Videa
Lubos Beyr
Příspěvek podléhá schvalování.
PavelJ7
Příspěvek podléhá schvalování.
Vyhrál ten, který jel do Ovy vlakem, vrátil se odpočatý a ještě stihl v klídečku popracovat, případně si dát pivko a zdřímnout 😉
@Mr.Murphy
...a nakazit se covidem, jet krtkem, a v noci mít zážitek z noční Ostravy plné příjemně opálených lidí se kterými se každý chce družit, viď 😆
...a nakazit se covidem, jet krtkem, a v noci mít zážitek z noční Ostravy plné příjemně opálených lidí se kterými se každý chce družit, viď 😆
@Mr.Murphy Ten co jel vlakem, tak ten jediný jel eko. Ten co jezdi elektrovozem namísto vlaku, tak ten si na eko jen hraje.
@steny007 s EV si nikdo na eko nehraje. Jen nevypouští jedovaté emise nikomu pod nosem. To je ten základní princip, především znečištění v obydlených oblastech. Říká se to pořád dokolo a pořád méně chápaví to nedokážou pochopit. v EV se jezdí, aby se nezhoršovalo ovzduší v daném místě, ne že tím zachrání planetu. Ale zachrání zdraví nejen své, ale i svých sousedů.
@steny007 no když jedeš sám tak souhlas, průměrná spotřeba ve vlaku je jen 8kWh/100km/Osobu. Ve 2 v autě to už je ale stejné a když si energii na cestu sosneš z vlastního soláru tak úplně jinak 😄.
@psel to má ten vlak tolik? myslel jsem, že to má ještě o něco lepší. To u dvou lidí už nemá význam. Já jsem teď našel, že dokonce má 9,4kwh/os/100km u elektrické a 32,4kwh u dieselové. To už je dokonce lepší jet malým hybridem jako je yaris, a klidně sám.
efekt.gov.cz/…ostredi-cr_1.pdf
efekt.gov.cz/…ostredi-cr_1.pdf
@Mikesus no vidíš já měl v hlavě 8kWh protože jsem to kdysi někde načetl. Takže když Enyho obsadíme dva tak jsme na tom stejně jako kdybychom jeli vlakem a to při celoročním průměru...
@Mr.Murphy Do Ostravy je ten vlak ideál. Jen pár zoufalců, kteří by byli poníženi cestou veřejnou dopravou bude vymýšlet x důvodů, proč tím nejezdit a jak je to zdraví nebezpečné
@Mikesus
A co třeba, když začátek a konec cesty není přímo v Ostravě a Praze? Stačí, aby jeden z těch bodů byl dále od centra nebo v nějakém městě vedle a hned se veřejná doprava prodlužuje třeba o hodinu, nebo i víc.
Minulý týden jsem zrovna takovou cestu měl. Cestovat vlakem, tak bych musel přespat jako "manažer" Vaculík. Autem jsem to zvládl na otočku a odpoledne jsem byl doma. Ano, nejel jsem jsem jako Vaculík, ale stylem "Pendolino" (časově to tak plus minus je).
A co třeba, když začátek a konec cesty není přímo v Ostravě a Praze? Stačí, aby jeden z těch bodů byl dále od centra nebo v nějakém městě vedle a hned se veřejná doprava prodlužuje třeba o hodinu, nebo i víc.
Minulý týden jsem zrovna takovou cestu měl. Cestovat vlakem, tak bych musel přespat jako "manažer" Vaculík. Autem jsem to zvládl na otočku a odpoledne jsem byl doma. Ano, nejel jsem jsem jako Vaculík, ale stylem "Pendolino" (časově to tak plus minus je).
@Tycoon
Přesně. Navic i ekonomika... Když tu někdo básní o vlaku, vi vůbec kolik stoji jizdenka?!?
Přesně. Navic i ekonomika... Když tu někdo básní o vlaku, vi vůbec kolik stoji jizdenka?!?
@rohYpnol největším nákladem cesty je čas, ne peníze. Samozřejmě v tvém případě to neplatí, ty jsi zcela neproduktivní takže náklady na tvůj čas jsou naprosto nulové. Dokonce to je naopak, ty když jedeš v autě, je to společensky prospěšné - aspoň neobtěžuješ tady.
@Mr.Murphy
Souhlas. A nemusí jít jen o náklad firmy, ale o to, že většina lidí má rodinu a čím kratší služebka je, tím líp. Jako majiitel firmy (předpokládám na základě tvých příspěvků) určitě víš, co je pro zaměstnance priorita.
Souhlas. A nemusí jít jen o náklad firmy, ale o to, že většina lidí má rodinu a čím kratší služebka je, tím líp. Jako majiitel firmy (předpokládám na základě tvých příspěvků) určitě víš, co je pro zaměstnance priorita.
No tak vida, 86kWh a cesta z OVA do PRG je v suchu a bez nabíjení i při limitu. 100km/h nedám, ale je vidět že ten APP550 a o něco lepší aerodynamika té spotřebě prospěla.
@psel
A teď si vezmi, že neznám nikoho, kdo by si plánoval tak krátkou služebku s přespáním, ale všichni jedou na otočku, tzn. OVA-PRG-OVA.
A teď si vezmi, že neznám nikoho, kdo by si plánoval tak krátkou služebku s přespáním, ale všichni jedou na otočku, tzn. OVA-PRG-OVA.
Michael Doubek
Příspěvek podléhá schvalování.
Smutné. Pan Vaculík, kterého před lety živily články o dieselech, se stal elektrickým dezolátem. Hlavně že to sype.
Michal Snv
Příspěvek podléhá schvalování.
Martine, my se zname dlouho, i kdyz si zdvorile vykame.
Tak to snad muzu napsat: tohle je pod uroven.
Mrzi me to.
Tak to snad muzu napsat: tohle je pod uroven.
Mrzi me to.
Tak to je hódně zjednodušený pohled na věc. Časté nabíjení na 100% a vybíjení pod 20% pošle baterii do kopru za pět let. A ta rychlost? Projel jsem se svou novou čistě spalovací Corollou letos Evropu (10 tis. km) a průměr mám 5.5 litru na sto. A to jezdím na horních rychlostních limitech a mnohdy ve 4 lidech, takže na co potřebuju diesel?
Tankování na začátku jízdy... opět nesmyslná úvaha, jen aby BEV mělo "náskok". TDI mohlo vyjet klidně s polovinou nádrže a stejně by do té Ostravy dojelo bez tankování 🤣🤣🤣
20 minut na tankONO... 🤣🤣🤣 ne, opravdu ne. Nebo BEV dobíjí na AC protože tam je nabíjení nejlevnější?!? Aha, tam to neplatí, že... Řidič TDI hledá to nejlevnější, ale řidič BEV bude klidně dobíjet zadraho...🤣🤣🤣
A proč TDI nejel 140 tacho po celou cestu krom omezení, aby ukázal o kolik dojede dříve než BEV, to už se asi nedozvíme, že... Alespoň že zpět byla rychlost normální.
Opravdu trapné, Martine Vaculíku... Děláš jen medvědí službu elektromobilitě. Vlastně jsi to nevědomky docela vystihl. Ano, BEV je pořád samé KDYBY... Kdyby měla firma sídlo i v Ostravě, kdyby, měla nízký tarif, kdyby měla možnost parkovat u sídla atd...
A PŘESNĚ PROTO BEV NIKDO NECHCE 🤣🤣🤣
P.S. Celkem mě mrzí, že někdo kdo si říká novinář a snaží se tvářit seriozně, vlastně naskakuje na ty nejlacinější klišé. Jestli něco lze o videu říct, tak to je to, že je 1) naprosto mimo realitu a 2) je naprosto tendenční. Objektivita a nezaujatost nula. Hlavně vyzdvihnout přednosti BEV a nastavit situace ve prospěch BEV... Třeba tím posledním dobíjením BEV jen na cca 50%, tedy opět tak aby to bylo do 10 minut...
Proč tedy auta nedojela zpět do Prahy bez dotankování a dobíjení a v cíli Martin Vaculík neporovnal, kolik km zbylo pro dalšího kolegu, co pojede zítra...? Co? Ale to se nechce, že... To by vyznělo pro BEV už poněkud hůře, že...
Chápu, že je to už asi Vaše image říkat, že BEV nikdo nechce, a to všechno okolo. Asi bych sám pokládal, Vaši případnou změnu postoje, za ztrátu identity, vpravdě originální a zcela neotřelé.
Přitom video páně Vaculíka s potměšile provokativním humorem, který mám tak rád, nám vlastně říká, že s ID7 můžete trasu Praha Ostrava jet, jak jste zvyklý, bez dojezdové úzkosti, a i podstatně levněji. Jde to. Když se chce. A když se nechce, tak to nejde. Jak je komu libo.
Naštěstí nás, koncové spotřebitele nikdo k ničemu nenutí. Můžeme si kupovat vše, až do výše našich příjmů.
Ne, tohle pro mě neni humor.
Navíc to sám autor označil za REPORTÁŽ.
Samozřejmě že nás bohužel EU nutí a nemůžeme kupovat co chceme. Protože už dnes koncový zákazník doplácí na ideologii. To je nesporný FAKT, o kterém není třeba vést polemiku.
Jinak to je právě ono, s BEV dnes lze dojet Praha-Ostrava. Ale jen když bude splněno 1000 a 1 KDYBY...
A právě ty podmínky co vedou k tomu aby to možné skutečně bylo, tak to je zcela individuální posouzení, jestli to někomu vadí nebo nevadí nebo je mu to příjemné.
Misto toho hujeři všem přednáší, že to přeci nikomu nemůže vadit a dokonce to je skvělé protože může během cesty 3x na kávičku ...
A jen rýpnutí: minule si mi dával čočku u Renault Espace, a jako důkaz, že Etech je poruchovej křáp si mi dával reportáž Vaculíka... Jinej důkaz poruchovosti jsem nedostal. Tak jak to s tím Vaculíkem teda máš? 😁
Mám to stále stejně. U Martina Vaculíka je třeba dvakrát rozlišovat FAKTA a NÁZOR.
Zatímco proti faktům co uvádí, nelze nic říct, tak jeho názorové poblouznění je potřeba s velkým důrazem odmítnout.
Viz tady. Co a s jakou spotřebou jelo, to je fakt. Ale zbytek je na pováženou.