tak podla palubneho pocitaca, ktory neukazuje realitu. Cena 100 000 eur je len pociatocne cislo pre zjednavanie...10-20% dole mozno aj viac.