Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volkswagen Transporter T7 – Dobrý dělník, jako vždycky

7 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
VW na to šáhl jen vepředu a totálně to zprasil.
RiMa
osklive auto!
Ja Prvni a Posledni
@RiMa

Na auto škaredý, na stěhovák půvabný.
Nebo Nebo
Toto opravdu není Transporter, s VW to nemá absolutně nic společného, ani techniku.

Dále vůbec nechápu, proč se 2.0 TDi nazývá tady TDi, když je to 100% Ford EcoBlue a pravděpodobně s mokrým řemenem.

A to nemluvě o té zprasené nákladové plochy, kde trčí svazek drátu, což nemají ani Francouzi, kteří navíc nedávno přidali do středních dodávek 2.2 HDi.

Nevidím tedy důvod toto kupovat, konkurence je dost a dokonce s lepšími motory, cenovkou, výbavou a spolehlivostí.
Ono se to začíná projevovat i na prodejích.
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Nebo Nebo já teda důvodů pár vidím, zejména oproti Francouzům, resp. taky Opelu, a o jednom píšu hned zkraje článku - zrcátka. Francouzi taky moc nevedou čtyřkolky, tam je třeba hledat u externích dodavatelů přestaveb, kdežto tady je pohon všech kol rovnou s celkovou výškou vozu do 2 m.

Motor se jmenuje TDI proto, že TDI je (a vždycky bylo) obchodní označení, nikoliv jméno technologie (byť je to zkratka Turbocharged Direct Injection), stejně jako je obchodní označení HDi nebo EcoBlue.

2,2 HDi u Francouzů samozřejmě těší, už jsem začal spřádat plány, jak ho vyzkoušet.
ericn
@Marek Bednář No tak dnes jsem ho viděl naživo na Jarově. Děs a bída... Ford 😉 Osobní verze nejdou, zákazníci to měnit z T5/6/6.1 nechtějí. Prodává se prý jen skříňová verze... No nedivím se, je to opravdu divná dodávka...
vencelín
@ericn
To předchozí provedení v osobní verzi ve mne linií spodní hrany oken evokovalo BVP.