Testy
@ericn
To předchozí provedení v osobní verzi ve mne linií spodní hrany oken evokovalo BVP.
To předchozí provedení v osobní verzi ve mne linií spodní hrany oken evokovalo BVP.
@Marek Bednář No tak dnes jsem ho viděl naživo na Jarově. Děs a bída... Ford 😉 Osobní verze nejdou, zákazníci to měnit z T5/6/6.1 nechtějí. Prodává se prý jen skříňová verze... No nedivím se, je to opravdu divná dodávka...
Toto opravdu není Transporter, s VW to nemá absolutně nic společného, ani techniku.
Dále vůbec nechápu, proč se 2.0 TDi nazývá tady TDi, když je to 100% Ford EcoBlue a pravděpodobně s mokrým řemenem.
A to nemluvě o té zprasené nákladové plochy, kde trčí svazek drátu, což nemají ani Francouzi, kteří navíc nedávno přidali do středních dodávek 2.2 HDi.
Nevidím tedy důvod toto kupovat, konkurence je dost a dokonce s lepšími motory, cenovkou, výbavou a spolehlivostí.
Ono se to začíná projevovat i na prodejích.
Dále vůbec nechápu, proč se 2.0 TDi nazývá tady TDi, když je to 100% Ford EcoBlue a pravděpodobně s mokrým řemenem.
A to nemluvě o té zprasené nákladové plochy, kde trčí svazek drátu, což nemají ani Francouzi, kteří navíc nedávno přidali do středních dodávek 2.2 HDi.
Nevidím tedy důvod toto kupovat, konkurence je dost a dokonce s lepšími motory, cenovkou, výbavou a spolehlivostí.
Ono se to začíná projevovat i na prodejích.
Motor se jmenuje TDI proto, že TDI je (a vždycky bylo) obchodní označení, nikoliv jméno technologie (byť je to zkratka Turbocharged Direct Injection), stejně jako je obchodní označení HDi nebo EcoBlue.
2,2 HDi u Francouzů samozřejmě těší, už jsem začal spřádat plány, jak ho vyzkoušet.