Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Reportáž Martina Vaculíka: TDI proti elektromobilu na cestě do Ostravy a zpět

76 komentářů

Avatar - Dzinus
Dzinus
@rohYpnol

Chápu, že je to už asi Vaše image říkat, že BEV nikdo nechce, a to všechno okolo. Asi bych sám pokládal, Vaši případnou změnu postoje, za ztrátu identity, vpravdě originální a zcela neotřelé.

Přitom video páně Vaculíka s potměšile provokativním humorem, který mám tak rád, nám vlastně říká, že s ID7 můžete trasu Praha Ostrava jet, jak jste zvyklý, bez dojezdové úzkosti, a i podstatně levněji. Jde to. Když se chce. A když se nechce, tak to nejde. Jak je komu libo.

Naštěstí nás, koncové spotřebitele nikdo k ničemu nenutí. Můžeme si kupovat vše, až do výše našich příjmů.
Avatar - sachs800
sachs800
@Dzinus No ten humor právě rohypnol nepochopil. A to je smutné....
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol žádný fakt. dnes si pořád můžeš koupit co chceš, na co tvá peněženka má. Spíš to vypadá, že tvá peněženka se smršťuje pod tvojí neschopností. Fakt, že něco nelze koupit to opravdu není. Může se auto nechat dovézt ze zemí mimo EU a nebude problém ho tu přihlásit. Jen jak se píše, když se chce, tak to jde. A pak je tu líná svoloč, která nechce a jen křičí, jak ji to všichni zakazují
Avatar - Mikesus
Mikesus
@sachs800 překvapuje tě to u něj, že ani tohle z textu nepochopil?
Mr.Murphy
Vyhrál ten, který jel do Ovy vlakem, vrátil se odpočatý a ještě stihl v klídečku popracovat, případně si dát pivko a zdřímnout 😉
Avatar - sachs800
sachs800
@Mikesus Nepřekvapuje.
psel
@LostDiesel njn, pokrok nezastavíš a už bys měl přestat smutnit a na ten dýzl zapomenout. A vytáhnout dezoláta v kontextu moderní dopravy je na pováženou, to umí jen Dieseláti.
psel
@steny007 no když jedeš sám tak souhlas, průměrná spotřeba ve vlaku je jen 8kWh/100km/Osobu. Ve 2 v autě to už je ale stejné a když si energii na cestu sosneš z vlastního soláru tak úplně jinak 😄.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel už na začátku velmi hloupé klišé. Typický manažer nepojede 95-105. Opět pomýlení mysli Martina Vaculíka. Typický manažer pojede 150 tacho, protože nemá čas vymýšlet cypoviny.

Tankování na začátku jízdy... opět nesmyslná úvaha, jen aby BEV mělo "náskok". TDI mohlo vyjet klidně s polovinou nádrže a stejně by do té Ostravy dojelo bez tankování 🤣🤣🤣

20 minut na tankONO... 🤣🤣🤣 ne, opravdu ne. Nebo BEV dobíjí na AC protože tam je nabíjení nejlevnější?!? Aha, tam to neplatí, že... Řidič TDI hledá to nejlevnější, ale řidič BEV bude klidně dobíjet zadraho...🤣🤣🤣
A proč TDI nejel 140 tacho po celou cestu krom omezení, aby ukázal o kolik dojede dříve než BEV, to už se asi nedozvíme, že... Alespoň že zpět byla rychlost normální.

Opravdu trapné, Martine Vaculíku... Děláš jen medvědí službu elektromobilitě. Vlastně jsi to nevědomky docela vystihl. Ano, BEV je pořád samé KDYBY... Kdyby měla firma sídlo i v Ostravě, kdyby, měla nízký tarif, kdyby měla možnost parkovat u sídla atd...

A PŘESNĚ PROTO BEV NIKDO NECHCE 🤣🤣🤣

P.S. Celkem mě mrzí, že někdo kdo si říká novinář a snaží se tvářit seriozně, vlastně naskakuje na ty nejlacinější klišé. Jestli něco lze o videu říct, tak to je to, že je 1) naprosto mimo realitu a 2) je naprosto tendenční. Objektivita a nezaujatost nula. Hlavně vyzdvihnout přednosti BEV a nastavit situace ve prospěch BEV... Třeba tím posledním dobíjením BEV jen na cca 50%, tedy opět tak aby to bylo do 10 minut...

Proč tedy auta nedojela zpět do Prahy bez dotankování a dobíjení a v cíli Martin Vaculík neporovnal, kolik km zbylo pro dalšího kolegu, co pojede zítra...? Co? Ale to se nechce, že... To by vyznělo pro BEV už poněkud hůře, že...
psel
No tak vida, 86kWh a cesta z OVA do PRG je v suchu a bez nabíjení i při limitu. 100km/h nedám, ale je vidět že ten APP550 a o něco lepší aerodynamika té spotřebě prospěla.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@steny007 s EV si nikdo na eko nehraje. Jen nevypouští jedovaté emise nikomu pod nosem. To je ten základní princip, především znečištění v obydlených oblastech. Říká se to pořád dokolo a pořád méně chápaví to nedokážou pochopit. v EV se jezdí, aby se nezhoršovalo ovzduší v daném místě, ne že tím zachrání planetu. Ale zachrání zdraví nejen své, ale i svých sousedů.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Mr.Murphy Do Ostravy je ten vlak ideál. Jen pár zoufalců, kteří by byli poníženi cestou veřejnou dopravou bude vymýšlet x důvodů, proč tím nejezdit a jak je to zdraví nebezpečné
Avatar - Mikesus
Mikesus
@psel to má ten vlak tolik? myslel jsem, že to má ještě o něco lepší. To u dvou lidí už nemá význam. Já jsem teď našel, že dokonce má 9,4kwh/os/100km u elektrické a 32,4kwh u dieselové. To už je dokonce lepší jet malým hybridem jako je yaris, a klidně sám.

efekt.gov.cz/…ostredi-cr_1.pdf
Mr.Murphy
@rohYpnol největším nákladem cesty je čas, ne peníze. Samozřejmě v tvém případě to neplatí, ty jsi zcela neproduktivní takže náklady na tvůj čas jsou naprosto nulové. Dokonce to je naopak, ty když jedeš v autě, je to společensky prospěšné - aspoň neobtěžuješ tady.
Mr.Murphy
@psel tak ekologická stopa cesty autem není jen ta přímá energie, ale taky amortizace auta, pneu atd.... ale obecně samozřejmě platí, že ani ten vlak není dokonale čistý.
psel
@Mikesus no vidíš já měl v hlavě 8kWh protože jsem to kdysi někde načetl. Takže když Enyho obsadíme dva tak jsme na tom stejně jako kdybychom jeli vlakem a to při celoročním průměru...
Mr.Murphy
@Tycoon existuje něco jako půjčovna aut, případně taxík 😉 jinak samozřejmě, často se auto na služebku hodí, nejde to brát dogmaticky.
psel
@Michal Exner diesel nepotřebuje v osobní dopravě nikdo.
BEV nabíjím občas na 100 na dlouhé cesty a klidně přijíždím domu s 4% a nabíjím přes noc. Je z roku 2022 takže za dva roky půjde do kopru?
Zatím teda kopr mam jen v okurkách, zelném salátu a koprovce, dělám něco špatně?
psel
@Ja Prvni 123 100000 aut jede z Prahy do Ostravy denně? Kudy prosímtě?
Máme tu 6.7 milonů spalováků, 4000 veřejných benzinek, takže je to 1675 aut na benzinku to je teprve katastrofa. Úplný Tank Ono před zdražením.
Ja Prvni a Posledni
@Michal Exner

Neuvěřitelný!
Nedosažitelný!!
Nadčlověk!!!
kozakm
@WinDiesel říká se tomu vývoj. Kdo se zasekne na místě, nakonec vymře
Kasprik
Krásný rozhovor pana Palíška na Aktualne.cz

cit😒br />
Bojem za spalovací motory Češi kopou hrob našemu průmyslu, říká šéf českého Siemensu.

Ukázkou naší slepoty je i to, že v době, kdy se rozvíjí nové technologie, kdy se vytváří nové obory kolem elektromobility, kdy se otevírají úplně nové světy, tak z nás jsou zarytí bojovníci za zachování spalovacích motorů. V podstatě bojujeme a lobbujeme za svou vlastní industriální smrt.
psel
@skejpa ID6 je v Číně, tady šlo i ID7 a navíc před technickým update co bude příští rok.
Pak bych hodnotil znovu….
psel
@Mr.Murphy zato je takový vlak podstatně dražší. Ok asi ty pneumatiky ten vlak ojíždí pomaleji ale ten servis bude podstatně dražší než 600 za přehození pneumatiky 😄
Mr.Murphy
@psel tak nájezd vlaku se počítá spíš v milionech kilometrů.... tak tam ta amortizace běží malinko pomaleji, co?
psel
@Tycoon a nemají 25 minut času na nabití? Jo jedou tam celý den jednají a večer jedou zpátky. Ani kafe ani záchod po cestě? Fakt?
Nebo ideálně na nabití když parkují?
Nebo nemají firmy z OVA na nabíječky?
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123

Mně ne, ale hezky, že se trápíš.
psel
@kozakm no vidíš, nemusím čistit co jsem neušpinil 😄.
psel
@Mr.Murphy zatímco vlak se z principu neamortizuje? 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@sachs800
Ne, tohle pro mě neni humor.
Navíc to sám autor označil za REPORTÁŽ.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Dzinus
Samozřejmě že nás bohužel EU nutí a nemůžeme kupovat co chceme. Protože už dnes koncový zákazník doplácí na ideologii. To je nesporný FAKT, o kterém není třeba vést polemiku.

Jinak to je právě ono, s BEV dnes lze dojet Praha-Ostrava. Ale jen když bude splněno 1000 a 1 KDYBY...

A právě ty podmínky co vedou k tomu aby to možné skutečně bylo, tak to je zcela individuální posouzení, jestli to někomu vadí nebo nevadí nebo je mu to příjemné.

Misto toho hujeři všem přednáší, že to přeci nikomu nemůže vadit a dokonce to je skvělé protože může během cesty 3x na kávičku ...
Rosta Jež
VW zdá se právě zaplatil aby prodal, protože chudáci zaměstnanci ve Cvikově nemají práci a výrobu EV museli nuceně pozastavit. Samozřejmě nikomu nepřeju tu ztrátu, když fabrika stojí, ale za chyby ve strategických rozhodnutích se zkrátka platí. Skoro ve všem je EV lepší než spalovák kromě 2 situací: delší jízdy po dálnici a svízelné situace, kdy je potřeba náhle opět vyjet kousek dál po té, co je relativně vybité auto zrovna připojené na domácí nabíječku.
Tycoon
@psel

Jenže běžně má benzínka tak 8 stojanů. A tankování trvá minutu až pár minut. V praxi se bojím tankovat mimo Tank Ono, protože u těch ostatních benzinek se člověk cítí jako na samotě.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon

Přesně. Navic i ekonomika... Když tu někdo básní o vlaku, vi vůbec kolik stoji jizdenka?!?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Futurista
Mám to stále stejně. U Martina Vaculíka je třeba dvakrát rozlišovat FAKTA a NÁZOR.

Zatímco proti faktům co uvádí, nelze nic říct, tak jeho názorové poblouznění je potřeba s velkým důrazem odmítnout.

Viz tady. Co a s jakou spotřebou jelo, to je fakt. Ale zbytek je na pováženou.
Jano- Korňa
podla mna trochu zvlastne proelektricky nastaveny test.
1- ja ked mam ist rano daleko, tak sa snazim mat uz vecer natankovane....ale budis 8min.
2- skusme aj realnu verziu, ze dotycny nema nabijacku ani v praci ani doma a sup minimalne pol hodina v haji ( vecer alebo pomalsim nabijanim rano)
3- tie prepocty o ucinnosti su +- spravne, ale realne vstupy do vypoctu su vybrate tendencne , aby dokazali co niekto chcel .
v CR sa cca 1/2 elektriky stale vyrobi z uhlia a zemneho plynu ( ono je to viac ale budem optimista) a ked spocitame emisnu zataz a efektivitu od vyrobeneho tepla cez ucinnost turbin, generatorov, niekolko stupnoveho transformovania, strat vo vedeni, strat v samotnych nabijackach......tak to vozenie na EVcku nieje vobec tak zazracne ako bolo prezentovane vo videu .- nepopieram, ze to moze byt "o trocha" lepsie z pohladu ekologie.
4- kebyze sa ta jazda uskutocni v zime, tiez by sa tie rozdiely zmensili - ano bolo to priznane vo videu.

5- sa troska cudujem ze p. Vaculik vzhladom na zivotnu ostrielanost je takto "slepo zalubeny" do EVciek, ze vidi a opakuje prevazne len pozitiva ( ano realne tam su) a tie negativa asi vnutorne aj vonkajsie vytesnuje.
- ja osobne nemam nic proti EVckam ani spalovakom- mam to aj to(jazdenky), kazde ma svoje + a - , kazdy nech si kupi ktoremu pasuje do zivota .

obciansky dovetok: cisto z pohladu obcana zijuceho v EU ma irituje (s...e) , ze polit. v Bruseli nam nanucuju nieco co ma obera o ziv.uroven a peniaze. poznam rodiny co fakt na EVcko za 25tE nemaju, pritom im uplne postacoval k zivotu spalovak za 13tE. budme realisti , to usetrene 1% CO² v podstate nic nezmeni. a tym ze priemysel v EU zabijaju, tak sa tu vozia z daleka veci lodami (na mazut) z fabrik ktore riesia emisie +- ako u nas to bolov 60-70rokoch.........za to ale mozu uleteni politicky griindiilaci a nie auta ani automobilky .
PS: kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepsie.....obavam sa, ze to su Cinsky oligarchovia.
Arese
@Mikesus Opět nestydatě lžeš, V čím dál více firmách dostávají zaměstnanci EV befelem, prostě je mají sprostě nařízeno čistě i z ideologikých důvodů!!!
Arese
Je velice, velice smutné, jaký se nám z Martina stal elektrohujer... Zvláště když ještě před několika lety se prezentoval jako nadšený "Dr. Diesel".
Aneb - kam vítr...
Michal Exner
Tak to je hódně zjednodušený pohled na věc. Časté nabíjení na 100% a vybíjení pod 20% pošle baterii do kopru za pět let. A ta rychlost? Projel jsem se svou novou čistě spalovací Corollou letos Evropu (10 tis. km) a průměr mám 5.5 litru na sto. A to jezdím na horních rychlostních limitech a mnohdy ve 4 lidech, takže na co potřebuju diesel?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mr.Murphy

Jo, tágem můžeš jet rovnou celou cestu, ne? Jinak s tágem se to finančně opravdu vyplatí... 🤣🤣🤣
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Martine, my se zname dlouho, i kdyz si zdvorile vykame.
Tak to snad muzu napsat: tohle je pod uroven.

Mrzi me to.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mr.Murphy

Tak tě zklamu i v tomto případě. Vlak máš 3h, plus MHD.... takže autem jsi rychlejší 🤣🤣🤣
Tycoon
@Mikesus

A co třeba, když začátek a konec cesty není přímo v Ostravě a Praze? Stačí, aby jeden z těch bodů byl dále od centra nebo v nějakém městě vedle a hned se veřejná doprava prodlužuje třeba o hodinu, nebo i víc.

Minulý týden jsem zrovna takovou cestu měl. Cestovat vlakem, tak bych musel přespat jako "manažer" Vaculík. Autem jsem to zvládl na otočku a odpoledne jsem byl doma. Ano, nejel jsem jsem jako Vaculík, ale stylem "Pendolino" (časově to tak plus minus je).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@steny007

Hele, a nebyl eko jen ten kdo zavolal přes teamsy a do Ostravy dorazil na Google mapách?! 😁😉
steny007
@Mr.Murphy Ten co jel vlakem, tak ten jediný jel eko. Ten co jezdi elektrovozem namísto vlaku, tak ten si na eko jen hraje.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mr.Murphy
...a nakazit se covidem, jet krtkem, a v noci mít zážitek z noční Ostravy plné příjemně opálených lidí se kterými se každý chce družit, viď 😆
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
@psel to že normální manažer nebo podnikatel pojede maximální rychlostí tam i zpět je logické. Reportáž je blbost. Výhoda TDI je,že natankuji za 2 minuty, většinou bez front. Nemusím hledat dobíječku a čekat půl hodiny. Pokud bude volná..😂 oběd si dám v hospodě kde nemusím nějakou dobíječku vůbec řešit. A doma budu o hodinu nebo dvě dřív než s elektrickým křápem.
Avatar - skejpa
skejpa
Bylo by to dobré, kdybyste jel tam a zpět 140km/h. Pak řeknu ok. Já, jako manažer, jezdím 150km/h. Mám EV ale většinou na takovéhle dálce radši jedu 160 a pak (pokud nemám možnost nabíjet pomalu v cíli - což moc často není) na 10 minut nabiju. Samozřejmě draze na UFC nabíječce abych netratil čas. ID6 rozhodně nemá excelentní nabíjecí křivku. Má jí přijatelnou. Na 400V auta slušnou. Dobrou má Kia a Hyundai u 800V aut, kde to 250kW dává ještě v 55% a excelentní jí má Zeekr a Xpeng, kteří zvládnou 10-80% za 12 minut. Kam se na to VW hrabe. Příkladná je spíš spotřeba ID6. Ale ten test je pošramocenej tím loudavým tempem.
kozakm
@psel nečistíš dýzlem vzduch, to je špatné
Futurista
@rohYpnol Tak teď s tebou naprosto souhlasím, tohle asi nebyla reportáž z reálné cesty. Vše hrálo do karet EV...

A jen rýpnutí: minule si mi dával čočku u Renault Espace, a jako důkaz, že Etech je poruchovej křáp si mi dával reportáž Vaculíka... Jinej důkaz poruchovosti jsem nedostal. Tak jak to s tím Vaculíkem teda máš? 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Smutné. Pan Vaculík, kterého před lety živily články o dieselech, se stal elektrickým dezolátem. Hlavně že to sype.
kozakm
@Jano- Korňa co vam pri stani u prechodu smrdi pod nos? Naftovy passat nebo lod na mazut?
kozakm
@Jano- Korňa i elektromobily potrebuji sedacky, svetla apod., takze velke casti subdodavatelu se zmena nedotkne. A jsou tu i nove prilezitosti, treba ta ceska firma, co ted bude delat nove elektromotory pro BMW
kozakm
@Jaros 00071 a jeste si cestou uziju “kadla kadla”. No nekup to
Jano- Korňa
nebude to tym , ze siemens skor vychyti neaku subdodavku do EVca ako do spalovaku???
- keby Skodofka a subdodavatelia naozaj tvdohlavo bojkotovali vyrobu EVciek, tak by som vam aj trocha za pravdu dal, ALE realita he taka ze ich ponuka z pohladu modelov, ale aj kapacitne prevysuje zaujem.....a teraz co ma skofka s EVckami robit?? vyrabat na sklad?? predavat pod cenu???
gil54
Proč se pořád jezdí do tý Ostravy? Tůdle pan Šťastný, teď pan Vaculík, kdo ví, jestli do ní nejel i pan Staněk.

Tak zejtra každej do Hodonína, pozejtří do Šumperka nebo do Ústí. Pak Mnichov, Chorvatsko už bylo, tak třeba Bulharsko...

To se z toho asi zblázníme. Čert nám byl ty elektromobily dlužnej. Furt budeme hodiny čumět, jak někdo jede po dálnici...

Může mě někdo dostat do obrazu? 😀😀

No a ty blbci mu ještě dají gopro kameru zvenku na auto, skandál, kde to jsme??? Aerodynamika v hajzlu, tím pádem nerelevantní výstup spotřeby a navíc zkurvenej protivítr tam i zpátky. A ten protivítr ani nikdo pořádně nezměřil. No taky se zlobím, když jedu na kole a fouká proti, když mi bylo 20, bylo mi to fuk, ale dneska, když sotva stojím na nohou, tak mi to taky vadí ...😀.
Arese
@Tycoon Ta sedla!!! 😊
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Zajímavá diskuze.... ale co, každý má trochu pravdy, což není můj alibismus, ale utřídění si názoru na jednu i druhou stranu. Nicméně alespoň jeden postřeh: zase se sem vloudila zcela zbytečná vyhrocenost, rohypnouš to má fakt težké.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
ID.7 Pro S (zadokolka, 210 kW, větší baterie 86 kWh) vs Volkswagen Passat Variant 4Motion 2.0 TDI/142 kW DSG R-Line.
Divně vybraná auta. Cenově neodpovídají. Id7 je výrazně dražší. A běžnější jsou Octavie jako služební auta. Bohužel na tu nemá BEV odpověď, protože takové BEV s takovouto cenou, výbavou a prostorem na trhu není.
Nehledě na to, že manažerská 150ka je 160-170km/h tacho a to BEV nemají dlouhodobě rádi.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@psel Maji nabijecky.
Hodne nabijecek... 53 firem nabizi dohromady mozna az 150 mist k nabijeni.

Jenze denne az 100 tisic aut. Kdyby jen pulka potrebovala "tankovat", tak je to 50 tisic aut.

To je krasnych 333 aut na jedno misto.

4 minuty na jedno, pri hypotetickem non stop provozu...
Tycoon
@psel
A teď si vezmi, že neznám nikoho, kdo by si plánoval tak krátkou služebku s přespáním, ale všichni jedou na otočku, tzn. OVA-PRG-OVA.
Rosta Jež
@kozakm Naftových aut se prodává už málo a bohužel vnucování EV vede akorát tak k tomu, že jsou i moderní spalováky čím dál méně dostupné a průměrný věk aut roste. Tak teď co je lepší - aby tady smrděly staré diesely nebo tu jezdily nové benzíňáky či hybridy místo nich ? Kdo chtěl EV, ten si je koupil tak jako tak.
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
Celá ta reportáž/test byla v příjemném odlehčeně humorném duchu a nevidím na ní nic špatného. Adekvátní data jsem obdržel, ropák nebyl vůbec nijak shazován a k EV no, proč ne, ta cesta Praha – Ostrava a zpět je de facto stěžejní a nejčastější co se týče naší zemičky. Co mi trošku vadilo byla pomíchanost záběrů, kdy jsou nám třeba v závěru prezentovány záběry z okolí Ostravy, a to přespání v HOTEL & PIVOVAR ZÁMEK Ostrava Zábřeh, je zajímavá volba…
Mr.Murphy
@psel prostě člověkokilometr ve vlaku má zásadně nižší ekologickou stopu než člověkokilometr v jakémkoliv autě. Dokážeš akceptovat tuto elementární logiku nebo budeme slovíčkařit až do konce roku?
HADOS
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Zetti
Zetti
@gil54 Meritkem kvality elektromobilu je na ACZ cesta do ostravy a do chorvatska a my musime neustale merit, ze je elektroauto minimalne stejne dobre jako spalovak a az bude lepsi, konecne dojdeme k lepsim zitrkum.
Pro mne je na pikacu vsecko nove s EU asistenty. Nasel jsem kouzlo premiovek s veteranskymi cisly, sice to drobet zere, ale zase nesssss
Vapetalk s Karotkou
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@kozakm ty moc autem nejezdíš co. Natoč mi zvučných, co slyšíš, když jedeš po D1. Ani v koloně motor neslyšíš, protože okolní ruch je tak velký, že víš prd, v čem sedíš.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
@psel no když bydlíš v bytě tak máš v noci smůlu 🫣😅
Avatar - skejpa
skejpa
@psel jo, sorry ID7. Hodnotíme co je v testu.
Arese
@Ja Prvni a Posledni Vůbec mě nepřekvapuje, že taková kreatura jako ty má radost z trápení druhého člověka.
Tycoon
@Mr.Murphy

Souhlas. A nemusí jít jen o náklad firmy, ale o to, že většina lidí má rodinu a čím kratší služebka je, tím líp. Jako majiitel firmy (předpokládám na základě tvých příspěvků) určitě víš, co je pro zaměstnance priorita.
Avatar - Michal Snv
Michal Snv
Příspěvek podléhá schvalování.
Michael Doubek
Příspěvek podléhá schvalování.
PavelJ7
Příspěvek podléhá schvalování.
Lubos Beyr
Příspěvek podléhá schvalování.